Προς το περιεχόμενο

Καταστροφή κουστουμιού στα 5α Sec. Πλήρης εμπαιγμός από την πλευρά τους.. Πώς να το χειριστώ ?


iparou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χαίρετε.

 

Πριν από 2 περίπου μήνες (συγκεκριμένα στις 24 Ιουνίου), είχα δώσει ένα κουστούμι για καθάρισμα και (κυρίως) σιδέρωμα σε ένα από τα υποκαταστήματα της γνωστής αλυσίδας καθαριστηρίων 5a-sec.. Επρόκειτο για ολοκαίνουριο κουστούμι, το οποίο το είχα φορέσει όλες κι όλες 3 φορές.. Μόλις πήγα να το παραλάβω (αρχές Ιουλιου), υπήρχε μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ στάμπα στο σακάκι, η οποία εμένα προσωπικά μου θύμιζε κάψιμο από σίδερο.. Η υπάλληλος, κλασικά, κοπτόταν ότι "Ειλικρινά, δεν ξέρω πως προέκυψε αυτό. Δεν έχει ξανατύχει σε κανένα ρούχο." και άλλα τέτοια φαιδρά. Anyways, αρνήθηκα να το παραλάβω και ζήτησα να μιλήσω με τον υπεύθυνο. Από εκεί αρχίζει το θέατρο του παραλόγου..

 

Ο κύριος ο οποίος ήταν υπευθυνος μου είπε ότι αυτός παρέλαβε το κατάστημα αρχές Ιουλίου, το ρούχο είχε καθαριστεί και πλυθεί πριν παραλάβει αυτός, και ότι θα έπρεπε να μιλήσω με την προηγούμενη υπεύθυνη. Την παίρνω τηλέφωνο και μου λέει ότι, μπορεί μεν αυτή να ήταν υπεύθυνη, αλλά έχει να πάει στο κατάστημα 1 χρόνο, καθώς έχει μόνιμα εγκατασταθεί στην επαρχία. Σε κάθε περίπτωση, θα περνούσε υποτίθεται, από την ΑΘήνα για να δει η ίδια το ρούχο και να κρίνει αυτή αν ήταν λάθος του καθαριστηρίου ή ελάττωμα του ρούχου !! (Να σημειώσω εδώ ότι το ρούχο είχε καθαριστεί και πλυθεί άλλες 3 φορές, πάλι σε 5a sec, αλλά σε άλλο υποκατάστημα). Η εν λόγω "κυρία" είπε, μάλιστα, ότι θα στείλει το ρούχο στο Γενικό Χημείο του Κράτους (!?!) προκειμένου να εκτιμήσουν αυτοί αν το ύφασμα ήταν ελαττωματικό ή όχι... Αντιλαμβάνεστε ότι αυτή ήταν η τελευταία φορά που μίλησα μαζί της, καθώς, ούτε στην Αθήνα ήρθε ποτέ (απ' όσο ξέρω), ούτε επικοινώνησε μαζί μου εδώ και 1 μήνα, ούτε -ασφαλώς- σηκώνει τα τηλέφωνα όταν την καλώ.

 

Απευθύνθηκα, έπειτα, στα κεντρικά της 5a sec, όπου μου ανέφεραν ότι θα μεταφέρουν το περιστατικό στην υπεύθυνη της περιοχής η οποία και θα με καλέσει για να μιλήσει μαζί μου. Ουδέποτε με κάλεσε, ενώ όταν εγώ καλούσα στα κεντρικα προκειμένου να της μιλήσω, μου έλεγαν ότι έλειπε εκτός γραφείου κι ότι θα με καλέσει η ίδια. Στην εύλογη ερώτησή μου "Πότε θα με καλέσει ?" (είχε περάσει περίπου ένας μήνας), απαντούσαν ότι "Δεν μπορούμε να ξέρουμε πότε, θα της μεταφέρουμε, όμως, το παράπονό σας !".. Κι αυτό επί 2-3 εβδομάδες... Εμπαιγμός κανονικός !!

