recyclebean Δημοσ. 6 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2011 Άλλο ένα θύμα του Πλαισίου (εγώ) μπαίνει στην παρέα σας. Καλώς σας βρήκα! Το Σάββατο (κατά τις 12) κράτησα τηλεφωνικά απο το Πλαίσιο έναν iMac που ήταν σε μεγάλη προσφορά -δηλαδή στα €€€ που αξίζει-. Τη συγκεκριμένη στιγμή, το εν λόγω μηχάνημα το είχανε σε 5+ υποκατασήματα του Πλαισίου, καθώς και σε άλλα καταστήματα όπως public, multirama κτλ στην ίδια τιμή. Παίρνω τηλέφωνο στο κοντινότερο κατάστημα για να διευρκρινήσω κάποιες απορίες, αφού το μηχάνημα ήταν εκθεσιακό κομμάτι. Συμφωνα με τα λεγόμενα του υπαλλήλου ήταν ανοιχτός μόλις μια βδομάδα. Πρότεινα να το παραγείλω on-line και να τον παραλάβω απο κει, αλλα ο υπάλληλος με διαβεβαίωσε οτι μπορούσε να μου τον κρατήσει. Έδωσα στον υπάλληλο τα στοιχεία μου και τον ενημέρωσα οτι θα περνούσα την ίδια μέρα να τον παραλάβω. Μετά απο 3 ώρες (5 ώρες πριν κλείσουν) φτάνω στο μαγαζί για να τον πάρω με τα €€€ στο χέρι. Οι υπάλληλοι αρχίζουν να ψάχνονται, με πάνε απο τον ένα στον άλλο, μέχρι να καταλήξουν τελικά οτι το μηχάνημα είχε πουληθεί πριν 2 ώρες. Μου λένε κάτι ιστορίες για το σύστημα κρατήσεων τους και οτι υπήρχε μια κράτηση που δεν φαινόταν και ιστορίες για αγρίους που στο κάτω δεν με αφορούν. Το μηχάνημα ήταν ακόμα στημένο, και μου δώθηκε η ευκαιρία να διαπιστώσω οτι σε καμία περίπτωση δεν ήταν ανοιχτο 1 μόνο εβδομάδα! Γυρνώντας σπίτι μου, διαπιστώνω οτι πλεον η προσφορά του μοντέλου δεν είναι πλεον διαθέσιμη σε κανένα κατάστημα σε ολόκληρη την Ελλάδα. Η χαμηλότερη τιμή που μπορώ να το βρω με βάση το Skroutz, είναι 250€ πάνω. Να προσθέσω εδώ οτι το συγκεκριμένο μηχάνημα το χρειαζόμουν για συγκεκριμένη δουλειά development, οχι επειδή είμαι apple fanboy, απεναντίας... Αφού βρήκα την ψυχραιμία μου, ζητάω τηλεφωνικά τον υπεύθυνο, να του πω τι έγινε, και παίρνω την απίστευτη απάντηση: "Και εγώ τι θέλετε να σας κάνω τώρα;"! Αφού επέμεινα, μου είπε οτι το μηχάνημα τελικά δώθηκε σε κάποιον που έσκασε από κοντά μια χοντρή πορκαταβολή (1ο ψέμα του υπάλληλου), μου επιβεβαίωσε οτι το μηχάνημα ήταν ανοιχτο 2 μήνες (2ο ψέμα -> το μηχάνημα λοιπόν ήταν 8 φορές πιο χρησιμοποιημένο απο ότι πήγαν να μου πασάρουν, χωρις να υπολογίσω οτι ο ένας απο τους 2 μήνες, ήταν οι διακοπές Πάσχα), και μου υποσχέθηκε οτι θα με έπαιρνε τηλέφωνο την επόμενη εργάσιμη να μου πει αν βρήκε κάπου αλλού κάποιο ίδιο μοντέλο. Φυσικά και δεν με πήρε τελικά, ούτε καν για να μου ανακοινώσει οτι δεν βρήκε τίποτα. Ούτε από αυτόν ούτε απο κανέναν υπάλληλο δεν άκουσα ουτε μια φορα λέξεις όπως "Λάθος μας" ή "Συγνώμη". Απο αυτή την ιστορία έχασα : - Πολύτιμό χρόνο για την μετακίνηση μου - Την ευκαιρία να πάρω ένα μηχάνημα που χρειάζομαι στο budget που μπορώ να διαθέσω. - 3+ μέρες πίσω στην δουλειά μου και δεν ξέρω και εγω πόσο άλλο θα χρειαστεί μέχρι να βρώ μια ανάλογη περίπτωση. Δυστυχώς η επικοινωνία έγινε τηλεφωνικά και δεν έχω αρκετα στοιχεία για να τους κυνηγήσω νομικά. Μεγάλο λάθος μου. Δεν έχω τόσο πρόβλημα με τον υπάλληλο. μπορει να μην έφταιγε καν ο ίδιος και να του το φόρτωσε συνάδελφός ή ο προϋσταμενος του και να μου έλεγε κονσερβα ψέμματα που του μάθανε. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το πως η διοίκηση ενός τετοιου καταστήματος με άφησε έτσι εκτεθειμένο και μου συμπεριφέρθηκε τόσο αντιεπαγγελματικά. Την τελευταία φορά που παρήγγειλα απο Ελληνικο on-line shop (www.axd.gr) και δεν είχαν σε διαθέσιμότητα όλα τα εξαρτήματα που ζήτησα, μου έδωσαν ανώτερης αξίας εξαρτήματα χωρίς να με επιβαρύνουν χρηματικά. Αυτό ειναι επαγγελματική συμπεριφορά που το Πλαίσιο δεν έχει, παρόλο που έχει πολύ μεγαλύτερο δυναμικό. Απο όλη αυτή την ιστορία έμεινα μονο με ένα διαφημηστικό φυλλάδιο του Μαιου 2011 που το διαβάζω για να γελάω. Στην AMD HD 5770 (2 χρόνια έκλεισε ή νομίζω ?) έχουνε το tag "φρέσκο", στην προνομιακή τιμή των 150€ . Αυτά είναι. Δεν νομίζω οτι στο Πλαίσιο δεν είναι επαγγελματίες. Θα έχουν κάνει την έρευνα αγοράς τους. Εφόσον υπαρχει ακόμα κόσμος που μπαίνει μεσα αδιάβαστος για shopping therapy.. τους παίρνει...
filip123go Δημοσ. 6 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2011 Βλέπω να παίρνει τον ίδιο δρόμο με το e-shop αν συνεχίσει έτσι.....!
efo355 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2011 Λοιπόν κοίταξε όσα λες για το Πλαίσιο τα έχουμε ξαναακούσει και δε διαφωνω, ούτε εγώ ψωνίζω από εκεί γιατί είναι πανάκριβοι και αναξιόπιστοι ΑΛΛΑ πρώτο ποστ και μας αρχίζεις με το πόσο καλό είναι το άλλο μαγαζί, ε κάπου αρχίζεις και το χαλάς το θέμα. Μυρίζει promotion δε νομίζεις;
recyclebean Δημοσ. 6 Ιουνίου 2011 Μέλος Δημοσ. 6 Ιουνίου 2011 Λοιπόν κοίταξε όσα λες για το Πλαίσιο τα έχουμε ξαναακούσει και δε διαφωνω, ούτε εγώ ψωνίζω από εκεί γιατί είναι πανάκριβοι και αναξιόπιστοι ΑΛΛΑ πρώτο ποστ και μας αρχίζεις με το πόσο καλό είναι το άλλο μαγαζί, ε κάπου αρχίζεις και το χαλάς το θέμα. Μυρίζει promotion δε νομίζεις; Συμφωνώ οτι μυρίζει promotion, το είχα σκεφτεί άλλωστε, δεν μπορώ να κάνω κάτι για να το αλλάξω. Λέω τα πράγματα όπως είναι.
alximistis_82 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2011 Με τα εκθεσιακα παίζουν τρέλες ιστορίες στο πλαίσιο! Τον Οκτώβριο είχα πάρει έναν εκθεσιακό σκληρό και ήταν χαλασμένος!!! Κ επίσης πουλάνε τρέλα! Ένας υπάλληλος τους μου είπε ότι τα εκθεσιακά έπρεπε να ήταν στο στοκ γιατί είναι αντικείμενα από επισκευή! Παρ το αυγό και κουρευτο. Καλύτερα μη σου πω που το δώσανε αλλού, μπορεί να ήταν και προβληματικό, όπως ο σκληρός που μου είχαν δώσει. Σημείωση, το συμβάν αυτό είχε γίνει στο πλαίσιο των Mall!
Ntinaras Δημοσ. 6 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2011 μετα απο τοση κοροιδια επεμενες να τους σκασεις λεφτα? και μαλιστα για IMAC?
The_Judas Δημοσ. 6 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2011 Το ήθελε για δουλειά ο άνθρωπος (development εφαρμογών apple αν κατάλαβα καλά). Γενικά όλες αυτές οι προσφορές είναι ρίσκο. Δίνεις λιγότερα χρήματα για ένα προϊόν, το οποία αν χαλάσει σε λίγο καιρό, αναγκάζεσαι να δώσεις επιπλέον γιατί δεν υπάρχει πλεον το μοντέλο. Οπως έγινε και με παλιότερες προσφορές... τις βγάζουν για λίγο και μετά το προϊόν δεν υπάρχει καν στον κατάλογο για να έχουν δικαιολογία σε περίπτωση που ζητήσει κάποιος αντικατάσταση.
evoracing Δημοσ. 6 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2011 Καλησπέρα...Επειδή ο καθένας μπορεί να πει την γνώμη του θα την πω και εγώ...Δεν ξέρω για τις τιμές των άλλων προϊόντων άμα είναι ακριβές εγώ θα μιλήσω για τα Turbo-X. Είμαι πολλά χρονιά χρήστης υπολογιστών έχω αγοράσει πολλά υλικά από διάφορες εταιρίες ένα παράδειγμα αγόρασα τροφοδοτικό ColerMaster 650 μετά από 8 μήνες κάηκε-Αγόρασα τροφοδοτικό Corsair 650W μετά από 10 μήνες κάηκε-Αγόρασα Turbo-X 650W εδώ και 2 χρονιά και ακόμα λειτουργεί με την ίδια καθημερινή χρίση και λίγο περισσότερο έχω και άλλα παραδείγματα απλός βαριέμαι να τα γράψω
kinitos Δημοσ. 7 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2011 Καλησπέρα...Επειδή ο καθένας μπορεί να πει την γνώμη του θα την πω και εγώ...Δεν ξέρω για τις τιμές των άλλων προϊόντων άμα είναι ακριβές εγώ θα μιλήσω για τα Turbo-X. Είμαι πολλά χρονιά χρήστης υπολογιστών έχω αγοράσει πολλά υλικά από διάφορες εταιρίες ένα παράδειγμα αγόρασα τροφοδοτικό ColerMaster 650 μετά από 8 μήνες κάηκε-Αγόρασα τροφοδοτικό Corsair 650W μετά από 10 μήνες κάηκε-Αγόρασα Turbo-X 650W εδώ και 2 χρονιά και ακόμα λειτουργεί με την ίδια καθημερινή χρίση και λίγο περισσότερο έχω και άλλα παραδείγματα απλός βαριέμαι να τα γράψω Λοιπόν είμαι πελάτης του πλαισίου απ το 85 .κατι συνεχίζω (μαλον οχι gia πολύ οπως παει) Η μεγάλη άνοδος ήταν απο το 2000 που έκανε αντικατάσταση άμεση στα χαλασμένα.τελευταία το έχει αλλάξει και δεν κάνει σχεδόν καθόλου αλλαγές σορυ βγάζει το λάδι.