Προς το περιεχόμενο

Tesla Cars και ελληνική πραγματικότητα


WizeMan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ψάχνομαι για μια (μελλοντική) αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Έχω δει τα Tesla που το Sedan το οποίο θα κυκλοφορήσει του χρόνου θα κοστίζει περίπου 56000 δολάρια (39000 ευρώ περίπου) και θα έχει έως 370χλμ διάρκεια μπαταρίας.

 


  1.  
  2. Υπάρχουν εταιρίες που να αναλαμβάνουν service στην Ελλάδα και αν ναι, πόσο θα κοστίζει;
  3. Σταθμοί φόρτισης υπάρχουν;
  4. Σύμφωνα με τα ελληνικά δεδομένα και το κόστος του ηλ. ρεύματος στην Ελλάδα, ποια είναι η διαφορά κόστους συγκριτικά με την βενζίνη; (φαντάζομαι τεράστια)

 

Update:

 

Σύμφωνα με την κατάσταση που βρήκα κάπου στο νετ:

 

-Για κατανάλωση από 0 – 800 κιλοβατώρες, 0,054 ευρώ ανά κιλοβατώρα.

 

-Από 801 – 1000 kwh, 0,0686 ευρώ ανά κιλοβατώρα.

 

-Από 1001 – 1200 kwh, 0,071 ευρώ ανά κιλοβατώρα.

 

-Από 1201-1600 kwh, 0,0727 ευρώ ανά κιλοβατώρα.

 

-Από 1601 – 2000 kwh, 0,0727 ευρώ ανά κιλοβατώρα.

 

-Πάνω από 2001 kwh, 0,08174 ευρώ ανά κιλοβατώρα.

 

αν πάρουμε την ακριβότερη τιμή, βγαίνει περίπου 5,3 ευρώ τα 370χλμ (στη wikipedia λέει πως η 65kwh μπαταρία βγάζει 370χλμ)

 

Δεν ξέρω αν είναι σωστοί οι υπολογισμοί μου οπότε ας επιβεβαιώσει κάποιος

Δημοσ.

Σωστοι ειναι. Το θεμα ειναι καταρχας γκαραζ εχεις? Οπως και να εχει ηλεκτρικο αυτοκινητο προς το παρον μακρια απο το σπιτι σου δε μπορεις να παρεις. Αν αδειασει καπου αλλου τι θα κανεις? θα το συνδεσεις με μια μπαλαντεζα?? Ειμαι και εγω οπαδος των ηλεκτρικων αλλα υπαρχουν πρακτικα προβληματα. Πιστευω απο service αν καποιος αντιπροσωπος το φερει εδω θα εχει και επισκευαστικο κεντρο....

Δημοσ.

Τα 57 χιλιοδολλαρα ειναι τιμη ΗΠΑ, για την εκδοση με αυτονομια 260km. Η μεση εκδοση με την αυτονομια των 370km παει στα $66.000, δηλαδη γυρω στα 45,000€. Μονο-μονο με τον ΦΠΑ διογκωνεται κατα πολυ η τιμη, για να μην συνεχισω σε τυχον δασμους και πιθανως διαφορετικη τιμολογιακη πολιτικη της εταιρειας στην Ευρωπη. Προσωπικα, δεν πιστευω οτι μπορεις να κανεις αποσβεση του ποσου μονο απ τα εξοδα της βενζινης και παγιων σε σχεση με ενα premium sedan (π.χ. καλοφορτωμενες BMW 320 η Mercedes C-Class)

Δημοσ.

Η μόνη περίπτωση στην οποία αξίζει να αγοράσεις ηλεκτρικό στην Ελλάδα,είναι να μένεις σε κάποιο προάστιο Αθήνας/Θεσσαλονίκης (π.χ. Θέρμη που μένω εγώ) ώστε να έχεις σπίτι με garage κι όλες τις ανέσεις για να το φορτίζεις σαν άνθρωπος (ώστε να μη φοβάσαι μήπως μείνεις στο δρόμο γιατί αν μείνεις...κλάφτα) και φυσικά να κάνεις μεγάλες και δαπανηρές αποστάσεις,πάνω από 40.000km το χρόνο!

 

Πέρα απ'τα ανωτέρω,πρέπει να σκεφτείς ότι άλλο εργοστασιακή αυτονομία και άλλο "πραγματική",άλλη απόδοση έχει π.χ. η μπαταρία το χειμώνα και άλλη το καλοκαίρι,ότι το κλιματιστικό,το ραδιόφωνο,τα φώτα κ.λπ. όλα καταναλώνουν το ρεύμα που τους αναλογεί και χάνεις κι από εκεί!Φαντάσου να θες να σταματήσεις στο περίπτερο και να σκέφτεσαι αν θ'ανάψεις τα alarm ή όχι! :P

 

Και ασφαλώς είναι πολλά τα λεφτά Άρη...πετρέλαιο είναι το μόνο που συμφέρει για την ώρα...

Δημοσ.

Επίσης όσο περνάει ο καιρός οι συσσωρευτές χάνουν σε χωρητικότητα, με αποτέλεσμα να έχεις χαμηλότερη αυτονομία και κάποια στιγμή υποχρεωτικά να πρέπει να τους αλλάξεις. Ένα νέο σετ συσσωρευτές για το Tesla Roadster τιμάται περί τα €12000 αυτή τη στιγμή.

 

Τα παραπάνω είναι και ο λόγος που πολλά υβριδικά π.χ. Lexus RX400h είναι πάρα πολύ φθηνά μεταχειρισμένα.

Δημοσ.

εχουν περασει crash test?

τις ερωτησεις που γραφεις πρεπει να τους ρωτησεις στο σιτε οχι εδω.

νομιζω ειναι πιο πιθανο να βρισκεις απο καπου ρευμα παρα βενζιναδικο καπου ερημικα...(p.x. θα μαθεις να βγαζεις ρευμα απο κολονες δεη κτλ:P)

@narayan το γραφει καπου το ποσο αυτο?

ενταξει και γω ξερω οτι εχουν κοστος οι μπαταριες στο rx αλλα σιγουρα οχι τετοιο ποσο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...