hunters Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2011 Ωριμοι ανθρωποι ειμαστε ολοι και λεμε τις αποψεις μας. Απο εκει και περα ειναι στην κριση του καθε ενος τι θα ακολουθησει. αμα δεν θελεις βαλτα απο το ενα αυτι και βγαλτα απο το αλλο. Αυτο κανω κι εγω. Και προσπαθησε να μην κρινεις τον καθενα , η να τον υποβιβαζεις
evabb Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2011 τι αμάξι έχεις hunters; Το ότι έστειλες δείγμα σε φίλο σου δεν μου λέει τίποτα. ουτε εμενα μου λεει τπτ.
hunters Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2011 Εχω ενα opel combo 2003 μοντελο. 1 χρονο τωρα μονο με Β100 Αλλαγη φιλτρου καυσιμων καθε 5000 χιλιομετρα. Και απο την opel μου ειπαν να μην χρησιμοποιησω βιοντηζελ. Αν το δουλεψω δηλαδη μια δεκαετια ετσι πρεπει να παω να τους τριψω τα πτυχια στα μουτρα?
evabb Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2011 οχι, με ενα αυτοκινητο δεν αποδεικνυεις τπτ απολυτως, επισης το γεγονος οτι τσουλαει δεν σημαινει οτι δεν παθαινει ζημια που δεν την βλεπεις, εκτος αν εχεις κανα SEM σπιτι σου και κοβεις κομματια του κινητηρα και τα κοιτας.
hunters Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2011 ουτε εμενα μου λεει τπτ. Ευα με ολο το θαρρος για να σου φυγει η περιεργια, μηπως θελεις να σου στειλω δειγμα?
evabb Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2011 Ευα με ολο το θαρρος για να σου φυγει η περιεργια, μηπως θελεις να σου στειλω δειγμα? αμα ειναι να το στειλεις μεχρι βελγιο στειλε το στην total που ειδικευονται και στα πετρελαια.
hunters Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2011 (επεξεργασμένο) Ναι αμα ειναι να το στειλεις μεχρι βελγιο στειλε το στην total που ειδικευονται και στα πετρελαια. Τοτε το παιρνεις οταν θα ερθεις διακοπες στην ομορφη Με την ευκαιρια μπορει καποιος να βοηθησει αν τα παρακατω ειναι σωστα? http://users.sch.gr/kefkleidou/SYSTASI/syst002.htm http://users.sch.gr/kefkleidou/SYSTASI/syst001.htm Ευχαριστω!! Επεξ/σία 14 Νοεμβρίου 2011 από hunters
evabb Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2011 κοιτωντας τον πινακα που συγκρινει το ντιζελ με το μπιοντιζελ απορω πως δεν σου χτυπαει στα ματια οτι το μπιοντιζελ ειναι σαφως χειροτερο καυσιμο, ΔΕΝ ΞΕΡΩ κατα ποσο ισχυουν τα νουμερα που λεει αλλα οταν το σημειο αναφλεξης ειναι υψηλοτερο και το ιξωδες δεν σε ανυχηχει; επισης στην ποσοτητα νερου, το ενα το οριζει σε ppm και το αλλο σε ποσοστο; what the fuck? ας το μετατρεψουμε ομως και αυτο σε ppm και τι βγαινει 500ppm εναντι των 161.. εγω παντως δεν θα το εβαζα αυτο το πραμα στο αυτοκινητο μου. η πηγη των δεδομενων παντως φαινεται οκ, αλλα επιφυλατομαι και παλι.
evabb Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2011 η μηχανη του αυτοκινητου ειναι ενα περιπλοκο συστημα με πολλα υλικα που πρεπει να αποδιδει αψογα για πολλες ωρες χωρις να αλλιωθει και οποιος ερχεται σε αμεση επαφη με το καυσιμο. τωρα ο καυστηρας πχ της πολυκατοικιας ειναι σαφως λιγοτερο ντελικατη κατασκευη.
hunters Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2011 Ευα αν ηξερες τι νερο μας πουλανε στα πρατηρια αντι για καυσιμα θα απορουσες πως δουλευει ο κινητηρας σου. Η νεροπαγιδα μου ειχε αναψει 2 φορες απο το 2003 μεχρι περυσι Μεχρι και μυγες ειχα δει στο φιλτρο καυσιμων .χαχαχα Τελος παντων ας κανει ο καθενας οτι θελει. Εγω καλως η κακως το χρησιμοποιω και ανα ενα χρονο θα ενημερωνω τον κοσμο. Δεν το εβαλα και χτες Καλυτερη λιπανση στον κινητηρα=λιγοτερες τριβες Μεγαλυτερη θερμοκρασια αναφλεξης=μειωση αποδοσης στον κινητηρα κατα 10% αλλα σε περιπτωση ατυχηματος αν τα καυσιμα μου πεσουν στο δρομο δεν θα αναφλεχθουν τοσο ευκολα. Ακομα εχω μειωση θερμοκρασιας στον κινητηρα κατα 10 βαθμους κελσιου. Κατα τα αλλα.....για οποιον φοβαται ....πεφτει και κοιμαται Και κατι αλλο για να ενημερωσω . Εκανα πριν 2 χρονια ενα πειραμα με τα ορυκτα καυσιμα που πουλαν τα πρατηρια μας στην ελλαδα. Πρατηριο 1 44 λιτρα πετρελαιο κινησης 450 χιλιομετρα Πρατηριο 2 44 λιτρα πετρελαιο κινησης 580 χιλιομετρα Πρατηριο 3 44 λιτρα πετρελαιο κινησης 650 χιλιομετρα Η οδηγηση παντα συντηρυτικη και οχι ανω των 3000 στροφων Τεκμηριωμενο παιδια. Τα συμπερασματα δικα σας πριν καταλληξω μονο σε βιοντηζελ εβαζα παντα απο το πρατηριο 3 και παντα εκανα 650 χιλιομετρα
De@th L0rd Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2011 Ευα αν ηξερες τι νερο μας πουλανε στα πρατηρια αντι για καυσιμα θα απορουσες πως δουλευει ο κινητηρας σου. Η νεροπαγιδα μου ειχε αναψει 2 φορες απο το 2003 μεχρι περυσι Τελος παντων ας κανει ο καθενας οτι θελει. Εγω καλως η κακως το χρησιμοποιω και ανα ενα χρονο θα ενημερωνω τον κοσμο. Δεν το εβαλα και χτες Κατα τα αλλα.....για οποιον φοβαται ....πεφτει και κοιμαται Και κατι αλλο για να ενημερωσω . Εκανα πριν 2 χρονια ενα πειραμα με τα ορυκτα καυσιμα που πουλαν τα πρατηρια μας στην ελλαδα. Πρατηριο 1 44 λιτρα πετρελαιο κινησης 450 χιλιομετρα Πρατηριο 2 44 λιτρα πετρελαιο κινησης 580 χιλιομετρα Πρατηριο 3 44 λιτρα πετρελαιο κινησης 650 χιλιομετρα Η οδηγηση παντα συντηρυτικη και οχι ανω των 3000 στροφων Τεκμηριωμενο παιδια. Τα συμπερασματα δικα σας πριν καταλληξω μονο σε βιοντηζελ εβαζα παντα απο το πρατηριο 3 και παντα εκανα 650 χιλιομετρα Τεκμηριωμένο πως ακριβώς; Με εμπειρική παρατήρηση και οδήγηση σε random συνθήκες; Συμπεράσματα δεν μπορούμε να βγάλουμε μόνο και μόνο επειδή το είπε κάποιο nickname στο διαδύκτιο. Εργαστηριακό πείραμα υπήρξε; Εξοπλισμός για να πάρεις μετρήσεις στο αυτοκίνητο μέσω υπολογιστή; Αν δεν τα κάνεις αυτά, ούτε συμπεράσματα μπορούν να βγούν άλλα ούτε καν πείθεις. Το ότι κάτι τυχαίνει να δουλεύει δε σημαίνει απαραίτητα ότι δουλεύει και σωστά. Παρόλα αυτά μπορεί το βιοντήζελ σου ΟΝΤΩΣ να είναι καλύτερο από τα πρατήρια, σε καμία περίπτωση όμως δεν πρέπει να τροφοδοτηδεί diesel πρόσφατης τεχνολογίας με αυτό. Εγώ θα το χρησιμοποιούσα σε γεννήτριες κ σε καυστήρες.
hunters Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2011 Σωστη η αποψη σου.Λαθος δικο μου, επρεπε να γραψω δοκιμη και οχι πειραμα Απλα μου εκανε τεραστια εντυπωση απο πρατηριο σε πρατηριο η διαφορα.Για παραδειγμα απο το 1 στο 3 ειναι 200 χιλιομετρα παραπανω στο γεμισμα. Δεν νομιζω οτι εξηγειται διαφορετικα Το ιδιο παρακολουθησα και στης γυναικας μου το αμαξι φετινο μοντελο βενζινης. Δεν ξερω αν ειναι τυχαιο, παντως πιστευω τα καυσιμα φευγουν μια χαρα απο τις εταιρειες αλλα στο δρομο .....πολυ νοθεια Ο πατερας μου βαζει θερμανση 17 χρονια στο αμαξι του. Ενα nissan D21 Δεν θα επρεπε να εχει βγαλει εστω και μια ζημια τοσα χρονια?
De@th L0rd Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2011 Σωστη η αποψη σου.Λαθος δικο μου, επρεπε να γραψω δοκιμη και οχι πειραμα Απλα μου εκανε τεραστια εντυπωση απο πρατηριο σε πρατηριο η διαφορα.Για παραδειγμα απο το 1 στο 3 ειναι 200 χιλιομετρα παραπανω στο γεμισμα. Δεν νομιζω οτι εξηγειται διαφορετικα Το ιδιο παρακολουθησα και στης γυναικας μου το αμαξι φετινο μοντελο βενζινης. Δεν ξερω αν ειναι τυχαιο, παντως πιστευω τα καυσιμα φευγουν μια χαρα απο τις εταιρειες αλλα στο δρομο .....πολυ νοθεια Ο πατερας μου βαζει θερμανση 17 χρονια στο αμαξι του. Ενα nissan D21 Δεν θα επρεπε να εχει βγαλει εστω και μια ζημια τοσα χρονια? To nissan D21 έχει κινητήρα diesel της παλιάς σχολής, δεν τον απασχολούν και πολύ οι συγκεντρώσεις θείου του θέρμανσης... ¨Ετσι κι αλλιώς στην ελλάδα το θέρμανσης με το κίνησης διαφέρουν ελάχιστα λόγω νοθείας και ο λόγος είναι καθαρά φορολογικός... Το "κοκκινέλι" είναι απλά διαφορετικά χρωματισμένο από το πράσινο. ΤΟ κανονικό χρώμα του ντήζελ αν θυμάμαι καλά είναι κιτρινωπό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα