BlizardBill Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 Μέσα από την ίδια τη ζωή, την παιδεία και την προσωπική μου παρασκευή. είναι ίσοι γιατί είναι όλοι άνθρωποι, με τις ίδιες ανάγκες, αρετές, ανησυχίες και ελευθερίες.<hr /></blockquote> Poli sosti apopsi ,basismeni stin atheia, kai makari na to katalabainoun oloi etsi... Alla as sou pao ligo akomi kontra, perimenontas mia ejisou kali apantisi: Apo pou akribos eides pos oloi exoun tis idies aretes? kai einai oloi anthropoi, kai oxi mia skala piso stin ejeliji?(o xitler pige epistimonika na to apodijei...) Giati oi ebraioi na min exoun kakia mesa tous? na skeftontai apo to dna tous panta to simferon tous, kai pos tha mas katastrepsoun olous? Αν δεν είναι όλα προκαθορισμένα τότε εμείς είμαστε υπέυθυνοι και για τα καλά και για τα κακά. Ο,τιδήποτε μας συμβαίνει είναι απόρροια των δικών μας πράξεων οπότε ποιός ο λόγος ύπαρξης θεού;<hr /></blockquote> Eimaste ipeuthinoi gia ola ,logo tou propatorikou amartimatos,alla as to afisoume apejo. Den eimaste ipeuthinoi gia ola ta kaka, opos o thanatos, i fisikes katastrofes,oi arosties,alla gia para polla. O logos iparjis Tou,einai gia na mas boithisei na kanoume auto pou prepei gia to kalo mas,giati isos den mporoume oloi na to kanoume monoi mas. Και το να μπλέξεις ηθοποιούς και σεναριογράφους δε θα βοηθήσει καθόλου, θα γίνεις ρεζίλι θα έχεις και άδικο. <hr /></blockquote> Den tous mpleko, gia tetoia paradigmata, prepei na iparxoun kapoies sinthikes gia pragmatiki katanoisi, kai to na ta katalabeis apo to na ta koroideueis den apexei poli. Ego den eimai apo autous pou tha katalabena eukola kati tetoio, kai den ta xreisimopio epomenos poli. -(mporeis na sbiseis ena keimeno apo ta 2 idia, me to toublaki kato dexia)
Γηρυόνης Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 <blockquote><font class="small">Quote BlizardBill:</font><hr> Poli sosti apopsi ,basismeni stin atheia, kai makari na to katalabainoun oloi etsi... Alla as sou pao ligo akomi kontra, perimenontas mia ejisou kali apantisi: Apo pou akribos eides pos oloi exoun tis idies aretes? kai einai oloi anthropoi, kai oxi mia skala piso stin ejeliji?(o xitler pige epistimonika na to apodijei...) Giati oi ebraioi na min exoun kakia mesa tous? na skeftontai apo to dna tous panta to simferon tous, kai pos tha mas katastrepsoun olous? <hr /></blockquote> Εδώ η λέξη "ίσος" ίσως είναι λίγο άστοχη. Θα πρέπει να θέσεις κριτήρια ως προς τι είναι ίσοι. Είναι ίσοι ως προς τα ίδια δικαιώματα (παιδείας, εκπαίδευσης, διατροφής, συναναστροφών, κοινωνικοποίησης, ελευθερίας