simba88 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2011 Καλησπερα. Εχω τον WDC WD10EAVS-00D7B1 (1Τ) και ειχα να τον ανοιξω αρκετο καιρο.. 2 μερες τωρα που τον συνδεω (δοκιμασα σ'ολες τις θυρες με 2 διαφορετικα καλωδια),ιδιαιτερα οταν κανω περιηγηση (ουτε καν παιξιμο) στα αρχεια του (95% ταινιες...) ,πολλες φορες κολλαει ολος ο explorer ειτε ορισμενες αποσυνδεεται μονος του κ συνδεεται ξανα κ ξανα.... Και απο ενα σημειο κ μετα,συνεχεια αποσυνδεονταν,συνεχεια εβγαζε μηνυμα Η καθυστερημένη εγγραφή απέτυχε : Τα Windows δεν ήταν δυνατό να αποθηκεύσουν όλα τα δεδομένα για το αρχείο "G:\$Mft" κλπ... Τι παιζει ρε γμτ? Βεβαια μλκια κ γω,τον εχω και γω τιγκαρισμενο.... Καμια βοηθεια? Πηγα να κανω εξεταση δισκου,τικαρισα και τις 2 επιλογες αλλα σε 4 ωρες προχωρησε 2 μπαρες στο 4ο βημα κ το παρατησα.... Υ.Γ. η πλακα ειναι οτι τον δοκιμασα σε ενα λαπτοπ φιλου (vista νομιζω) και μια χαρα,καμια αποσυνδεση κανενα θεμα... Αυτη ηταν η αρχη...(το ειχα στειλει σ'ενα φορουμ) Στη συνεχεια κ αφου ελυσα καπως το προβλημα που κολλουσε ο explorer (εβγαζε μηνυμα οτι φταιει το ffdshox.ax,ανεξαρτητα αν εβλεπα ταινια,ακομα κ οταν πηγαινα απ'τον ενα φακελο στον αλλον...) απεγκαθιστωντας ο,τι εχει να κανει με ffdshox, την ψαχουλευτηκα οτι δεν παιζει να ηταν μονο αυτο.. Μεχρι που κατεβασα το Data Lifeguard Diagnostic της WD και μου βγαζει αυτα τα ωραια.... Στο quick test Status code=07 (failed read test element) Failure Checkpoint = 97 (Unknown test) SMART self-test did not complete κ extended στις 3 φορες που δοκιμασα,τη μια την ολοκληρωσε κ ελεγε οτι some bad sectors may be reparable,στις αλλες διεκοπτε τη διαδικασια.. και μετα με το HD Tune Pro: ID Current Worst Threshold Data Status (01) Raw Read Error Rate 200 200 51 0 ok (03) Spin Up Time 160 159 21 6966 ok (04) Start/Stop Count 100 100 0 159 ok (05) Reallocated Sector Count 197 197 140 18 warning (07) Seek Error Rate 100 253 0 0 ok (09) Power On Hours Count 97 97 0 2273 ok (0A) Spin Retry Count 100 100 0 0 ok (0B) Calibration Retry Count 100 100 0 0 ok (0C) Power Cycle Count 100 100 0 114 ok (C0) Unsafe Shutdown Count 200 200 0 16 ok (C1) Load Cycle Count 200 200 0 156 ok (C2) Temperature 113 101 0 37 ok (C4) Reallocated Event Count 197 197 0 3 warning (C5) Current Pending Sector 200 200 0 1 warning (C6) Offline Uncorrectable 200 200 0 1 ok (C7) Ultra DMA CRC Error Count 200 200 0 0 ok (C8) Write Error Rate 200 200 0 0 ok Health Status : warning Ιδου και καποια αποδεικτικα... Δεν ξερω πως να τα αποκωδικοποιησω τα atributes αν κ απ'οσα διαβασα στο ιντερνετ ειδικα αυτο το προβλημα το αντιμετωπιζουν πολλοι (Status code=07 (failed read test element) Failure Checkpoint = 97 (Unknown test) και επειδη εχει bad sectors, μαλλον τα ψιλοφτυνει.. Καηκε ο 'σκληρος' μου διαβαζοντας απο δω κ απο κει για HD Tune Pro,για HDDScan,για checkdisk απ'τα windows,για defrag,για HDD Regenerator,SpinRite,για low level format,για recover errors σε level 4,για flobo-hard-disk-repair,για RMA............ Και εχω πελαγωσει κ δεν ξερω τι και με ποια σειρα να τα κανω... Καταρχας, 1.ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ πληρης και σωστη διαγνωση του προβληματος (αν γινεται γτ απ'ο,τι διαβασα, το καθενα λεει της ***τσας του το χαβα...) checkdisk απ'τα windows,HD Tune Pro,HDDScan,Data Lifeguard Diagnostic?? 2.Στελνω ολα τα αρχεια αλλου ή και αυτα μπορει να εχουν προβλημα? 3.Τον κανω format και μετα ξανατρεχω τα τεστ? 4.HDD Regenerator,SpinRite,flobo-hard-disk-repair για recover/fix errors/bad sectors? (μηπως αυτο μπορει να χαθουν τα αρχεια οποτε να παραλειψω τα βηματα 2 κ 3?) Ή μηπως αφου κανω format και παραμενουν τα ιδια προβληματα,να μην προσπαθησω να το φτιαξω κ να το στειλω για RMA κατευθειαν? Πως ξερω αν πληρω τις προυποθεσεις γ δαυτο? Κατευθειαν στη WD ή μεσω του e-shop (ή απο πού **ατα το αγορασα δε θυμαμαι....) Και η πλακα ειναι οτι σημερα ειδα οτι ληγει η εγγυηση 19/4.......... Παραληρημα τελος.... Ευχαριστω για οποια βοηθεια κ σορρυ αν κουρασα απλα δεν ξερω Χριστο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mvaggel Δημοσ. 30 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2011 Πήγαινε και άλλαξέ τον το συντομότερο (είτε στο μαγαζί είτε στείλ'τον στη WD). Από κει και πέρα, πριν αρχίσεις να δουλεύεις με τον καινούριο, τσέκαρε τα ρεύματά σου (μήπως έχεις πολλά καλούδια πάνω στο pc αλλά το τροφοδοτικό είναι παλιό-λίγο για να τα ταΐσει όλα?). Έχω επιστρέψει 2 EADS και έχω 1 EALS που περιμένει να πάει στη "μαμά" του, πιθανότατα από ανεπαρκές τροφοδοτικό. Ο δε τελευταίος έβγαλε τα πρόβλήματα ΑΦΟΥ είχα βάλει καινούριο τροφοδοτικό, αλλά τα πρώτα data είχαν μάλλον (κακο)γραφτεί με το παλιό με αποτέλεσμα να τα γυρίσει σε bad sectors, περισσότερους απ' όσους μπορούσε να κάνει reallocate. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SPANK Δημοσ. 30 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2011 Αν και μάλλον έχει πρόβλημα ο δίσκος καλύτερα αν μπορέσεις να πάρεις αρκετά απο τα δεδομένα σου να κάνεις ενα format πρώτα, και αν μετα έχεις παλι πρόβλημα δεν πέρναει τα tests κτλπ να τον πας πίσω στο μαγαζί η rma. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
simba88 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2011 να κάνεις ενα format πρώτα, και αν μετα έχεις παλι πρόβλημα δεν πέρναει τα tests κτλπ να τον πας για rma. Δηλαδη πρεπει να τα κανω αυτα για να πληρω τις προυποθεσεις για RMA? Εδω ειναι τα αποτελεσματα απο διαφορα τεστ που εκανα... Πληρω τις προυποθεσεις? Standard Product Replacement for End User Step 1 Please search our Knowledge base for possible solutions. why? Step 2 After you have verified that the product is defective and requires a replacement, please start the RMA (Return Merchandise Authorization) process by selecting the type of RMA below: Πως θα γινει το verification that the product is defective and requires a replacement? Πρεπει να στειλω mail στο support team (επισυναπτοντας ισως την εικονα απ'τα τεστ? ή μηπως οχι επειδη το HD Tune pro μου εβγαλε οτι εχω ενα bad sector μονο?) για να μου δωσουν το οκ για να ξεκινησω για RMA? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spirosta Δημοσ. 30 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2011 Eκτύπωσε τη σελίδα που δείχνει τα 197 rellocated sectors και πήγαινε στο κατάστημα που τον αγόρασες να στον αλλάξουν. Ίσως κάνουν και δικό τους έλεγχο. Μην το σκαλίζεις άλλο ήδη έχεις ξεπεράσει τα όρια που ορίζει ο κατασκευαστής. Και αν δεν έχεις κάνει backup καντο άμεσα γιατί ποτέ δεν ξέρεις αν θα ανοίξει ο δίσκος την επόμενη φορά. H εταιρία δίνει όριο τα 140 και εσύ έχεις φτάσει τα 200. Δεν σε αφορά εσένα οι λόγοι για τον οποίο μπορεί να χάλασε. Και αυτοί μπορεί να είναι πολλοί. Απλά κάνε μικροελέγχους και στον καινούργιο μην είναι πρόβλημα που δημιουργείται από δικά σου αίτια. Μέχρι και με το quick test έχεις FAIL. Με το διαγνωστικό της WD μου έχουν αλλάξει δίσκο (όχι άμεσα) από το πλαίσιο χωρίς μα-μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
washcloud Δημοσ. 31 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2011 Λοιπόν -όπως ήδη ειπώθηκε- αυτό που πρέπει να κάνεις στην περίπτωσή σου (εφ' όσον, όπως κατάλαβα, πιο πολύ σε αφορά ο δίσκος ως hardware=αξία σε €, παρά οι ταινίες που περιέχει), είναι (μιας κι έχεις 3 βδομάδες καιρό), να τον επιστρέψεις στο κατάστημα αγοράς. Τώρα, όταν λες "από που σκατά τον αγόρασα", αναρωτιέμαι αν έχεις την απόδειξη αγοράς.... Τεσπα, ακόμα κι αν δεν την έχεις, πάρε ένα τηλ πρώτα και ρώτα τους (ε ελπίζω έστω να θυμηθείς το "από πού"...) αν τυχόν δίνοντας ονοματεπώνυμο, σε έχουν κάπου καταχωρημένο, και η απόδειξη αγοράς δεν είναι απαραίτητη (νομίζω κάτι τέτοιο παίζει με τον Πλαίσιο-δεν ξέρω για άλλους). Τεσπα, δοκίμασέ το. Και μετά, πας κι από κοντά. ...τώρα αναφορικά με το "από κοντά" : σαφώς και θα τον ελέγξουν πρώτα, κι οι ίδιοι. Κι εδώ αναρωτιέμαι τί γίνεται με εκείνο το "τον δοκίμασα σε φίλου, και όλα καλά". Ισχύει ακόμα; Για τσέκαρέ το, μην και τρέχεις τζάμπα (μήπως το πρόβλημα είναι στο πισί σου. Χλωμούτσικο, αλλά λέμε). Αν ΕΧΕΙ και σε άλλο μηχάνημα πρόβλημα, για καλύτερή σου εξυπηρέτηση, εκτύπωσε αν μπορείς τ' αποτελέσματα του φουλ σκαν του διαγνωστικού της Γου-Ντου (η ΜΟΝΗ "προϋπόθεση", μιας και ρώτησες. Ούτε φορμάτ, ούτε τίποτα), παρ' τα μαζί σου (μαζί με την απόδειξη που λέγαμε), και βουρ για το σημείο αγοράς, είτε Σάββατο, είτε από Δευτέρα. Μην τον "πειράζεις" καθόλου - δωσ' τον όπως είναι (με τις ταινίες μέσα). (...απροπό : το ότι τον είχες "φουλάρει", δεν παίζει κανένα ρόλο για την κατάστασή του. Δεν είναι σακί ο δίσκος για να σκιστεί. Οφείλει, από κατασκευής, να γράφει μέχρι και το τελευταίο μπάιτ, απροβλημάτιστα, και να μη "κουράζεται" όταν διαβάζεται, ακόμα και γεμάτος). ...αν παρ' ολ' αυτά συναντήσεις προβλήματα με τη διαδικασία του μαγαζιού (αν σου πουν είναι λειτουργικός ξερωγώ), μπορείς πάντα, στο τέλος, και πριν λήξει η εγγύηση, να τον τυλίξεις σε μια χοντρή πετσέτα και να τον αφήσεις να κάνει ελεύθερη πτώση από έναν όροφο, και μετά να τους τον ξαναπάς λέγοντας πως πλέον σίγουρα δε δουλεύει, χωρίς να αναφέρεις πετσέτες και ορόφους. Αν για κάποιο λόγο δεν σου κάθεται κάτι απ' τα παραπάνω, κι εφ' όσον βγάζει πρόβλημα και σε άλλο μηχάνημα , το μόνο που σου μένει είναι είτε να δοκιμάσεις να βγάλεις τον σκληρό από τη θήκη, μπας και η θήκη τυραβάει κα'να ζόρι (χλωμούλι κι αυτό, αλλά λέμε) και να τον τσεκάρεις ως εσωτερικό, μπας και δουλεύει - είτε να τον στείλεις στη Γου-Ντου (δικά σου έξοδα, 20 με 30 Ευρά) (...κι αφού "σιγουρέψεις" ότι δε δουλεύει, με την πτώση που λέγαμε). Αυτό το τελευταίο (αφού συνεννοηθείς με το τεκ-σαπόρτ τους με μέιλ), σε περίπτωση που δεν έχεις την απόδειξη αγοράς απ' το μαγαζί, και είναι απαραίτητη. * ...σε γενικές γραμμές, ξέχνα απαντήσεις στα αριθμημένα 4 ερωτήματα που έθεσες, κι απλά ακολούθα τους παραπάνω δρόμους. Το μόνο που ίσως να έχει νόημα, να είναι η προσπάθεια για filling with zeros (ή αλλιώς "low level format") με πχ το LLF Tool. Mπας και το πρόβλημα το έχει το file system του δίσκου (αν και κι αυτό χλωμό το κόβω), και δεν είναι καν τόσοι οι bad sectors (υπάρχει περιπτωση πολλοί πχ να είναι "εικονικοί" και με το llf να στρώσει/φανεί η "πραγματική φυσική κατάσταση του δίσκου". Ξεχνάς βέβαια ταινίες σ' αυτή την περίπτωση. ΑΝ και δνε χάνεις τίποτε, εφ' όσον έχεις άλλο επαρκή αποθηκευτικό χώρο, να δοκιμάσεις ανάκτηση με το Active File Recovery, πριν προβείς σε llf). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
simba88 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2011 Τεσπα, ακόμα κι αν δεν την έχεις, πάρε ένα τηλ πρώτα και ρώτα τους (ε ελπίζω έστω να θυμηθείς το "από πού"...) αν τυχόν δίνοντας ονοματεπώνυμο, σε έχουν κάπου καταχωρημένο, και η απόδειξη αγοράς δεν είναι απαραίτητη Θυμηθηκα οτι τελικα ηταν e-shop κ εκανα αυτο ακριβως κ μου ειπαν να τους το παω... Το τσεκαρα τελικα και σε αλλα pc και οντως υπαρχει το προβλημα..Αν και αυτο που ανεφερα στην αρχη,συμβαινει με αλλους δισκους που εχω και οποτε μαλλον το ΠΡΟΒΛΗΜΑ ειναι το πισι μου..... Ουτε quick scan δε μπορω να κανω(μου βγαζει εκεινο το μηνυμα) οποτε θα εκτυπωσω τα παραπανω κ θα τους τα παω.. Ασχετο...Αν ειναι να σταλει για RMA ειτε απο το μαγαζι ειτε απο μενα,θα επιβαρυνθω τα εξοδα αποστολης κλπ? Ευχαριστω πολυ για την απαντησεις washcloud και spirosta.. Θα επανελθω με updates! Υ.Γ. Πως 'διαβαζω' τα SMART report?Ποια ειναι τα ορια/νουμερα σωστης λειτουργιας που θετει η εταιρια ετσι ωστε να μπορω στο μελλον να τσεκαρω που βρισκομαι ακομα κ αν δε βγαζει errors? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
