RoDiTis Δημοσ. 13 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2011 Παιδια, καλησπερα σας!! Τον τελευταιο καιρο ψήνομαι να αγορασω καινουργιο Ι.Χ. και θα ηθελα μια βοηθεια, μια και ερχομαι απο εξωτερικο και δεν ξερω πως δουλευουν τα πραγματα εδω! Π.χ Στη μηνιαια δοση τι ακριβως υπολογιζουμε εκτος απο το επιτοκοιο της εταιρειας? Απλα θελω να κανω τους υπολογισμους και απο το σπιτι αντι να τρεχω στην αντιπροσοπειες καθε τρεις και λιγο. Τωρα τα αμαξια που με ενδιαφερουν ειναι τα εξης: 1) Seat Ibiza FR 2) Peugeot 207 Ralley 3) Alfa Romeo Mito 4) Seat Leon Copa Aπο τις 4 εταιρειες το καλυτερο επιτοκοιο αυτη τη στιγμη το εχει η Αλφα Ρομεο με 3.9% αλλα και το 207 Ραλλυ το εχουν σε εξαιρετικη τιμη, που με τις εκπτωσεις πεφτει στις 16700.
Tenshi Δημοσ. 13 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2011 To επιτόκιο δέν το δίνει η εταιρία άλλα η τράπεζα με την οποία συνεργάζεται και επειδή υπάρχουν αρκετά χρηματοδοτικά προγράμματα όπως και ανάγκες σχετικά με τις δόσεις,ενδεχομένως να δείς 2-3 ή και περισσότερες τράπεζες (με τους αντίστοιχους τόκους/επιτόκια).Επίσης αυτό το 3,9-4,5-6,2 δέν λέει τίποτα,αφού δέν είναι το τελικό επιτόκιο που καλείσαι να πληρώσεις,οπότε προσοχή.Πχ. όταν αγόρασα ένα Honda Civic,το τελικό επιτόκιο ήταν κοντά στο 9,5% και όχι 7,5% που υπολόγιζα αρχικά! Τώρα σχετικά με τα οχήματα που αναφέρεις,δέν μας έχεις πεί ακριβώς τι ανάγκες έχεις και το λέω αυτό γιατι παραθέτεις 3 super mini και ένα μικρομεσαίο - 2 τρίπορτα και 2 πεντάπορτα. Το Ibiza Fr είναι πολύ σπορτίφ αμαξάκι,ο κινητήρας είναι twincharged και αποδίδει 150ίππους.Έχει DSG κιβώτιο που είναι απλά απίστευτο μέσα στην πόλη,το τιμόνι έχει πολύ καλή αίσθηση στον δρόμο και είναι 5θυρο οπότε βολεύει πολύ αν έχει συνεπιβάτες.Το εσωτερικό του είναι σχετικά ευρύχωρο για την κατηγορία,δέν μπορώ να πώ το ίδιο και για τον χώρο αποσκευών.Επίσης η ανάρτηση είναι κομματάκι σκληρή (ζμπόρ προσανατολισμός),παρόλα αυτά το όχημα έχει πολύ καλή πρόσφυση στον δρόμο. Το 207 Rallye είναι κομματάκι μεγαλύτερο σάν όχημα,άλλα στο εσωτερικό έχει δώσει πιο πολύ βάση στους χώρους οδηγού-συνοδηγού ενώ πίσω οι επιβάτες έχουν λιγότερο χώρο για τα πόδια τους.Ανεβαίνεις κατηγορία κατα 200cc και έχεις ίδια απόδοση με το Ibiza Fr.Σε γενικές γραμμές είναι ένα all around αμαξάκι,άλλα θα προτιμουσα την 5θυρη έκδοση GT.Αν παρόλα αυτά προσανατολίζεσαι στο Rallye κοίτα για την έκδοση με το 6αρι κιβώτιο. Για το Mito δέν μπορώ να σου πώ σχετικά με την αίσθηση που έχει στον δρόμο,αφού δέν το έχω οδηγήσει.Μπορώ να πώ οτι είναι κάπως μικρό για τα γούστα μου και δέν είμαι και πρώτο μπόι.Ο κινητήρας λεγεται οτι είναι απο τους κορυφαίους στην κατηγορία.Νομίζω ο 1,4 ξεκινάει απο 135 άλογα. Το Seat Leon είναι ένα εξαιρετικό μικρομεσαίο.Εχει αρκετά μεγάλους χώρους και μπορώ να πώ οτι είναι ένα απο τα πιο άνετα οχήματα που οδήγησα τα τελευταία χρόνια (ελέω πολλαπλών συνδέσμων πίσω).Η έκδοση που αναφέρεις είναι η 1,2TSI με τα 105 άλογα οπότε δέν ξέρω κατα πόσο θα σε καλύψει.Προσωπικά θα προσανατολιζόμουν στην έκδοση Style και τον 1,4TSI με τα 125 άλογα μόνο και μόνο για να αισθάνομαι πιο άνετα στα ταξίδια.
RoDiTis Δημοσ. 13 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουλίου 2011 Φιλε σε ευχαριστω πολυ! Κοιτα μαρεσει η γρηγορη οδηγηση.... το Κοπα το εχω βαλει γιατι παντα μαρεσε το Λεον και σκεφτομαι και μακροπροθεσμα (οικογενεια κτλ κτλ). Μεχρι στιγμης ειμαι αναμεσα σε Μιτο και Ραλλυ και μετα στο ΦΡ (λογω τιμης και μηνιαιας δοσης). Το 6αρι του Ραλλυ δεν το κοιταω γιατι βγαινει αρκετα πιο πανω απο το 5αρι και το 5αρι εχει τρελη προσφορα -2.500 ευρω εκπτωση. Παντως σαν εξηπηρετηση (γιατι το μετραω και αυτο) μαρεσε στη Σεατ, το παιδι ηταν πολυ καλο και μου εξηγησε τα παντα, μετα βαζω την Πεζο και τελευταια την Αλφα Ρομεο που ο τυπος με ξεπεταξε στο αψε σβησε, χωρις να λεει πολλα πολλα κτλ κτλ.
EXARXEIA_CITY Δημοσ. 14 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2011 Τι κατηγορία σε ενδιαφέρει, μικρή ή μικρομεσαία ; 3πορτο η πενταθυρο ; Ποσα λεφτα δινεις ;
Tenshi Δημοσ. 14 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2011 Οπως είπα,το Copa είναι 1200αρι με 105 άλογα.Αν η γρήγορη οδήγηση είναι πιο πάνω στις προτεραιότητές σου σε σχέση με την άνεση και τους χώρους,θα έλεγα οτι δέν προσφέρεται για σένα,εκτός και αν κάνεις την υπέρβαση και πάς στα 1400cc με τα 125 άλογα.Ακόμα και έτσι,μπορώ να πώ οτι και το 1200αρι δέν είναι καθόλου κουραστικό και ο κινητήρας είναι γραμικότατος.Παρά τα 105 άλογα το αμάξι είχε ψυχωμένα ρεπρίζ και το λέω σάν οδηγός οχήματος που είχε σχεδόν +50% παραπάνω ιπποδύναμη.Το 1,4Tsi Leon πιστεύω οτι είναι πιο ολοκληρωμένη λύση,καθότι στο ίδιο price range με το Ibiza FR (~17000).Μπορεί να υστερεί σε επιδόσεις,άλλα μιλάμε για δύο οχήματα με τελείως διαφορετική φιλοσοφία. To FR μου άρεσε στον δρόμο,αφού είχε ιδιαίτερα άμεσο τιμόνι και έπαινε στις στροφές χωρίς να δημιουργεί άγχος στον οδηγό.Το DSG είναι επίσης μεγάλο ατού (αν και θέλει χρόνο να το συνηθίσεις),άλλα εξακολουθώ να είμαι σκεπτικός για τον συνδυασμό turbo+compressor σχετικά πάντα με την αξιοπιστία.Μελλοντικά πιστεύω οτι η συγκεκριμένη τεχνολογία θα εκλείψει και θα βασιστούν σε λύσεις που εξοπλίζονται μόνο με turbo. To Rallye δέν είναι κάποια τρελή προσφορά,αφού ουσιαστικά "ξεστοκάρουν" οχήματα που έχουν το παλιό κιβώτιο. Τώρα αν ο πωλητής σου έκανε τεμενάδες ή αδιαφορούσε πλήρως είναι σχετικό και δέν έχει να κάνει με το πόσο καλό είναι ένα όχημα ή όχι,οπότε μήν παρασυρθείς απο αυτό και μόνο σάν κίνητρο. Αν κινηθείς πάντως προς Seat μεριά,πάρε την επέκταση εγγύησης για συνολικά 5 χρόνια και αν πιστεύεις οτι υπάρχει και ο παραμικρός κίνδυνος να χάσεις την δουλειά σου,επέλεξε το πρόγραμμα χρηματοδότησης απο την VWbank.Το κακό είναι οτι το κόστος αυξάνεται (μια επιβάρυνση 700~1000 ευρώ),το καλό είναι οτι πέραν της εγγύησης (αχρείαστη να είναι),το χρηματοδοτικό της VW σου καλύπτει μεγάλο μέρος των δόσεων σε περίπτωση που χάσεις την δουλειά σου (πληρώνεις πχ 2 δόσεις και τις επόμενες 10 η VWBank)
