pyro Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2002 LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL [image]http://groups.msn.com/_Secure/0QQDeAq8TtIclD4FoYuKemYieoKzhKC20AJwhwfywKrLC1aID625ADqTjOG8nE!8D7jfAaOVclcmo4DfzZnkdzJmW9et!NuauSIehsD2RxsU/me.jpg?dc=4675396476816366176[/image]
Lyman_Zerga Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2002 theobabis: Το R είναι το σύνολο των πραγματικών αριθμών. ʼλλα ήταν ένα παράδειγμα οπότε ας μην μείνουμε εκεί. Είχα γράψει Αλλά αν υποθέσουμε ότι ισχύει, το εννοούμε ότι απλά έχουμε κάνει καταχρηστική επέκταση του συνόλου; <hr /></blockquote> Αυτό που σε μπέρδεψε ειναι μάλλον το extra "το" που έχω μπροστά από το "εννοούμε". Εννοούμε ότι έχουμε κάνει... Και τι εννοω, αν το α=α ειναι σωστο σε ενα συστημα ή σε καποια αλλα οχι σε ολα, τοτε παυει να ειναι σωστο και αρα χανει την αξια του. <hr /></blockquote> Παραμένει σωστό για όσους περιλαμβάνει το σύστημα γιατί λειτουργούν με τους κανόνες του. Ας υποθέσουμε ότι στο κράτος "Μπανανία", επιτρέπεται ο φόνος. Οι κανόνες του είναι διαφορετικοί από το δικό μας και κάτι που είναι απαράδεκτο στο δικό μας κράτος είναι δεκτό στο δικό τους. Το παράδειγμα προφανώς δεν είναι ότι καλλίτερο θα μπορούσε. Το γράφω για να εικονοποιήσω αυτό που θέλω να πώ. Μπορει να αυτοκτονησει? <hr /></blockquote> Μπορεί να "αναστηθεί"; Σορρυ για τη καθυστερηση αλλα ακομα και τωρα δεν εχω τηλεφωνο λογω της νεροποντης... <hr /></blockquote> Ελπίζω να μην πλημύρισες!! Και εγώ δυστηχώς πιέζομαι αρκετά, οπότε συγνώμη που αργώ που και που. epote: tha kano mia erotish kai thelo na mou apantisete se mono ayth <hr /></blockquote> Πού το έχω ξαναδεί αυτό; "ego pistevo oti mas eftiakse o megistos prasinos aoratos deinosayros (pou exei kai fterakia)" thelo na mou peite pou kano lathos <hr /></blockquote> Μα ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ λαθος. Το πρόβλημά σου είναι να αποδείξεις ότι μπορεί και να είναι ΣΩΣΤΟ.
epote Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2002 Πού το έχω ξαναδεί αυτό;<hr /></blockquote> all over the place;) Μα ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ λαθος. Το πρόβλημά σου είναι να αποδείξεις ότι μπορεί και να είναι ΣΩΣΤΟ. <hr /></blockquote> AKRIBOS!! nai nai nai nai nai nai nai!!!! a kai nai synepos einai DIKIA SAS douleia na apodeiksete oti yparxei theos, oxi dikia mou:)
BlizardBill Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2002 Akribos, emeis prepei na apodijoume, kai molis to apodijoume peran kathe amfibolias, prepei na pistepseis... Mexri tote ,arkoumaste stis endijeis kai tis pithanotites, gia na pistepsei opoios to briskei logiko. Esi den exeis kamia ipoxreosi, ftanei pou dextikes kai tin proti frasi, pos "den exoume lathos"
Lyman_Zerga Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2002 Ακριβώς όπως το λέει ο BlizzardBill Ακόμα μην ξεχνάς και το άλλο ωραίο. Με την ίδια λογική και το να δείξεις την ΜΗ ύπαρξη Θεού απαιτεί απόδειξη. Ο αγώνας έλειξε ισόπαλος;
Ν._Βοναπάρτης Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2002 Δεν μπορώ να καταλάβω φίλε epote, τι επιδιώκεις με την τόσο μάχιμη στάση που καλά κρατείς ενάντια στην πίστη του ενός και μοναδικού Θεού. Ή αν σφάλω και εκείνο στο οποίο εναντιώνεσαι δεν είναι η πίστη αλλά η ύπαρξη του Θεού, οπότε κι δεν βλέπω να έχεις καλά ξεμπερδέματα με τον φίλο Θεομπάμπη, που θα αρχίσει τους γνωστούς και αγαπημένους του «λογικούς» «ακροβατισμούς» περί «ύπαρξης». Αναρωτιέμαι φίλε epote, αν η πίστη σε Θεό μοναδικό έχει να κάνει με τις γνωστές στρατιές της θεοκρατίας, από το Βυζάντιο μέχρι τις μέρες μας! Γιατί η απαρχή της γέννησής της συνέβη σε απολυταρχικά δύσκολα για τον λαό χρόνια, τα βυζαντινά, μην το ξεχνάς αυτό. Αναρωτιέμαι αν ο μοναδικός Θεός θα επιθυμούσε, αν και εφόσον διαθέτει επιθυμίες, τις θρησκευτικές οργανώσεις, τις στρατιές των θρησκευτικών σκοταδιστών που μάστισαν την Ευρώπη, των απολυταρχικών εκφάνσεων ρασοφόρων ελέω Θεού πατέρων, που κατά προσωπική πεποίθηση αποτελούν τους «μενσεβίκους» ανάμεσα στους πιστούς. Όταν η Αναγέννηση και ο Διαφωτισμός ξεσκοτάδιζαν τον άνθρωπο, στο όνομα θρησκευτικού φανατισμού και «ελέω Θεού» άραγε, έπνιγαν στο αίμα οπαδούς του ίδιου Θεού μοναδικού. «Οι ομάδες των σφαγέων εισορμούσαν παντού, κατέσφαζαν τους πάντες, λεηλατούσαν τα σπίτια τους... Δεν σπλαχνίσθηκαν ούτε τις γυναίκες, ακόμα και τις έγκυες: με τα μαχαίρια τους, έσκιζαν τις κοιλιές τους, αποσπούσαν τα έμβρυα και τα εκσφενδόνιζαν στους τοίχους... Ολη τη νύχτα κράτησε η σφαγή... Αμέτρητα ήταν τα θύματα και, ανάμεσά τους, πολλοί που δεν είχαν καμιά σχέση με θρησκευτικές διενέξεις αλλά, μέσα στο χάος, οι εχθροί τους βρήκαν την ευκαιρία να τους εξοντώσουν...». Ήταν η Νύχτα του Αγίου Βαρθολομαίου! Ηγήτορας μια «ελέω Θεού» Αυτοκράτειρα. Η Αικατερίνη των Μεδίκων, που κυβερνούσε στην θέση του χαζοχαρούμενου γιου της. Βλέπεις ότι οι αυταρχικές βασίλισσες και οι ανέγνωμοι μπουζουκοκέφαλοι γιοι, δεν είναι μόνο ελληνοβαβαρικής προέλευσης! Στις φλόγες τις Γαλλικής Επανάστασης, όταν ο Ελληνικός λαός ελπιδοφορούσε για την δική του ανεξαρτησία από τον Τούρκο δυνάστη, ένα φυλλάδιο κυκλοφόρησε ανά την επικράτεια. Ήταν το φυλλάδιο του πατριάρχη Ιεροσολύμων ʼνθιμου και με τον τίτλο «Πατρική Διδασκαλία». Ο θανάσιμος εχθρός των Ελλήνων κατά το πατριαρχικό φυλλάδιο δεν ήταν ο πολυεύσπλαχνος Σουλτάνος, αλλά τα δαιμόνια της Γαλλικής Επανάστασης που σπέρνουν: [..]«νεοφανείς τρόπους πολιτείας και διοικήσεως αντιβαίνοντας εις την χριστιανικήν ευαγγελικήν ζωήν». [...] «Ο άπειρος εν ελέει και πάνσοφος ημών Κύριος, δια να φυλάξη αλώβητον την αγίαν και ορθόδοξον πίστιν ημών... ήγειρεν εκ του μηδενός την ισχυράν αυτήν βασιλείαν των Οθωμανών... δια να είναι εις μεν τους Δυτικούς ωσάν ένας χαλινός, εις δε τους Ανατολικούς ημάς πρόξενος σωτηρίας» [...] «Αδελφοί... κλείσατε τα αυτία σας και μη δώσετε καμμίαν ακρόασιν εις ταύτας τας νεοφανείς ελπίδας της ελευθερίας... που είναι εναντίαι εις τα ρητά της θείας Γραφής και των αγίων Αποστόλων, οπού μας προστάζουν να υποτασσόμεθα εις τας υπερεχούσας αρχάς, όχι μόνον εις τα επιεικείς αλλά και τας σκολιάς, δια να έχωμεν θλίψιν εις αυτόν τον κόσμον και να παραστήσωμεν καθαράς τω Χριστώ τας αισθήσεις ημών...». [...] «Φυλάξατε στερεάν την πατροπαράδοτόν σας πίστιν και, ως οπαδοί του Χριστού, απαρασάλευτον την υποταγήν εις την πολιτικήν διοίκησιν» [...] Η «Διδασκαλία» δημοσιεύεται στα ʼπαντα Κοραή, έκδοση Γ. Βαλέττα, Δωρικός, τομ. Α1, σελ. 41-59, μαζί με την δική του «Δελφική Διδασκαλία». Στο έργο του Α. Κοραή, που τόσο του εναντιώνεσαι φίλε epote μην συγχωρώντας του την καθαρευουσιάνικη νοοτροπία του, που πραγματικά λανθασμένα τον θεωρούμε «μέγα διδάσκαλο του γένους», ενώ για κάποιον χρυσοκέντητο «ελέω Θεού» θεωρείται «ευρωλιγούρης» και «γραικύλος». Την ώρα που τα σιδερόφρακτα χριστιανικά «πολεμικά» της αστερόεσσας ετοιμάζονται να επιτεθούν σε ένα υπόλειμμα κράτους με άρρωστα υποσιτισμένα παιδιά, γέρους, και εξαθλιωμένους κατοίκους, την ώρα που η χριστιανική Ευρώπη θα παρακολουθεί ατάραχη τα ρεπορτάζ του ολέθρου, την ώρα που δεν θα οργανώνονται λαοσυνάξεις με ρασοφόρους και αχαλίνωτους, σχεδόν τυφλούς οπαδούς να αλαλάζουν «Όταν οι άλλοι ψάχνουν για αρχηγό, εμείς θα σε φωνάζουμε παπα-πρωθυπουργό», σε αυτόν τον λαό αφιερώνω το χριστιανικότατο του Ρωμανού του Μελωδού: «Πού πορεύεσαι, γιέ μου; / Τι σε κάνει να τραβάς / δρόμο γρήγορο; / Μην κι άλλος γάμος / είναι πάλι στην Κανά / και για κει τώρα τρέχεις, / κρασί απ' το νερό για να τους φτιάσεις; / Μαζί να ρθω, γιέ μου, / ή θες να σε περιμένω; / Πες μου έναν λόγο, Λόγε, / σιωπηλός μην προσπεράσεις, / εσύ που αγνή με κράτησες, / ο γιος κι ο Θεός μου/Υιέ μου, πηγαίνεις / σε άδικο φόνο / και κανείς δεν σε πονεί. /... Κανένας απ' όλους, / αλλ' ένας για όλους / πεθαίνεις μόνος, γιε μου, / μια που όλους τους έσωσες, / μια που όλοι σ' ήθελαν, / εσέ, τον γιο και Θεό μου» «Τι δακρύζεις, μητέρα; / Τι τις άλλες γυναίκες / τις θες μαζί σου; / Μην πάθω; Μην πεθάνω; / Μα πως θα σώσω τον Αδάμ; / Μην τάφο κατοικήσω; / Πως θα σύρω στη ζωή αυτούς απ' τον Αδη; / Και μην, καθώς ξέρεις / σταυρώνομαι άδικα... / Τι κλαις, λοιπόν, μάνα; / Φώναξε καλύτερα/ πως "ήθελε κι έπαθε / ο γιός κι ο Θεός μου"»
epote Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2002 Akribos, emeis prepei na apodijoume, kai molis to apodijoume peran kathe amfibolias, prepei na pistepseis... <hr /></blockquote> safos! mou to epivalei h idia mou h fysh:) Με την ίδια λογική και το να δείξεις την ΜΗ ύπαρξη Θεού απαιτεί απόδειξη. <hr /></blockquote> βαιβεος! και ιδου η αποδειξη μου: πραταση 1: "η υπαρξη οιποιασδηποτε εννοιας, γεγονοντος, υλης η σκεψης οποιαδηποτε μορφης σε συνδιασμο με ενα παρατηρητη οποιασδηποτε μορφης επιφερει αναποφευκτα την θεμελιοδη δυνατοτητα δομησης του λεκτικου-νοητικου-νοηματικου κατασκεβασματος που καλουμε λογικη" ορισμοι: παρατηρητης: "μορφομα που μπορει να κανει σκεπτικες διαδικασιες και εχει συνηδηση του γεγονοντος αυτου" λογικη: "συνολο αξιοματων που δηνουν την δυνατοτιτα συμπερασματικης σκεπτικης διαδικασιας" υπαρξη: "απο τη φυση της αξιομα που θετει ο παρατηρητης για τον εαυτο του και οτι παρατηρει-ερμηνευει" note: οτι ξεχναω η θελετε να ορισω πειτε το μου αποδειξη προτασης 1: "ειναι πρακτικα αυταποδεικτο, ο παρατηρητης αναποφευκτα θα μπορει να πιστοποιησει οτι ειναι ιδιος με τον εαυτο του και οτι εχει την δυνατοτιτα να αποφανθει για την αληθεια μιας προκειμενης" προταση 2: "ο παρατηρητης διατυπονει δυο λογικες προτασεις. αυτς ειναι οι εξις :α)"θεος ειναι το αχρονο, παντοδυναμο ον που με δημιουργησε ειναι περα και πανω απο εμενα" β)"ο θεος υπαρχει"" αποδειξη: ειναι πρακτικα απορεια της πρωτης προτασης προταση 3: "η προταση 2 αναιρει την προταση 1 ΑΡΑ ειναι ατοπη μιας και ξερω οτι η προταση 1 ειναι σωστη" αποδειξη προτασης 3: ολα τα λογικα παραδοξα συμπερασμα: "η προταση "ο θεος υπαρχει" ειναι ατοπη" Ο αγώνας έλειξε ισόπαλος; <hr /></blockquote> eks arxis:P
Lyman_Zerga Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2002 Είμαι περίεργος να δώ τι θα σου απαντήσει ο theobabis.
BlizardBill Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2002 Epote: Stin arxi orizeis tin logiki enos anthropou...OK Meta tin enoia theos...Ok Stin sinexeia les ,pos to 2o (oθεος ειναι το αχρονο, παντοδυναμο ον ) anairei to proto... Pou kolas akribos? -Sto axrono? ma basi tis logikis mas, opos tin orises, afou basizete se oti iparxei,se sindiasmo me ena paratiriti,den tha mporouses na arnitheis oti iparxei xronos etsi kai allios. Afou iparxei, ton paratiroume, kai bgazoume kapoia esto simperasmata. Poso mallon pos iparxei kapoios iperano xronou,pou ton eftiaje kiolas... -To idio kai me ti pantodinamia. -Alla kai me to on,basika pos mporeis na dexteis tin iparji tou ,meso tis logikis sou? ti tha paratireiseis? kai pos den tha katalijeis pali, pos den iparxei allo on ,opos emena px. Genika kaneis mia terastia apodoxi gia tin logiki,gia na apofigeis polla paradoja, kai na min katalijeis sto simperasma tou theobabi, pos ousiastika eisai paralogos. Me tin apodoxi tou theou, linontai ta problimata tis logikis mas, afou tin bazoume se sosto plaisio. kai mporoume na eimaste tautoxrona sigouroi gia kapoia liga pragmata, afou eimaste kat omiosi theoi. ps Den nomizo na baleis goal re epote...kai episis pername kai me isopalia. :grin:
BlizardBill Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2002 Re paidia, exei kaneis to idio problima me emena? Otan anoigo auti ti selida tou forum,den prosarmozete sto megethos tou parathirou mou, kai xreiazete na kano scroling. kai ena episis asxeto(anekdoto) : Λέει ένας ʼγγελος στο Θεό: ʼγγελος: Κύριε, οι άνθρωποι ααποκωδικοποίησαν το DNA του ανθρώπου. Θεός: Καταραμένοι χάκερς. Πρέπει ν'αλλάξω το password.
Γηρυόνης Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2002 *παρένθεση* <blockquote><font class="small">Quote BlizardBill:</font><hr> Poso mallon pos iparxei kapoios iperano xronou,pou ton eftiaje kiolas... ... ... Me tin apodoxi tou theou, linontai ta problimata tis logikis mas, afou tin bazoume se sosto plaisio. kai mporoume na eimaste tautoxrona sigouroi gia kapoia liga pragmata, afou eimaste kat omiosi theoi. <hr /></blockquote> Τότε σύμφωνα με τα παραπάνω, ο θεός έφτιαξε και το χρόνο. Αφού έφτιαξε και το χρόνο τότε έφτιαξε και το παρελθόν και το παρόν και το μέλλον. Οπότε έχει δημιουργήσει και τα συμβάντα μέσα στο χρόνο. ?ρα έχει προκαθορίσει την πορεία του ανθρώπου. Εϊναι ο ίδιος θεός που δημιούργησε και δημιουργεί πολέμους. Ο ίδιος που στέλνει καρκίνο στον άνθρωπο, ο ίδιος που σκοτώνει τα παιδιά σε κάθε γωνία της γης, ο ίδιος που δημιουργεί ανάπηρους, τυφλούς, ακρωτηριασμένους. Γιατί έχει προκαθορίσει τη ζωή του ανθρώπου. Το ότι ο άνθρωπος μπορεί να σωθεί μέσω των πράξεών του είναι ένα ψέμμα διότι εξ 'αρχής ο θεός μας έχει βάλει σε ένα λούκι. Είναι ο ίδιος ο θεός που δημιούργησε το Σατανά αφού ήτανε ο ίδιος που τον έριξε από το Παράδεισο. Ο ίδιος δημιούργησε τον Σατανά για να τον μεταμορφώσει σε "κακό" και να μας τυραννάει. Τότε, για να απαντήσω στην αρχική ερώτηση (επί τέλους) πολύ καλά κάνω και είμαι αγνώμονας σε ένα θεό που θέλει το κακό μου. Όσο για το "καθ' εικόνα και ομοίωση", αν το έλεγες αυτό πριν από 300 χρόνια θα σε καίγανε στην πυρά. Αν το πεις τώρα θα σε αφορίσουνε για αιρετικό. *κλείνει η παρένθεση*
