Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εξαιρετικό!!! Μου άρεσε πάρα πολύ !! +1 και απο εμένα για το Split

 

 

 Βλέποντας θετικά σχόλια.... ειπα να το δω....

Παιδιά ήταν απαράδεκτο... Για να μην κάνω spoiler...  Θα μπώ στην διαδικασία  ...να βαθμολογήσω την ταινία  ..ανα τμήματα ...( τό έκανε και  κάποιος πιο πάνω .... και μου φάνηκε αστείο.. να όμως που τώρα χρειάζεται..)

Το πρώτο τμήμα  σχεδών η πρώτη 1.5 ώρα .. έχει μια πρωτοτυπία για τα έργα αυτού του είδους  κυλάει με  κάποιο ενδιαφέρον(6/10)...ΑΛΛΑ

το ΤΕΛΙΚΟ κομματι  η τελευταία μισή ώρα  δεν παίζεται... (2/10) ΑΣΕ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙς ΤΙ ΓΊΝΕΤΑΙ μάλλον έπρεπε να έχεις δει προηγούμενη ταινια του ίδιου σκηνοθέτη....(που εγώ δεν την είχα δει...)

  • Απαντ. 19,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

La Migliore Offerta - The Best Offer (2013)

 

Αρκετα καλοφτιαγμενη ταινια. Ομορφη ατμοσφαιρα και σκηνικα, αρκετα καλες ερμηνειες επισης.

Το καλυτερο κομματι της ταινιας, οπως και του La Cara Oculta, ηταν η πρωτη ωρα, οπου ακομα το σεναριο δεν ειχε παρει μορφη και η ιστορια ηταν αρκετα ''ομιχλωδης'' και μυστηρια. Δυστυχως και οι δυο ταινιες βαλτωνουν μετα το 60λεπτο.

 

6,5/10

 

Belle de Jour (1967)

 

Εξαιρετικο δημιουργημα. Μια ταινια που θελει σιγουρα το ψαξιμο της αφου την δεις, ειδικα αν δεν εισαι εξοικιωμενος με τον σκηνοθετη (που δεν ειμαι). 

Το κυριο θεμα ειναι οι ερωτικες επιθυμιες, και τα θαμμενα κρυφα απωθημενα μιας γυναικας καταπιεσμενης απο τον ''αποστειρωμενο'' κοινωνικο κυκλο που την περιβαλλει.

Ο σκηνοθετης παιζει αριστουργηματικα με τα ονειρα και την πραγματικοτητα, σε επιπεδο που υπαρχουν σκηνες που δεν καταλαβαινουμε αν βλεπουμε την αληθεια ή μια απο τις φαντασιωσεις της πρωταγωνιστριας.

 

9/10

Δημοσ.

Unlocked

 

Michael Douglas (I), John Malkovich, Orlando Bloom and Noomi Rapace in Unlocked (2017)

http://imdb.com/media/rm606153984/tt1734493/

 

Fast track περιπέτεια με καλό cast αλλά χωρίς τίποτα το ιδιαίτερο, 5,5-6/10

 

Valeria and the city of a thousand planets

 

Valerian and the City of a Thousand Planets

http://imdb.com/rg/an_share/title/title/tt2239822/

 

Space sci-fi με ωραία εφέ και animations, καλό story αλλά το κάστ είναι πολύ μέτριο.

5.5-6/10

 

Clip

 

Clip

http://imdb.com/rg/an_share/title/title/tt1900908/

 

Μια έφηβη Σέρβα που μεγαλώνει σε μια ψιλοδιαλυμένη οικογένεια, ανακαλύπτει το σεξ και το βίτσιο της εγγραφής του.

6/10

Δημοσ.

σε ταινια δεν βαζεις βαθμο αν ειδες 20 λεπτα

τωρα το τι λες ειναι να χαμε να λεγαμε φιλε

δεν μπορει να υποστηρίζεις κάτι τέτοιο

είναι τουλάχιστον ηλίθιο 
αυτά
δεν με νοιάζουν τα αλλα που λέτε μεταξύ σας
απλά αυτο ήταν άρρωστο fail
Δημοσ.

