antreaslam Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2011 Ενώ γενικά οι γνώσεις μου στο excel είναι αρκετά καλές, στο word είμαι ψιλοάσχετος. Τελείωσα ένα manual, και θέλω, εκεί που έχω βάλει τα indexes, να μπορεί ο χρήστης να πατήσει πάνω στο κάθε κεφάλαιο, και να τον πετάει απευθείας στο αντίστοιχο κεφάλαιο (πχ να πατάει το κεφάλαιο 5, και να τον πετάει στη σελίδα 20, κεφάλαιο 5). Εχω φάει τα μάτια μου,πως στο διάολο γίνεται?
gfilippas Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2011 Θα πρέπει να εισάγεις υπέρ-συνδέσεις στο κείμενο
TheELF Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2011 Θα πρέπει να εισάγεις υπέρ-συνδέσεις στο κείμενο Φτιάξτου και εσύ ένα hyper-link σε μια σελίδα που τα εξηγεί,ρε'συ.
Timonkaipumpa Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2011 Ενώ γενικά οι γνώσεις μου στο excel είναι αρκετά καλές, στο word είμαι ψιλοάσχετος. Τελείωσα ένα manual, και θέλω, εκεί που έχω βάλει τα indexes, να μπορεί ο χρήστης να πατήσει πάνω στο κάθε κεφάλαιο, και να τον πετάει απευθείας στο αντίστοιχο κεφάλαιο (πχ να πατάει το κεφάλαιο 5, και να τον πετάει στη σελίδα 20, κεφάλαιο 5). Εχω φάει τα μάτια μου,πως στο διάολο γίνεται? Θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις το Table Of Contents από το word και τις επικεφαλίδες για κάθε section να τις βάζεις με το στυλ heading.
antreaslam Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2011 λοιπόν, είτε το (αγγλικό) word2010 μαμιέται, είτε εγώ είμαι ασχετος. Δε μπορώ να τα συνδε΄σω με τίποτα.... Εχω φτιάξει τα contents επάνω, στη μορφή: 1) Flow.............................1 Και κατω στο κείμενο, έχω τίτλο 1) Flow Παταω δεξί κλικ και hyperlink στο πανω (content), και μου βγάζει επιλογές, top, headings, bookmarks. δε με αφήνει όμως, αν επιλέξω κάτι από τα 2, να του ορίσω που ....πρέπει να πάει και να συνδεθεί...