theobabis Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2002 μετα απο 5 μερες ο οτε μου εκανε τη χαρη να μου δωσει τηλεφωνο... pyro δεν αποδυκνειεται η υπαρξη σου απο τα ατομα που συναναστρεφεσαι ή τα πραγματα που αγγιζεις. Ολα αυτα μπορει να ειναι παιχνιδια του μυαλου σου. Ουτε σωμα μπορεις να αποδειξεις οτι εχεις. Ολα αυτα ειναι παραδοχες που κανουμε, απο τη στιγμη ομως που υπαρχεις, οτι και αν εισαι, υπαρχεις. blizardbill σε προηγουμενα ποστ σου εγραψες τα παρακατω 11/09/02 05:59 AM Post number: 199254 Gia na epaneltho, aplos pisteuo pos i iparjei theou mou fenete logiko, i aniparjia paralogo, kai i morfi tou theou, opos ton orise o xristianimos, episis to logikotero. 10/27/02 03:16 AM Post number: 47735 Bebaia auta einai dikes mou erminies, kai ta panta einai apospasmatika, mexri na exo olo to keimeno, den mporo na krino ousiastika, kai eseis den prepei na dosete simasia, mexri na diabasete kai eseis olo to keimeno,allios eiste thimata, etsi i allios... 10/25/02 03:17 AM Post number: 47665 An den exoun gnosi tou keimenou pou bgikan ta apospasmata, den ginete na apofasisoun monoi tous opos les, prepei na ta diabasoun prota. Allios einai pithana thimata propagandas. (Jereis ti einai auto etsi?) Mporeis na diakrineis pote kapoios paei na epixirimatologisei se mia apopsi tou,kai pote to ipokrinete? 10/23/02 01:43 PM Post number: 47622 Otan eimoun mikros den asxoloumoun me ta thriskeutika, kai den exo diabasei thriskeutika keimena pera apo tis grafes 10/22/02 09:39 AM Post number: 47575 2)Oi logoi gia na akolouthiseis tin ousia tou xristianismou einai xiliades...iparxoun kai diafores kosmotheories anejartites isos apo to xristianismo, pou dinoun ejigisi giati akolouthoun kai autes tin ousia tou xristianismou... Episis o xristianismos tin akolouthise epidi itan sosti...kai itan sosti giati etsi eixe ftiajei o theos ton kosmo, kai prin ton xristianismo. Καταρχην να επεκταθω λιγο στο τελευταιο ποστ. Αφου η ουσια του Χριστιανισμου προυπηρχε του χριστιανισμου, ο χριστιανισμος την ακολουθησε, οπως και οι υπολοιπες θρησκειες και αρα δεν ακολουθησαν τον χριστιανισμο αλλα αυτο που ηταν σωστο. Στη συνεχεια αν καταλαβαινω καλα λες οτι δεν εχεις διαβασει το κορανι ή τα διδαγματα του βουδα. Αν οντως αυτο συμβαινει, πως γνωριζεις οτι αυτη την σωστη ουσια που εχει υοθετησει ο χριστιανισμος δε την περιλαμβανει ο μουσουλμανισμος και ο βουδισμος? Επισης, δε μπορω να καταλαβω πιο συλλογισμο χρησιμοποιεις για να δειξεις οτι τα λεγομενα των παραπανω ειναι λιγοτερο λογικα των λεγομενων του χριστιανισμου, τι στιγμη που εκφραζεις την αποψη οτι δε μπορεις να εκφρασεις γνωμη αν δεν εχεις διαβασει ολοκληρο ενα κειμενο. ---- Περα απο αυτα, δεν ισχυριζομαι οτι ειμαι γενικα παραλογος, αλλα οτι ειμαι παραλογος οταν εξαγω συμπερασματα μεσω επαγωγης και μονο. Διευκρινησε μου σε παρακαλω πια προβληματα λογικης εννοεις οτι λυνονται με την αποδοχη του θεου? Επισης για πια πραγματα ειμαστε σιγουροι και πως γνωριζουμε οτι ειμαστε κατ ομοιοση θεοι? Επισης, αν καταλαβα καλα, ισχυριζεσαι οτι ο θεος εφτιαξε τον χρονο και τον χωρο. Οποτε πρωτου τα φτιαξει υπηρχε στο ποτέ και στο πουθενα? Αν μπορουσες να δωσεις της απαντησεις στα ελληνικα θα το εκτιμουσα ιδιαιτερως. Ευχαριστω Lyman_Zerga καταλαβαινω απολυτα τι εννοεις με το παραδειγμα της Μπανανιας. Η διαφορα ομως ειναι οτι το: "επιτρέπεται ο φόνος" ως κανονας εχει νοημα. Λεει δηλαδη οτι αν θελει καποιος να σκοτωσει καποιον δε θα τιμωρηθει. Το α=α ομως τι λεει? Bασικα αναρωτιεμαι, αν ανατρεξω στους νομους του κρατους θα δω πουθενα το α=α? Πρωτου απαντησω στο αν μπορει να αναστηθει θα μου επιτρεψεις να ξανακανω μια διευκρινηση. Αν δε κανω λαθος, η ανασταση εχει συνδυαστει με τον θανατο. Ο θανατος ομως, αν το αντιλαμβανομαι σωστα, δε σημαινει "δεν υπαρχω" αλλα οτι παυει η ανθρωπινη υποσταση μου. Αν παω πχ μετα το θανατο μου σε ενα παραδεισο συνεχιζω να υπαρχω. Ο χριστος μετα τη σταυρωση του και μεχρι να αναστηθει δεν επαψε να υπαρχει, αν θυμαμε καλα. Απλα υπηρχε σε αλλη μορφη, αλλα υπηρχε. Υπο αυτη την εννοια ολοι μπορουμε να αναστηθουμε. Το ερωτημα βασικα ειναι αν μπορει ο θεος να παυσει την υπαρξη του. Γιατι αν οντως το πετυχει και σταματησει να υπαρχει, ακομα και αν καπως ξαναδημιουργηθει (δε μπορει να το κανει ο ιδιος ομως αφου δεν υπαρχει) χανει αμεσα το χαρακτηριστικο της αθανασιας. Στον epote στο σγκεκριμενο θεμα δε βλεπω τι μπορω να απαντησω επι της ουσιας. Και οι δυο αντιλαμβανομαστε τα ιδια παραδοξα τα οποια και δε μπορουμε να ξεπερασουμε Ν._Βοναπάρτης Η υπαρξη η οχι του θεου αλλαζει αρδην τα πραγματα. Αν υπαρχει ειναι παντογνωστης. Και αφου ειναι παντογνωστης τοτε γνωριζει και τι ειναι σωστο. Αμεσα λοιπον εμφανιζεται η ηθικη στο προσκηνιο. Μπορει να μη ξερω τι ειναι σωστο, αλλα υπαρχει. Και οταν καποιος ισχυριζεται οτι πραττει τις βουλες του κυριου εννοει οτι πραττει σωστα και αυτο πια δεν αμφισβητηται. Για να το θεσω διαφορετικα. Δεν υπαρχει περιπτωση να βγει ακρη σε μια συζητηση αν πρωτα δεν εχει λυθει το θεμα του θεου. Επισης να κανω και μια διευκρινηση. Η λογικη μου λεει οτι θεος δε μπορει να υπαρχει. Αποδεξου για μια στιγμη οτι αυτο ειναι σωστο. Το οτι αυτο ειναι σωστο δε με εμποδιζει ομως να παω να χτισω μια εκκλησια και να αφιερωσω τη ζωη μου στη προσευχη και στη πιστη σε κατι που δεν υπαρχει. Οι πραξεις μου ειναι παραλογες, και κατα συνεπεια δε θα κρινω καν αυτον που πιστευει σε κατι που εχει παραδεχτει οτι δεν υπαρχει, ποσο μαλλον λοιπον αυτον που δε το εχει παραδεχτει ακομα. :smirk:
epote Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2002 Stin arxi orizeis tin logiki enos anthropou...OK<hr /></blockquote> οχι κανεις λαθος, δεν οριζω τιποτα παραπανω απο αυτο που ειδες να οριζω. μιλαω με τη στειρα γλωσσα της λογικης, δεν υποννοω η μεταθετω η οτιδιποτε, δεν χρησημοποιησα την λεξη ανθρωπος πουθενα. ο παρατηρητης θα μπορουσε να ηταν ο ιδιος ο θεος Stin sinexeia les ,pos to 2o (oθεος ειναι το αχρονο, παντοδυναμο ον ) anairei to proto... Pou kolas akribos? -Sto axrono? ma basi tis logikis mas, opos tin orises, afou basizete se oti iparxei,se sindiasmo me ena paratiriti,den tha mporouses na arnitheis oti iparxei xronos etsi kai allios. Afou iparxei, ton paratiroume, kai bgazoume kapoia esto simperasmata. Poso mallon pos iparxei kapoios iperano xronou,pou ton eftiaje kiolas... -To idio kai me ti pantodinamia. -Alla kai me to on,basika pos mporeis na dexteis tin iparji tou ,meso tis logikis sou? ti tha paratireiseis? kai pos den tha katalijeis pali, pos den iparxei allo on ,opos emena px. <hr /></blockquote> δεν καταλαβες καλα την "αποδειξη" μου. δεν οριζω *εγω* κατι σε σχεση με κατι αλλο, σου λεω θα μπορουσε ο παρατηρητης να ειναι ο ιδιος ο θεος, ενας ανθρωπος μια αμοιβαδα ενα γλονγκ η οτιδιποτε. και δεν υπεθεσα ΠΟΥΘΕΝΑ χρονο. το οτι ειναι παραπανω υπερανω κτλ τι σχεση εχει με την ισχυ της προτασης μου?
christos44 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2002 quote Τότε, για να απαντήσω στην αρχική ερώτηση (επί τέλους) πολύ καλά κάνω και είμαι αγνώμονας σε ένα θεό που θέλει το κακό μου. <hr /></blockquote> Δηλαδή τί θα στοίχιζε στον "παντοδύναμο" θεό να επιτρέψει στην κορωνίδα των πλασμάτων του που είναι "καθ΄εικόνα κι΄ομοίωσην" του, να ζούν και να πεθαίνουν αξιοπρεπώς; Τί θα στοίχιζε στον "δίκαιο" θεό να επιτρέψει στα δημιουργήματά του ένα αξιοπρεπές διάστημα ζωής χωρίς τα δεινά του πολέμου; Τί θα στοίχιζε στον "σπλαχνικό" θεό να εξαλείψει τις οδυνηρές ανίατες αρρώστιες που καταρακώνουν τα τέκνα του; Τί θα στοίχιζε στον "παντοδύναμο" θεό να δώσει μιά αξιοπρεπή διαβίωση χωρίς ταπεινώσεις στα πλάσματά του; Τί θα στοίχιζε στον "πανάγαθο" θεό εάν εξαφάνιζε την πείνα από τον πλανήτη; Τι θα στοίχιζε στον "προ πάντων των αιώνων" θεό εάν δεν υπήρχαν τ΄ανήμπορα και πολλές φορές επαίσχηντα γηρατιά; ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΛΟΓΟΥΣ: ΕΓΚΑΛΩ ΤΟΝ ΘΕΟ, (ΤΟΝ ΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΘΕΟ), ΓΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ, ΓΙΑ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΕΚ ΠΡΟΘΕΣΕΩΣ, ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΕΖΗΣΑΝ, ΖΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΖΗΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ. :shocked:
BlizardBill Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2002 Girioni: 1) Aρα έχει προκαθορίσει την πορεία του ανθρώπου.<hr /></blockquote> Edo exeis lathos. Edose eleutheri boulisi ston anthropo, opos exei kai o idios,kai den exoun prokathoristei oi apofaseis mas. An eimastan meros tis ilis, kai ipakoume stous kanones autis, tote den tha eixame eleutheri boulisi, tin opoia omos theoro dedomeno pos exoume. 2) Είναι ο ίδιος ο θεός που δημιούργησε το Σατανά <hr /></blockquote> Ta panta ta dimiourgise, kai tis diskolies tis zois mas, me auti tin enoia. 3) Τότε, για να απαντήσω στην αρχική ερώτηση (επί τέλους) πολύ καλά κάνω και είμαι αγνώμονας σε ένα θεό που θέλει το κακό μου. <hr /></blockquote> Ontos, epitelous.Alla den tha po polla edo,distixos. Ego thelo na elpizo pos den thelei to kako mas, opos oi theoi ton arxaion ellinon. Ta basana teleionoun kapote, alla kai genika i zoi pou mas edose einai oraia, paroles tis diskolies. 4) Όσο για το "καθ' εικόνα και ομοίωση", αν το έλεγες αυτό πριν από 300 χρόνια θα σε καίγανε στην πυρά. Αν το πεις τώρα θα σε αφορίσουνε για αιρετικό. <hr /></blockquote> Pios tha to kanei auto???? den einai airetiko,sigoura tha jereis kai pou akribos einai grameno... ------------ Theobabis: 1) Giati kobeis apospasmata apo ta legomena mou? gia na me ekneuriseis? pes me 2 logia ti exo pei... Eutixos pou to noima den aliothike edo. 2) Αφου η ουσια του Χριστιανισμου προυπηρχε του χριστιανισμου, ο χριστιανισμος την ακολουθησε, οπως και οι υπολοιπες θρησκειες και αρα δεν ακολουθησαν τον χριστιανισμο αλλα αυτο που ηταν σωστο. <hr /></blockquote> Sosta, alla antigrafike asistola apo tote,akoma kai o komounismos pire to 90 ta 100 kai allaje to ipolipo. 3) πως γνωριζεις οτι αυτη την σωστη ουσια που εχει υοθετησει ο χριστιανισμος δε την περιλαμβανει ο μουσουλμανισμος και ο βουδισμος? <hr /></blockquote> Den eipa pote kati tetoio,an ejereseis tis opoies parerminies simbenoun apo apospasmatiki dikia mou anagnosi,tha mporousan isos kai alles thriskeies na einai sostes. Afou exo pei pos pithanotata, enas atheos, na einai kaliteros xristianos apo mena. 4) Περα απο αυτα, δεν ισχυριζομαι οτι ειμαι γενικα παραλογος, αλλα οτι ειμαι παραλογος οταν εξαγω συμπερασματα μεσω επαγωγης και μονο. <hr /></blockquote> Diladi to 99.99 ton periptoseon. Des kai ti menei, mono to oti iparxoume,tora, tipota allo. 5) Διευκρινησε μου σε παρακαλω πια προβληματα λογικης εννοεις οτι λυνονται με την αποδοχη του θεου? Επισης για πια πραγματα ειμαστε σιγουροι και πως γνωριζουμε οτι ειμαστε κατ ομοιοση θεοι? <hr /></blockquote> Anafero diasparta sinexos,kai tha ta janapo sigentromena, alla oxi tora. Efoson iparxei theos, den mporo na antiliftho kati pou na min mas miazei se merika simeia,opos na min mporei na skeftete kai na antilambanete tin iparji tou, i na exei eleutheri boulisi.Allios tha itan fisi. Den eimaste omoioi me to theo omos. 6) Επισης, αν καταλαβα καλα, ισχυριζεσαι οτι ο θεος εφτιαξε τον χρονο και τον χωρο. Οποτε πρωτου τα φτιαξει υπηρχε στο ποτέ και στο πουθενα?<hr /></blockquote> Nai, den einai kai kamia terastia paradoxi.Ftanei na dextoume pos o theos iparxei. Fantasou pos allios, tha prepei na dextoume pos o xronos ipirxe panta, o xoros to idio, kati mesa se auton, pou egine me diaforous tixaious kanones ili,meta anthropos-skepsi-boulisi kai den simazeuetai... 7) Αν μπορουσες να δωσεις της απαντησεις στα ελληνικα θα το εκτιμουσα ιδιαιτερως. Ευχαριστω <hr /></blockquote> Ox,tora to eida... :shocked: isos tin epomeni fora. -------------- Epote: 1) μιλαω με τη στειρα γλωσσα της λογικης, δεν υποννοω η μεταθετω η οτιδιποτε, δεν χρησημοποιησα την λεξη ανθρωπος πουθενα. ο παρατηρητης θα μπορουσε να ηταν ο ιδιος ο θεος <hr /></blockquote> As poume pos iparxei theos,kai an aferesoume apo tin dikia sou protasi 1, tin ili kai to gegonos(pou o theos den exei noima na to paratirisei,afou to eftiaje) Kai an baloume stin leji logiki ton orismo tis... Koita ti menei: I skepsi, se sindiasmo me ena paratiriti,mas dinoun tin dinatotita na exoume ajiomata, pou dinoun tin dinatotita sumperasmatikis skeptikis diadikasias.(logiki) Xanei kathe noima nomizo. Episis se rotisa, pou i protasi 2 anerei tin 1,(anefera to axrono tou theou,mipos auto itan pou tin anerouse,gia na glitosoume aplos xrono) An den enoouses auto, tote i oli apodiji sou kataligei pali pos o theos den iparxei logo tis protasis 3 ,diladi ta atopa(pou den anafereis edo, alla exoume sizitisei palaiotera) Giati omos den to eleges pali kateutheian, kai me mperdeueis me ola ta proigoumena? -------------- Christo44: Diafono me ta simperasmata sou, gia to poso athlia einai i zoi. Oso gia polla apo ta dina pou anafereis,isxoiei auto pou elegan i arxaioi. Se nea ellinika:as kounisoume kai emeis ton kolo mas,kai na min ta perimenoume ola apo tin Athina...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.