RoDiTis Δημοσ. 14 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουλίου 2011 Τι κατηγορία σε ενδιαφέρει, μικρή ή μικρομεσαία ; 3πορτο η πενταθυρο ; Ποσα λεφτα δινεις ; 3πορτο πρωτη επιλογη και μετα 5πορτο..... δινω μεχρι και 18000 ευρω. Οπως είπα,το Copa είναι 1200αρι με 105 άλογα.Αν η γρήγορη οδήγηση είναι πιο πάνω στις προτεραιότητές σου σε σχέση με την άνεση και τους χώρους,θα έλεγα οτι δέν προσφέρεται για σένα,εκτός και αν κάνεις την υπέρβαση και πάς στα 1400cc με τα 125 άλογα.Ακόμα και έτσι,μπορώ να πώ οτι και το 1200αρι δέν είναι καθόλου κουραστικό και ο κινητήρας είναι γραμικότατος.Παρά τα 105 άλογα το αμάξι είχε ψυχωμένα ρεπρίζ και το λέω σάν οδηγός οχήματος που είχε σχεδόν +50% παραπάνω ιπποδύναμη.Το 1,4Tsi Leon πιστεύω οτι είναι πιο ολοκληρωμένη λύση,καθότι στο ίδιο price range με το Ibiza FR (~17000).Μπορεί να υστερεί σε επιδόσεις,άλλα μιλάμε για δύο οχήματα με τελείως διαφορετική φιλοσοφία. To FR μου άρεσε στον δρόμο,αφού είχε ιδιαίτερα άμεσο τιμόνι και έπαινε στις στροφές χωρίς να δημιουργεί άγχος στον οδηγό.Το DSG είναι επίσης μεγάλο ατού (αν και θέλει χρόνο να το συνηθίσεις),άλλα εξακολουθώ να είμαι σκεπτικός για τον συνδυασμό turbo+compressor σχετικά πάντα με την αξιοπιστία.Μελλοντικά πιστεύω οτι η συγκεκριμένη τεχνολογία θα εκλείψει και θα βασιστούν σε λύσεις που εξοπλίζονται μόνο με turbo. To Rallye δέν είναι κάποια τρελή προσφορά,αφού ουσιαστικά "ξεστοκάρουν" οχήματα που έχουν το παλιό κιβώτιο. Τώρα αν ο πωλητής σου έκανε τεμενάδες ή αδιαφορούσε πλήρως είναι σχετικό και δέν έχει να κάνει με το πόσο καλό είναι ένα όχημα ή όχι,οπότε μήν παρασυρθείς απο αυτό και μόνο σάν κίνητρο. Αν κινηθείς πάντως προς Seat μεριά,πάρε την επέκταση εγγύησης για συνολικά 5 χρόνια και αν πιστεύεις οτι υπάρχει και ο παραμικρός κίνδυνος να χάσεις την δουλειά σου,επέλεξε το πρόγραμμα χρηματοδότησης απο την VWbank.Το κακό είναι οτι το κόστος αυξάνεται (μια επιβάρυνση 700~1000 ευρώ),το καλό είναι οτι πέραν της εγγύησης (αχρείαστη να είναι),το χρηματοδοτικό της VW σου καλύπτει μεγάλο μέρος των δόσεων σε περίπτωση που χάσεις την δουλειά σου (πληρώνεις πχ 2 δόσεις και τις επόμενες 10 η VWBank) Μολις πριν μερικους μηνες ηρθα απο εξωτερικο και προς το παρον δεν δουλευω καπου.... Στην αμερικη που ημουνα το οχημα μου ηταν αυτοματο, οποτε το DSG δεν θα μου ειναι και εντελως αγνωστο!!!! και το Style Leon προς το παρον δεν το εχω κοιταξει γιατι ειναι τα ιδια λεφτα με το ΦΡ.
Kapws Δημοσ. 14 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2011 Κάτι σχετικό-άσχετο...πριν κανά 2 βδομάδες που πήγα να πάρω προσφορά για ibiza FR και cupra , το μεν FR μου βγαινε στα 16.870 και το δε Cupra στα 17.925... Νομίζω πως πρέπει να το κοιτάξεις σοβαρά και το cupra γιατι είναι κρίμα για μόλις 1 χιλιάρικο να χάσει τα +30 άλογα & ροπή που προσφέρει ο κινητήρας του cupra...
RoDiTis Δημοσ. 14 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουλίου 2011 Κάτι σχετικό-άσχετο...πριν κανά 2 βδομάδες που πήγα να πάρω προσφορά για ibiza FR και cupra , το μεν FR μου βγαινε στα 16.870 και το δε Cupra στα 17.925... Νομίζω πως πρέπει να το κοιτάξεις σοβαρά και το cupra γιατι είναι κρίμα για μόλις 1 χιλιάρικο να χάσει τα +30 άλογα & ροπή που προσφέρει ο κινητήρας του cupra... Μηπως ηταν με αποσυρση?
akisk Δημοσ. 14 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2011 ...αλλα και το 207 Ραλλυ το εχουν σε εξαιρετικη τιμη.... Ναι γιατί είναι για πέταμα. Αν καταλήξεις στο rallye, τουλάχιστον πάρε το 156hp που έχει 6ρι κιβώτιο, γιατί οι παλιότερες εκδόσεις με 150 και 175 ίππους έχουν ελεεινά σασμάν. Οδήγησέ τα και θα καταλάβεις!! Επίσης να ξέρεις ότι στο rallye (των 150 hp, αλλά λογικά και στα υπόλοιπα) δεν υπάρχει δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης του esp, οπότε ξέχνα τα "παιχνίδια".
Kapws Δημοσ. 14 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2011 Μηπως ηταν με αποσυρση? Όχι ήταν η τιμή που μου έδωσε γιατί δεν είχα να δώσω αμάξι για απόσυρση... Κάπου πρέπει να έχω και το φάκελο με την προσφορά, αν είναι να σου πω και σε ποια αντιπροσωπία ήτανε, αν και έχω την εντύπωση πως ήτανε παζαρόπουλος..
ikaruga24 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2011 Το ibiza FR ειναι η λογικη επιλογη βαση τιμης και του τι προσφερει το πακετο. Και μονο με DSG που ερχεται ειναι λογος απο μονος του. Δεν σε χαλαει που ειναι και πολυ καλο αυτοκινητο. Το εσωτερικο ομως ειναι ασχημο (αποψη μου). Τα αλλα 3 τωρα ειναι εξισου καλες επιλογες αλλα απο τη λιστα αφαιρεσε το 207 μιας και ειναι σαν το ibiza FR με "λιγοτερα" στο πακετο με την ιδια περιπου ιδεολογια. Για το Mito ειναι ομοφρο και στυλατο και για τα λεφτα του καθολου ασχημο αλλα πληρωνεις την εμφανιση αδρα. Μια απο τις τουρμπατες εκδοσεις να διαλεξεις κατω απο 18 χιλιαρικα δεν θα δωσεις ενω με αντιστοιχο DSG (νομιζω CVT λεγεται) πας πανω απο τα 20. Για το leon τιμιο γι αυτα που προσφερει αλλα θα απεφευγα το 1.2 μοτερ σε τοσο βαρυ μικρομεσαιο αυτοκινητο. Χιλιες φορες να πας στο 1.4 να εισαι ανετος.
RoDiTis Δημοσ. 14 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουλίου 2011 Λοιπον, θα σας πω τιμες ετσι οπως μου τις βγαλανε στις αντιπροσωπιες 1) Peugeot 207 Ralley 150hp: 16700 τελικη τιμη και απο οτι μου ειπε χωρις πινακιδες και αλλα εξοδα για εξτρα. 2) Ibiza FR: 16990 + 200 (color) + 500 (πινακιδες)= 17700 3) Mito 135hp: 18800 + 420 (color) = 19220 τελικη τιμη 4) Leon Copa: 15590 + 200 (color) + 510 (πινακιδες) = 16300 telikh timh ΥΓ. θελω να τονισω οτι βρισκομαι Ροδο!
imr Δημοσ. 14 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2011 Εγω απο αυτα θα σου προτεινα το fr, η μαλλον το cupra αξιζει τα 1000 ευρω παραπανω και δεν ξεφευγεις απο το budget. Γενικα απο οτι θυμαμαι οταν εψαχνα για αυτοκινητο η seat εκανε πολυ καλες εκπτωσεις. οποτε παζαρεψε το λιγο. 2η επιλογη θα ελεγα την μιτο εφοσον ομως σου αρεσει παρα πολυ γιατι ειναι αρκετα ακριβη
d3m0n Δημοσ. 15 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2011 Αν ανεβάσεις λίγο το budget εγώ θα πρότεινα Punto Evo Abarth.
RoDiTis Δημοσ. 15 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουλίου 2011 Παιδια, να ανεβει το μπατζετ χλωμο!! και τα 18000 που ειπα ειναι μονο σε λυση εξαιρετικη!! εχουμε καθολου γνωμη για τα Fiat Grande Punto 1.4T 120ps??
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.