Επισκέπτης Δημοσ. 15 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2016 Αν δείχνει πάντως τόσο καλό στο wii u, αναρωτιέμαι πως θα δείχνει στο nx.
ikaruga24 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2016 Να σε πω την αλήθεια δεν περιμένω να δείχνει και πολύ καλύτερο. Κάποιες λεπτομέρειες δεξιά και αριστερά ίσως βοηθηθούν αλλά δεν περιμένω να το δουλέψουν σε τέτοιο βαθμό για το NX.
dekulinkgr Δημοσ. 15 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2016 ikaruga το 2ο zelda για το nes ηταν τιγκα στα rpg στοιχεια οποτε εχει ξαναγινει στην σειρα.Bεβαια ειναι και το μοναδικο της σειρας που δεν εχω παιξει λογου των rpg στοιχειων.Παντως οποτε το βλεπω ειναι σαν να βλεπω ταινια του studio ghibli.Απλα πανεμορφο animation.Οσο για τα ruppes θα υπαρχουν σιγουρα στο παινχιδι.
ikaruga24 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2016 Δεν είχε stats όμως, ήταν fix εξοπλισμός που εκεί μια χαρά μπορείς να ισορροπήσεις την δυσκολία. Αν μπουν μέσα στην εξίσωση τέτοιου τύπου παράμετροι θεωρώ ότι θα χαλάσει η εμπειρία γιατί μετά θα πάει αλλού το πράγμα. Μακάρι το σύστημα των stats να είναι κάτι σχετικά απλό (μια κλίμακα ας πούμε από το 1 ως το 20) και να λειτουργήσει με αυτό ως βάση και ως εκεί. Δεν ξέρω αν έχεις παίξει τα darksiders αλλά αν τα έχεις παίξει θα δεις ότι το δεύτερο χάνει πολύ σε σχέση με το πρώτο. Γιατί; Γιατί το loot hunting σε βγάζει από το focus του παιχνιδιού λόγο εχθρών που έχει που είναι gear check. Αυτό φοβάμαι μην γίνει σε αυτό το Zelda. Βέβαια μιλάμε για σοβαρό development studio που ξέρει από καλό και ισορροπημένο gaming αλλά δεν παύει η ανησυχία μου να είναι υπαρκτή λόγο του ότι κανείς προηγουμένως δεν μπόρεσε να ισορροπήσει κάτι τέτοιο. 1
Deghinsea Δημοσ. 15 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2016 Random rupees και random hearts (π.χ. από χόρτα) δεν έχει.Μόνο από τα αντικείμενα που μαζεύεις ή φτιάχνεις μπορείς να healάρεις και μόνο πουλώντας items παίρνεις rupees είπε ο Αonuma. Για το gear check μην ανησυχείς. Ο Aonuma είπε ότι οι παίχτες μπορούν και από την αρχή να πάνε στο τελευταίο boss και να τερματίσουν το παιχνίδι αν δεν τους ενδιαφέρει η ιστορία. Απλά θα θέλει πολύ skill για να γινει αυτό φανταζομαι. Όσο για τα στατιστικά, από ότι ειδα μόνο dmg και durability έχουν τα όπλα, οπότε φαντάζομαι και τα ρούχα θα έχουν μόνο def και ίσως ένα sp. ability όπως resist freeze ή κάτι τέτοιο.
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2016 Δηλαδή τέλος το σπάσιμο και το κόψιμο για rupees ; ((((
panther_512 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2016 Πάντως και εγώ ένιωσα Skyrim vibes με το τρέιλερ του Zelda. Τα cell shaded δεν με ενθουσιάζουν πλέον, αλλά πάρα ταύτα το παιχνίδι με έκανε να πώ ΟΥΑΟ.
Fulgore Δημοσ. 16 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2016 Ουτε εμενα το γραφικο με εντυπωσιαζει γιατι και το Ni No Kuni εν μερη σε τετοια επιπεδα ηταν και πλακα πλακα σε μερικα σημεια εμοιαζε κιολας Βεβαια ειτε ειναι αριστο ειτε ειναι πολυ καλο ειτε ειναι απλα καλο παλι σιγουρη αγορα για τους κατοχους Wii U και Nx ειναι because....nintendo exclusive και οσον αφορα το Wii U καμια ποικιλια σε τιτλους.
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2016 Αρτιστικά μοιάζει με το ni no kuni, γραφικά όμως έχει μεγάλη διαφορά.
Ren_of_Heavens Δημοσ. 16 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2016 Τι να πω βρε παιδιά δεν περίμενα η Nintendo να κάνει τόσο μεγάλο βήμα με ένα νέο Zelda. Ειλικρινά αυτό που είδα με συγκλόνισε. Τα γραφικά ή καλύτερα το art direction, η ποικιλία που έχει το gameplay, η πιο ζωντανή μάχη σε σχέση με τα προηγούμενα, η εξερεύνηση του χάρτη που δεν είναι όλο ρουμπίνια και καρδιές προσωπικά τα βλέπω με πολύ καλό μάτι. Συνήθως τα Zelda τλχ. το (Ocarina, Twlight Princess και Wind Waker έχω παίξει) μου δίνανε τα πράγματα στο πιάτο και δεν σε άφηναν να πολυσκεφτείς και να πειραματιστείς. Τώρα αυτό το νέο Zelda έτσι όπως το βλέπω έχω την εντύπωση ότι θα συνδυάσει τα καλύτερα στοιχεία από το A Link to the Past και Between Worlds σε ένα νέο πιο open world setting. Η μάχη φαίνεται θα είναι πιο δύσκολη όσον αφορά τα χτυπήματα που δέχεσαι. Αφού μωρή Nintendo το κατέχεις το αντικείμενο βγάλε κι ένα Pokemon σε real time φιλοσοφία με Zelda στοιχεία όπου να χρησιμοποιείς τα Pokemon σε ένα semi open world παιχνίδι.
ikaruga24 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2016 Ουτε εμενα το γραφικο με εντυπωσιαζει γιατι και το Ni No Kuni εν μερη σε τετοια επιπεδα ηταν και πλακα πλακα σε μερικα σημεια εμοιαζε κιολας Βεβαια ειτε ειναι αριστο ειτε ειναι πολυ καλο ειτε ειναι απλα καλο παλι σιγουρη αγορα για τους κατοχους Wii U και Nx ειναι because....nintendo exclusive και οσον αφορα το Wii U καμια ποικιλια σε τιτλους. Μόνο στο art style υπάρχουν κάποιες παράλληλες γραμμές, στα υπόλοιπα δεν έχει καμιά απολύτως σχέση. Αυτό που κάνανε οι άνθρωποι δεν το έχει καταφέρει κανένας προηγουμένως για κανένα παιχνίδι σε gameplay όρους. Τα sandbox παιχνίδια που έχουν (κατά την άποψη μου) μαεστρικό design είναι το Red dead redemption και σε μικρότερο βαθμό το Witcher 3. Ε το Zelda ακόμα και από αυτά τα πρώτα demo δείχνει να το πάει αρκετά βήματα παραπέρα αποδεικνύοντας ότι δεν είμαστε στερημένοι από δύναμη αλλά από skills και effort των δημιουργών.
Fulgore Δημοσ. 16 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2016 Μόνο στο art style υπάρχουν κάποιες παράλληλες γραμμές, στα υπόλοιπα δεν έχει καμιά απολύτως σχέση. Αυτό που κάνανε οι άνθρωποι δεν το έχει καταφέρει κανένας προηγουμένως για κανένα παιχνίδι σε gameplay όρους. Τα sandbox παιχνίδια που έχουν (κατά την άποψη μου) μαεστρικό design είναι το Red dead redemption και σε μικρότερο βαθμό το Witcher 3. Ε το Zelda ακόμα και από αυτά τα πρώτα demo δείχνει να το πάει αρκετά βήματα παραπέρα αποδεικνύοντας ότι δεν είμαστε στερημένοι από δύναμη αλλά από skills και effort των δημιουργών. Αυτο βεβαια παει και για την ιδια την Nintendo αλλωστε. Προσωπικα σαν οπαδος των Rpg(και συγκεκριμενα turn based Jrpg)οπως καταλαβαινεις δεν ειναι δυνατον να μην μου αρεσει οπτικα αυτο που ειδα γιατι πολυ απλα ειναι του γουστου μου.
ikaruga24 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2016 Εννοείται ότι ισχύει, ειδικά για την nintendo. Περνάει στο ντούκου για άλλες αλλά για nintendo οι απαιτήσεις είναι σαφέστατα μεγαλύτερες. Δεν είναι τυχαίο βέβαια που η εταιρία έχει αποδείξει ότι σε κάθε γενιά η δύναμη είναι μικρής σημασίας αν διαθέτεις ουσιαστικά skills και διαθέσεις το κατάλληλο effort και φράγκα. Ο βασικός εχθρός όμως τέτοιου design δεν είναι μόνο τα φράγκα αλλά ο χρόνος που απαιτείται για να δημιουργηθεί τέτοιο αποτέλεσμα. Μην έχει κανείς καμιά αμφιβολία, το επόμενο μεγάλο Zelda παιχνίδι θα κάνει καμιά δεκαετία να εμφανιστεί.
Deghinsea Δημοσ. 16 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2016 Αν μη τι άλλο συζητήθηκε πάρα πολύ το νέο Zelda πάντως. 2
Alithinos Δημοσ. 17 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2016 Εκατσα και είδα ότι είχε και δεν είχε από Zelda, είμαι ταυτόχρονα hyped μέχρι το Θεό και ψιλοαπογοητευμένος. Ας το τεκμηριώσω λίγο. Για αρχή ας βγάλω αυτά που στο μάτι μου φάνηκαν εξαιρετικά. - Το απίστευτο art direction. Νομίζω είναι η τέλεια ισορροπία μεταξύ Wind Waker και Twilight Princess και Skyward Sword. - Το τρομερά απίστευτα προσεγμένο animation. - Η γενικότερη διαδραστικότητα με τον κόσμο. Open world/Sandbox done right. Δεν είναι μόνο εκρήξεις και καταστροφές. - Η μουσική και η παρουσίαση του. - Ψήσιμο; Κυνήγι; Ξυλοκοπική; Yes please, θα πάει άψογα με το δυσκολότερο hero mode. - Sheikah slate...nuff said. - Μπορείς να πηδήξεις πλέον! Αυτό και μόνο ανοίγει πολλές πόρτες σε world/dungeon design. Αυτά που με ανησυχούν απίστευτα. - Το open world/sandbox του πράγματος. Εχω μια δυσανεξία σε sandbox παιχνίδια, πρέπει να είναι εξαιρετικά καλό για να με πιάσει. - Παρατήρησα RPG στοιχεία με stats, όπλα, πανοπλίες. Με τρομάζει απίστευτα αυτή η αλλαγή και το αποτέλεσμα που θα έχει στο design. Τα Zelda δεν είναι RPG. - To voice acting που τελικά πράγματι θα έχει όπως φαίνεται. Δεν χρειάζεται να πω γιατί με τρομάζει αυτό καθώς είναι ικανό να φτιάξει ή να χαλάσει το παιχνίδι ολόκληρο. - Δεν είδα πουθενά rupees. - Εικάζω ότι πρόκειται για πολύ πρώιμο build, απλά ειδικά φτιαγμένο για παρουσίαση του παιχνιδιού καθώς παρατήρησα πολύ pop in, framerate drops και τέτοια τεχνικά θέματα. Γενικά όμως είμαι σίγουρα hyped. Σίγουρα πολύ διαφορετικό από αυτό που περίμενα να δω. Αυτό που ελπίζω μόνο είναι να έχει κρατήσει την ταυτότητα του ως Zelda και μετά θα κρατήσω και εγώ ανοιχτό το μυαλό μου. Δείχνει να αξίζει την αναμονή πάντως. Και εμένα ανάμικτα συναισθήματα μου άφησε, και θετικά και αρνητικά, αλλά από ότι φαίνεται αρκετά διαφορετικά από τα δικά σου. Καταρχάς είμαι μεγάλος υπερασπιστής του open world και του sandbox, αν το sandbox γίνει καλά. Θυμάμαι το πρώτο Zelda του NES για παράδειγμα, που για μένα ήταν το πρώτο open world παιχνίδι, και θυμάμαι και πως είχα νιώσει όταν έπαιζα και το OoT το οποίο τότε μου είχε πάρει τα μυαλά, και μου αρέσει αυτή η φάση. Αν και εδώ που τα λέμε το OoT δεν ήταν και τόσο open world, αλλά για μένα τότε και για τα δεδομένα της εποχής, φαινόταν πολύ ελεύθερο. Από gameplay κυρίως αυτά που είδα μου άρεσαν, και τα εγκρίνω. Επίσης δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα voice overs, ίσα ίσα που λέω επιτέλους που το έκαναν, αν και καθυστέρησαν 20 χρόνια. Και μη λέμε βλακείες, η έλλειψη διαλόγων δε σε βάζει στο πετσί του ρόλου