Super Moderators Snoob Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Super Moderators Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 9 ώρες πριν, Cro-Magnon είπε Kingdom of Heaven 7/10 Χθες ήταν η Τρίτη 29 Μαΐου, αποφράδα για μας ημέρα… Εάλω η Πόλις!.. [...] Ειλικρινά, κάθισες και ψείρισες (καλά έκανες, δικαίωμά σου) τις ωραιοποιήσεις και τα ιστορικά πασαλείμματα στο Full Metal Jacket, και σου άρεσε περισσότερο (6/10 έδωσες στο FMJ, 7/10 το KoH) η μέγιστη φλόμπα που ακούει στο όνομα Kingdom of Heaven, επειδή, λέει, παίζει η Εύα Γκριν; Το Kingdom of Heaven είναι ένα παραμυθάκι με αφορμή κάποια ιστορικά γεγονότα. Καλύτερα να καθόσουν να έβλεπες τον προπαγανδιστικό τουρκικό αχταρμά, περισσότερη ιστορική αλήθεια παίζει να περιέχει. Εντωμεταξύ, γράφεις κριτική υποτίθεται του KoH και μας λες για τον Ιουστινιάνη. Καμία σχέση με την ταινία. 1 1
Cro-Magnon Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Snoob είπε Ειλικρινά, κάθισες και ψείρισες (καλά έκανες, δικαίωμά σου) τις ωραιοποιήσεις και τα ιστορικά πασαλείμματα στο Full Metal Jacket, και σου άρεσε περισσότερο (6/10 έδωσες στο FMJ, 7/10 το KoH) η μέγιστη φλόμπα που ακούει στο όνομα Kingdom of Heaven, επειδή, λέει, παίζει η Εύα Γκριν; Το Kingdom of Heaven είναι ένα παραμυθάκι με αφορμή κάποια ιστορικά γεγονότα. Καλύτερα να καθόσουν να έβλεπες τον προπαγανδιστικό τουρκικό αχταρμά, περισσότερη ιστορική αλήθεια παίζει να περιέχει. Εντωμεταξύ, γράφεις κριτική υποτίθεται του KoH και μας λες για τον Ιουστινιάνη. Καμία σχέση με την ταινία. Αυτό που ίσως δεν κατάλαβες είναι ότι στο kingdom of heaven αξιολόγησα την αναπαράσταση της εποχής, των προσωπικοτήτων, τις μάχες καί την πολύ μακρινή ομοιότητα που μπορεί να ειχε εκείνη η πτώση της Ιερουσαλήμ με την άλωση της Κωσταντινούπολης, ως προς την επίθεση σε μια τειχισμένη πόλη και την απέλπιδα προσπάθεια των λίγων υπερασπιστών. Αυτό που πάλι ίσως δεν πρόσεξες είναι οτι ο Μπάλιαν ειχε έναν ανάλογο ρόλο με τον Ιουστινιανη: κι οι δύο ήταν κάποια αουτσάιντερ από τις επαρχίες των κόσμων τους, που κλήθηκαν την έσχατη στιγμή να υπερασπίσουν μια καταδικασμένη πρωτευουσα. Αν θες να το πάμε και λίγο παραπέρα, στο γυαλιστερό χολιγουντιανό εργάκι του Σκωτ, βρίσκεις μια πολύ πιο σοβαρή διαλεκτική πολιτισμών, θρησκειών, συγκρούσεων και συμφερόντων, από ο,τι στο full metal jacket του Κιούμπρικ, στο οποίο ουσιαστικά δε βρίσκεις τίποτα για τα αίτια και τους πρωταγωνιστές του πολέμου στο Βιετνάμ. Αν είμαι αυστηρός με τον Κιούμπρικ είναι γιατί είναι ο Kubrick κι αν είμαι γενναιόδωρος με το Σκωτ είναι γιατί είναι ο Σκωτ. Και επιπλέον, γιατί προχθές ήταν Τρίτη 29 Μαΐου... Επεξ/σία 31 Μαΐου 2018 από Cro-Magnon
