Προς το περιεχόμενο

RMA σε ADAΤA μνήμες


dterzakis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα ήθελα αν γνωρίζει κανείς πως να κάνω RMA σε κάτι ADATA μνήμες που έχω.

 

Βασικά το πρόβλημα εντοπίζεται στο ένα από τα δύο module (2*2Gb 800Mz 4-4-4-12).

Οι μνήμες είναι αγορασμένες από το Plaisio στην τιμή περίπου 45 ευρώ πριν 2 χρόνια περίπου. Αν τις πάω στο πλαίσιο δεν έχουν κάποιο αντίστοιχο μοντέλο για να μου τις αντικαταστήσουν και αν μου δώσουν κάποιο πιστωτικό, θα πρέπει να δώσω επιπλέον χρήματα για να αγοράσω αντάξιες μνήμες. Για τον λόγο αυτό θέλω να προσανατολιστώ κατευθείαν στην μαμά εταιρία.

 

Έκανα λογαριασμό στο site της ADATA, αλλά μου ζητάει τον σειριακό αριθμό των μνημών. Την αρχική συσκευασία δεν την έχω, και κανένας από τους αριθμούς που αναγράφονται στις μνήμες δεν γίνεται δεκτός. Επιπλέον έκανα scan τον barcode στις μνήμες (πήρε αρκετή ώρα στο κινητό να αναγνωρίσει τον barcode) αλλά ούτε ο αριθμός του barcode γίνεται δεκτός σαν σειριακός.

 

Θα ήθελα αν κάποιος γνωρίσει το τηλέφωνο ή το email του support της ADATA για να επικοινωνήσω μαζί τους.

 

Ευχαριστώ

Δημοσ.

Με το μπαρδόν - αλλά δεν βγάζεις μερικές καλές φωτογραφίες να δούμε και εμείς. Ξέρω ότι ακούγετε χαζό - αλλά μήπως παραβλέπεις κάτι...

 

Επίσης να φανταστώ ότι το cpuz δεν σου δίνει S/N ε;

Δημοσ.

Δεν είμαι σπίτι τώρα, το βράδυ θα πάω και θα τσεκάρω και το cpuz και θα ανεβάσω φωτό αν δεν βρω τον σειριακό με το cpuz

Δημοσ.

Τελικά το cpuz δεν μου έβγαλε τον σειριακό αριθμό των μνημών αλλά βρήκα τελικά και έστειλα email στην τεχνική υποστήριξη της adata.

Τώρα περιμένω την απάντησή τους.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...