Προς το περιεχόμενο

Provlima me Sony CD-RW CRX210E1

Amaverick7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

kalispera, ehw win2k sp3 me aspi drivers 4.60.to sony cdrw pou ehw ipostirizei kai 48X speed alla sinithws kaiw se 32X kai mou kanei 3:10lepta.ton teleuteo kero omws se 32X mou kanei 5 lepta kai kati seconds,kai hwris na hrisimopoiei buffer underrun protection enw opws fetene hrisimopoiei kai mia hara Ultra DMA.xafnika hwris na allaxw tipota arhise auti i ptosi ston hrono, kamia idea?thanx

p.s.: to dokimasa se nero 5.5.10.28 cdrwin 3.9b kai clonecd

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

enoite oti ta ipostirizoun ta cd.hwris na piraxw tipota arhise na kanei 5min.to thema eine akoma kai sto speed measurement tou nero to teliwnei to full 80 cd se 1:58, alla sto burn argei.apo oti paratirisa sto burn den prepei na hrisimopoiei to CAV, den kanei accelerate to cdr, hrisimopoiei tin idia standard speed se olo to kapsimo.2hdd sto ide1 kai to cdr sto ide2 (edw kai poli kairo)

gia des ayto mipos se voithisei

http://sony.storagesupport.com/cdrw/diagnostics.htm

---------------------------------------

The DriveCheck Diagnostic Tool is a quick and easy test that determines if your device is defective or working properly. DriveCheck performs read and write tests on your drive. Within minutes, you will know if the drive passed or failed.

The test can be run on SCSI and EIDE drives on a Windows platform. A new CD-R or CD-RW disc must be used to perform the test (a used CD-RW disc can be used if a Full Erase has been done). A formatted disc cannot be used.

Once the tests are completed, you will get a message telling you if the drive passed or failed the diagnosis. A file called RMA.zip will be created on your hard drive, containing the test results. If your DriveCheck test fails, you may contact Sony Technical Support to receive authorization to send your drive in for replacement. See the complete instructions below for the proper testing proc

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...