αρκετός κόσμος έδηνε και δίνει τα παραπάνω λευτα σε σχέση με τα μικρά μαγαζιά (αντιφατικό) gia να είμαστε και ποιο σίγουροι.αν όμως κάνουν ίδιο suport με τα μαγαζιά τα μικρά τότε παμε gia τα φθηνά. 2.πόλη αίσχος κατάσταση με το προσωπικό που σου σπάνε τα νεύρα θέλετε βοήθεια;οχι.θέλετε βοήθεια οχι ρεεεεε.και παει λέγοντας...τραγικά εκνευριστικό.απο το σεκιοθριτα μεχρι και καθαριστρια, θα ρωτάει σε λίγο. 3.τα turbo x προϊόντα ειναι απλά να σου κάτσει.μπορώ να απαριθμώ δεκάδες μαπα αλλα και κατι δεκάδες κορυφαία κομμάτια.σε καμια περίπτωση όμως δεν τα λες και καλύτερα απλά έτυχε η περίπτωση χαλια το επώνυμο καλό το no name (turbo) Καλύτερα μην γενικεύουμε τα θέματα Και gia το τίτλο τού θέματος το πλαισιο σε θεμα αξιοπιστίας παει πτωτικά μερα με τη μέρα δυστηχως.και το όνομα του υπαλλήλου να είχες δε φταίει γιατί ήρθε το μετρητό και τελος το δώσαμε.....
grigoriou Δημοσ. 7 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2011 Το Σάββατο (κατά τις 12) κράτησα τηλεφωνικά απο το Πλαίσιο έναν iMac που ήταν σε μεγάλη προσφορά -δηλαδή στα €€€ που αξίζει-. Τη συγκεκριμένη στιγμή, το εν λόγω μηχάνημα το είχανε σε 5+ υποκατασήματα του Πλαισίου, καθώς και σε άλλα καταστήματα όπως public, multirama κτλ στην ίδια τιμή. Παίρνω τηλέφωνο στο κοντινότερο κατάστημα για να διευρκρινήσω κάποιες απορίες, αφού το μηχάνημα ήταν εκθεσιακό κομμάτι. Συμφωνα με τα λεγόμενα του υπαλλήλου ήταν ανοιχτός μόλις μια βδομάδα. Πρότεινα να το παραγείλω on-line και να τον παραλάβω απο κει, αλλα ο υπάλληλος με διαβεβαίωσε οτι μπορούσε να μου τον κρατήσει. Έδωσα στον υπάλληλο τα στοιχεία μου και τον ενημέρωσα οτι θα περνούσα την ίδια μέρα να τον παραλάβω. Μετά απο 3 ώρες (5 ώρες πριν κλείσουν) φτάνω στο μαγαζί για να τον πάρω με τα €€€ στο χέρι. Οι υπάλληλοι αρχίζουν να ψάχνονται, με πάνε απο τον ένα στον άλλο, μέχρι να καταλήξουν τελικά οτι το μηχάνημα είχε πουληθεί πριν 2 ώρες. Μου λένε κάτι ιστορίες για το σύστημα κρατήσεων τους και οτι υπήρχε μια κράτηση που δεν φαινόταν και ιστορίες για αγρίους που στο κάτω δεν με αφορούν. Το μηχάνημα ήταν ακόμα στημένο, και μου δώθηκε η ευκαιρία να διαπιστώσω οτι σε καμία περίπτωση δεν ήταν ανοιχτο 1 μόνο εβδομάδα!......... Συνηθως τα προιοντα που εχουν σε αυτη τη κατηγορια ειναι ανυπαρκτα. Αυτο που επρεπε να κανεις ηταν να το παραγγελεις ταχυδρομικως, να σου το φερουν σπιτι. Αν το "εκλεινες" με αυτο το τροπο δε θα μπορουσσν να ισχυριστουν μετα οτι το προλαβε αλλος. Απο όλη αυτή την ιστορία έμεινα μονο με ένα διαφημηστικό φυλλάδιο του Μαιου 2011 που το διαβάζω για να γελάω. Στην AMD HD 5770 (2 χρόνια έκλεισε ή νομίζω ?) έχουνε το tag "φρέσκο", στην προνομιακή τιμή των 150€ . Αυτά είναι. Η καρτα ειναι παλια αλλα η συγκεκριμενη υλοποιηση μπορει να ειναι καινουργια.
SPANK Δημοσ. 7 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2011 Γενικά το εν λόγω κατάστημα εχει χαλάσει σε αρκετούς τομέις σε σχέση με παλαιότερα αυτο ειναι το μονο σίγουρο.
mikelamar Δημοσ. 7 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2011 Όσο αυξάνεται η πελατεία μειώνεται η ποιότητα των υπηρεσιών & αυτο συμβαίνει στο 99% των καταστημάτων είτε είναι σουβλατζιδικο είτε πλαίσιο είτε λουνα παρκ...
lexmark Δημοσ. 7 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2011 Όσο αυξάνεται η πελατεία, αυξάνεται και η λαιμαργία των μεγάλων κεφαλιών (aka αφεντικών και λοιπών υπευθύνων), με αποτέλεσμα αντί να προσλαμβάνουν περισσότερα άτομα για να την βγάλουν πέρα με την αυξημένη πελατεία, να απολύουν από αυτά που έχουν ήδη και αυτό να έχει ως αποτέλεσμα να μειώνεται η ποιότητα των υπηρεσιών & αυτο συμβαίνει στο 99% των καταστημάτων είτε είναι σουβλατζιδικο είτε πλαίσιο είτε λουνα παρκ... fixed
recyclebean Δημοσ. 7 Ιουνίου 2011 Μέλος Δημοσ. 7 Ιουνίου 2011 Η καρτα ειναι παλια αλλα η συγκεκριμενη υλοποιηση μπορει να ειναι καινουργια. Μιλάμε για την Flex που αν δεν κάνω λάθος έχει καλύτερη συμβατότητα με παλιότερους τύπους οθονών, και είναι όντως λίγο νεότερο μοντέλο, αν και πάλι πιστεύω οτι κυκλοφορεί εδώ και και καιρό. Δεν έχει σημασία, θα μπορούσανε να βάλουνε και το tag "φρέσκο" επειδή αυτοί τώρα το παραλάβανε Σε ένα άλλο thread στο forum είχα δει οτι τα αποθέματά τους δεν ενημερώνονται επαρκώς στο e-shop τους, και οτι η καλύτερη τακτική είναι να πάρεις τηλέφωνο για κράτηση. Τελικά ο καλύτερος τρόπος είναι να το πάρεις απο οπουδήποτε αλλού. Απλά τα πράγματα. @ The_Judas: καλά με κατάλαβες. Το development με Xcode και Instruments σε μαμίσιο Mac είναι απο μόνο του εφιαλτικά βαρύ και buggy. Δεν τολμώ να σκεφτώ να κάνω αυτή την δουλειά με Hackintosh. Ακόμα έχω δεύτερες σκέψεις να παρατήσω τον Mac και να πάρω το gaming rig που θέλω, αλλά ο Mac δυστυχώς είναι εργαλείο για εμένα.
uprising1987 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2011 το πλαίσιο εχει καταντήσει αηδία. μακριά.. χάλια τιμές, χάλια εξυπηρέτηση μακριά απο πλαίσιο..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.