Προς το περιεχόμενο

Εμπειρια απο getitnow.gr


mikelamar

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα σας πω και εγώ την εμπειρία μου μετα απο μια αγορα που εκανα απο το μαγαζι, μιας και τωρα τελειωσε ολη η ιστορια.

 

Καπου στις αρχες Αυγουστου λοιπον παρήγγειλα μια κουρευτικη μηχανη απο το www.getitnow.gr

 

Υστερα απο 3-4 μερες την παρέλαβα και οταν την ανοιξα διαπίστωσα οτι οι λεπίδες ειχαν τρίχες επάνω και φυσικα δεν ηταν δικες μου. Επικοινωνώ μαζί τους και

 

ύστερα απο τις συγνωμες κτλ. συμφωνουμε να έρθει ο courrier να την παραλάβει και επιστραφει το ποσο το οποιο είχα πληρώσει με πιστωτική, μου ειπε μαλιστα ο

 

υπευθηνος να κρατησω φωτοκοπιες κτλ αποδείξεων ολα μια χαρα.

 

Μετα απο καμια βδομαδα και ενω δεν ειχα καποια ενημέρωση για την επιστροφή των χρηματων μου, επικοινωνω ξανα και τοτε λοιπον θυμήθηκαν να μου ζητησουν αριθμο

 

λογαριασμου και να μου που οτι τα χρηματα θα τα βαλουν σε 20-30 ημερες. Ετσι λοιπον τους εδωσα τα στοιχεια και τελειωσε το ζητημα εκει.

 

Οταν λοιπον πηγα στην αρχη της εβδομαδας να δω αν επιτελους τα εβαλαν, ειδα οτι το ποσο ηταν λιγοτερο κατα 3€.

 

Τα 3€ της μεταφορας τα κρατησαν απο εμενα φυσικα, χαζοι ειναι, λες και εγω τους πουλησα μεταχειρισμενο προϊόν και εχω καποιο πέναλτι. Για ποιο προϊον πληρωσα

 

τα μεταφορικα μπορουν να μου πουνε?

Οπως καταλαβαινεις δε εχω το χρονο να ασχοληθω μαζι τους αλλο μα ουτε και την διαθεση. Δεν μπορω και δεν γινεται να καταδικάσω ενα μαγαζι απο 5-10 συμβαντα

 

τη στιγμη που εξυπηρετει σωστα τοσους αλλους πελατες αλλα δεν μπορω να μην φανερωσω και την δυσαρέσκεια μου, δικαιωμα και υποχρεωση μου και να αμφισβητήσει δε

 

μπορει κανεις.

 

Απλα την επομενη φορα που θα παραγγειλω κατι απο εκει θα κοιταξω να ειναι η εσχατη λυση.

 

ΔΙΟΡΘΩΝΩ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑ 3€ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΗΡΩΤΕΟ ΠΟΣΟ (ΚΑΙ ΟΧΙ 7 ΟΠΩΣ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΑΡΧΙΚΑ)

 

EIKONA 1

EIKONA 2

Δημοσ.

Αξιότιμε κ. mikelamar,

 

καταρχήν θα θέλαμε να σας ζητήσουμε συγνώμη για όποια ταλαιπωρία ενδεχομένως προκλήθηκε. Προσπαθούμε καθημερινά να παρέχουμε άριστες υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πελατών καθώς και να γινόμαστε όλο και καλύτεροι.

 

Προκειμένου να δούμε τι ακριβώς συνέβη και να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε ουσιαστικά, παρακαλώ στείλτε μας τον αριθμό παραγγελίας και τα στοιχεία επικοινωνίας σας μέσω email στο [email protected] και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας, ή καλέστε μας τηλεφωνικά απο σταθερό στο 800-11-43848/από κινητό στο 210-8181901 ή μέσω Live help.

 

Ευχαριστούμε την κοινότητα του insomnia.gr που μας φέρνει πιο κοντά στους χρήστες μας.

 

Αλκης Ζ.

Getitnow.gr Customer Passion

email: [email protected]

Δημοσ.