Super Moderators Snoob Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Super Moderators Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Λυπάμαι που επανέρχομαι, αλλά στο Kingdom of Heart το μόνο που αξιολόγησες είναι η Εύα Γκριν. Στα όσα έγραψες εδώ, τουλάχιστον. Για να είμαι πιο συγκεκριμένος, για την ταινία (και όχι για την Πόλη και τον Ιουστινιάνη) έγραψες το εξής: "Η ταινία έχει πολύ ωραίες πολεμικές σκηνές αν και στο ιστορικό κομμάτι χωλαίνει, αλλά και μόνο η παρουσία της Εύας Γκρην φτάνει για να τα καλύψει όλα. Ο Σκοτ ειναι μάστορας σε ταινίες του είδους και το κομμάτι των συγκρούσεων και της πολιορκίας είναι εξοχως ενδιαφέρον." Ψέματα, για να μη γίνω άδικος, έγραψες και αυτό: "Στο έργο, ο ήρωας του Ορλάντο Μπλουμ φεύγει σώος κι αβλαβής από την πόλη, όταν η άμυνα είναι πια αδύνατη κι ο Σαλαντίν προσφέρει ευνοικους όρους παραδοσης. Με το ωραίο κορίτσι αγκαλια γυρίζει στην πατρίδα του, την μακρινή και κρύα Γαλλία." Αν η παρουσία μιας όμορφης γυναίκας είναι ικανή να καλύψει ιστορικές ανακρίβειες, ολότελα φανταστικές καταστάσεις (οι σκηνές της πολιορκίας είναι παντελώς αποκύημα της φαντασίας των σεναριογράφων και του σκηνοθέτη) τότε βλακεία του Κιούμπρικ που δεν έβαλε ένα ωραίο μωράκι στο FMJ να σώσει την παρτίδα. Καμία διαλλεκτική μεταξύ πολιτισμών δεν περιγράφει η ταινία: είναι μια παντελώς πλαστή αποτύπωση του τι συνέβη τότε, με καρικατούρες καλών και κακών, μια σχηματική, εύπεπτη πολιτικορεκτούρα για τον 21ο αιώνα. Στη θέση του Γκι ντε Λουζινιάν θα μπορούσε να βρίσκεται ένας κακός γαιοκτήμονας με στριφτό μουστάκι που δεν αφήνει τους γελαδάρηδες να βοσκήσουν τα ζωντανά τους στα χωράφια του, καγχάζοντας "μουχαχά" και στο ρόλο του Μπάλιαν ένας φτωχός και μόνος καουμπόης που σώζει το κορίτσι, το φορτώνει στη σέλα και μαζί τραβούν κατά το ηλιοβασίλεμα. Περισσότερη ιστορικότητα έχει αυτό. Εν πάση περιπτώσει, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, και στο FMJ να δώσεις 6 και στο Ρόδα, Τσάντα και Κοπάνα 2 να δώσεις 10, απόλυτο δικαίωμά σου. Απλά, ως κριτική ταινίας δεν μου άρεσε, δεν είπες τίποτε ουσιαστικό για την ταινία, ενώ έδειξες άλλα μέτρα και άλλα σταθμά σε σχέση με την προηγούμενη κριτική σου, ως προς τη σημασία της ιστορικής ακρίβειας. Καλή συνέχεια. 5
antbyron Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Για τους λάτρεις του ισπανόφωνου κινηματογράφου, ξεκινάει σήμερα το festival. Κάνει πρεμιέρα με το el aviso για το οποίο έχουν τελειώσει τα εισιτήρια δυστυχώς. Θα πάω στο mascaras(βασισμένη σε βιβλίο του Padura) όμως και θα γράψω εντυπώσεις.