καλύτερα, ίσα ίσα κάνει το αντίθετο γιατί στη πραγματικότητα μιλάς, και το να διαβάζεις γραμματάκια σου θυμίζει ότι παίζεις ένα παιχνίδι και δε σε αφήνει να ξεχαστείς και να βυθιστείς στο immersion. Ο μόνος λόγος που δεν έβαζαν φωνές ήταν λόγο τσιγκουνιάς για να μη πληρώνουν voice actors. Κάλιο αργά παρά ποτέ. Τα αρνητικά μου είναι κυρίως στην αισθητική πλευρά, και έτσι απ' ότι φαίνεται διαφωνούμε. Αυτό δείχνει και πόσο ανόμοιο είναι το fan base της σειράς, με τόσες αλλαγές που έχει κάνει. Θα προτιμούσα περισσότερο πχ ένα art style με περισσότερες λεπτομέρειες, πιο κοντά στο Twilight Princess, λιγότερο animοκαρτουνίστικο. Όταν είχα δει το tech demo του WiiU είχα μείνει με ανοιχτό το στόμα και προσευχόμουν να κρατήσουν αυτό το στυλ για το επόμενο Zelda. Σε περίπτωση που το 'χετε ξεχάσει: Άμα δεις τα γραφικά και το artstyle του Breath of Life μετά από αυτό το demo, το Breath of Life φαίνεται σα κακόγουστο αστείο. Και απορείς που πήγε όλη αυτή η δύναμη ? Που πήγαν όλες αυτές οι λεπτομέρειες στα textures, οι φωτοσκιάσεις, οι ανακλάσεις, τα εφέ ? Το παιχνίδι με το tech demo φαίνεται σαν να έχουν μια γενιά κονσολών διαφορά, με το tech demo να είναι το next gen, το οποίο tech demo το έβγαλαν και πριν 4 χρόνια. Επίσης ο Link μου θύμισε πολύ τον Μόγλι από το βιβλίο της ζούγκλας, με άσχημο τρόπο. Αυτό που τριγυρνά ημίγυμνος και σκαρφαλώνει και κρεμιέται σα τη μαϊμού προσωπικά τουλάχιστον δεν μου αρέσει. Θα τον προτιμούσα με πράσινη στολή και σκουφί και καρφωμένο στο έδαφος. Για το animation, αν και η ποιότητα του τεχνικά είναι καλή, η κατεύθυνση του δε μου αρέσει. Εκεί που βάζει να φτιάξει φαγητό και χοροπηδάν τα υλικά σαν να παίζεις farmville, απήυδησα. Και στο Twilight Princess μαγειρεύεις, και τα υλικά που βάζεις στη χύτρα μένουν στη χύτρα και τα ανακατεύεις με κουτάλα... Όπως και στη πραγματικότητα. Όπως περιμένεις τα υλικά να συμπεριφερθούν. Κάτι τέτοιες λεπτομέρειες είναι που σου σπαν το immersion, και αναρωτιέμαι γιατί τις βάζουν. Για να το κάνουν πιο "χαριτωμένο" ? Είναι ήδη αρκετά χαριτωμένο, και δεν χρειάζεται να είναι χαριτωμένο με το τρόπο που χαριτωμένα ήταν και το farmville, yoville, και λοιπές casualιές. Κάτι τέτοια με κάνουν να φοβάμαι για το τι έχουν στο μυαλό τους τα πρόσωπα της Nintendo ως ιδανικό. Το τελευταίο που θέλω είναι να καταντήσουν όλα τους τα παιχνίδια να έχουν ένα "χαριτωμένο" ύφος σε στυλ farmville, candy crush, κτλπ. Τουλάχιστον ας κρατήσουν τα Ζέλντα και τα Μετρόϊντ μακρυά από αυτή τη λαίλαπα. Τα άλλα ας τα κάνουν ότι θέλουν, αλλά για αυτά τα 2 λυπάμαι να τα βλέπω να γίνονται όπως γίνονται, όπως πχ το "διαστημικό ποδόσφαιρο Metroid" που μας είχε δείξει για το 3ds στη προηγούμενη Ε3. Κρίμα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα