monoxromos Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Μια φορά και εναν καιρό υπήρχε μια εταιρια,η Dell.Αψογη σε όλα,ευγενικοι υπάλληλοι στο τμήμα πωλήσεων,στο σέρβις...Τα χρόνια πέρασαν,η Dell ,μπήκε δυνατά στην ελληνική αγορά.Ολοι επιθυμούσαμε να αποκτήσουμε οσο γινεται περισσοτερα μηχανήματα Dell. Ομως εδω και λίγα χρόνια όλα αυτά ανήκουν στο παρελθόν! Ποτέ δεν βρίσκεις στη θέση του κάποιον υπεύθυνο στις πωλήσεις ή κάποιον προϊστάμενο να πεις το παράπονό σου, κάποτε αγόραζες απευθείας απο την εταιρία τώρα σε παραπέμπουν σε μεταπωλητές. Στο παρελθόν είχες εγγύηση τριων χρόνων τώρα η εγγύηση έχει επιβραχυνθεί,ενα με δύο χρονια αναλογα με το προϊόν. Τα προϊόντα (υπολογιστές) εχουν υποβαθμιστεί ποιοτικά,δεν ειναι τα "αχτύπητα" Dell που αγοράζαμε πριν λίγα χρόνια γιαυτο προφανως περιόρισαν και τον χρόνο της εγγύησης. Αν εισαι δε εκτος εγγύησης τότε αν τολμησεις και ζητήσεις προσφορα για κανενα ανταλλακτικο σε έγδαραν στην κυριολεξία.Σαν να σου λενε "ελα μωρε για ενα πληκτρολόγιο laptop ,βαλε κατι παραπανω και παρε καινούργιο",τοσο πανω πηγαν οι τιμές των ανταλλακτικων και αν ειναι με εργασία τότε καλυτερα να πας στο φαρμακείο της γειτονιάς σου! Φτηνότερα κοστίζει χειρουργική επέμβαση στο Ερρίκος Ντυνάν! Κρίμα. Η ελληνική διεύθυνση καλό ειναι να κάνει ενα γκάλλοπ με τους πελάτες της και να αλλάξει γραμμή αλλιώς οτι ευκολα ανεβαίνει,ευκολα κατεβαίνει σε αυτόν τον τόπο.
Doc1355 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Kαλά όλα αυτά αλλα δέν μας λές και το πρόβλημα σου;
monoxromos Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Αφού τα βρίσκεις καλά; Ρεπορτάζ θέλεις; Θα διαβάσω και άλλες απαντήσεις και θα επανέλθω. Μακάρι δηλαδή να είμαι ο μοναδικός άτυχος ή παραπομενένος....
Doc1355 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Ε ανοίγεις ένα θέμα στο οποίο λές κάτι για μία εταιρία (καλό ή κακό) δέν νομίζεις ότι πρέπει να μας πείς ποιό είναι το δικό σου πρόβλημα;
SPANK Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Προφανώς εχεις κάποιο πρόβλημα με την συγκεκριμένη εταιρία η κάποιο ατυχές περιστατικό. Θέλεις να μας το πεις και εμας ?
karmen1983 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Ηρθε και η "διευθύντρια της Dell" Καλά στα λέει ο Doc πιο πάνω... Ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημά σου; Το θέμα εγγύησης είναι ανάλογα ποια σειρά θα πάρεις. Πλέον η Dell έχει τις λεγόμενες Home Λύσεις αλλά συνεχίζει και έχει και την pro σειρά που αναφέρεται σε επαγγελματίες. Με τιμές ανεβασμένες και εγγύηση ανεβασμένη μέχρι και 4 χρόνια αν δεν κάνω λάθος... Οτι πληρώνεις παίρνεις... Απλά για να γίνει πιο προσιτή στον απλό κόσμο λάνσαρε νέες σειρές, με πιο χαμηλές τιμές και πιο χαμηλή εγγύηση... Επίσης επειδή διαβάζω πολύ τελευταία, "αν είσαι εκτός εγγύησης και θες ανταλλακτικό σε γδάρανε"... Και ποια εταιρία βρε παιδιά εκτός εγγύησης σε χαϊδεύει αν θες ανταλλακτικό;
filip123go Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Ηρθε και η "διευθύντρια της Dell" To ήξερα ότι δεν ήσουν απλά μια φυσικός...!!! :devil: :devil:
The_Judas Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Γιατί μήπως η Hp και η acer δεν χρεώνουν 400-500 ευρώ για αλλαγή μητρικής; Γενικά στα λαπτοπ εκμεταλλεύονται πολύ την έλλειψη ανταλλακτικών και συμβατότητας. Δεν είναι όπως τα πισι, όπου έχεις μια παλιά κάρτα ή επεξεργαστή και τα περνάς στο άνετο μόνος σου.
panosno1com Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 To ήξερα ότι δεν ήσουν απλά μια φυσικός...!!! :devil: :devil: μη σου πω οτι αυτη ανακαλυψε το facebook πριν το ζουκερμπερκ !
kifinas Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Η Dell δεν χάλασε. Απλά έβγαλε πολλά προϊόντα που απευθύνονται στην μάζα και λόγω τιμής δεν έχουν τα αντίστοιχα στάνταρ με τα υπόλοιπα μηχανήματα της. Υπάρχει εγγύηση 5 χρόνια, υπάρχει on-site support εντός 24ωρου, υπάρχει κορυφαία ποιότητα κατασκευής. Υπάρχουν όταν τα πληρώνεις. Τα ανταλλακτικά και παλιότερα ήταν πανάκριβα όπως και σε όλους τους κατασκευαστές.
monoxromos Δημοσ. 3 Αυγούστου 2011 Μέλος Δημοσ. 3 Αυγούστου 2011 Κύριοι εδωσα μια βλαβη στο laptop dell ζητησα προσφορα για δυο διαφορετικα αντικείμενα.Μου έστειλαν μια προσφορά χωρις να γράφουν τοσο κανει το ενα,τοσο το αλλο τοσο η εργασία.Αναγκάστηκα να παρω τηλε΄φωνο τον υπεύθυνο πωλήσεων βρηκα τηλεφωνητή και αφησα μηνυμα ακομη με παιρνει τηλεφωνο ο υπευθυνος πωλήσεων.Σαν να μην εφτανε αυτο ως υπεύθυνη πωλη΄σεων εγραφαν μια κυρια Χ.Α.απαντάω στο Mail της κυριας η οποια μου απαντάει μαλλον ακομψα οτι δεν ειναι αυτη υπεύθυνη και κατά λαθος γραφτηκε το ονομα της και μεταβίβασε το μηνυμα μου στον υπεύθυνο πωλήσεων ,περσαν δυο μερες και ευαρεστήθηκε να μου στειλει ενα ξερο Mail ο κύριος Κ,υπευθυνος πωλήσεων γραφοντας οτι τοσο κανει το ενα τοσο το αλλο και τοσο η εργασια.Απαντάω στο ιδιο mail ζητώντας του να μου πει αν οι τιμες αυτες ειναι τελικες η χωρις ΦΠΑ και πως μπορω να στείλω τα χρήματα. Οσο απαντησε σε σας απαντησε και σε εμένα.... Ετσι καταντησαν την DELL Παλια εστελναν ενα εντυπο για την ποιοτητα εξυπηρετησης τωρα τιποτα.
Pooky(1) Δημοσ. 3 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2011 OK. Την επόμενη φορά αγόρασε Turbo-X. Εκεί να δεις τι mail θα σου γράψουν. :P "Εσύ το χάλασες" το μηχάνημα ακόμα και αν δεν το έχεις παραλάβει. By using the Force. Απλά και κατανοητά. Μια χαρά είναι η Dell. Δεν ξέρω τι κάνει με τα "επαγγελματικά" μηχανάκια της και δεν με ενδιαφέρει. Όταν χρειάστηκα διευκρινήσεις για το φορητό μου ακόμα και από το τηλέφωνο με καθοδήγησαν να αλλάξω δίσκο. Ακόμα και link με το service manual μου έδωσαν για να έχω ιδέα του "τι πάει που" . Εκτός εγγύησης όλοι χωρίς καμία εξαίρεση χρεώνουν αίμα στα φορητά. Δεν μπορεί σε μηχάνημα 5 ετών να υπάρχουν όλα τα ανταλλακτικά διαθέσιμα ή να είναι τσάμπα. Όποιος δεν θέλει αγοράζει σταθερό, το συναρμολογεί μόνος του και ξεμπερδεύει!!!!!!!
kifinas Δημοσ. 3 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2011 Εμένα πάλι με έχουν εξυπηρετήσει άριστα όσες φορές τους χρειάστηκα και μου έχουν στείλει και ηλεκτρονική φόρμα για να τους αξιολογήσω.
Cham Δημοσ. 3 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2011 Τα θέλει και λίγο ο (_Υ_) μας και το αναφέρω γενικότερα δεν αναφέρομαι σε εσένα παλικάρι μου. Οκ να καταλάβω οτι πας στον Σκλαβενίτη γιατι ειναι φτηνότερος απο τον μπακάλη (πάει αυτός).. Στην del,asus,toshiba,κλπ γιατί πας χωρίς υπολοιπο εγγύησης ?? Πως εμπιστεύεσαι ενα φορυμ για απαντήσεις σε ολα και οχι και ενα Jimanaki τεχνικό που θα γίνετε κ φιλαράκια και θα σου κάνει 3 καλές δωρεάν ? μας ψιλοαρεσει λοιπόν να μας τον πιάνουν που κ που.. για να γλιτώνουμε τον Φπα και να μιλαμε με emails.. Αλλα άμα δώσεις δουλειά κ στον έξω συνεργάτη θα μπορέσει να βγάλει και αυτός τιμολόγιο κάποτε.Όταν ζητάει η Hol 50 να βαλει ενα μοδεμ στην μπριζα και η nova 70 τα σκατε αν σας ζητήσει ο έξω 30 σας έσφαξε !
xristoforos89 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2011 Εχω την εντυπωση πως ενας παραγοντας που δεν λαμβανεις αμεσα mail ειναι και οτι πλεον το 80% των υπαλληλων ειναι σε αδεια. Σιγουρα δεν ειναι καλη δικαιολογια για τετοια εταιρια, αλλα δες λιγο εξω (τουλαχιστον στην Αθηνα). Ολοι διακοπες ειναι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.