Cro-Magnon Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 14 ώρες πριν, Snoob είπε Λυπάμαι που επανέρχομαι, αλλά στο Kingdom of Heart το μόνο που αξιολόγησες είναι η Εύα Γκριν. Στα όσα έγραψες εδώ, τουλάχιστον. Για να είμαι πιο συγκεκριμένος, για την ταινία (και όχι για την Πόλη και τον Ιουστινιάνη) έγραψες το εξής: "Η ταινία έχει πολύ ωραίες πολεμικές σκηνές αν και στο ιστορικό κομμάτι χωλαίνει, αλλά και μόνο η παρουσία της Εύας Γκρην φτάνει για να τα καλύψει όλα. Ο Σκοτ ειναι μάστορας σε ταινίες του είδους και το κομμάτι των συγκρούσεων και της πολιορκίας είναι εξοχως ενδιαφέρον." Ψέματα, για να μη γίνω άδικος, έγραψες και αυτό: "Στο έργο, ο ήρωας του Ορλάντο Μπλουμ φεύγει σώος κι αβλαβής από την πόλη, όταν η άμυνα είναι πια αδύνατη κι ο Σαλαντίν προσφέρει ευνοικους όρους παραδοσης. Με το ωραίο κορίτσι αγκαλια γυρίζει στην πατρίδα του, την μακρινή και κρύα Γαλλία." Αν η παρουσία μιας όμορφης γυναίκας είναι ικανή να καλύψει ιστορικές ανακρίβειες, ολότελα φανταστικές καταστάσεις (οι σκηνές της πολιορκίας είναι παντελώς αποκύημα της φαντασίας των σεναριογράφων και του σκηνοθέτη) τότε βλακεία του Κιούμπρικ που δεν έβαλε ένα ωραίο μωράκι στο FMJ να σώσει την παρτίδα. Καμία διαλλεκτική μεταξύ πολιτισμών δεν περιγράφει η ταινία: είναι μια παντελώς πλαστή αποτύπωση του τι συνέβη τότε, με καρικατούρες καλών και κακών, μια σχηματική, εύπεπτη πολιτικορεκτούρα για τον 21ο αιώνα. Στη θέση του Γκι ντε Λουζινιάν θα μπορούσε να βρίσκεται ένας κακός γαιοκτήμονας με στριφτό μουστάκι που δεν αφήνει τους γελαδάρηδες να βοσκήσουν τα ζωντανά τους στα χωράφια του, καγχάζοντας "μουχαχά" και στο ρόλο του Μπάλιαν ένας φτωχός και μόνος καουμπόης που σώζει το κορίτσι, το φορτώνει στη σέλα και μαζί τραβούν κατά το ηλιοβασίλεμα. Περισσότερη ιστορικότητα έχει αυτό. Εν πάση περιπτώσει, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, και στο FMJ να δώσεις 6 και στο Ρόδα, Τσάντα και Κοπάνα 2 να δώσεις 10, απόλυτο δικαίωμά σου. Απλά, ως κριτική ταινίας δεν μου άρεσε, δεν είπες τίποτε ουσιαστικό για την ταινία, ενώ έδειξες άλλα μέτρα και άλλα σταθμά σε σχέση με την προηγούμενη κριτική σου, ως προς τη σημασία της ιστορικής ακρίβειας. Καλή συνέχεια. Λυπάμαι που επανέρχομαι, αλλά το βασικό σου πρόβλημα είναι ότι μαύρισα το ρηχό FMJ και τον Κιούμπρικ αυτης της ταινίας του. Καταρχήν παραβλέπεις το γεγονός ότι αναφέρθηκα στην άλωση της Κωσταντινούπολης και είπα ότι η μοναδική ταινία που παρουσιάζει μία ανάλογη κατάσταση, είναι το KoH, το οποίο αν και χολιγουντιανή παραγωγή του Σκοττ, έχει πολύ ωραίες πολεμικές σκηνές, την παρουσία της Εύας και το κομμάτι της πολιορκίας μου θυμίζει την αντίστοιχη της Κωσταντινούπολης. Αν είναι η Ευάρα αμαρτία….BTW o Kubrick έβαλε δυο βιετναμέζες, αλλά ατύχησε κι εκεί... Ο παραλληλισμός είναι μεταξύ Balian και του Ιουστινιανη, κυρίως, για τους λόγους που προανέφερα. Σαν ταινία το KoH, έχει πολύ περισσότερη ιστορική πληροφορία, άσχετα από τον παραμορφωτικό φακό του Χόλυγουντ και μπορείς να το δεις σε πάρα πολλά σημεία. Επιλεκτικά αναφέρω τη συμπεριφορά του χριστιανού ιερωμένου προς τη νεκρή γυναίκα του Βάλιαν, το πως στρατολογούνταν οι σταυροφόροι, το θέμα της εξουσίας, του γάμου και του νομου στον μεσαίωνα, το κληρονομικό δίκαιο, τις σχέσεις των διάφορων ευγενών στην σταυροφορία και την διαφορετική θεώρηση των πραγμάτων που είχαν για την σχέση τους με τους μουσουλμάνους, την ανάλογη ιπποτική συμπεριφορά που έδειξαν αποδεδειγμένα οι μουσουλμάνοι και ο Σαλαντίν σε πολλές περιπτώσεις, τα θρησκευτικά μίση και πάθη κτλ αλλά και πάλι πάντα με τα χολιγουντιανά μέτρα και σταθμά. Με λίγα λόγια προσπάθησα να δείξω κατι αναλογο με την πτωση της Πόλης, μέσω του KoH, ως προς τις μάχες τα τεχνικά και τα ρέστα. Το αν σου άρεσε ή όχι αυτό που έγραψα, είναι καθαρά δικό σου πρόβλημα - είμαι σίγουρος ότι 1000 επιχειρήματα ακόμα να κατεβάσω, θα βλέπεις πάντα αυτό που θέλεις: το δάχτυλο κι όχι το φεγγάρι. Καλή συνέχεια! 22 ώρες πριν, rus είπε Και τι ηθελες να κανουν τα γυναικοπαιδα, να παρουν τα οπλα? Δεν εννοουσα αυτό, αλλά την τραγικότητα της καταστασης τους και την απελπισία τους. Όμως, αφου το θετεις έτσι θα μπορούσα να σου απαντήσω ότι "Συν Αθηνά και χείρα κίνει!" : Στα μοναστήρια και στις εκκλησιές υπήρχαν περισσοτεροι καλογεροι και παπαδες, να προσευχονται από ο,τι μαχιμοι άντρες στα τείχη. Και η παλλαικη άμυνα είναι η καλύτερη - οι Σουλιώτισσες γιατί το έκαναν; Οι Αργειτισσες γιατί ανέβηκαν στις στεγες των σπιτιων τους και σκοτωσαν τον Πύρρο με τα κεραμίδια;
rus Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 37 λεπτά πριν, Cro-Magnon είπε Δεν εννοουσα αυτό, αλλά την τραγικότητα της καταστασης τους και την απελπισία τους. Όμως, αφου το θετεις έτσι θα μπορούσα να σου απαντήσω ότι "Συν Αθηνά και χείρα κίνει!" : Στα μοναστήρια και στις εκκλησιές υπήρχαν περισσοτεροι καλογεροι και παπαδες, να προσευχονται από ο,τι μαχιμοι άντρες στα τείχη. Και η παλλαικη άμυνα είναι η καλύτερη - οι Σουλιώτισσες γιατί το έκαναν; Οι Αργειτισσες γιατί ανέβηκαν στις στεγες των σπιτιων τους και σκοτωσαν τον Πύρρο με τα κεραμίδια; Oταν σε πολιορκουν πολυάριθμες ορδες βαρβαρων φυσικα και βρίσκεσαι σε απελπισια. Και παλλαϊκη όπως το λες αμυνα να γινοταν, δε μπορουσε να αλλαξει κατι. Ο μυθος πραγματι λεει ότι ηταν γεματα τα μοναστηρια και οι εκκλησιες από ιερωμενους, αλλα απο έναν πληθυσμο 50 χιλ. πόσους μαχιμους στρατιωτες μπορεις να βγαλεις? Η αμυνα της Πολης στηριχτηκε κυριως σε ολιγαριθμους ιταλους μισθοφόρους, οι οποιοι στρατιωτικως ηταν ανωτεροι από τους οθωμανους. Τα δε τειχη θεωρούνταν απορθητα. Η κατασταση αλλαξε δραματικα όταν οι τουρκοι περασαν στο στολο τους απ τη ξηρα και επιασαν τον Κερατιο. Επεξ/σία 1 Ιουνίου 2018 από rus