κλπ). Τώρα αν αυτά τα δικαιώματα υπάρχουνε ή όχι αυτό είναι μία άλλη ιστορία. Πάντως λόγω του ότι όλοι οι άνθρωποι ανήκουνε στο ίδιο ζωικό γένος, έχουνε λόγο και κρίση, αυτομάτως δικαιοδοτούνται κάποιες βασικές αρχές. Αυτό δεν χρειάστηκα κανένα θεό να μου το πει. Το προσδιόρισα και το κατανόησα μόνος μου, μέσω των παρασκευής μου, των εμπειριών μου και των συναναστραφών μου με άλλους ανθρώπους. Πόσο πιο απλά να σου το πω. Όπως σου είπα και πιο πάνω το ότι όλοι δικαιοδοτούνται με ίσες αρχές και επιστήμες δε σημαίνει αυτομάτως ότι τις έχουνε και όλας. Υπάρχουνε άνθρωποι κακοί/καλοί εμφύτως και άλλοι επικτήτως. Αυτό φαίνεται και στο πως βλέπουνε τον ʼνθρωπο σε σχέση με τον Κόσμο φυσικά και έχει αντίκτυπο και σε όλη τους την Κοσμοθέαση. Όταν η όλη Κοσμοθεώρηση βασίζεται στον εκλεκτό λαό και στο ότι ήρθαμε να κυβερνήσουμε στη Γη σε βάρος των άλλων Εθνών πώς είναι δυνατόν να μιλάμε για ισότητα; Φαίνεται ότι ο Κοσμο/θεόαντίληψη που ασπάζεσαι έχει καταφέρει να καλύψει πολύ καλά τις ρατσιστικές τις ιδέες. Eimaste ipeuthinoi gia ola ,logo tou propatorikou amartimatos,alla as to afisoume apejo. Den eimaste ipeuthinoi gia ola ta kaka, opos o thanatos, i fisikes katastrofes,oi arosties,alla gia para polla. O logos iparjis Tou,einai gia na mas boithisei na kanoume auto pou prepei gia to kalo mas,giati isos den mporoume oloi na to kanoume monoi mas. <hr /></blockquote> Και ποιος σου είπε ότι ο θάνατος είναι κακό; Ξέρεις τί βρίσκεται πίσω από το θάνατο; Μπορεί να είναι καλύτερα. Σύμφωνα με τη Χριστινική αντίληψη πρέπει να είναι καλύτερα (παρένθεση. Όσο για την Ελληνική αντίληψη περί θανάτου άσε καλύτερα... θα χρειαζόμουνα ημέρες για να εξηγήσω). Όσο για τις φυσικές καταστροφές είναι αποκλειστικά και μόνο ευθύνη δική μας. Είμαστε υπαίτιοι και δυστυχώς τίποτα δεν μπορεί να το αλλάξει αυτό. Ή, από την άληλ πλευρά, αν πάρουμε υπ' όψιν μας τη Χριστιανική αντίληψη ο "θεός" είναι υπεύθυνος. Den tous mpleko, gia tetoia paradigmata, prepei na iparxoun kapoies sinthikes gia pragmatiki katanoisi, kai to na ta katalabeis apo to na ta koroideueis den apexei poli. Ego den eimai apo autous pou tha katalabena eukola kati tetoio, kai den ta xreisimopio epomenos poli. <hr /></blockquote> Εγώ δεν κορόιδεψα. Κάποιοι άλλοι πήγανε να μας δουλέψουνε μπλέκοντας ηθοποιούς και σεναριογράφους. Υγ. Ευχαριστώ για τη βοήθεια να σβήσω το κείμενο (με το τουβλάκι κάτω αριστερά). Υγ2. Προς συντονιστές: Η αγορά έχει πρόβλημα παιδιά. Κάθε φορά που αλλάζει σελίδα δεν μπορώ να δω την πρώτη καταχώρηση.
epote Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 Fisika kai den einai katholiko. Einai aporeia tis pragmatikotitas POU ZOUME. (auta einai ta autonoita.) <hr /></blockquote> οχι κανεις λαθος, και αυτο γιατι δεν καταλαβαινεις αρκετα καλα τι ειναι η λογικη. η λογικη δεν ειναι μια οντοτιτα, ειναι ας πουμε μια γλωσσα. ενα συνολο κανονων, με τη διαφορα οτι οπος ξαναειπα ειναι απορεια της υπαρξης παρατηρητη, ΟΤΙ και να ειναι ο παρατηρητης ΜΠΟΡΕΙ να ορισει λογικη. ΚΑΠΟΙΑ μορφης λογικη. η λογικη οπως την οριζουμε δεν εξαρτατε σε καμια περιπτοση απο το συμπαν η τον κοσμο στον οποιο ζουμε. Den eipame pos einai lathos i logiki, aplos den einai apoliti,isxioi kato apo sigekrimenes proipotheseis, kai mexri na allajei... To antitheto, na xreisimopiis tin logiki, gia na mas peis pos isxioi pantou, einai sfalma.<hr /></blockquote> εσυ λες οτι η λογικη δεν ισχυει στον θεο ΣΥΝΕΠΟΣ υπαρχει *κατι* το οποιο δεν υποκειτε στα βασικα αξιοματα της, συνεπως ο θεος ΔΕΝ ειναι ταυτοσημος με τον εαυτο του αυτο απο τη φυση του ειναι παρανοικο φυσικα αλλα ας το παραβλεψουμε η λογικη λεει οτι τα παντα ειναι ταυτοσημα με τον εαυτο τους, ο θεος δεν ειναι ταυτοσημος με τον εαυτο του ΑΡΑ η λογικη ειναι λαθος. εκτος βεβαια αν πουμε *η λογικη ισχυει για τα παντα εκτος απο τον θεο* τοτε ομος ο θεος ΔΕΝ μπορει να επεμβαινει σε οτιδηποτε υποκειτε στην λογικη γιατι αυτο παραβιαζει αυτο που ειπαμε διοτι ειτε θα πρεπει ο θεος να υπακουει σε λογικους κανονες, η να μην ισχυει η λογικη. Mono pou me to bigBang, den tha ftiaxnotan eleutheri boulisi pote, einai profanes auto gia emena, opos exo ejigisei. Ara ebale emas mesa, kai ta pragmata den jeroume akribos ti dromo tha akoloutheisoun.<hr /></blockquote> αν μπορεις εξηγησε μου γιατι πιστευεις οτι με το big bang δεν υπαρχει ελευθερη βουλιση? εγω προσωπικα ειχα γραψει ενα αρκετα μεγαλο κειμενο για την αιτιοτιτα, συνεπως οπως καταλαβαινεις με προσβαλει καπως μια τοσο βεβιασμενη απαντηση. εβαλε εμας μεσα, αυτος βεβαια ηξερε οτι βαζοντας μας μεσα τι πορειες κτλ θα ακολουθησουμε. εμεις φυσικα δεν ξερουμε αλλα αυτος ξερει. αν ξερει ομως τι ελευθερη βουλιση εχουμε? αν δεν ξερει τοτε τι θεος ειναι? τωρα θα μου πεις οτι αυτου του ειδους η λογικη δεν ισχυει στο θεο, και θα σου απαντησω οτι αν η λογικη δεν μπορει να εφαρμοστει κατ αυτο το τροπο τοτε ΟΥΤΕ ΕΣΥ δεν θα επρεπε να μπορεις να διατυποσεις την προταση "ο θεος υπαρχει" γιατι δηνοντας αυτη την προταση του προσαπτεις ορισμενες αξιες οι οποιες ΚΑΝΟΥΝ αυτη την προταση λανθασμενη. σε παρακαλω πες μου αν καταλαβες τι εννοω, ειναι πολυ σημαντικο αυτο. As po auto pou eipa ston theobabi, kai se esena, mpas to katalabeis: 1)Sto 2667 , ftiaxnoume ena megalo ipologisti, pou prosomiazei enan olokliro fantastiko kosmo. 2)Sindeoume se auton esena, kai me oles tis aisthiseis sou, zeis ekei. 3)Sou bgazoume tis anamniseis(jeroume ipotithete pos douleuei to miallo) kai sou bazoume alles. 4)zeis sto simera, alla se ena allo kosmo, kai paroti eisai o epote, eisai kai mia iptameni kota, pou mporei na tilemetaferete me ena xtipima ton fteron... Pia einai tora i logiki, pou einai pragmatiki, pou anairei tin iparji theou ,pou einai ena pragma, pou,pou,pou.... Den iparxei, opos mporei na min iparxei kai auti pou blepeis tora. <hr /></blockquote> πραγματικα προσπαθω οσο το δυνατον πιο πολυ μπορω να καταλαβω ΠΟΥ ακριβος βλεπεις οτι στο παραπανω παραδειγμα δεν ισχυει η λογικη! σαφως και η ισχυει ειμαι μια κοτα που τηλεμεταφερομαι. 1) ειμαι μια κοτα που τηλεμεταφερομαι και υπαρχω 2)η τηλεμεταφορα υπαρχει 3)εστω εγω α και η τηλεμεταφωρα β ειναι προφανες οτι α=α και β=β επισις, αν πω οτι τηλεμεταφορα=κοτα με φτερα κανω λαθος αρα μπορω να ορισω τιμες αλιθιας και ψευδους ορισα λογικη, ας κανω πειραματα τωρα οταν χτυπαω τα φτερα μου τηλεμεταφερομαι, επισις αν δεν χτιπαω τα φτερα δεν τηλεμεταφερομαι αρα κατι με κραταει στασιμο ας ονομασω αυτο το κατι βαριτιτα κτλ κτλ φτιαχνω το φυσικο μοντελο του virtual κοσμου που ζω. και σκευτομαι τωρα...βρε γαμωτο πως ξεκινισα να υπαρχω? δεν βλεπω κανενα στοιχειο που να μου δειχνει οτι προεξυπσα σταδιακα η οτιδιποτε ΑΡΑ πρεπει μια μερα απλα να φανερωθικα μπα αυτο δεν ιχυει παραβιαζει την αρχη διατηρησης της τηλεμεταφορας...εκτος! αν κατι με εφτιαξε!! ας ονομασω αυτο το κατι τραλ. χμμμ με εφτιαξε ο μεγας τραλ. ο οποιος εχει ΑΠΟΛΥΤΗ ισχυ πανω στον κοσμο μου, κανει οτι θελει οποτε θελει! αλλα αυτο δεν μπορει! αν κανει οτι θελει οποτε θελει παραβιαζει την λογικη μου! συμπερασμα ο μεγας τραλ που με εφτιαξε εχει απολιτο ελενχο πανω στον κοσμο μου ΑΛΛΑ υποκειτε στην ιδια λογικη που υποκειμε και εγω. και αυτο ειναι αληθεια, ο προγραματιστης υποκεινται στην ιδια λογικη με την κοτα... ελπιζω να καταλαβες τι εννοω
theobabis Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 midnight man Ουτε που διανοουμε να κανω τετοια συζητηση live. Aπο τη στιγμη που τα κειμενα μου εχουν παρατεθει, οποιος θελει, οποτε θελει μπορει να τα αξιολογησει και να βρει τα λαθη τους. Και δε θελω να χαθει η ευκαιρια να κριθουν απο περιπου 4500 ζευγαρια ματια. Τωρα αν καποιος μου ισχυριστει οτι εχω πει Α αλλα και -Α, δε μπορω, παρα να διευκρινησω οτι ειτε αυτο που ο αλλος θεωρει -Α δεν ειναι -Α ή να αποδεχτω οτι κατι εχω πει λαθος και αρα πρεπει να το διωρθωσω. Επισης, πολλες φορες θελω να ακουσω κατι και 3 και4 φορες με διαφορετικο τροπο για να το εμπεδωσω. Και αυτο ειναι πολυ πιο ευκολο να γινει εδω παρα live 666? κατα λαθος? Εισαι σιγουρος? Lyman Zerga Αν το σεναριο στο εργο λεει οτι στο τελος ο Α πρεπει να σκοτωσει τον Β και κατα τη διαρκεια του εργου ο Β σκοτωσει τον Α το θεατρικο σεναριο, δεν καταριπτεται? Τι περιλαμβανει ο ορισμος "σεναριο" στη ζωη που αν γινει κατι παρομοιο το σεναριο να μην επηρεαζεται? Το σεναριο δεν αναφερει καθολου ανθρωπους? Δεχομαι οτι μπορει το πρωι 4χ4=16 και το βραδυ 4χ4=15. Και για αυτο ειναι υπευθυνος ο θεος. Ο θεος λοιπον υπαρχει. Αφου υπαρχει, η προταση: "o θεος υπαρχει" δεν ειναι σωστη και αρα λογικη? Με συνχωρεις που επαναλαμβανομαι πανω σε αυτο, αλλα δεν εχω κατανοησει την απαντηση που δινεις. Πως