washcloud Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 1) "Προβληματικό pc", ΔΕΝ χαλάει δίσκους. Πάνω-κάτω, "από μόνοι τους" παθαίνουν ό,τι παθαίνουν (...ούτε καν τα τροφοδοτικά δεν ευθύνονται...) (...ας πούμε ότι μα΄λλον "ήρθε η ώρα τους", των δίσκων που λες). Οπότε, δεν κατάλαβα τί είχε γίνει/γίνεται στην περίπτωσή σου...... Τεσπα. 2) Το RMA, είτε το αναλαμβάνει (μέσω της εγγύησης) το μαγαζί απ' όπου αγοράζεις κάτι. Συνεπώς δεν πληρώνεις κάτι. Πληρώνεις αποστολή, μόνο όταν παρακάμπτεις το μαγαζί, και το στέλνεις ο ίδιος στην "μαμά εταιρία". 3) Γενικά είναι πονοκέφαλος τα reports που είπες. Όπου όμως βλέπεις (στο HD Tune) μαρκάρισμα με κίτρινο (warning) ή κόκκινο (failure) background, σημαίνει ότι υπάρχει πρόβλημα. Ψάξου στη Wiki για "S.M.A.R.T." για να κατανοήσεις λίγο περισσότερο τί συμβαίνει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
simba88 Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 "Προβληματικό pc", ΔΕΝ χαλάει δίσκους. Κοιτα αυτο το εχω ακουσει απο πολλους,οτι ειτε λογω των προβληματικων usb ports ειτε λογω των υπερβολικων θερμοκρασιων που αναπτυσσει ειτε λογω της ολης κακης του λειτουργιας δημιουργει bad sectors στο δισκο και συμβαλλει σημαντικα στη φθορα του.. Τωρα οσον αφορα σε εκεινο που ειπα κ σε μπερδεψε.. Εχω αλλους 3 δισκους (που τους εκανα εξωτερικους με κουτια thermaltake..) 3 χρονων περιπου οι οποιοι απο μια στιγμη κ μετα,συνεχεια αποσυνδεονταν μονοι τους ξανα κ ξανα,κολλουσαν τον explorer,κ ειδικα οταν κατεβαζα συχνα εβγαζε μηνυμα Η καθυστερημένη εγγραφή απέτυχε : Τα Windows δεν ήταν δυνατό να αποθηκεύσουν όλα τα δεδομένα για το αρχείο "G:\$Mft" κλπ... Τους δοκιμασα σε 2 φιλους κ ολα πηγαιναν smoothly,κανενα προβλημα,οποτε δεν ειχαν προβλημα τα κουτια ή τα καλωδια οπως υποπτευομουν..Δεν ειχα την ευκαιρια να τους δοκιμασω μεσα σε pc, ουτε να τους κανω check αλλα μετα απ'αυτο πρεπει να καταπιαστω κ με δαυτους (κ να κανω κατι δραστικο κ με το pc... ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
washcloud Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 εχω ακουσει απο πολλους,οτι ειτε λογω των προβληματικων usb ports ειτε λογω των υπερβολικων θερμοκρασιων που αναπτυσσει ειτε λογω της ολης κακης του λειτουργιας δημιουργει bad sectors στο δισκο και συμβαλλει σημαντικα στη φθορα του.. Μη μασάς. Άκου τον θείο Γουώς. (...ο οποίος είναι χώμα αυτή την ώρα για περισσότερες λεπτομέρειες) Το δε μόνο που μπορείς να κάνεις με το πισί, είναι να τσεκάρεις τις τάσεις του τροφοδοτικού, κι ΑΝ είναι ψόφιο, να το αλλάξεις. (Κι αυτό για να μην έχεις άλλου είδους προβλήματα σχετικά με τους δίσκους.) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.