panos_0079 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 2 ώρες πριν, Cro-Magnon είπε Λυπάμαι που επανέρχομαι, αλλά το βασικό σου πρόβλημα είναι ότι μαύρισα το ρηχό FMJ και τον Κιούμπρικ αυτης της ταινίας του. Καταρχήν παραβλέπεις το γεγονός ότι αναφέρθηκα στην άλωση της Κωσταντινούπολης και είπα ότι η μοναδική ταινία που παρουσιάζει μία ανάλογη κατάσταση, είναι το KoH, το οποίο αν και χολιγουντιανή παραγωγή του Σκοττ, έχει πολύ ωραίες πολεμικές σκηνές, την παρουσία της Εύας και το κομμάτι της πολιορκίας μου θυμίζει την αντίστοιχη της Κωσταντινούπολης. Αν είναι η Ευάρα αμαρτία….BTW o Kubrick έβαλε δυο βιετναμέζες, αλλά ατύχησε κι εκεί... Ο παραλληλισμός είναι μεταξύ Balian και του Ιουστινιανη, κυρίως, για τους λόγους που προανέφερα. Σαν ταινία το KoH, έχει πολύ περισσότερη ιστορική πληροφορία, άσχετα από τον παραμορφωτικό φακό του Χόλυγουντ και μπορείς να το δεις σε πάρα πολλά σημεία. Επιλεκτικά αναφέρω τη συμπεριφορά του χριστιανού ιερωμένου προς τη νεκρή γυναίκα του Βάλιαν, το πως στρατολογούνταν οι σταυροφόροι, το θέμα της εξουσίας, του γάμου και του νομου στον μεσαίωνα, το κληρονομικό δίκαιο, τις σχέσεις των διάφορων ευγενών στην σταυροφορία και την διαφορετική θεώρηση των πραγμάτων που είχαν για την σχέση τους με τους μουσουλμάνους, την ανάλογη ιπποτική συμπεριφορά που έδειξαν αποδεδειγμένα οι μουσουλμάνοι και ο Σαλαντίν σε πολλές περιπτώσεις, τα θρησκευτικά μίση και πάθη κτλ αλλά και πάλι πάντα με τα χολιγουντιανά μέτρα και σταθμά. Με λίγα λόγια προσπάθησα να δείξω κατι αναλογο με την πτωση της Πόλης, μέσω του KoH, ως προς τις μάχες τα τεχνικά και τα ρέστα. Το αν σου άρεσε ή όχι αυτό που έγραψα, είναι καθαρά δικό σου πρόβλημα - είμαι σίγουρος ότι 1000 επιχειρήματα ακόμα να κατεβάσω, θα βλέπεις πάντα αυτό που θέλεις: το δάχτυλο κι όχι το φεγγάρι. Καλή συνέχεια! Δεν εννοουσα αυτό, αλλά την τραγικότητα της καταστασης τους και την απελπισία τους. Όμως, αφου το θετεις έτσι θα μπορούσα να σου απαντήσω ότι "Συν Αθηνά και χείρα κίνει!" : Στα μοναστήρια και στις εκκλησιές υπήρχαν περισσοτεροι καλογεροι και παπαδες, να προσευχονται από ο,τι μαχιμοι άντρες στα τείχη. Και η παλλαικη άμυνα είναι η καλύτερη - οι Σουλιώτισσες γιατί το έκαναν; Οι Αργειτισσες γιατί ανέβηκαν στις στεγες των σπιτιων τους και σκοτωσαν τον Πύρρο με τα κεραμίδια; Ρε φιλε...πιο προκλητικος κι απο τον Ραμος της Ρεαλ εισαι ναπουμε...