αναγνωριζουμε πια ειναι η κανονικοτητα της ζωης μας? Δηλαδη, ολα αυτα που θεωρουμε κανονικα, πως ξερουμε οτι οντως ειναι, μιας και για τον θεο τα παντα ειναι κανονικα? BlizardBill Αν δεν εχεις αποδειξει την υπαρξη ηθικης χωρις να καταφυγεις στον θεο, μου φαινεται καπως ατοπο να ισχυριζεσαι οτι ειναι εφικτο. Επιτελους βλεπω και ενα συλλογισμο απο σενα παροτι δεν αναφερεται συμπερασμα σε αυτον. Για να καταλαβω, σε αυτο το κοσμο αν ο epετεινος πει "ειμαι οτι ειμαι" ή "σκεφτομαι αρα υπαρχω οπου και αν υπαρχω" ειναι λαθος? Φιλε blizard η εντυπωση που μου δινεις ειναι οτι στη προσπαθεια σου να δειξεις λαθος τη λογικη της αποδιδεις πολλα περισοτερα απο οτι πραγματικα λεει. Και μια παρακληση σε παρακαλω. Μη τελειωνεις τις προτασεις σου με "....." , δηλωνει οτι τα υπολοιπα ειναι αυτονοητα. Και πως μπορει να ειναι αυτονοητα οταν εσυ αμφισβητεις τη λογικη? ευχαριστω
Lyman_Zerga Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Από την άλλη, αν πραγματικά το θείο έχει τη μορφή πυο του προσδίδει ο Χριστιανισμός, γιατί να μας βοηθάει μόνο στα καλά και να μας αφήνει μόνους μας στα κακά (και άλλο παράδοξο). <hr /></blockquote> Ελεήμον θεος. Και το να μπλέξεις ηθοποιούς και σεναριογράφους δε θα βοηθήσει καθόλου, θα γίνεις ρεζίλι θα έχεις και άδικο. <hr /></blockquote> Εδώ γελάμε.
Lyman_Zerga Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Αν το σεναριο στο εργο λεει οτι στο τελος ο Α πρεπει να σκοτωσει τον Β και κατα τη διαρκεια του εργου ο Β σκοτωσει τον Α το θεατρικο σεναριο, δεν καταριπτεται? <hr /></blockquote> Γιατί πρέπει να βάζουμε στην έννοια σενάριο το απόλυτο; Ίσως να μην ήταν σωστός ο όρος που χρησιμοποίησα. Εννοώ το γενικό πλαίσιο. Γενήθηκες σε ένα συγκεκριμένο περιβάλλον (και όχι σε κάποιο άλλο) κάτω από συγκεκριμένες επηροές και έχεις ένα συγκεκριμένο χαρακτήρα (και όχι κάποιο άλλο). Αυτό είναι το πλαίσιο. Το σενάριο θα μπορούσε να έιναι ένα βήμα πιο μπροστά. Δεν σου αρέσει ας πούμε να δολοφονείς. Μπορεί όμως κάποια στιγμή να αποφασίσεις να σκοτώσεις. Ας πούμε λοιπόν ότι η απόφαση άλλαξε το σενάριο. Και λοιπόν; Εγώ με την μαγική μου σφαίρα, είδα ότι θα αποφάσιζες να σκοτώσεις, αλλά δεν πήρα μέρος στην απόφασή σου. Ο φόνος είναι απόφαση και ευθύνη σου. Θα μπορούσα όμως να έιχα ειδοποιήσει την αστυνομία να σε είχε συλλάβει πριν το φόνο (ή μάλλον πριν αποφασίσεις το φόνο). Στην πρώτη περίπτωση είναι ελεύθερη βούληση με γνώση εξωτερικού παρατηρητή, στην δεύτερη καθορισμένη πορεία. Αν το βράδυ 4χ4=15, τότε η λογική συνεχίζει να υπάρχει με αυτήν την μεταβολή (την οποία τιμή αυτή εμείς την θεωρούμε λογική, αφού είμαστε αναγκασμένοι να σκεφτόμαστε λογικά). Αν υποθέσουμε ότι εμείς με κάποιο τρόπο μπορούμε να γνωρίζουμε ότι το πρωί το λογικό ήταν 16, μπορούμε να ισχυριστούμε ότι υπάρχει Θεός. Πράγμα το οποίο είνα ένα λογικό συμπέρασμα, με την τρέχουσα λογική.΄Ελπίζω να έγινα κατανοητός. Φυσικά, όσο περισσότερες οι απορίες, τόσο καλλίτερα για την κουβέντα και τους αναγνώστες μας. Η κανονικότητα είναι αποτέλεσμα της λογικής και της εμπειρίας.
