nikoskon Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 · Κρυμμένο από paredwse, 27 Σεπτεμβρίου 2011 - flame Κρυμμένο από paredwse, 27 Σεπτεμβρίου 2011 - flame Σου ζητήθηκε από τον gs20309 να ανεβάσεις το χαρτί του λογαριασμού να το κοιτάξουμε. Μην βγάζετε εύκολα συμπεράσματα. Εσύ Luciddream κάποια σχέση θα έχεις με Cosmote ε; Δεν πιστεύω να προπαγανδίζεις; Μˊ αρέσει ο τρόπος σκέψης σου...
Luciddream Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 · Κρυμμένο από paredwse, 27 Σεπτεμβρίου 2011 - flame Κρυμμένο από paredwse, 27 Σεπτεμβρίου 2011 - flame Εσύ Luciddream κάποια σχέση θα έχεις με Cosmote ε; Δεν πιστεύω να προπαγανδίζεις; Μˊ αρέσει ο τρόπος σκέψης σου... εγώ δεν βλέπω να υποστήριξα την cosmote κάπου στο topic. ίσα ίσα και αυτή μου έχει διπλοχρεώσει λογαριασμό και όταν έκανα διακοπή, μου τον πίστωσε. άλλα ντάλον δηλαδή. εκεί μάλλον το κατάλαβε το σύστημα και την γλύτωσα. θα στο πώ και αλλιώς, μπορεί να μην είναι απατεώνες με την έννοια της απατεωνιάς, σίγουρα όμως είναι ανοργάνωτοι και δεν έχουν καμία διάθεση να διορθώσουν τα προβλήματα τους. δεν είναι όλες οι εταιρίες και επιχειρήσεις έτσι και καλό είναι να φεύγουμε απο τέτοιες εταιρίες μόλις τα καταλάβουμε αυτά. μπορεί στους περισσότερους να μην έχει τύχει κάτι όπως σου είπα και πριν καιρό, αλλα όταν θα τους τύχει θα είναι αργά. τελικά δεν μας είπες εργάζεσαι στην vodafone?? η νομίζεις οτι ζείς σε έναν αγγελικά πλασμένο κόσμο οπου όλες οι εταιρίες δουλεύουν για το καλό σου...?? όσο για το αν δεν σ'αρέσει ο τρόπος σκέψης μου.......... στα @@ μου μίστερ..... αν και μάλλον χάρη κάνω σε κάποια άτομα που ασχολούμαι ακόμα, δές το παρακάτω, αστείο, κατα την γνώμη μου απο το κατάστημα της vodafone. στο παρακάτω φαίνεται το πόσο ανοργάνωτοι είναι. το κατάστημα προσπαθεί να φανεί "καλό" στα μάτια των κεντρικών, οτι δεν έκανε κάτι λάθος, ρίχνοντας το φταίξιμο στον καταναλωτή, εμένα δηλαδή, επειδή δεν θυμάμαι αν πήρα κάρτα με την διακοπή. που στο κάτω κάτω δεν ήξερα οτι δίνουν κάρτα στην διακοπή, ούτε με ενδιαφέρει, και ούτε και την χρειαζόμουν γιατι θα πήγαινα σε άλλη εταιρία. (edit3: τώρα θυμήθηκα οτι το παραπάνω το είχα κάνει για να κρατήσω το νούμερο και να πάω σε άλλη εταιρία, και μου είχαν πεί οτι θα με πάρουν τηλέφωνο για το πότε θα είναι έτοιμη η κάρτα) όπως γράφει παρακάτω το fax, Η ΚΛΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ. δηλαδή πήρα τηλέφωνο για διακοπή, ΣΤΟ ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΚΟΠΗΣ, και μετά μπορεί και να τους το έκλεισα, αυτό ισχυρίζονται. επίσης ισχυρίζονται οτι δεν πήρα αντίγραφο διακοπής (ΑΠΟ το ΠΙΛΟΤΙΚΟ παρακαλώ πρόγραμμα) και προσπαθούν να το περάσουν σαν δικό μου φτάιξιμο το οτι δεν ΠΗΡΑ (και όχι μου δώσαν) αντίγραφο διακοπής. καταστάσεις για κλάματα λοιπόν. φυσικά εδώ να πώ οτι ποτέ δεν πήρα απάντηση για αυτό το fax, οπου είχαν πεί οτι θα με ενημερώσουν, ούτε και κατάφερα να βρώ κάποιον υπεύθυνο για το θέμα στα κεντρικά τους επόμενους 3 μήνες. τα συμπεράσματα δικά σας εγώ τα έχω βγάλει εδώ και καιρό... υ.γ να προσθέσω επίσης οτι το κατάστημα είναι της εταιρίας και όχι franchise, κάτι που σημαίνει πιο άμεση ευθύνη της εταιρίας, και επίσης οτι δεν έχω το παραμικρό με τους υπαλλήλους, ότι μαλακία τους πούν απο τα κεντρικά θα κάνουν και αυτοί γιατι ειναι η δουλειά τους. edit2: συγνώμη για τα πολλαπλά edit αλλα θυμήθηκα και άλλα πράγματα, όσο καιρό είχε γινει η πρώτη διακοπή, είχαν σταματήσει να έρχονται λογαριασμοί στο σπίτι (μάλλον είχε περάσει το μισό αίτημα διακοπής!!! ), αλλα χρεωνόμουν κανονικά στην πιστωτική μου. το κατάλαβα αφου γύρισα απο διακοπές και είδα την πιστωτική μου.
nikoskon Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 · Κρυμμένο από paredwse, 27 Σεπτεμβρίου 2011 - flame Κρυμμένο από paredwse, 27 Σεπτεμβρίου 2011 - flame Και στα δικά μου Lucid!
Luciddream Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 · Κρυμμένο από paredwse, 27 Σεπτεμβρίου 2011 - flame Κρυμμένο από paredwse, 27 Σεπτεμβρίου 2011 - flame Και στα δικά μου Lucid! δεν περίμενα κάτι περισσότερο απο σένα άλλη φορά όταν γράφεις κάτι στα τοπικς καλό θα ήταν να έχεις κάτι να πείς .... όχι για μένα, μπάς και σε πάρει κανας άνθρωπος στα σοβαρά...
nikoskon Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 · Κρυμμένο από paredwse, 27 Σεπτεμβρίου 2011 - flame Κρυμμένο από paredwse, 27 Σεπτεμβρίου 2011 - flame δεν περίμενα κάτι περισσότερο απο σένα άλλη φορά όταν γράφεις κάτι στα τοπικς καλό θα ήταν να έχεις κάτι να πείς .... όχι για μένα, μπάς και σε πάρει κανας άνθρωπος στα σοβαρά... Έκανα το λάθος να σου απαντήσω στα περί "@@" που έγραψες και να σε πάρω στα σοβαρά... Επίσης σου ζητήσαμε λογαριασμό και όχι αντίγραφο αμφισβήτησης... Καλή και η προπαγάνδα αλλά να την κάνεις σωστά... Ε ρε που φτάσανε οι εταιρείες κινητής... Καλό σχόλασμα Lucid... Αν θέλει ο gs20309 ας σου απαντήσει. Από εμένα, τέλος...
Luciddream Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 · Κρυμμένο από paredwse, 27 Σεπτεμβρίου 2011 - flame Κρυμμένο από paredwse, 27 Σεπτεμβρίου 2011 - flame απο όλο το κατεβατό στα @@ κόλλησες? τόσα πολλά έχεις να πείς φαίνεται γιαυτό. εν το μεταξύ έχεις μπερδέψει εμένα και τον ntinaras. μήπως πίνεις και τίποτα ? μερικές φορές καλύτερα να μασάς παρά να γράφεις στο insomnia...
nikoskon Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 · Κρυμμένο από paredwse, 27 Σεπτεμβρίου 2011 - flame Κρυμμένο από paredwse, 27 Σεπτεμβρίου 2011 - flame απο όλο το κατεβατό στα @@ κόλλησες? τόσα πολλά έχεις να πείς φαίνεται γιαυτό. εν το μεταξύ έχεις μπερδέψει εμένα και τον ntinaras. μήπως πίνεις και τίποτα ? μερικές φορές καλύτερα να μασάς παρά να γράφεις στο insomnia... Το υπόλοιπο περιεχόμενο του post σου από την μία και τα "@@" από την άλλη, ένα και το αυτό.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Προσωπικές αντιπαραθέσεις δεν ενδιαφέρουν το forum. Αν θέλετε να πείτε κάτι σε κάποιο μέλος, υπάρχουν τα pm. Δημόσια αντιπαράθεση δεν είναι ανεκτή ούτε επιθυμητή.
Luciddream Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Προσωπικές αντιπαραθέσεις δεν ενδιαφέρουν το forum. Αν θέλετε να πείτε κάτι σε κάποιο μέλος, υπάρχουν τα pm. Δημόσια αντιπαράθεση δεν είναι ανεκτή ούτε επιθυμητή. συμφωνώ, γιατι σβήστηκε όμως το πόστ μου για την vodafone? το παραθέτω παρακάτω ξανά χωρίς προσωπικά σχόλια. στο παρακάτω φαίνεται το πόσο ανοργάνωτοι είναι. το κατάστημα προσπαθεί να φανεί "καλό" στα μάτια των κεντρικών, οτι δεν έκανε κάτι λάθος, ρίχνοντας το φταίξιμο στον καταναλωτή, εμένα δηλαδή, επειδή δεν θυμάμαι αν πήρα κάρτα με την διακοπή. την παρακάτω αίτηση την είχα κάνει για να κρατήσω το νούμερο και να πάω σε άλλη εταιρία, και μου είχαν πεί οτι θα με πάρουν τηλέφωνο για το πότε θα είναι έτοιμη η κάρτα. όπως γράφει παρακάτω το fax, Η ΚΛΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ. δηλαδή πήρα τηλέφωνο για διακοπή, στο ΠΙΛΟΤΙΚΟ τους πρόγραμμα διακοπής συνδέσεων, και μετά μπορεί και να τους το έκλεισα, αυτό ισχυρίζονται. επίσης ισχυρίζονται οτι δεν πήρα αντίγραφο διακοπής (απο το ΠΙΛΟΤΙΚΟ παρακαλώ πρόγραμμα) και προσπαθούν να το περάσουν σαν δικό μου φτάιξιμο το οτι δεν ΠΗΡΑ (και όχι μου δώσαν) αντίγραφο διακοπής. καταστάσεις για κλάματα λοιπόν. φυσικά εδώ να πώ οτι ποτέ δεν πήρα απάντηση για αυτό το fax, οπου είχαν πεί οτι θα με ενημερώσουν, ούτε και κατάφερα να βρώ κάποιον υπεύθυνο για το θέμα στα κεντρικά τους επόμενους 3 μήνες. τα συμπεράσματα δικά σας εγώ τα έχω βγάλει εδώ και καιρό... υ.γ να προσθέσω επίσης οτι το κατάστημα είναι της εταιρίας και όχι franchise, κάτι που σημαίνει πιο άμεση ευθύνη της εταιρίας, και επίσης οτι δεν έχω το παραμικρό με τους υπαλλήλους, ότι τους πούν απο τα κεντρικά θα κάνουν και αυτοί γιατι ειναι η δουλειά τους. όσο καιρό είχε γινει η πρώτη διακοπή, είχαν σταματήσει να έρχονται λογαριασμοί στο σπίτι (μάλλον είχε περάσει το μισό αίτημα διακοπής!!! ), αλλα χρεωνόμουν κανονικά στην πιστωτική μου. το κατάλαβα αφου γύρισα απο διακοπές και είδα την πιστωτική μου.