Fotis13 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Eλα τελειωνετε με τον γραφικο ,μπαινουμε να διαβασουμε για καμμια ταινια και βλεπουμε κατεβατα με ανουσια και βαρετα σχολια που σκοπο εχουν μονο να προκαλεσουν ,την αλλη φορα κανατε διατριβη στην αεροναυπηγικη .Υπαρχουν και αλλοι τροποι να βγαλετε τα κομπλεξ σας (που ειναι πολλα ) και την κακομοιρια σας , δεν ειναι ο ενδεδειγμενος χωρος αυτος ,κουραζετε ... Molly's Game Aπο τον πολυ καλο σεναριογραφο Sorkin μια αληθινη ιστορια την οποια παρουσιαζει με σφιχτη δομη ,ενταση αν και σε μερικα σημεια υπεραναλυει καταστασεις χωρις να ειναι απαραιτητο . Υποβοηθουμενη απο πολυ καλες ερμηνειες και μια υποδειγματικη υποκριτικα και πολυ sexy Chastain που στην ταινια αποτελει τον ορισμο του οταν μια γυναικα ξερει να ντυθει και να βαφτει βελτιωνεται κατα 40% . Δειχνει πως μια εξυπνη και δραστηρια φυση με προτερο αθλητικο background , προερχομενη απο μια μικροαστικη οικογενεια , μπορει να εκμεταλευτει τις ικανοτητες και την οξυδερκεια της και να βγαλει πολλα χρηματα απο αυτο ακομα και αν ακροβατει στα ορια του νομου . Αν και την ξεκινησα με χαμηλες προσδοκιες με κερδισε και σιγουρα αξιζει τον χρονο σας . 7,5/10 Επεξ/σία 1 Ιουνίου 2018 από Fotis13 3
papoys1 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 Fotis13 Ενδιαφέρουσα φαίνετε. Θα μπει στο πρόγραμμα για θέαση. 1
moumos Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 Εχθές το βράδυ ξεκίνησα να δω το a quiet place https://www.imdb.com/title/tt6644200/?ref_=nv_sr_1 με την Emily Blunt. Η ταινία φάνηκε αρκετά καλή παρά την σιωπή της, αλλά κατόπιν συζυγικών πιέσεων διεκόπη στο 5λεπτο για κάτι πιο ανάλαφρο και έτσι είδαμε το Sole a catinelle https://www.imdb.com/title/tt3066270/ έχοντας αρκετές προσδοκίες λόγω του Quo Vado https://www.imdb.com/title/tt5290524/?ref_=nv_sr_1 με τον ίδιο ηθοποιό. Δεν μπορώ να πω να επαληθεύτηκαν οι προσδοκίες μου αλλά τουλάχιστον πέρασε ευχάριστα η βραδιά. Είχε κάποιες αστείες στιγμές αλλά το quo vado δεν το πλησίαζε καν. Βαθμολογία 5.5/10. 1
*nenya* Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 Πετυχα τυχαια στην TV το Notebook, θυμηθηκα διαφορες φιλες μου κατα καιρους να με πρηζουν να δω την συγκεκριμενη ταινια, οτι θα μ'αρεσει κλπ κλπ. Μα ποσο λιγο με ηξεραν!! (Προφανως δεν ειμαστε φιλες πια ) Οχι μονο δεν μου αρεσε το Notebook (εκανα προσπαθειες να το τελειωσω) αλλα επαιζε κι αυτος ο αταλαντος που σιχαινομαι, ο Gosling, και τον εβαλαν να ταιριαξει σαν διδυμο με την Regina George. Δεν εχω λογια! Πολλα κλισε η ταινια, εκνευριστικη και αταιριαστη μουσικη, μεγαλα λαθη στην απεικονιση της εποχης, απλοποιηση οσον αφορα την νοσο Alzheimer's και αλλα πολλα. Α! Μια σκηνη μου αρεσε μονο: το ζευγαρακι να κανει βολτα με βαρκα σε μια λιμνουλα που ηταν γεματη παπιες. Τα πλανα ηταν πανεμορφα εκει. 2/10 γι'αυτη την συλλογη απο κλισε και τις κακες επιλογες μουσικης. 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) You got yourself Notebooked? 😮 Επεξ/σία 1 Ιουνίου 2018 από ThReSh 1
mary Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 Χτες βράδυ είπαμε να δούμε κάτι ανάλαφρο. Καταλήξαμε στο Game night https://m.imdb.com/title/tt2704998/ Για ανάλαφρη διάθεση, γέλιο και λίγη δράση το προτείνω.
M@dB0x Δημοσ. 2 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2018 Αν δε σου σρεσε το notebook....... αστο καλυτερα, δεν ειναι για σενα ο κινηματογραφος. 1 1 1 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις