Προς το περιεχόμενο

NBA 2K12


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κοντα στις 1000 ψηφους και οι offline gamers εχουν ποσοστο κοντα στο 70%...

 

http://www.operationsports.com/forums/front-page-polls/516862-you-more-online-offline-gamer.html

 

Αυτο για οσους εχουν ακομη αυταπατες για το online και που πιστευουν οτι μονο το online υπαρχει.Δυστυχως ή ευτυχως το online πεθαινει.Για εμενα ευτυχως.Περισσοτερα προβληματα εχει δημιουργησει στο συνολο των games αλλα και κοινωνικα.

 

εγώ νομίζω ποιο πολύ στοιχίζει στην τσέπη των studio παραγωγής γιαυτό και το αποφεύγουν όσο μπορούν.

Δημοσ.

Κοντα στις 1000 ψηφους και οι offline gamers εχουν ποσοστο κοντα στο 70%...

 

http://www.operationsports.com/forums/front-page-polls/516862-you-more-online-offline-gamer.html

 

Αυτο για οσους εχουν ακομη αυταπατες για το online και που πιστευουν οτι μονο το online υπαρχει.Δυστυχως ή ευτυχως το online πεθαινει.Για εμενα ευτυχως.Περισσοτερα προβληματα εχει δημιουργησει στο συνολο των games αλλα και κοινωνικα.

 

Πεθαίνει το ονλαιν. Το ακούσαμε και αυτό εδω μεσα :lol:

αλλα αφου το λεει ενα poll πρεπει να ισχυει

Δημοσ.

εγώ νομίζω ποιο πολύ στοιχίζει στην τσέπη των studio παραγωγής γιαυτό και το αποφεύγουν όσο μπορούν.

 

+100000 και ηταν και τραγικο το online του 2k11 μες το lag και κριμα για οσους το ειχαν πληρωσει για το online του οπως εκαναν 2 φιλοι μου και τελικα δεν το επαιξαν καθολου.

Δημοσ.

Τα τελικα μου sliders:

 

Pro/Sim/Custom

12 min

 

Offense

 

Inside Shot Success: 45

Close Shot Success: 45

Mid-Range Success: 47

3PT Success: 47

Pass Accuracy: 50/47

 

 

Attributes

 

Hands: 50/39

Fatigue rate: 69/69 (ειναι κανονικα φετος, δηλαδη αυξων)

 

 

 

Tendencies

 

Attempt Dunks: 35/35

Play Passing Lanes: 50/40

 

 

Fouls

 

Over the Back Foul Frequency: 100

Charging Foul Frequency: 100

Blocking Foul Frequency: 100

Reaching Foul Frequency: 100

Shooting Foul Frequency: 83/83

Loose Ball Foul Frequency: 100

 

Εγγυωμαι φυσικα τελεια στατιστικα με τα παραπανω και φυσικα φαουλ και ελευθερες βολες.Αν σας φαινονται πολλες οι ελευθερες βολες να γνωριζετε οτι ο μ.ο. στο nba ειναι πανω απο 25 ανα ομαδα σε καθε παιχνιδι.

Μερικές ερωτήσεις για τα sliders. Τι σημαίνει το Sim/Custom; Ότι βάζω πρώτα τα έτοιμα simulation sliders και μετά κάνω τις παρακάτω αλλαγές (αφήνοντας όλα τα άλλα ως έχουν); Αν υποθέσουμε ότι παίζω λιγότερα λεπτά (πχ. επτάλεπτα ή οκτάλεπτα), πώς επηρεάζει αυτό το fatigue rate;

Δημοσ.

Χμμμ, δεν ξέρω. Έπαιξα το challenge Lakers-Blazers (οκτάλεπτα/Pro) με τα παραπάνω sliders και ειδικά με τα φάουλ είχα τεράστιο θέμα. Το ΑΙ έριξε 20 βολές στο ημίχρονο, όταν εγώ είχα... 4. Τελικά το "σκορ" στις βολές πήγε κάπου 30-13.

 

Το 90% των φάουλ ήταν πάνω στο σουτ αλλά το χειρότερο είναι ότι τα περισσότερα δεν τα έκανε καν ο παίχτης μου. Απλώς οι Blazers επέμεναν να παίζουν με drive, δεν μπορούσα να τους κλείσω εύκολα λόγω της νέας άμυνας (για την οποια έχω ΠΑΡΑ πολλές ενστάσεις, ό,τι κι αν λέτε), ο παίκτης έπεφτε πάνω στους αμυντικούς που έλεγχε το ΑΙ και αμέσως σφυριζόταν φάουλ. Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Το μόνο καλό ήταν ότι οι διαιτητές σφύριζαν με συνέπεια και για τις δύο ομάδες. Όταν έφερα την μπάλα κοντά στο καλάθι, κέρδισα κάμποσα έξτρα φάουλ.

 

Για τα επιθετικά rebound έχω να πω ότι όντως φέτος υπάρχουν περισσότερα, μόνο που συνήθως τα παίρνει το ΑΙ και όχι οι δικοί μας. Για την άμυνα έχω πολλά περισσότερα να πω, αλλά θα επανέλθω μόλις συνηθίσω περισσότερο το παιχνίδι. Μέχρι στιγμής το ενοχλητικότερο είναι ότι οι υπόλοιποι παίχτες (εκτός από αυτόν που ελέγχουμε) κάνουν πολλές αμυντικές γκάφες, αφήνουν παίχτες μόνους τους χωρίς λόγο, αργούν να δώσουν βοήθεια ενώ είναι και απαράδεκτοι στις περιστροφές. Το χειρότερο όμως είναι όταν σου ξεφεύγει ένας αντίπαλος (αφού είναι πολύ πιο δύσκολο να κλείσουν οι διάδρομοι φέτος) και οι δικοί σου κάθονται και τον κοιτάνε να φτάνει μέχρι το καλάθι.

Δημοσ.

^^ Μια χαρα ειναι οι 30 βολες.Αν επαιζες πιο στρατηγικα θα εκτελουσες παραπανω απο 13.Τα μισα φαουλ στους δικους μου αγωνες δεν ειναι στο σουτ.Θελεις δουλεια στην αμυνα.Το αριστερο d-pad το χρησιμοποιεις?

Το καλο που της θελω της 2k να μην πειραξει αμυνα και πασες.Απορω που καποιοι φωναζουν για τις πασες.Ουτε μια φορα δεν εχω κανει λαθος στον παικτη που θελω να στειλω την μπαλα.Τι συμβαινει λοιπον?Μερικοι εκνευριζονται που τους κανει κουδουνια στην αμυνα η ΑΙ με αποτελεσμα να μην εχουν υπομονη και καθαρο μυαλο στην επιθεση.

Δημοσ.

Επέτρεψε μου να διαφωνήσω ελαφρώς. Οι 30 βολές δεν είναι μια χαρά σε οκτάλεπτα. Ειδικά οι 20 μέσα σε 1 ημίχρονο (ήτοι 16 λεπτά αγώνα).

 

Ειδικότερα όταν τις 20 από τις 30 δεν τις έχω καν προκαλέσει εγώ αλλά οι αμυντικοί που ελέγχονται από το ΑΙ και απλώς... περιφέρονται στη ρακέτα, με τον αντίπαλο να παίρνει φόρα και να πέφτει πάνω τους. Αν έπαιζα πιο στρατηγικά είναι αλήθεια ότι θα εκτελούσα περισσότερες από 13, αλλά ακόμα μαθαίνω τις νέες κινήσεις και κάνω πολλές επιθετικές γκάφες πάνω στην προσπάθεια. Στο δεύτερο ημίχρονο μετέφερα το παιχνίδι κοντά στο καλάθι και πήρα κάποια παραπάνω φάουλ.

 

edit: Εν πάση περιπτώσει, δεν είναι σοβαρό θέμα. Το πολύ-πολύ να μειώσω το shooting foul slider σε 90 από 100.

 

Όντως πρέπει να συνηθίσω τη νέα άμυνα, αλλά δεν είναι εύκολο να γίνει μέσα σε ελάχιστες μέρες (όταν έχω μάθει να παίζω έτσι εδώ και χρόνια). Πολλές φορές το χέρι πάει από μόνο του στο LT (το οποιο φυσικά βοηθάει ελάχιστα πλέον). Όταν λέμε "αριστερό d-pad" μιλάμε για τον αριστερό αναλογικό μοχλό φαντάζομαι; Δηλαδή την κατεύθυνση; Αν ναι, τότε προφανώς τον χρησιμοποιώ. Άλλωστε είναι και ο μοναδικός τρόπος για να παίξεις άμυνα πια.