ex_tep Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 stis poses selides tha ekdothei to vivlio???lolllllll tespa tha paratheso ki egw tin tekmiriomenh kai analitikotati apantish mou, e nai loipon eimaste agnomones apenanti ston theo..Telos;p
theobabis Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Lyman Zerga καταρχην να διευκρινησω οτι το: "Δεν σου αρέσει ας πούμε να δολοφονείς." καπως με ενοχλει. Αν εμενα καποια στιγμη αρχισει να μου αρεσει να δολοφονω η προηγουμενη προταση πια δεν ισχυει. Περα απο αυτο ομως, μιας και δε βλεπω πως οι υποθεσεις που κανεις στην αρχη μπορουν να παραποιησουν το παραδειγμα, μια ερωτηση. Αυτος που εχει τη μαγικη σφαιρα εισαι εσυ ή ειναι ο θεος? Γιατι αν εισαι εσυ, πως ξερεις οτι ο θεος δεν εχει κανει τη μαγικη σφαιρα να δειχνει αλλα αντι αλλων? Αυτο που δεν καταλαβα ηταν κατι αλλο. Δε περιμενω τον θεο να κανει το 4χ4=15 για να δεχτω την υπαρξη του. Ξερω οτι υπαρχει. Το ερωτημα ειναι, η προταση "ο θεος υπαρχει" δεν θα ειναι σωστη και αρα λογικη, σε οποιο συστημα μας επιβαλει ο θεος? Δηλαδη, οταν ο θεος κανει το 4χ4=15, θα το αποκαλεσουμε θαυμα και οχι λογικη? Δωσε μου σε παρακαλω ενα θαυμα και κατι που μοιαζει αλλα δεν ειναι θαυμα μπας και σε κατανοησω. ευχαριστω
midnight_man Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 <blockquote><font class="small">Quote theobabis:</font><hr> midnight man Ουτε που διανοουμε να κανω τετοια συζητηση live. Aπο τη στιγμη που τα κειμενα μου εχουν παρατεθει, οποιος θελει, οποτε θελει μπορει να τα αξιολογησει και να βρει τα λαθη τους. Και δε θελω να χαθει η ευκαιρια να κριθουν απο περιπου 4500 ζευγαρια ματια. Τωρα αν καποιος μου ισχυριστει οτι εχω πει Α αλλα και -Α, δε μπορω, παρα να διευκρινησω οτι ειτε αυτο που ο αλλος θεωρει -Α δεν ειναι -Α ή να αποδεχτω οτι κατι εχω πει λαθος και αρα πρεπει να το διωρθωσω. Επισης, πολλες φορες θελω να ακουσω κατι και 3 και4 φορες με διαφορετικο τροπο για να το εμπεδωσω. Και αυτο ειναι πολυ πιο ευκολο να γινει εδω παρα live 666? κατα λαθος? Εισαι σιγουρος? <hr /></blockquote> Δηλαδή, ακούς τα κείμενα στην insomnia; ;)Πως το κάνεις αυτό; ;) Αλήθεια πιστεύεις ότι διαβαζόμαστε απο 4000 μάτια; Εγώ πάλι πιστεύω πως εμείς οι δέκα άντε και οι moderators συγκινούνται... Ξέρω όμως γιατί απορρίπτεις το σχέδιο: Θέλεις να αφήσεις να αιωρείται μετέωρη η αμφιβολία περί της ύπαρξης σου. :grin: :grin: Εγώ πάντως επιμένω, ίσως καταφέρω να ψήσω τον epote και το αντίπαλο δέος.
epote Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Εγώ πάντως επιμένω, ίσως καταφέρω να ψήσω τον epote και το αντίπαλο δέος. <hr /></blockquote> na me psiseis gia poio pragma? a eida ti les! ego eimai mesa, exeis msn? mpeneis sto irc? thes na pame gia kafe? whatever:P
Lyman_Zerga Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Αν εμενα καποια στιγμη αρχισει να μου αρεσει να δολοφονω η προηγουμενη προταση πια δεν ισχυει. <hr /></blockquote> αυτό δεν λέω και εγώ; αλλάζεις κάτι. Αυτος που εχει τη μαγικη σφαιρα εισαι εσυ ή ειναι ο θεος? Γιατι αν εισαι εσυ, πως ξερεις οτι ο θεος δεν εχει κανει τη μαγικη σφαιρα να δειχνει αλλα αντι αλλων? <hr /></blockquote> Ποιά η διαφορά όταν η υπόθεσή μου είναι ότι δείχνει την πραγματικότητα; Το ερωτημα ειναι, η προταση "ο θεος υπαρχει" δεν θα ειναι σωστη και αρα λογικη, σε οποιο συστημα μας επιβαλει ο θεος? <hr /></blockquote> Πολύ σωστά. Δηλαδη, οταν ο θεος κανει το 4χ4=15, θα το αποκαλεσουμε θαυμα και οχι λογικη? <hr /></blockquote> Γιατί το λες αυτό;
theobabis Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 midnight man ακομα και αν με ακουμπησεις εισαι σιγουρος οτι υπαρχω? Lyman Zerga Aν δεν εισαι ο θεος πως γνωριζεις οτι η μαγικη σφαιρα δειχνει τη πραγματικοτητα? Αν η προταση "ο θεος υπαρχει" ειναι παντα σωστη, αυτο δε σημαινει οτι ο θεος δε μπορει να την αλαξει οπως αλαζει το 4χ4=16 σε 4χ4=15 ? Ανεφερες πριν οτι κατι ειναι θαυμα(αν καταλαβα καλα) οταν δεν ειναι αποτελεσμα της λογικης και της εμπειριας. Και η απορια ειναι. Το 4χ4=15 αν/οταν συμβει δε ξεφευγει απο την λογικη και την εμπειρια? Γιαυτο και ζητησα καποιο παραδειγμα ωστε να κατανοησω τη διαφορα
Lyman_Zerga Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Aν δεν εισαι ο θεος πως γνωριζεις οτι η μαγικη σφαιρα δειχνει τη πραγματικοτητα? <hr /></blockquote> Αφού ορίζω την υπόθεση, το ξέρω Αν η προταση "ο θεος υπαρχει" ειναι παντα σωστη, αυτο δε σημαινει οτι ο θεος δε μπορει να την αλαξει οπως αλαζει το 4χ4=16 σε 4χ4=15 ? <hr /></blockquote> Φυσικά, αφού έχουμε υποθέσει ότι είναι παντοδύναμος. Ταυτόχρονα, μπορεί να φτιάξει κάτι που να μην μπορεί να καταστρέψει, να φιαξει πέτρα τόσο βαριά ώστε να μην μπορεί να την σηκώσει, να υπάρχει και να μην υπάρχη την ίδια στιγμη. Πώς; Δεν έχω ιδέα, αλλά οφείλει να μπορεί να το κάνει ως παντοδύναμος. Το 4χ4=15 αν/οταν συμβει δε ξεφευγει απο την λογικη και την εμπειρια? <hr /></blockquote> Ναι. Αφού υποθέσαμε ότι είναι μια θεϊκή παρέμβαση, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να το πούμε και θαύμα. Βέβαια, ο ορισμός μου περί θαύματος δεν έιναι πλήρης μιας και δεν είμαι αρμόδιος επί του θέματος.
theobabis Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Lyman Zerga Εσυ οριζεις την υποθεση η ο θεος? Οταν λες οτι ειναι παντοδυναμος υποθετω οτι εννοεις οτι μπορει να αλαξει τη προταση "ο θεος υπαρχει". Σε τι θα την αλαξει?
Lyman_Zerga Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Εσυ οριζεις την υποθεση η ο θεος? <hr /></blockquote> Στην υπόθεσή μου, προφανώς εγω Από εκεί και πέρα, το συζητάμε. Σε τι θα την αλαξει? <hr /></blockquote> Εσύ δεν ρώτησες αν μπορεί να αυτοκτονήσει; Το ίδιο λέω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.