Είδα get out http://www.imdb.com/title/tt5052448/?ref_=fn_al_tt_1

 

Καταρχήν να πω ότι ψιλοφοβήθηκα μην χάσω τον χρόνο μου βλέποντας αντί για ταινία μυστηρίου/θρίλερ μια καμουφλαρισμένη πολιτικού και κοινωνικού χαρακτήρα ταινία και η αλήθεια είναι ότι το πρώτο 10λεπτο της ταινίας οι φόβοι μου επιβεβαιώθηκαν. ΕΥΤΥΧΩΣ όμως που οι σεναριογράφοι και ο σκηνοθέτης το αφήνει ως εκεί και το έπαιξαν μέσα στο σενάριο και επικεντρώνονται στο κομμάτι του θρίλερ το οποίο θεωρώ ότι ορθώς και πολύ καλά κάνανε. Ως αποτέλεσμα λοιπόν η ταινία είναι επιπέδου Don't breath στο ότι είναι καλογυρισμένη με ωραία πλάνα στους χαρακτήρες όπου βοηθάει η ηθοποιία που είναι πάρα πολύ καλή από όλους και ταυτόχρονα οι χαρακτήρες δεν είναι ούτε καρικατούρες αλλά ούτε και ηλίθιοι όπως συμβαίνει συνήθως σε τέτοιες ταινίες. Kudos στους δυο πρωταγωνιστές-ζευγάρι της ταινίας αλλά όλοι θεωρώ ότι κάνανε πάρα πολύ καλή δουλειά για να τους υποστηρίξουν. 

 

Από εμένα η ταινία θα πάρει 8/10. Διασκεδαστικότατη, καλογυρισμένη και to the point χωρίς "νεκρό" χρόνο. Μπορείτε να την δείτε μόνοι και με παρέα άνετα. Είναι σίγουρο ότι θα την απολαύσετε. Απλά δείτε την έτοιμοι να δείτε θρίλερ/μυστήριο και όχι κοινωνικά ή πολιτικά ζητήματα και θα πάρετε αυτό που πρέπει να πάρετε.  

  • Like 5
Δημοσ.

Maudie (2016)

 

Πάρα πολύ ωραία φωτογραφία, εξαιρετική σύγχρονη σκηνοθεσία (αφήγηση με εικόνες, πλάνα που σε κάνουν να νιώθεις άβολα ή άνετα, ανάλογα με την κατάσταση κτλ), καταπληκτικές (!!!) ερμηνείες και από τους δύο πρωταγωνιστές και ένα θέμα που όσο και να το σκαλίσουμε, πάντα θα αξίζει τον κόπο να το συζητάμε και να απολαμβάνουμε ταινίες με αυτό, για τη ζωή, τους ανθρώπους, τις απλές χαρές, τους καλλιτέχνες που κρύβουμε μέσα μας, τη συντροφικότητα, τα καλά και τα άσχημα που κουβαλάμε κτλ κτλ

 

Μια από τις ταινίες που θα χρησιμοποιούσα ως παράδειγμα για να εξηγήσω τι εννοώ όταν λέω ότι τα τελευταία χρόνια βγαίνουν πολλές καλύτερες ταινίες σε σχέση με παλιότερα.

Δημοσ.

Μια από τις ταινίες που θα χρησιμοποιούσα ως παράδειγμα για να εξηγήσω τι εννοώ όταν λέω ότι τα τελευταία χρόνια βγαίνουν πολλές καλύτερες ταινίες σε σχέση με παλιότερα.

 

Τι εννοείς ακριβώς; Ποσοστιαία;

 

Και πόσο παλιότερα;

Δημοσ.

Τι εννοείς ακριβώς; Ποσοστιαία;

 

Και πόσο παλιότερα;

 

Το ποσοστό δεν το ξέρω. Μπορεί απλά να γυρίζονται πολύ περισσότερες ταινίες, οπότε να είναι και περισσότερες οι καλές ταινίες. Μπορεί να βγαίνουν πολύ περισσότεροι ταλαντούχοι σκηνοθέτες, καθώς είχαμε μια γενιά μέσα στην οποία εκπαιδεύτηκαν πολλοί περισσότεροι και σε πολύ καλύτερες συνθήκες (αλλιώς ήταν τα πανεπιστήμια και οι δυνατότητες τις δεκαετίες του '60, του '70 και του ΄80 και αλλιώς τις δεκαετίες του '90 και του 2000, μέσα στις οποίες εκπαιδεύτηκαν αυτοί που γυρίζουν ταινίες σήμερα).

 

Δεν τα ξέρω τα παραπάνω, κάνω απλά μια ιστορική εκτίμηση.

 

Αυτό που βιώνω σαν προσωπική εμπειρία, είναι ότι βρίσκω πλέον πολύ περισσότερες ενδιαφέρουσες ταινίες να δω κάθε χρόνο, με πολύ ωραίες ιδέες στη σκηνοθεσία, με φρέσκιες απόψεις, με περισσότερους καλούς ηθοποιούς, με περισσότερη έμφαση στην τέχνη του κινηματογράφου (οπτική αφήγηση, έξυπνους τρόπους να λες την ιστορία στον θεατή χωρίς να χρειάζεται να του την ταΐζεις με αφύσικους διαλόγους ή με ηθικά διδάγματα στο τέλος) κτλ. Και εννοώ κάπου τα τελευταία 10 χρόνια, σε σύγκριση με τη δεκαετία του '80, του '90 και τις αρχές του 2000.

 

Ιδιαίτερα η φωτογραφία, τα χρώματα και η γενική αισθητική, είναι συχνά καταπληκτικές ακόμη και σε κακές ταινίες, ενώ κάποτε, αντίστροφα, ακόμη και σε καλές ταινίες συχνά δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο.

 

Σίγουρα βοηθάει και ότι τις απολαμβάνουμε σε καλύτερες αναλύσεις, στο σωστό τους format, με σωστή απεικόνιση των χρωμάτων κτλ.

Δημοσ.

Συμφωνω απολυτα με τον Manuel, αν και υπαρχει η πλευρα που θα εχει ως επιχειρημα πως απλα δεν εχουμε δει αρκετες παλιες ταινιες, οπου δεν θα μπορω να διαφωνησω...

Αντιθετως η μουσικη κατα τη γνωμη μου εχει παρει την κατω βολτα εδω και καμια 20ετια και δεν λεει να σταματησει. :ph34r:

Δημοσ.

Συμφωνω απολυτα με τον Manuel, αν και υπαρχει η πλευρα που θα εχει ως επιχειρημα πως απλα δεν εχουμε δει αρκετες παλιες ταινιες, οπου δεν θα μπορω να διαφωνησω...

Αντιθετως η μουσικη κατα τη γνωμη μου εχει παρει την κατω βολτα εδω και καμια 20ετια και δεν λεει να σταματησει. :ph34r:

 

Φαντάζομαι ότι είμαι ένα τικ μεγαλύτερος από σένα, οπότε δεν με πιάνει αυτό το επιχείρημα. :-) Νιώθω ότι την έζησα την αλλαγή, ενώ οι περισσότεροι έχουν την αίσθηση ότι η τέχνη πάει από το κακό στο χειρότερο και στην εποχή τους ήταν καλύτερα. Ιδιαίτερα τη περίοδο 1996-2005 πήγαινα συνέχεια κινηματογράφο και έβλεπα ότι κι αν έπαιζε. Τότε, όταν βρήκα χρόνο, είδα σερί Contact, Face Off και Bean. Φέτος, όταν είχα χρόνο το καλοκαίρι, είδα σερί Dunkirk, Baby Driver και War for the planet of the apes. Ίσως λίγο τυχαίο, ίσως όχι και τόσο.

Δημοσ.

Το ποσοστό δεν το ξέρω. Μπορεί απλά να γυρίζονται πολύ περισσότερες ταινίες, οπότε να είναι και περισσότερες οι καλές ταινίες. Μπορεί να βγαίνουν πολύ περισσότεροι ταλαντούχοι σκηνοθέτες, καθώς είχαμε μια γενιά μέσα στην οποία εκπαιδεύτηκαν πολλοί περισσότεροι και σε πολύ καλύτερες συνθήκες (αλλιώς ήταν τα πανεπιστήμια και οι δυνατότητες τις δεκαετίες του '60, του '70 και του ΄80 και αλλιώς τις δεκαετίες του '90 και του 2000, μέσα στις οποίες εκπαιδεύτηκαν αυτοί που γυρίζουν ταινίες σήμερα).

 

Δεν τα ξέρω τα παραπάνω, κάνω απλά μια ιστορική εκτίμηση.

 

Αυτό που βιώνω σαν προσωπική εμπειρία, είναι ότι βρίσκω πλέον πολύ περισσότερες ενδιαφέρουσες ταινίες να δω κάθε χρόνο, με πολύ ωραίες ιδέες στη σκηνοθεσία, με φρέσκιες απόψεις, με περισσότερους καλούς ηθοποιούς, με περισσότερη έμφαση στην τέχνη του κινηματογράφου (οπτική αφήγηση, έξυπνους τρόπους να λες την ιστορία στον θεατή χωρίς να χρειάζεται να του την ταΐζεις με αφύσικους διαλόγους ή με ηθικά διδάγματα στο τέλος) κτλ. Και εννοώ κάπου τα τελευταία 10 χρόνια, σε σύγκριση με τη δεκαετία του '80, του '90 και τις αρχές του 2000.

 

Ιδιαίτερα η φωτογραφία, τα χρώματα και η γενική αισθητική, είναι συχνά καταπληκτικές ακόμη και σε κακές ταινίες, ενώ κάποτε, αντίστροφα, ακόμη και σε καλές ταινίες συχνά δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο.

 

Σίγουρα βοηθάει και ότι τις απολαμβάνουμε σε καλύτερες αναλύσεις, στο σωστό τους format, με σωστή απεικόνιση των χρωμάτων κτλ.

Καλημερα.

Παρα πολυ σωστα  τα ειπες φιλε μου

Τα ιδια εισπρατω και εγω απο τις ταινιες.

Πρεπει να εισαι καπου 50-55 ,ετσι;

Δημοσ.

Τότε, όταν βρήκα χρόνο, είδα σερί Contact, Face Off και Bean. Φέτος, όταν είχα χρόνο το καλοκαίρι, είδα σερί Dunkirk, Baby Driver και War for the planet of the apes. Ίσως λίγο τυχαίο, ίσως όχι και τόσο.

Χαχαχ αλλα βεβαια με την ιδια λογικη αν ησουν εξισου ανυποψιαστος οπως ειναι πολυς κοσμος, θα πηγαινες αυτο το καλοκαιρι στο νεο Αλιεν, στη Μουμια, στον Μαυρο Πυργο και ίσως εν τελει εβρισκες λιγη ικανοποιηση απο το νεο Κινγκ Κονγκ.

Δημοσ.

Καλημερα.

Παρα πολυ σωστα  τα ειπες φιλε μου

Τα ιδια εισπρατω και εγω απο τις ταινιες.

Πρεπει να εισαι καπου 50-55 ,ετσι;

 

Είμαι 34. :-) Αλλά άρχισα να πηγαίνω τακτικά στον κινηματογράφο γύρω στα 12 μου. Και βλέπω πολλές παλιές ταινίες. :-) 

Δημοσ.

Το ποσοστό δεν το ξέρω. Μπορεί απλά να γυρίζονται πολύ περισσότερες ταινίες, οπότε να είναι και περισσότερες οι καλές ταινίες. Μπορεί να βγαίνουν πολύ περισσότεροι ταλαντούχοι σκηνοθέτες, καθώς είχαμε μια γενιά μέσα στην οποία εκπαιδεύτηκαν πολλοί περισσότεροι και σε πολύ καλύτερες συνθήκες (αλλιώς ήταν τα πανεπιστήμια και οι δυνατότητες τις δεκαετίες του '60, του '70 και του ΄80 και αλλιώς τις δεκαετίες του '90 και του 2000, μέσα στις οποίες εκπαιδεύτηκαν αυτοί που γυρίζουν ταινίες σήμερα).