με τις μεταχειρισμενες τριχες ομως καταφερνετε και φερνετε και τον ιδιο τον κοσμο κοντα μεταξυ τους.

 

τα συγχαρητηρια μου :mrgreen:

Δημοσ.

Αξιότιμε κ. mikelamar,

 

καταρχήν θα θέλαμε να σας ζητήσουμε συγνώμη για όποια ταλαιπωρία ενδεχομένως προκλήθηκε. Προσπαθούμε καθημερινά να παρέχουμε άριστες υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πελατών καθώς και να γινόμαστε όλο και καλύτεροι.

 

Προκειμένου να δούμε τι ακριβώς συνέβη και να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε ουσιαστικά, παρακαλώ στείλτε μας τον αριθμό παραγγελίας και τα στοιχεία επικοινωνίας σας μέσω email στο [email protected] και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας, ή καλέστε μας τηλεφωνικά απο σταθερό στο 800-11-43848/από κινητό στο 210-8181901 ή μέσω Live help.

 

Ευχαριστούμε την κοινότητα του insomnia.gr που μας φέρνει πιο κοντά στους χρήστες μας.

 

Αλκης Ζ.

Getitnow.gr Customer Passion

email: [email protected]

Και γιατί αγαπητό getitnow έπρεπε να φτάσει ο άνθρωπος μεχρι εδω για να φιλοτιμηθειτε να λυσετε το πρόβλημα του;

Δημοσ.

Και γιατί αγαπητό getitnow έπρεπε να φτάσει ο άνθρωπος μεχρι εδω για να φιλοτιμηθειτε να λυσετε το πρόβλημα του;

 

 

Σε ευχαριστούμε για το σχόλιό σου, καθώς μας δίνεται η ευκαιρία να μοιραστούμε με την κοινότητα ότι ολοι οι άνθρωποι του GETITNOW δίνουμε τον καλύτερο μας εαυτό για να εξυπηρετούμε γρήγορα και ουσιαστικά κάθε πελάτη ξεχωριστά. Επειδή όμως πρόκειται ακριβώς για ανθρώπους, μπορεί να συμβούν και λάθη τα οποία αποδεχόμαστε και γινόμαστε κάθε μέρα καλύτεροι.

 

Καλούμε τον χρήστη mikelamar λοιπόν να επικοινωνήσει μαζί μας για να λύσουμε το θέμα που προέκυψε.

 

 

Με εκτίμηση

 

Αλκης Ζ.

Getitnow.gr Customer Passion

email: [email protected]

Δημοσ.

Λίγο υπομονή να παραλάβω και το statement της κάρτας για να είμαστε και ακριβείς σε αυτά που λέμε, αν και δεν επιθυμώ να δοθεί συνέχεια στο θέμα.

Δημοσ.

χαχα τυφλα να εχει το amazon uk που μετα την απωλεια παραγγελιας μου αξιας καπου 33€ μου επεστρεψαν αμεσως το ποσο και μαλιστα +1€....αν θελετε αποδειξεις βαζω και ss απο winbank :mrgreen:

 

τελικα τι χρωμα ηταν οι τριχες? μπορει αυτος που την επεστρεψε να διαβαζει ινσομνια!!

Δημοσ.

Σε ευχαριστούμε για το σχόλιό σου, καθώς μας δίνεται η ευκαιρία να μοιραστούμε με την κοινότητα ότι ολοι οι άνθρωποι του GETITNOW δίνουμε τον καλύτερο μας εαυτό για να εξυπηρετούμε γρήγορα και ουσιαστικά κάθε πελάτη ξεχωριστά. Επειδή όμως πρόκειται ακριβώς για ανθρώπους, μπορεί να συμβούν και λάθη τα οποία αποδεχόμαστε και γινόμαστε κάθε μέρα καλύτεροι.

 

Καλούμε τον χρήστη mikelamar λοιπόν να επικοινωνήσει μαζί μας για να λύσουμε το θέμα που προέκυψε.

 

 

Με εκτίμηση

 

Αλκης Ζ.

Getitnow.gr Customer Passion

email: [email protected]

 

 

αυτα τα τυποποιημένα μηνύματα πραγματικά μου την δίνουν στα νεύρα!!!

 

Η κουρευτική μηχανή που αγόρασες είναι μεταχειρισμένη η καινούργια. Εφόσον δεν πρόκειται για καινούργια τότε προφανώς σου πούλησαν μεταχειρισμένη χωρίς καν να το γνωρίζεις. Κουρευτική μηχανή είναι όχι μπρίκι σκέψου αυτός που την είχε χρησιμοποιήσει να είχε κάποια αρρώστια...έγω στην θέση σου θα ανησυχούσα κυρίως για την υγιεινή του θέματος και όχι για τα λεφτά!!!

Θα σου συνιστούσα να καταγγείλει το περιστατικό στο ΙΝ.ΚΑ (καλά έγω μέχρι και μήνυση θα τους έκανα ) γιατί αλλίως δεν βάζουν μυαλό.

ΈΧει παραγίνει αυτό το κακό με της εταιρίες να στέλνουν μεταχειρισμένα προϊόντα αντί για καινούργια τα ίδια έκανε/ει και το eshop!! προφανώς και το getitnow για να στείλει μεταχειρισμένο προιόν σημαίνει ότι το έχει ξανακάνει και δεν είναι η πρώτη φόρα

Δημοσ.

Δηλαδή πρέπει ένας δυσαρεστημένος πελάτης να κάνει post σε forum για να βρει το δίκιο του; Μάλιστα....τα συγχαρητήρια μου.

 

Πολύ άσχημη εξέλιξη για το getitnow, γενικά το προτιμούσα ακριβώς γιατί πίστευα ότι αντιμετώπιζε τον πελάτη με σεβασμό αλλά μάλλον θα αρχίσω να το ξανασκέφτομαι.

 

Και εγώ θα έκανα καταγγελία στην θέση σου, όπως πολύ σωστά έγραψε ο παραπάνω φίλος υπάρχει τεράστιο θέμα λόγω του ότι αν ο προηγούμενος κάτοχος είχε κάποια μολυσματική ασθένεια θα κινδύνευε τόσο η δική σου υγεία όσο και της οικογένειας σου.

Δημοσ.

Λίγο υπομονή να παραλάβω και το statement της κάρτας για να είμαστε και ακριβείς σε αυτά που λέμε, αν και δεν επιθυμώ να δοθεί συνέχεια στο θέμα.

Το statement της κάρτας το έχω πετάξει αλλα ενημερώθηκα τηλεφωνικά απο την τράπεζα, οπότε θα σας λύσω τις απορίες αύριο.

Δημοσ.

εχω παρει και εγω κουρευτικη μηχανη απο το getitnow αλλα δυστυχως ηταν κανονικα σφραγισμενη :-/

(λεω δυστυχως γιατι αν τυχαινε σε εμενα εννοειται πως θα το τραβουσα "λιγο" παραπανω το θεμα...)

 

αν το καλοσκεφτει καποιος ειναι πολυ ελεος η κατασταση και θα πρεπε να μοιραστουν "φαπες"

...ακους εκει μεταχειρισμενη κουρευτικη μηχανη......ευτυχως δεν πουλανε χαρτι υγειας....

Δημοσ.

Παιδιά λάθη γίνονται από τη μικρότερη έως τη μεγαλύτερη εταιρεία! Το θέμα είναι να μην είναι η "πρακτική" της επιχείρησης τέτοια...

Δημοσ.

Αν και δεν γνωρίζω από εμπόριο, ο προμηθευτής δεν είναι υπεύθυνος για τα προϊόντα ρε παιδιά? Γίνεται κάθε μαγαζί να ανοίγει να ελέγχει ένα ένα κάθε προϊόν που το φέρνουν οι προμηθευτές? Βέβαια το μαγαζί είναι υποχρεωμένο να ζητήσει συγνώμη όπως και να χει και να αναλάβει να αντικαταστήσει άμεσα το προϊόν.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...