abc Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 συμφωνώ, γιατι σβήστηκε όμως το πόστ μου για την vodafone? το παραθέτω παρακάτω ξανά χωρίς προσωπικά σχόλια. στο παρακάτω φαίνεται το πόσο ανοργάνωτοι είναι. το κατάστημα προσπαθεί να φανεί "καλό" στα μάτια των κεντρικών, οτι δεν έκανε κάτι λάθος, ρίχνοντας το φταίξιμο στον καταναλωτή, εμένα δηλαδή, επειδή δεν θυμάμαι αν πήρα κάρτα με την διακοπή. την παρακάτω αίτηση την είχα κάνει για να κρατήσω το νούμερο και να πάω σε άλλη εταιρία, και μου είχαν πεί οτι θα με πάρουν τηλέφωνο για το πότε θα είναι έτοιμη η κάρτα. όπως γράφει παρακάτω το fax, Η ΚΛΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ. δηλαδή πήρα τηλέφωνο για διακοπή, στο ΠΙΛΟΤΙΚΟ τους πρόγραμμα διακοπής συνδέσεων, και μετά μπορεί και να τους το έκλεισα, αυτό ισχυρίζονται. επίσης ισχυρίζονται οτι δεν πήρα αντίγραφο διακοπής (απο το ΠΙΛΟΤΙΚΟ παρακαλώ πρόγραμμα) και προσπαθούν να το περάσουν σαν δικό μου φτάιξιμο το οτι δεν ΠΗΡΑ (και όχι μου δώσαν) αντίγραφο διακοπής. καταστάσεις για κλάματα λοιπόν. φυσικά εδώ να πώ οτι ποτέ δεν πήρα απάντηση για αυτό το fax, οπου είχαν πεί οτι θα με ενημερώσουν, ούτε και κατάφερα να βρώ κάποιον υπεύθυνο για το θέμα στα κεντρικά τους επόμενους 3 μήνες. τα συμπεράσματα δικά σας εγώ τα έχω βγάλει εδώ και καιρό... υ.γ να προσθέσω επίσης οτι το κατάστημα είναι της εταιρίας και όχι franchise, κάτι που σημαίνει πιο άμεση ευθύνη της εταιρίας, και επίσης οτι δεν έχω το παραμικρό με τους υπαλλήλους, ότι τους πούν απο τα κεντρικά θα κάνουν και αυτοί γιατι ειναι η δουλειά τους. όσο καιρό είχε γινει η πρώτη διακοπή, είχαν σταματήσει να έρχονται λογαριασμοί στο σπίτι (μάλλον είχε περάσει το μισό αίτημα διακοπής!!! ), αλλα χρεωνόμουν κανονικά στην πιστωτική μου. το κατάλαβα αφου γύρισα απο διακοπές και είδα την πιστωτική μου. Επειδή δεν σε παρακολούθησα από πριν και επειδή ενδιαφέρομαι και εγώ να κάνω το ίδιο σε λίγες μέρες, τι συνέβη; 1. Δεν θυμάσαι αν σου έδωσαν σιμ ή όχι; 2. Το 1283 πότε και γιατί το πήρες; Μέσα στο κατάστημα τηλεφώνησες στο 1283 αντί να σου κάνουν αυτοί την μετατροπή; 3. Και ένα άσχετο με το συμβάν, την κάρτα καρτοκινητού ΠΟΤΕ υποτίθεται ότι την παίρνει κανείς; Την μέρα που ζητάει την μετατροπή ή μετά από 1 μήνα που λένε ότι κρατάει η μετατροπή;;;;; 4. Η καρτα με τη διακοπή που αναφέρεσαι στην αρχή τι είναι; 5. Αρχικά ζήτησες μέσω τηλεφώνου την μετατροπή της σύνδεσης σε καρτοκινητό ή πήγες κατευθείαν σε κατάστημα για μεγαλύτερη σιγουριά; Γιατί και εμένα κάτι τέτοιο μου είπαν στο 13830 ότι μπορώ να δηλώσω από εκεί πρώτα αίτηση μετατροπής σε καρτοκινητό κλπ, αλλά προτιμώ σε κατάστημα προσωπικά για να υπάρχουν αποδεικτικά χαρτιά(ελπίζω...) Εν τω μεταξύ τώρα μόλις είδα ότι και εσύ το ήθελες πρώτα καρτοκινητό και μετά να φύγεις με φορητότητα. Και εγώ το ίδιο σχεδιάζω, για αυτό θα με βοηθούσε η απάντησή σου! Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
gs20309 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Επειδή δεν σε παρακολούθησα από πριν και επειδή ενδιαφέρομαι και εγώ να κάνω το ίδιο σε λίγες μέρες, τι συνέβη; 1. Δεν θυμάσαι αν σου έδωσαν σιμ ή όχι; 2. Το 1283 πότε και γιατί το πήρες; Μέσα στο κατάστημα τηλεφώνησες στο 1283 αντί να σου κάνουν αυτοί την μετατροπή; 3. Και ένα άσχετο με το συμβάν, την κάρτα καρτοκινητού ΠΟΤΕ υποτίθεται ότι την παίρνει κανείς; Την μέρα που ζητάει την μετατροπή ή μετά από 1 μήνα που λένε ότι κρατάει η μετατροπή;;;;; 4. Η καρτα με τη διακοπή που αναφέρεσαι στην αρχή τι είναι; 5. Αρχικά ζήτησες μέσω τηλεφώνου την μετατροπή της σύνδεσης σε καρτοκινητό ή πήγες κατευθείαν σε κατάστημα για μεγαλύτερη σιγουριά; Γιατί και εμένα κάτι τέτοιο μου είπαν στο 13830 ότι μπορώ να δηλώσω από εκεί πρώτα αίτηση μετατροπής σε καρτοκινητό κλπ, αλλά προτιμώ σε κατάστημα προσωπικά για να υπάρχουν αποδεικτικά χαρτιά(ελπίζω...) Εν τω μεταξύ τώρα μόλις είδα ότι και εσύ το ήθελες πρώτα καρτοκινητό και μετά να φύγεις με φορητότητα. Και εγώ το ίδιο σχεδιάζω, για αυτό θα με βοηθούσε η απάντησή σου! Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Ρε παιδιά σόρρυ κιόλας αλλά θα κουφαθώ, γιατί να το κάνεις ακύρωση ή μετρατροπή σε καρτοκινητό από τη στιγμή που είχες αποφασίσει να πας σε άλλο πάροχο? όταν θέλεις αλλαγή παρόχου πας κατευθείαν στην άλλη εταιρία χωρίς να κάνεις ούτε διακοπή ούτε μετατροπή από την εταιρία που ήδη είσαι.το λέω γιατί η μετροπή σε καρτοκινητό στον ίδιο πάροχο μπορεί να πάρει 1μηνα ενώ η μεταφορά για να γίνει καρτοκινητό σε άλλο πάροχο παίρνει 3μέρες. Κάτι ακόμα, από τη στιγμή που δεν καταχωρήθηκε στο σύστημα σημαίνει ότι δεν έγινε ποτέ, και σαφώς εφόσον δεν έγινε ποτέ δεν σου δώσαν και κανένα χαρτί. Αν το κατάστημα έχει αρχίδια όπως πάντα κάνουμε εμέις αν γίνει λάθος, θα αναλάβει την ευθύνη, μίλα με τον υπεύθυνο του καταστήματος και εξήγησε του πως έχει κ πες του ότι θα τους καταγγήλεις στα κεντρικά να δεν το αναλάβουν.αν δεν βρεις ακρια μετά πάρε στα κεντρικά 1399(απο το κινητό σου για να μη χρεωθείς) και ζήτα τμήμα παραπόνων να καταχωρήσεις παραπονο για το συγκεκριμένο κατάστημα.
abc Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Ρε παιδιά σόρρυ κιόλας αλλά θα κουφαθώ, γιατί να το κάνεις ακύρωση ή μετρατροπή σε καρτοκινητό από τη στιγμή που είχες αποφασίσει να πας σε άλλο πάροχο? όταν θέλεις αλλαγή παρόχου πας κατευθείαν στην άλλη εταιρία χωρίς να κάνεις ούτε διακοπή ούτε μετατροπή από την εταιρία που ήδη είσαι.το λέω γιατί η μετροπή σε καρτοκινητό στον ίδιο πάροχο μπορεί να πάρει 1μηνα ενώ η μεταφορά για να γίνει καρτοκινητό σε άλλο πάροχο παίρνει 3μέρες. Κάτι ακόμα, από τη στιγμή που δεν καταχωρήθηκε στο σύστημα σημαίνει ότι δεν έγινε ποτέ, και σαφώς εφόσον δεν έγινε ποτέ δεν σου δώσαν και κανένα χαρτί. Αν το κατάστημα έχει αρχίδια όπως πάντα κάνουμε εμέις αν γίνει λάθος, θα αναλάβει την ευθύνη, μίλα με τον υπεύθυνο του καταστήματος και εξήγησε του πως έχει κ πες του ότι θα τους καταγγήλεις στα κεντρικά να δεν το αναλάβουν.αν δεν βρεις ακρια μετά πάρε στα κεντρικά 1399(απο το κινητό σου για να μη χρεωθείς) και ζήτα τμήμα παραπόνων να καταχωρήσεις παραπονο για το συγκεκριμένο κατάστημα. Δεν ξέρω για το παιδί, αλλά από πλευράς μου το θέμα είναι απολύτως ψυχολογικό... Ας κλείσουν πρώτα καλά οι "παλιοί" λογαριασμοί να είμαστε σίγουροι και μετά πάμε στον άλλο πάροχο.... Μερικά πράγματα δεν εξηγούνται με την λογική καμία φορά...
gs20309 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2011 Δεν ξέρω για το παιδί, αλλά από πλευράς μου το θέμα είναι απολύτως ψυχολογικό... Ας κλείσουν πρώτα καλά οι "παλιοί" λογαριασμοί να είμαστε σίγουροι και μετά πάμε στον άλλο πάροχο.... Μερικά πράγματα δεν εξηγούνται με την λογική καμία φορά... Δηλαδή προτιμάς να πληρώσεις μέχρι 1 πάγιο παραπάνω μέχρι να γίνει η μετατροπή σου παρά να ξεμπλέξεις με τη μία με φορητότητα? αψυχολόγητο....
Luciddream Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2011 Επειδή δεν σε παρακολούθησα από πριν και επειδή ενδιαφέρομαι και εγώ να κάνω το ίδιο σε λίγες μέρες, τι συνέβη; 1. Δεν θυμάσαι αν σου έδωσαν σιμ ή όχι; 2. Το 1283 πότε και γιατί το πήρες; Μέσα στο κατάστημα τηλεφώνησες στο 1283 αντί να σου κάνουν αυτοί την μετατροπή; 3. Και ένα άσχετο με το συμβάν, την κάρτα καρτοκινητού ΠΟΤΕ υποτίθεται ότι την παίρνει κανείς; Την μέρα που ζητάει την μετατροπή ή μετά από 1 μήνα που λένε ότι κρατάει η μετατροπή;;;;; 4. Η καρτα με τη διακοπή που αναφέρεσαι στην αρχή τι είναι; 5. Αρχικά ζήτησες μέσω τηλεφώνου την μετατροπή της σύνδεσης σε καρτοκινητό ή πήγες κατευθείαν σε κατάστημα για μεγαλύτερη σιγουριά; Γιατί και εμένα κάτι τέτοιο μου είπαν στο 13830 ότι μπορώ να δηλώσω από εκεί πρώτα αίτηση μετατροπής σε καρτοκινητό κλπ, αλλά προτιμώ σε κατάστημα προσωπικά για να υπάρχουν αποδεικτικά χαρτιά(ελπίζω...) Εν τω μεταξύ τώρα μόλις είδα ότι και εσύ το ήθελες πρώτα καρτοκινητό και μετά να φύγεις με φορητότητα. Και εγώ το ίδιο σχεδιάζω, για αυτό θα με βοηθούσε η απάντησή σου! Ευχαριστώ εκ των προτέρων! φίλε μην ανησυχείς, απλά εγώ μάλλον έπεσα στην περίοδο που μόλις το ξεκινάγαν μάλλον το πρόγραμμα διακοπής απο τηλέφωνο και τα καταστήματα δεν ξέραν τι τους γίνεται. αν υπάρχει κάποιος απο μέσα θα μπορεί να μας το επιβεβαιώσει πιστεύω. δεν εξηγείται αλλιώς. δεν ήξερα καν οτι μπορείς να κάνεις διακοπή απο τηλέφωνο πήγα στο κατάστημα και ο υπάλληλος μου είπε οτι έχει αλλάξει ο τρόπος διακοπής και πήρε ο ίδιος απο το κινητό μου για να κάνουμε την διακοπή. την έκανα και μετά έφυγα, και θεώρησα οτι όλα πήγαν καλά. νομίζω μου είχε πει ο υπάλληλος οτι θα με πάρουν τηλέφωνο για να παραλάβω την κάρτα. (είχα κάνει και παλαιότερα διακοπή άλλης σύνδεσης χωρίς πρόβλημα). απλα πέρασαν σχεδόν 3 μήνες και όταν πήγα να δώ τι τρέχει μου είπαν οτι έπρεπε να μου έχουν δώσει κάρτα και χαρτί διακοπής. δεν θυμόμουν να μου είχαν δώσει κάτι τέτοιο. την διακοπή την είχα κάνει ΣΙΓΟΥΡΑ πάντως, και λογικό γιατι έχει καταγραφεί η κλήση μου. κάρτα εννοώ η κάρτα sim για καρτοκινητό. το νούμερο το χρειαζόμουν γιατι δεν μπορούσα να κάνω άμεσα την μετατροπή (πέρνει πολλές μέρες) και είναι gold cosmote το έχω μερικά χρόνια (απτο 2007) και δεν ήθελα να το χάσω (είναι πολύ έυκολο νούμερο). Ρε παιδιά σόρρυ κιόλας αλλά θα κουφαθώ, γιατί να το κάνεις ακύρωση ή μετρατροπή σε καρτοκινητό από τη στιγμή που είχες αποφασίσει να πας σε άλλο πάροχο? όταν θέλεις αλλαγή παρόχου πας κατευθείαν στην άλλη εταιρία χωρίς να κάνεις ούτε διακοπή ούτε μετατροπή από την εταιρία που ήδη είσαι.το λέω γιατί η μετροπή σε καρτοκινητό στον ίδιο πάροχο μπορεί να πάρει 1μηνα ενώ η μεταφορά για να γίνει καρτοκινητό σε άλλο πάροχο παίρνει 3μέρες. Κάτι ακόμα, από τη στιγμή που δεν καταχωρήθηκε στο σύστημα σημαίνει ότι δεν έγινε ποτέ, και σαφώς εφόσον δεν έγινε ποτέ δεν σου δώσαν και κανένα χαρτί. Αν το κατάστημα έχει αρχίδια όπως πάντα κάνουμε εμέις αν γίνει λάθος, θα αναλάβει την ευθύνη, μίλα με τον υπεύθυνο του καταστήματος και εξήγησε του πως έχει κ πες του ότι θα τους καταγγήλεις στα κεντρικά να δεν το αναλάβουν.αν δεν βρεις ακρια μετά πάρε στα κεντρικά 1399(απο το κινητό σου για να μη χρεωθείς) και ζήτα τμήμα παραπόνων να καταχωρήσεις παραπονο για το συγκεκριμένο κατάστημα. παραπάνω εξηγώ γιατι έκανα μετατροπή. επίσης έκανα και αυτα που προτείνεις για να βρώ το δίκιο μου και δεν βρήκα ποτέ υπεύθυνο να επικοινωνήσω. πάντα κάποιος μου έλεγε θα σας πάρει σε 20 λεπτά ο κ.τάδε, και δεν με έπαιρνε ποτέ κανείς τηλέφωνο. τεσπά το θέμα για μένα έχει λήξει η σχέση μου με την vodafone είναι μακρια και αγαπημένοι απλά απαντάω για όσους θέλουν να μάθουν τι μπορεί να γίνει. επίσης είσαι σίγουρος οτι αυτό γινόταν πέρυσι τέτοια εποχή? γιατι νομίζω το είχα ψάξει και δεν μπορούσα να κάνω φορητότητα τόσο γρήγορα γιαυτό και πήρα άλλο νούμερο καρτοκινητού απο cosmote.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.