 

Δεν τα ξέρω τα παραπάνω, κάνω απλά μια ιστορική εκτίμηση.

 

Αυτό που βιώνω σαν προσωπική εμπειρία, είναι ότι βρίσκω πλέον πολύ περισσότερες ενδιαφέρουσες ταινίες να δω κάθε χρόνο, με πολύ ωραίες ιδέες στη σκηνοθεσία, με φρέσκιες απόψεις, με περισσότερους καλούς ηθοποιούς, με περισσότερη έμφαση στην τέχνη του κινηματογράφου (οπτική αφήγηση, έξυπνους τρόπους να λες την ιστορία στον θεατή χωρίς να χρειάζεται να του την ταΐζεις με αφύσικους διαλόγους ή με ηθικά διδάγματα στο τέλος) κτλ. Και εννοώ κάπου τα τελευταία 10 χρόνια, σε σύγκριση με τη δεκαετία του '80, του '90 και τις αρχές του 2000.

 

Ιδιαίτερα η φωτογραφία, τα χρώματα και η γενική αισθητική, είναι συχνά καταπληκτικές ακόμη και σε κακές ταινίες, ενώ κάποτε, αντίστροφα, ακόμη και σε καλές ταινίες συχνά δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο.

 

Σίγουρα βοηθάει και ότι τις απολαμβάνουμε σε καλύτερες αναλύσεις, στο σωστό τους format, με σωστή απεικόνιση των χρωμάτων κτλ.

Επαναλαμβάνω ότι είναι τουλάχιστον αστείο να συγκρίνεις το τεχνικό μέρος ταινιών που γυρίστηκαν 50 60 ή 80 χρόνια πίσω με τα σημερινά άριστα οπτικά εργαλεία και βάσει αυτών αξιολογείς ταινίες, όπως ο Σπάρτακος, σινεμά ο παράδεισος, Ο χρυσοθήρας τα φώτα της πόλης Ο δικτάτορας το υποβρύχιο Ο πολίτης Κέιν ή οι σταυροί στο μέτωπο κτλ.
Επιεικώς είναι σα να συγκρίνεις τον τροχό που πήγε το άρμα του μεγάλου Αλεξάνδρου ως την Ινδία, με τη σημερινή Lamborghini, που είναι μεν ένα θαύμα της τεχνολογίας, αλλά δεν μπορεί να πάει 1 m στα χωράφια. Με λίγα λόγια κρίνεις μια ταινια με βάση την ιδέα και τον τρόπο που την αναπτύσσει και τις ερμηνείες των ηθοποιών ανεξάρτητα από τα τεχνολογικά φρουφρού κι αρώματα. Οι φιοριτούρες και κορδέλες είναι χάρμα οφθαλμών αν υπάρχουν, αλλά πιστεύω οτι ο σκεπτόμενος θεατής δεν αξιολογεί με βάση αυτά και μόνο.
Για να αποδείξω την θέση μου θα βάλω το ωραιότερο ...CGI  που έχω δει στη ζωή μου και προκαλώ τον αντιλογο!
 
 

 

Όπως είναι πάλι αστείο να λες ότι οι σημερινές ταινίες έχουν πιο ενδιαφέρουσες υποθέσεις, τη στιγμή που είναι ελάχιστες οι καινοτομίες και οι ταινίες που πραγματικά μιλάνε έξω από τα δόντια, ενώ οι περισσότερες αναμασάνε και λόγοκλεπτουν παλιές ιδέες και αριστουργήματα. Όταν πχ η Αμερική τα έκανε θάλασσα στο Βιετνάμ υπήρχαν ταινίες όπως το Πλατούν και το full metal τζάκετ, ενώ τώρα που κάνει τα ίδια λάθη στο Ιράκ και στον μουσουλμανικό κόσμο εν γένει, τι βλέπουμε; τον Κλιντ-με -εχει-βαρεσει-η-ανοια-Ηστγουντ να γυρίζει σκουπίδια του τύπου του Σναιπερ και να δικαιολογει φονους παιδιών!
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...