 

Πολλές πάσες είναι αστείες. Πρέπει να τραβήξω video για να καταλάβεις για τι πράγμα μιλάω. Λέμε τώρα για κλασική περίπτωση που γίνεται τουλάχιστον 5 φορές σε κάθε αγώνα. Pick 'n' roll στην κορυφή και μετά τα hedge out και τις περιστροφές να μένει παίκτης μόνος του στο τρίποντο, στα 3-4 μέτρα από τον PG. Ευκαιρία για ελεύθερο σουτ! Πατάω λοιπόν κατεύθυνση και "σκέτη" πάσα (όχι pass icon, direct pass κλπ) και το 30-40% των πασών κυριολεκτικά πάνε στο γάμο του καραγκιόζη, πάνε πχ. στο low post, στις γωνίες, έχω δει ακόμα και πάσα με σφάλμα 180 μοιρών (όπως έγραψα). Δηλαδή πατάω πχ. δεξιά και η μπάλα πάει αριστερά... Σε σημείο να υποψιάζομαι χαλασμένο gamepad, αλλά αν ήταν έτσι θα μου έκανε παρόμοιες παλαβομάρες και στο Fifa. Δεν έχω να πω κάτι άλλο επί του θέματος.

Δημοσ.

Τι να σου πω,εγώ με Icon passing και σε πολυ συγκεκριμένες περιπτώσεις με το normal passing πολυ σπάνια έχω πρόβλημα,και συνήθως θα είναι απο δικιά μου βλακεία.

Δημοσ.

Όταν λέμε "αριστερό d-pad" μιλάμε για τον σταυρο...Προφανως δεν το χρησιμοποιεις.

Δηλαδή μιλάμε για τα κουμπιά που επιλέγουν α) πεντάδα, β) κάμερα, γ) άμυνα (πρακτικά man2man) και δ) φιλοσοφία άμυνας. Αυτό το χρησιμοποιώ (αν και όχι συνέχεια), όμως δεν βλέπω σε τι θα με βοηθήσει όταν το πρόβλημα μου είναι οι ΑΙ-ελεγχόμενοι αμυντικοί που περιφέρονται χωρίς σκοπό και συχνά-πυκνά αφήνουν τους αντιπάλους ελεύθερους.

Δημοσ.

Δοκίμασα τούτα εδώ τα sliders αλλά δεν μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα. Γενικά μου φάνηκε πολύ πιο εύκολο να παίξω άμυνα, ειδικά με διαρκείς παγίδες. Ίσως χρειάζονται οπωσδήποτε All Star δυσκολία (ενώ εγώ παίζω πάντα Pro).

 

Οι "manual" πάσες δεν ξέρω ακριβώς τι είναι (παρά μόνο στο Fifa), αλλά γενικά εξακολουθώ να έχω θέμα. Στο τελευταίο παιχνίδι προσπάθησα να δώσω πάσα με τον Magic από τη γραμμή του φάουλ σε ελεύθερο παίκτη κάτω απ' το καλάθι και ο τύπος την έστειλε στη... γωνία (όπου περίμενε για τρίποντο ο Scott).

 

Υποψιάστηκα ότι έκανα εγώ λάθος, γιατί κράτησα πατημένο το κουμπί της πάσας περισσότερο απ' όσο συνηθίζω. Οπότε στην επόμενη φάση λέω θα κάνω ένα απλό "ταπ". Όπερ και εγένετο, σημάδεψα μετά από επαναφορά τον διπλανό μου παίχτη και η πάσα κατέληξε στην άλλη μεριά του γηπέδου, σε 20 μέτρα απόσταση... Ίσως τελικά να είναι θέμα του αναλογικού μοχλού. Όσο μακρύτερα τον έχεις από το κέντρο του, τόσο πιο μακρυά θα πάει και η πάσα (ανεξάρτητα από την κατεύθυνση ή τη δύναμη που βάζεις). Άλλη εξήγηση δεν έχω.

Δημοσ.

Εγώ έχω κλείσει ήδη αρκετές ώρες στο παιχνίδι και σχεδόν αποκλειστικά στο MyPlayer κι ενώ αρχικά ήμουν πολύ θετικός όσο περισσότερα παιχνίδια έπαιζα τόσες περισσότερες ενστάσεις είχα. Για το MyPlayer πάντα, το AI της ομάδας μου είναι απλά για φούντο. Δεν είναι λίγες οι φορές που έχω χάσει παιχνίδια χάρις στην απίστευτη ασχετοσύνη των συμπαικτών μου. Πιο συγκεκριμένα τα απίστευτα πολλά χαμένα αμυντικά rebound. Ήταν χαρακτηριστικό ότι με Denver που δεν έχει και το καλύτερο frontcourt δα κι εγώ με Jazz είχαν περισσότερα επιθετικά απ' ότι εγώ αμυντικά. Δεύτερον η πραγματικά παιδικής χαράς επίθεση από τους playmaker όταν με βάζει στο "2". Πόσα μπρος-πίσω και πόσες φορές έχουν βγει εκτός επειδή απλά σκάλωσαν χωρίς πίεση έχω χάσει το μέτρημα. Είναι πραγματικά αστείο. Τέλος το πιο σπαστικό απ' όλα όταν θες να κάνεις το objective των 6 assist. Βρίσκεις ελεύθερο τον Bell ή τον Miles ή τον Kirilenko ελεύθερους στη γωνία για τρίποντο και αυτοί αντί να σουτάρουν αμέσως, θα σκάσουν την μπάλα 30 φορές θα φτάσουν στο κέντρο και θα ξαναγυρίσουν στην αρχική τους θέση να σουτάρουν στο τελευταίο δευτερόλεπτο της επίθεσης ενώ εσύ χάνεις team-mate rating από excessive call for pass. Πόσες επιθέσεις έχουν πάει στράφι έτσι δεν μπορώ να θυμηθώ γιατί θα κοκκινίσω πάλι.

 

Και κάτι άλλο, τι είναι αυτό το πράγμα με τα τρίποντα πια, 17/20 το Denver; Ναι, στο default παίζω αλλά όχι και 17/20. Ήμαρτον που λέει και μια ψυχή.

Δημοσ.

Για το MyPlayer δεν μπορώ να πω πολλά πράγματα, καθώς έχω παίξει ελάχιστα παιχνίδια. Όσο πρόλαβα να δω μου άρεσε αρκετά. Ωστόσο ξενέρωσα απίστευτα με το ηλίθιο bug (που υπήρχε και πέρσι) του παλαβού simulation όταν είσαι στον πάγκο και το σκορ φεύγει στο Θεό. Η μόνη λύση είναι να βάλω 12λεπτα, αλλά δεν το έχω πάρει απόφαση καθώς δεν έχω όρεξη να κάθομαι να παίζω τόση ώρα ένα αγώνα.

 

Όπως και να 'χει πραγματικά θα πρέπει να προσπαθήσουν πολύ για να το κάνουν χειρότερο από το περσινό MyPlayer, όπου ειδικά αν δεν έπαιρνες PG ήσουν καταδικασμένος να βλέπεις απίστευτες μλκίες σε κάθε αγώνα (προ και μετά patch). Τα έχω γράψει και στο σχετικό thread του 2k11, οπότε ας μην επαναλαμβάνομαι.

 

Τέλος παραθέτω 2 posts του επίσημου forum, με τα οποια συμφωνώ -σχεδόν- απόλυτα (με τη μόνη ένσταση ότι αρκετά απ' αυτά τα προβλήματα διορθώνονται με τη χρήση των κατάλληλων sliders):

 

 

I truly know I should be paid for this but what the heck, since I see the true potential of this game I will give you guys a freebie. Contact me via private message if you wanna offer me a contract. I have things in my head that if put in your game I guarantee on everything I love people will love any basketball game 100 times better, but I wont name them here. What I will do is tell you exactly what to do for next years game...

 

1) DO NOT add any NEW modes! I dont care what it is, keep the ideas away for now. Repeat do not add any NEW MODES!!

 

2) From this day forth work on perfecting every mode you have created!! Myplayer, fix the freezing issues. Hey I will even tell you how to make sure its fixed. Hire someone (I will do it for 100 an hour) to play the game I'm talkin 82 game season until they are forced to retire to make sure there are no freezes, all milestones can in fact be completed and that no crazy trades happen ever!! Once again do not add anything new to this mode, you guys number one problem is trying so hard to out do yourself that you forget all the glitches and actually create more!!!

 

2a) Association. Make sure as above there are no glitches!! I assume the cloning issue is gone but who knows. Same thing as above just hire someone to play a 82 game season to make any changes (hard to sub during free throw, classic teams put in association mess up third quarter) that need to be made. Its funny cause some glithes are noticed after ONE GAME!!! SMH!! Its easy to hire someone to play the game all that money yall make!!!!!!!! Or hire multiple people to do it!!

 

2b) Bring crew back but make sure you test it out first! Hire peolpe to play online with another (In the same office, room whatever if need be) game after game to see if it works. Whatever reason you took it out fix it you have over a year to easily fix it!!!!!

 

3) Completely overhaul the player movements!! DO NOT MAKE any user controlled player move until THE USER MOVES THEIR FINGERS ON THE CONTROLLER which entails that the user and only THE USER is ready for the user controlled player to move!!!

 

4) ONLINE!!!! If you guys can not or dont want to invest the time in to fix the servers give up and if you do you will have to probably drop the price down. THIS IS IMPORTANT!! If you can not figure out a way to fix something why keep putting it in my full price game year after year after year????!!!!!!!! You literally are selling something unfinished so either finish it (YOU HAVE OVER A YEAR) or TAKE IT OUT!!!!! Its not that hard its easy!!!

 

5) Perfect the animations and/or mechanisms with stealing and playing passing lanes. JORDAN the best player ever, even Lebron or Kobe none of these guys can be facing away from the ball and MYSTICALLY put their hand up to deflect pass after pass after pass!!! I understand you wanted to stop easy passes but why are the guys not at the VERY LEAST facing the ball???? Guess what? If I see a player looking directly at me, Im not gonna pass the ball its easy as that!! All you have to do is have good and great defenders facing the ball in anticipation for a steal. If a players back is turned on a face break, just like real life that pass should be made!!!! Especially if the players passing rating is HIGH!!! This stuff is easy!!

 

6) Give me TOTAL CONTROL of the Myplayer mode and EVERY SINGLE MODE ON THE GAME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Its my game if I want the computer to trade for me FINE if not let me override like every other mode!!! If I want to play for my home team, let me choose to play for my home team!!!! If not I can choose auto everything like it is now but there easily should be an option for me to control EACH GAME MODE!!!!!!!!

 

Tired of typing I will edit to add more later but this as I said is a freebie you dont need to pay me for this or give me credit I gave these away because I LOVE BASKETBALL and you guys are close to making a superior product instead of just great with glitches and very poor online. Also Im looking out because I know for a fact yall want the game to be superior with the addition of all these modes and such, what I told you above are just the mistakes you are making which is why you have so many angry threads.

 

ELITE is on its way back next year!!!!! That is another reason Im giving this away because if yall dont get it together Elite will make a comeback mark my words!!!!!! Feel free to hate or show love deep down yall know this is true...

 

https://www.2ksports...ad.php?t=314043

 

 

και

 

 

2K11 had a few problems, and those were easily fixable with a few updates. 2K12 has those problems and more.

 

All 2K12 needed to do was fix the lead pass exploit, calm down euro-steps and hop-steps, and fix My Player hacks and add a little more excitement to My Player overall.

 

Instead we have a new, terrible defensive system that makes no sense at all, a terrible passing system that makes the easiest passes impossible, lack of features from 2K11, and terrible online delay and lag.

 

Defense - The lack of defensive collision is very annoying. Constantly being scored on because the offensive player went through you (literally), is quite frustrating. Also, the Teammate A.I. makes very terrible and stupid switches on defense. I'll try and get a video on YouTube I have of just one of the many examples of outright retarded defensive switches.

 

Fouls - There are WAY too many fouls in 2K12. You can't anticipate someone's shot, you can't jump at all in the paint even with no contact, it's still a foul. Please, PLEASE tone down the fouls, this is a very annoying issue.

 

Teammate A.I. - I thought this was supposed to be improved from last year? Teammates are constantly not passing you the ball when you're open but instead wait for your defender to come to you, THEN pass you the ball, like what is up with that. Like I mentioned, they are bad on defense, constantly fouling, making stupid plays.

 

Passing - 2K, you also said you were removing the Spider Man turn around and steal a pass thing. This still happens all the time, and it also happens just regular during a play, I'll throw a pass and someone's arm will fly out of no where to steal a pass. I played an online game where Big Z literally stretched his arm across the paint to tip a pass that was on the outside of the paint. The simplest of passes are impossible because it will get stolen every time from overall bull, and what is with people throwing the slowest of passes? I don't care HOW bad you are, anyone, and I mean ANYONE, can throw a fast pass if you play in the NBA.

 

Liveball - This feature looked promising but was implemented rather brutally. The best of PG's dribbling up the court only to randomly drop the ball and get a turnover, it's pretty maddening. Also, another example of, "don't fix what isn't broken," is the throw the ball and chase after it thing. What the hell is the point of this? I'll constantly have my stupid computer teammate run into the ball and give ME a turnover.

 

Online - 'nuff said.

 

 

But, if there is one good thing you can take from 2K12, it's definitely the post game. The revamped post system is much smoother and I like it a lot, very well done there. And the presentation was very good too, like the intros before the game, the camera angles, and the My Player stuff.

 

https://www.2ksports...ad.php?t=313954

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...