AfterForever Δημοσ. 13 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2011 Γεια και χαρά. Έφτιαξα αυτό το τόπικ για ερωτήσεις / εμπειρίες / γνώμες / συμβουλές / ο,τιδήποτε τέλοσπάντων που αφορά στη μικρή αυτή μηχανή της Honda. Ας ρωτήσω εγώ λοιπόν. Το μηχανάκι από τη μάνα του είναι "γυμνό". Είναι έτσι http://www.honda-motorcycles.gr/images/gallery/main_194_1.gif Να λοιπόν ένας τυπάς τι έχει κάνει http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/149084_171034686254770_100000447192454_450673_7228328_n.jpg Έψαξα στο ebay / νετ γενικά για fairing / engine cover κτλ αλλά δε βρήκα κάτι αντίστοιχο. Ό,τι πιο κοντινό βρήκα ήταν αυτό http://www.s2concept.fr/images/961820.jpg Τι είναι αυτό που θέλω; Πως το ψάχνω; Με ποια keywords ? Ευχαριστώ και οποιαδήποτε ερώτηση για το συγκεκριμένο μηχανάκι, εδώ είμαστε!
Tomahawk Δημοσ. 13 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2011 Το μηχανάκι που δείχνεις στη πρώτη φωτογραφία λογικά είναι απο Μαλαισία οπου κυκλοφορούν διαφορετικές εκδόσεις απο τις ευρωπαϊκες χώρες και ισχύουν άλλοι νόμοι όσον αφορά τους ρύπους κλπ, γι αυτό έχει και μανιβέλα το συγκεκριμένο! Στη θέση σου δε θα έριχνα και πολλά λεφτά στο συγκεκριμένο και θα περιμένα να περάσουν τα 2-3 χρόνια για να ανέβω κυβικά
AfterForever Δημοσ. 15 Αυγούστου 2011 Μέλος Δημοσ. 15 Αυγούστου 2011 Τι διαφορά έχει η Cbr 125 από τη Cbf 125; Πιο μαζεμένο σουλούπι και παραπάνω άλογα. Το cbr είναι κατά κάποιο τρόπο οι αγωνιστικές εκδόσεις των cbf (πολύ γενικά).
ferongr Δημοσ. 15 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2011 Βασικα δεν εχουν καμμια σχεση τα δυο μηχανακια μεταξυ τους. Απ το μοτερ (υδροψυκτο στο CBR) στο πλαισιο και τα περιφερειακα, Αν και το CBF ειναι πιο ανθρωπινο για καθημερινη μετακινηση (και προτιμοτερο απο την αγορα παπιου η σκουτερ στα ιδια κυβικα).
AfterForever Δημοσ. 15 Αυγούστου 2011 Μέλος Δημοσ. 15 Αυγούστου 2011 Το μηχανάκι που δείχνεις στη πρώτη φωτογραφία λογικά είναι απο Μαλαισία οπου κυκλοφορούν διαφορετικές εκδόσεις απο τις ευρωπαϊκες χώρες και ισχύουν άλλοι νόμοι όσον αφορά τους ρύπους κλπ, γι αυτό έχει και μανιβέλα το συγκεκριμένο! Στη θέση σου δε θα έριχνα και πολλά λεφτά στο συγκεκριμένο και θα περιμένα να περάσουν τα 2-3 χρόνια για να ανέβω κυβικά Αυτό που έδειξα είναι εκτός απροόπτου από Ινδία (όπου κατασκευάζεται και είναι ακριβώς το ίδιο με τη μόνη διαφορά τα χρώματα, καθώς επίσης και το ταμπλό το οποίο έχει και στροφόμετρο - επίσης τη μανιβέλα που την είδες;; ) Θα με ενδιέφερε επίσης να βρω ας πούμε το ταμπλώ το εκεί (με το στροφόμετρο) ΑΛΛΑ δεν έχει τίποτα στο ebay, τι στο καλό; Δηλαδή πρέπει να πάρω σε ινδική αντιπροσωπία τηλέφωνο;; To ευρωπαϊκό cbf 125 http://www.2013reviews.com/wp-content/uploads/2011/07/honda_cbf_125_2009_12-450x337.jpg Το ινδικό το stunner (έτσι λέγεται) http://burnyourfuel.com/My_Files/Honda/CBF-Stunner/2010/2010_Honda_CBF_Stunner_Tachometer.jpg Που να κοιτάξω ρε παιδιά για τέτοια πράγματα; Δηλαδή fairing / το μη-ευρωπαϊκό ταμπλό;
Tomahawk Δημοσ. 15 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2011 Η μανιβέλα βρίσκεται ακριβώς μπροστά απο το μαρσπιέ και πριν το καπάκι του κινητήρα, αν προσέξεις θα τη δεις! Για να αλλάξεις ταχύμετρα κλπ νομίζω θα παιδευτείς αρκετά να το βρεις (μόνο απο Ασία), θα κοστίζει πολύ, θα έχεις και τελωνείο. Δεν αξίζει για κανένα λόγο!
kabamaru21 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2011 Οπου νανε ξεκινώ για δίπλωμα μοτο.. Σχεδον εχω καταλήξει οτι αυτο θα ειναι το πρωτο μου δίκυκλο, (μεταχ-καινου θα δουμε..) Πως κρίνετε την επιλογή? Για αρχάριο θα το συνιστούσατε? Πιστευω οτι ειναι πολυ τιμιο, και απο αποψη value for money και οτι ειναι σκυλί με μικρο κοστο συντήρησης και κατανάλωσης.
Tomahawk Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2011 Πιστευω οτι ειναι πολυ τιμιο, και απο αποψη value for money και οτι ειναι σκυλί με μικρο κοστο συντήρησης και κατανάλωσης. Σωστός σε όλα αυτά, απλά επειδή θα σου λείψουν αργότερα τα παραπάνω κυβικά καλό θα ήταν να δεις και για το CBF 250... Δε ξέρω που παίζει το budget σου για να σου έλεγα και για zx 250.
kabamaru21 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2011 κοιτα τα 2000€ που κανει, και βαλε και τα εχτρα με τεντωνουν αρκετα. Εγω ξεκινησα ασπουμε για ενα μεταχ. ιννοβα. Αλλα φιλος και google:P με εστειλαν εδω. Σιγουρα δεν θα ζησω για παντα με αυτο καποια στιγμη θα ανεβω κυβισμο σε 2-3 χρονια ομως.
Tomahawk Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2011 Ok τότε! Η μόνη διαφορετική επιλογή τότε είναι το CBR 125.
AfterForever Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2011 Σούπερ το μοτόρι, όπως το είπες, τίμιο, πολύ εύκολο στην οδήγηση. Δεν έχω κλείσει χρόνο, το πήρα στην ίδια φάση με σένα και κάθε φορά που ανεβαίνω νιώθω ακριβώς όπως την πρώτη φορά που το καβάλησα. Ό,τι θες ρώτα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα