theobabis Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2002 blizardbill ζητω συγνωμη για το παρακατω αλλα δε βλεπω αλλο τροπο να σου δειξω τι εννοω. Aν κατοι ινε λεπτωμαιρεια δαι χρυαζαιτε να τυν αναφερυς αφυνο τειν αιλαιφθαιρυ βουλεισυ απ αιξο κε φανταζωμε καπυων σαν κε μαινα που αντυλαμβαναιτε ωτυ σκαιφταιτε κε αρα οιπαρχοι. Τω που θα καταλοιξυ οινε αλλλο θαιμα. Δαι μπωρο να καταλαβο πος βγαζοις σιμπαιρασμα ωτοι κανουμαι λαθως. Μαισο λωγηκοις? Πεια μαιθωδω χροισειμωπυυς γυα να βγαλυς τω σοιμπαιρασμα σου?
BlizardBill Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2002 Efoson loipon ton fantastikes,mesa stin logiki sou na bgazei simperasma pos den iparxei theos,ta alla einai eukola. I skepsi tou sou fenete egiri? Esi eisai pantodinamos kai pantognostis, gia oti tha mporesei na gnorisei pote. Ton skotoneis opote thes, kai tha mporouses na ton eixes ftiajei... To oti den eisai esi theos, kai iparxoun kai alla ektos esena,den allazei tipota,giati den exei kanena stixeio gia auta etsi kai allios. Kai tha mporouse na min ipirxe tipota allo ektos apo esena(na eisoun theos),pali den tha alaze tipota gia auton. Ara kai oi dio, exete ton idio lathos tropo na bgalete simperasmata,an pesete mesa tha einai logo tixis. ps An exei xalasei to word, grafe greeklish, einai poli kalitera. (ektos an prospatheis dikaiologimena na tin glitoseis)
theobabis Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2002 blizardbill το οτι κατι το φανταζομαι δε σημαινει οτι υπαρχει. Ενω μπορω να το φανταστω, δε μπορω να το δημιουργησω. Οταν σκεφτομαι εγω το cogito για αυτον δε σημαινει οτι το σκεφτεται και αυτος. Αυτος (αυτο)ειναι απλα μια ιδεα μου Ας το παμε λιγο αναποδα και να υποθεσουμε οτι εγω ειμαι η δημιουργια καποιου. Πρωτων πως γνωριζει οτι εγω σκεφτομαι? Πως γνωριζει οτι σταματοντας τη σκεψη του για μενα εγω θα πεθανω(αν οντως υπαρχω και δεν ειμαι μια ιδεα). Και περαν αυτου αν καταφερει να με σκοτωσει πως αποκτα τον χαρακτηρισμο του παντοδυναμου και του παντογνωστη? Συνεχιζεις να ισχυριζεσαι οτι εχουμε τον ιδιο λαθος τροπο να βγαζουμε συμπερασματα (εγω και ο δημιουργος μου) αλλα παρολαυτα δε μου λες πιο τροπο εσυ χρησιμοποιεις για να βγαλεις σωστα συμπερασματα. Δε μου δειχνεις το αξιωμα στο οποιο στηριζεσαι για να ορισεις κατι ως ορθο ps
BlizardBill Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2002 Theobabi, den xreiazete na dimiourgiseis tipota, ftanei na mporeseis na to fantasteis ,oste na deis apo ejo to lathos kapion silogismon. 1) Οταν σκεφτομαι εγω το cogito για αυτον δε σημαινει οτι το σκεφτεται και αυτος. <hr /></blockquote> Einai simantiko, na fantasteis pos to plasma auto pou zei stin skepsi sou, mporei na skeftei to cogito.An sou einai adinaton na to fantasteis kan, pes to.(den leo pos kati tetoio isxioi i tha mporouses na to kaneis pote. theotitika milao.) 2) Και περαν αυτου αν καταφερει να με σκοτωσει πως αποκτα τον χαρακτηρισμο του παντοδυναμου και του παντογνωστη?<hr /></blockquote> Oxi auto...esi, o apejo, isos mporeis na to skotoseis, kai eisai pantognostis ston diko tou kosmo,(alla as ta bgaloume kai auta ,den exoun tosi simasia,oso to na fantasteis to plasma auto stin skepsi sou, me dinatotita cogido) 3) Δε μου δειχνεις το αξιωμα στο οποιο στηριζεσαι για να ορισεις κατι ως ορθο <hr /></blockquote> Den exo kapoio ajioma gia na oriso kati os ortho, aplos na oriso kati os lathos prospatho. Efoson oriseis auto to plasma,to lathos ton silogismon tou,pou exo ejigisei prin, tha antanakla kai stous dikous sou. (lathos silogismon etsi,oxi ousiastika lathos, opos eipa tha mporouses na eixes dikio stin ousia, alla apo tixi,oxi logo silogismou)
theobabis Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2002 blizardbill Eκανα μια πολυ μεγαλυτερη παραδοχη απο αυτη που μου ζητας. Δεν αρκεστηκα στο να φανταστω, αλλα αποδεχτηκα οτι καποιος/κατι μπορει να με εχει δημιουργησει και να ζω στη σκεψη του. Το ερωτημα παραμενει, πως γνωριζει αν εγω σκεφτομαι? Μια αλλη ερωτηση. Λες οτι ειναι παντογνωστης στο δικο μου κοσμο. Τι ακριβως γνωριζει για το δικο μου κοσμο? Τα παντα ? Ποια ειναι τα παντα του δικου μου κοσμου? Αυτο που ακουω συνεχεια ειναι οτι τον εχεις εξηγησει πιο πριν το λαθος συλλογισμο. Εγω ακομη το λαθος του συλλογισμου δε το εχω δει, και δε μπορω να καταλαβω πως θα το δω, οσο προσπαθεις να ορισεις κατι ως λαθος τη στιγμη που δε ξερεις τι ειναι λαθος
BlizardBill Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2002 Oxi bre.. min to pas parakato... Epanalambano: ESI, o APEJO,(autos pou eftiajes ton kosmo tou) isos mporeis na to skotoseis, kai eisai pantognostis ston diko TOU kosmo. Auto den einai pantognostis, oute jerei pos iparxeis... To antitheto, leei pos den iparxei theos...pos den iparxeis esi ... ps, stamatao pantos, tha sou ejigiso se pm.
theobabis Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2002 blizardbill θα προτιμουσα να συνεχισουμε τη συζητηση εδω Ας πουμε λοιπον οτι κανω αυτο που λες. Αν μπορω "ισως" να τον σκοτωσω τοτε δεν ειμαι παντοδυναμος. Πως εξαλου μπορω να ειμαι σιγουρος οτι τον εχω σκοτωσει, για να μη πω κιολας, πως γνωριζω οτι εγω τον εχω δημιουργησει? Επισης λες οτι γνωριζω τα παντα για τον κοσμο του. Ποια ειναι αυτα τα παντα που εγω γνωριζω? Δεν ειναι παντογνωστης, αλλα μπορει να υποθεσει οτι υπαρχω, οπως υποθετω εγω οτι μπορω να ζω στη σκεψη καποιου αλλου. Αυτο ομως δε βλεπω πως μετατρεπει αυτον που περιλαμβανει τον αλλο σε παντογνωστη. Οπως επισης δε μπορω να αποκλεισω οτι δε βρισκομαι στη σκεψη κανενος Κατι ακομη. Αν αυτος πει: "τα παντα που υπαρχουν" εγω περιλαμβανομαι σε αυτο? Και αν οχι, γιατι? Δεν υπαρχω? Ασχετα του τι ειμαι, δεν υπαρχω? Αν δεν ξεκαθαρισεις τι εννοεις με τη λεξη "λαθος", για οτι και αν μιλησεις δε μπορεις να το ορισεις ως τετοιο
Ν._Βοναπάρτης Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2002 Βλέποντας τέτοιες εικόνες http://fotomagazine.topcities.com/article/synenoxoi/, πόσοι από όλους εμάς που συμμετέχουμε στην συζήτηση του Θεού, νοιώθουμε ότι μπορούμε να φιλοσοφούμε για την ύπαρξη ενός «δίκαιου», «φιλεύσπλαχνου», «πάνκαλου» Θεού; Ενός Θεού, που δίνοντάς του ανθρώπινα χαρακτηριστικά, μόνοι μας δημιουργούμε λογικά παράδοξα. Αισθάνομαι ότι μπουρδολογούμε, τουλάχιστον από ένα σημείο και μετά...ότι ξεπερνάμε τα όρια. Κοιτάζοντας αυτές τις φωτογραφίες ένοιωσα ντροπή που αναλώθηκα σε διαλογισμούς τύπου «σκέπτομαι ή δεν σκέπτομαι;».... Μέσα στους επόμενους μήνες, 14.000.000 άνθρωποι κινδυνεύουν να πεθάνουν από πείνα στην Αιθιοπία, όπως ανακοίνωσε το Παγκόσμιο Πρόγραμμα Τροφίμων του ΟΗΕ και επιβεβαίωσε ο πρόεδρος της χώρας. Ένας λοιμός χειρότερος από εκείνον του 1984 όταν οι εικόνες χιλιάδων σκελετωμένων παιδιών με πρησμένες κοιλιές έκαναν τον γύρο του κόσμου και για να θυμίσουν σε εμάς τους Έλληνες αντίστοιχες εικόνες από την κατοχική πείνα. Μια εποχή που η Ελλάδα πολεμούσε τους ναζί, εκείνου την εκδικούνταν και οι «φίλοι» ευρωπαίοι είχαν επιβάλει στην χώρας μας εμπορικό αποκλεισμό. Εικόνες που δεν βλέπουμε στον Δυτικό ασφαλή κόσμο του Ευρώ, αλλά κάτι σύνηθες στην Αιθιοπία, στην Ερυθραία, στην Ζάμπια, την Ζιμπάμπουε, το Λεσσότο. Ποιο πολιτισμένο κράτος ή συνασπισμός καρτών άραγε θα διαθέσει το 80.000.000 $ που απαιτούνται μόνο για το πρώτο τρίμηνο του 2003 για να σωθούν οι άνθρωποι αυτοί; Η απάντηση προφανής και αυτονόητη. Υπόσχομαι να σωπάσω χωρίς καμιά ανάρτηση «άρθρου» μέχρι να φύγει αυτός ο χρόνος....
midnight_man Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2002 Θεομπάμπη (κι οχι μόνο), θα ήθελα να μου πεις τη γνώμη σου για δύο-τρία θεματάκια: Πως θα έβλεπες την περιγραφή του όντος ως δημιουργία και δημιουργία μορφών; Κι όχι απαραίτητα παραγωγή της μιας μορφής από την άλλη, αλλά ανάδυση καινούργιων μορφών. Επίσης συμφωνείς στη σημασία της σύλληψης για την παρουσία του άλλου είτε προσώπου είτε της παραδεδομένης μνήμης και της κοινωνίας, του κοινωνικοϊστορικού, μέσα στο αυτό, δηλαδή στην ψυχή μας (ή ό,τι άλλο θεωρείς πως υπάρχει), και για τον αγώνα να συνειδητοποιήσουμε την παρουσία του άλλου, όχι για να το διαγράψουμε, αλλά για να αποκαταστήσουμε ένα διαφορετικό, θα έλεγα ώριμο, διάλογο μαζί του ;
pyro Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2002 βοναπαρτη το εχουμε πει πολλες φορες αυτο, καταταλα ο θεος ειναι δικαιος και μας εδωσε ελευθερια (παπαρια, με συγχωρεις γι την εκφραση...)!
theobabis Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2002 Ν. Βοναπάρτη "ένοιωσα ντροπή που αναλώθηκα σε διαλογισμούς τύπου «σκέπτομαι ή δεν σκέπτομαι;»...." Πρωτου πω οτιδηποτε αλλο, θα μπορουσες σε παρακαλω να μου πεις γιατι ντρεπεσαι? midnight man Σε παρακαλω γινε λιγο πιο αναλυτικος γιατι δε σε καταλαβα. Στην πρωτη παραγραφο εξηγησε μου τι εννοεις με το :"Πως θα έβλεπες την περιγραφή του όντος ως δημιουργία και δημιουργία μορφών;" H δευτερη παραγραφος μου φαινεται ιδιαιτερα μπερδεμενη-ισως φταιει οτι ειναι μια μονο προταση. Αυτο που εχω την εντυπωση οτι καταλαβα ειναι οτι με ρωτας κατα ποσο μπορω να συζητω αν δεν γνωριζω οτι ο συνομιλητης μου υπαρχει? ευχαριστω
Γηρυόνης Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2002 Ρε παιδιά να κάνω μία παρένθεση σε όλο αυτό το διάλογο περί απόδειξης ύπαρξης μη ύπαρξης του Γιαχβέ. Κάπου στην αρχή κάποιος (νομίζω ο Blizzard Bill ή ο KWSN MEN - βαριέμαι να ψάχνω) είχανε πει για ένα πείραμα με δύο μπουκαλάκια, ένα με αγιασμό και ένα με κανονικό νερό. Κάποιος (νομίζω ο έποτε) το δοκίμασε. Τί έγινε τελικά, δε μας λέτε και εμάς τα αποτελέσματα; Όχι ότι περιμένω να θόλωσε το νεράκι ενώ ο αγιασμός να έμεινα αθόλωτος αλλά έτσι για το γαμώτο...
epote Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2002 γυριονης: ΓΕΔ! το ειχα ξεχασει τελειος το αποτελεσμα ειναι οτι και τα δυο εχουν θολοσει λογο εσωτερικης εξατμισης, κατα τα αλλα ειναι μια χαρα και ακομα στο μπαλκονι μου, αν και ομολογω πως με τις βροχες κτλ κοντεψα να τα χασω παντος ειναι στην διαθεση του καθενος
pyro Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2002 epote esy ftes!! ebgales ejw ton agiasmo kai o 0eos 0umose kai arxise tis plumhres, oust!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.