 

Αρχές Αυγούστου με καλούν, τελικά, από το υποκατάστημα που είχα αφήσει το ρούχο, λέγοντας μου ότι πέρασε ειδικός τεχνικός από τα κεντρικά και το καθάρισε, με αποτέλεσμα ο λεκές "να μην φαίνεται σχεδόν καθόλου". Περνώντας από εκεί για να κρίνω ιδίοις όμμασι, ασφαλώς και το ρούχο δεν ήταν στο χάλι που το είχα δει την πρώτη φορά, ο λεκές, όμως εξακολουθούσε να φαίνεται (κατά κοινή ομολογία), καθιστώντας το ρούχο ουσιαστικά άχρηστο.

 

Πάλι επανειλημμένες κλήσεις στα κεντρικά, αναζητώντας την υπεύθυνη, μονίμως αυτή εκτός γραφείου, απαντήσεις ίδιες "Θα σας καλέσει αυτή, δεν ξέρουμε όμως πότε", και ούτε λίγο ούτε πολύ, έχουν περάσει σχεδόν δυο μήνες από την ημερομηνία που πήγα το ρούχο στο καθαριστήριο και αποτέλεσμα κανένα...

 

ΚΑΝΕΙΣ δεν με έχει καλέσει να μου δώσει λύση και ΚΑΝΕΝΑΝ από αυτούς δεν μπορώ να βρω εγώ όταν καλώ για να μιλήσω... ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ και ΑΝΤΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ σε όλο τους το μεγαλείο.

 

Προφανώς το εύλογο αίτημά μου να αντικατασταθεί το κατεστραμμένο ρούχο από άλλο ίδιο, αλλιώς να αποζημιωθώ χρηματικά για την αξία του, έπεσαν στο κενό.

 

Ειλικρινά σκέφτομαι να τους πάω δικαστικά, όχι τόσο για το κόστος του κουστουμιού (250 ευρώ, περίπου - τα δικαστικά θα είναι πολλαπλάσια), αλλά για να καταλάβουν ότι δεν μπορούν να με κοροϊδεύουν.

 

Thanks για το χρόνο σας.

Δημοσ.

Κάνε έγγραφο παράπονο με ονόματα, στοιχεία, ημερομηνίες και φωτογραφίες ΣΤΗΝ ΜΑΜΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (π.χ. http://www.5asec.com/pressing/en/ ) και κοινοποίησε το παράπονό σου στα εδώ καταστήματα που εμπλέκονται και την γενική γραμματεία καταναλωτή - ΙΝΚΑ, εάν σε ενδιαφέρει να το τραβήξεις. Εάν δεν σε ενδιαφέρει και θες να τους δώσεις μία ευκαιρία, πήγαινε από εκεί να βγάλεις φωτογραφίες το κοστούμι λέγοντάς τους τι πρόκειται να κάνεις.

Δημοσ.

Τέρμα οι ευκαιρίες. Με κοροϊδεύουν και νομίζουν ότι θα βαρεθώ και θα περάσει έτσι... Γελιούνται όμως.

 

Έχει ήδη συνταχθεί έγγραφη καταγγελία προς ΙΝΚΑ και Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, η οποία θα αποσταλλεί μεθαύριο που θα βγάλω και φωτογραφίες του ρούχου για να επισυνάψω.

Δημοσ.

Τέρμα οι ευκαιρίες. Με κοροϊδεύουν και νομίζουν ότι θα βαρεθώ και θα περάσει έτσι... Γελιούνται όμως.

 

Έχει ήδη συνταχθεί έγγραφη καταγγελία προς ΙΝΚΑ και Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, η οποία θα αποσταλλεί μεθαύριο που θα βγάλω και φωτογραφίες του ρούχου για να επισυνάψω.

 

iparou για να έχεις καλυμμένα τα νότα σου προτείνω να αφαιρέσεις τις λεπτομέρειες απο τις αναρτήσεις αυτές καθώς βρισκόμενοι σε ένα από τα μεγαλύτερα θέατρα του παράλογου όπως η Ελλάδα τέτοιες μεγάλες εταιρείες αν βρουν τις on-line αναρτήσεις σου όπως έχουν πράξει σε άλλες παρόμοιες περιπτώσεις μπορεί να κινηθούν νομικά εναντίων σου. Καλυτέρα να κρατήσεις το πάνω χέρι.

 

Φιλική συμβουλή.

Δημοσ.

iparou για να έχεις καλυμμένα τα νότα σου προτείνω να αφαιρέσεις τις λεπτομέρειες απο τις αναρτήσεις αυτές καθώς βρισκόμενοι σε ένα από τα μεγαλύτερα θέατρα του παράλογου όπως η Ελλάδα τέτοιες μεγάλες εταιρείες αν βρουν τις on-line αναρτήσεις σου όπως έχουν πράξει σε άλλες παρόμοιες περιπτώσεις μπορεί να κινηθούν νομικά εναντίων σου. Καλυτέρα να κρατήσεις το πάνω χέρι.

 

Φιλική συμβουλή.

 

Αφαιρέθηκε ΜΟΝΟ η διεύθυνση του εν λόγω υποκαταστήματος, καθώς θεωρώ ότι δεν προσφέρει τίποτε στην συζήτηση, και ΚΥΡΙΩΣ από δική μου ευθιξία, αφού κι εγώ επέλεξα να μην ποστάρω εδώ το ονοματεπώνυμό μου.

 

Όλα τα υπόλοιπα (συμπεριλαμβανομένου και του ονόματος της αλυσίδας), παραμένουν ως έχουν. Δεν έχω να φοβηθώ τίποτε. Νομικώς μπορεί να καταφερθεί κάποιος εναντίον μου αν θεωρεί ότι πρόκειται περί συκοφαντικής δυσφήμισης. Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπάρχει καμία περίπτωση συκοφαντίας ("ψευδής κατηγορία που εκτοξεύεται ηθελημένα εναντίον κάποιου με σκοπό να τον βλάψει"), καθώς δεν υπάρχει ούτε κατά διάννοια ενδεχόμενο δόλου, ενώ έχω διαθέσιμα όλα τα στοιχεία και τους μάρτυρες που μπορούν ανά πάσα στιγμή να αποδείξουν την αλήθεια των ισχυρισμών μου.

Δημοσ.

Μαζί σου αδερφέ.

Μακάρι όλοι να αντιδρούσαν έτσι.

Να καταλάβουμε επιτέλους ότι το "εδώ Ελλάδα είναι, τι περιμένεις τώρα μωρέ, μην μπλέκεσαι..." πέθανε.

Δεν γίνεται να μην διεκδικούμε το δίκιο μας επειδή έχουμε μάθει να ζούμε σε συνθήκες τριτοκοσμικής χώρας.

Πλήρωσα μια υπηρεσία, όχι απλά δεν μου την παρείχες, αλλά μου κατέστρεψες και το ρούχο, θα πληρώσεις, τέλος.

Σε μια πολιτισμένη χώρα θα σου είχανε κάνει και 2ο κουστούμι δώρο για την ταλαιπωρία, εδώ πρέπει να κυνηγάμε την

κάθε φώκια στο τηλέφωνο.

Μην το αφήσεις να περάσει έτσι. Όχι για 250, για 2.5 ευρώ φασαρία αν πάνε να σε πιάσουν κορόιδο.

Δημοσ.

Ακριβως!!!!!Οσο εμεις δεν αντιδρουμε,τοσο αυτη η απαραδεκτη και αντιεπαγγελματικη συμπεριφορα θα ανθει!!!!

Καιρος να μαθουν οτι τα κοροιδα αρχιζουν να ξυπνανε!!!

Δημοσ.

πάντως εγώ , με τα 5asec έχω τα αντίθετα προβλήματα..

Όποτε πάω ρούχο, που προφανώς χρειάζεται ειδική μεταχείριση, προσέχουν τόσο πολύ την ετικέτα και δεν παρεκκλίνουν από αυτήν, που τελικά δεν καθαρίζει .

Και πάει χαράμι :)

Δημοσ.

Εγώ στη θέση σου θα έφτοιαχνα ένα πολύ όμορφο φυλλάδιο που θα ανέφερα την όλη κατάσταση (μαζί με φωτογραφίες του κουστουμιού εννοείται), και θα τα έδινα σε έναν πιτσιρικά να τα κάνει διανομή από σπίτι σε σπίτι και από κατάστημα σε κατάστημα στην περιοχή γύρω από το εν λόγω μαγαζί.

Και ας σου κάνουν μετά καταγγελία για συκοφαντική δυσφήμηση.ΤΙΠΟΤΑ δεν μπορούν να σου κάνουν καθότι δεν θα αναφέρεις κάτι ψευδές αλλά όπως ακριβώς έγιναν τα πράγματα.Εκεί να δεις πόσο θα πονέσουν :-D

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...