dterzakis Δημοσ. 13 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2011 Θα ήθελα αν γνωρίζει κανείς πως να κάνω RMA σε κάτι ADATA μνήμες που έχω. Βασικά το πρόβλημα εντοπίζεται στο ένα από τα δύο module (2*2Gb 800Mz 4-4-4-12). Οι μνήμες είναι αγορασμένες από το Plaisio στην τιμή περίπου 45 ευρώ πριν 2 χρόνια περίπου. Αν τις πάω στο πλαίσιο δεν έχουν κάποιο αντίστοιχο μοντέλο για να μου τις αντικαταστήσουν και αν μου δώσουν κάποιο πιστωτικό, θα πρέπει να δώσω επιπλέον χρήματα για να αγοράσω αντάξιες μνήμες. Για τον λόγο αυτό θέλω να προσανατολιστώ κατευθείαν στην μαμά εταιρία. Έκανα λογαριασμό στο site της ADATA, αλλά μου ζητάει τον σειριακό αριθμό των μνημών. Την αρχική συσκευασία δεν την έχω, και κανένας από τους αριθμούς που αναγράφονται στις μνήμες δεν γίνεται δεκτός. Επιπλέον έκανα scan τον barcode στις μνήμες (πήρε αρκετή ώρα στο κινητό να αναγνωρίσει τον barcode) αλλά ούτε ο αριθμός του barcode γίνεται δεκτός σαν σειριακός. Θα ήθελα αν κάποιος γνωρίσει το τηλέφωνο ή το email του support της ADATA για να επικοινωνήσω μαζί τους. Ευχαριστώ
TheELF Δημοσ. 13 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2011 Το CPU-Z σου βγάζει το serial number και part number, τουλάχιστον στης δικές μου τα βγάζει.
dterzakis Δημοσ. 13 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουλίου 2011 Δεν το ήξερα. Θα το δοκιμάσω το βράδυ σπίτι και μακάρι να γίνει η δουλειά.
dterzakis Δημοσ. 13 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουλίου 2011 Όχι, όλα τα sticker είναι πάνω. Εκεί υπάρχουν 3 διαφορετικοί αριθμοί και ένα barcode πάνω στο sticker
caution Δημοσ. 13 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2011 Με το μπαρδόν - αλλά δεν βγάζεις μερικές καλές φωτογραφίες να δούμε και εμείς. Ξέρω ότι ακούγετε χαζό - αλλά μήπως παραβλέπεις κάτι... Επίσης να φανταστώ ότι το cpuz δεν σου δίνει S/N ε;
dterzakis Δημοσ. 13 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουλίου 2011 Δεν είμαι σπίτι τώρα, το βράδυ θα πάω και θα τσεκάρω και το cpuz και θα ανεβάσω φωτό αν δεν βρω τον σειριακό με το cpuz
dterzakis Δημοσ. 14 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουλίου 2011 Τελικά το cpuz δεν μου έβγαλε τον σειριακό αριθμό των μνημών αλλά βρήκα τελικά και έστειλα email στην τεχνική υποστήριξη της adata. Τώρα περιμένω την απάντησή τους.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.