Προς το περιεχόμενο

The Official (κι άλλο;) Picture Thread. [Old]


Lucifer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ό,τι είπε ο Manuel.

Δεν πιστεύω πως η τέχνη είναι προς "χρήση". Δεν εξαρτάται σε πόσους και ποιους απευθύνεται.

Πάντα τα έργα της τέχνης έχουν το χαρακτήρα του "ανώφελου".

 

Άρα και ο σηκωμένος γιακάς στα polo μπλουζάκια είναι τέχνη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Άρα και ο σηκωμένος γιακάς στα polo μπλουζάκια είναι τέχνη...

Αν μιλάς για το "ανώφελο" το διόρθωσα.

Άλλο ήθελα να γράψω και άλλο έγραψα, ελέω νύστας.

Δεν είναι δική μου φράση, απο κάπου την δανείστηκα, αλλά δε θυμάμαι ποιος την είπε.

Είμαι σχεδόν σίγουρος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@μαφάλντα:

 

Είμαι άσχετος απο ζωγραφική. Αλλά ας πούμε ότι ξέρω ενα δύο πράγματα παραπάνω στην μουσική. Όχι τρελά πράγματα. Απο δική μου ενασχόληση με την θεωρία της. Και μπαίνω στον πειρασμό να ''συγκρίνω'' κάποιες κατστάσεις των 2 τεχνών αλλά μόνο στην ιδιότητα τους ως τέχνες.

 

Θεωρώ ότι ο συγκεκιρμένος πίνακας ανήκει στην μοντέρα ζωγραφική. (εκτός και αν κάνω λάθος, λίγο ρόλο παίζει). Έχω στο νού μου, πράγματα που αφορούν την μουσική τα οποία τα λες ακραία. Σχεδόν θόρυβος. Κάποιοι δεν το αποκαλούν καν μουσική.

 

ΩΣΤΟΣΟ. Ας πούμε ότι φέρνουμε μια επαγγελματική μπάντα να γράψει ένα τέτοιο κομμάτι, και έναν παντελώς άσχετο απο μουσική που απλά θα γράψει κάτι πολύ χαζό για να κοροιδέψει. Είμαι σε θέση να καταλάβω τι είναι τι, πολύ εύκολα. Μπορώ να σου πω ποιο ειναι το κανονικό και ποιο το ψεύτικο.

 

Αν υποθέσουμε ότι δεν ήξερες τον συγκερκιμένο πίνακα, ούτε τον δημιουργό του. Και σου έφερνα αυτόν τον πίνακα, και έναν που έφτιαξα εγώ για να κοροιδέψω. Θα ήσουν σε θέση να ξεχωρίσεις ποιος είναι αυθεντικός και ποιος ζωγραφίστηκε απο άνθρωπο που έπιανε πρώτη φορά στα χέρια του πινέλο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν υποθέσουμε ότι δεν ήξερες τον συγκερκιμένο πίνακα, ούτε τον δημιουργό του. Και σου έφερνα αυτόν τον πίνακα, και έναν που έφτιαξα εγώ για να κοροιδέψω. Θα ήσουν σε θέση να ξεχωρίσεις ποιος είναι αυθεντικός και ποιος ζωγραφίστηκε απο άνθρωπο που έπιανε πρώτη φορά στα χέρια του πινέλο?

Αυτό ακριβώς ήθελα να γράψω κι εγώ, και είναι ένας προβληματισμός που με βασανίζει.

Και δεν είναι μόνο αν είσαι άσχετος. Αλλά με ποιο τρόπο το κάνεις. Μπορεί κι εγώ να είμαι άσχετος, αλλά να δημιουργήσω κάτι αφηρημένο με κόπο και προσπάθεια, και να είναι καλό.

Αλλά αν κάποιος το κάνει σχεδόν στη τύχη, προσέχοντας λίγο τα χρώματα, τότε τι γίνεται;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα συμφωνείς ότι η τέχνη όπως αντιμετωπίζεται τώρα από τους απανταχού καλλιτέχνες & φίλους της τέχνης, είναι μόνο για ένα μικρό μέρος του γενικού πληθυσμού και δεν φτιάχνεται για όλους σωστά; Μόνο για τους "ανώφελους" "ψαγμένους" "κουλτουριάρηδες".

 

Σόρρυ αλλά αυτό δεν την αλλάζει από το να βάλει κάποιος κάγκουρας νέον στο στρυγγυλοφάναρό του. Και εκείνη η "τέχνη" μόνο για τους λίγους κάγκουρες απευθύνεται.

 

Κατά συνέπεια, ότι απευθύνεται σε συγκεκριμένο μέρος ανθρώπων ΔΕΝ είναι τέχνη, είναι αισθητική.

 

 

 

Αυτό 1305741353_204972884_1---Honda-C-50.jpg απευθύνεται σε MHTROGLOU.jpg

 

Και αυτό mona_lisa.jpg σε όλο τον κόσμο.

 

 

 

Άλλο λοιπόν η τέχνη και άλλο η αισθητική που περνάνε για τέχνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3p0v62.jpg

 

Κατα καποιο τροπο η παραπανω εικονα με καλυπτει για τετοιου ειδους τεχνη.

Ισως ο λογος που εχουν αξια τετοια κομματια ειναι η πρωτια και η πρωτοτυπια.

 

Και μιας και μιλησαμε για μουσικη, θυμαμαι εναν πιανιστα που εγραψε ενα κομματι στο οποιο απλα καθεται και κοιταζει το κοινο.

Ο Manuel νομιζω ειχε μιλησει καποια στιγμη για αυτο παλιοτερα.

http://www.youtube.com/watch?v=zY7UK-6aaNA&feature=related

 

Προσωπικα δεν θα εδινα δραχμη για τετοια εργα τεχνης, αλλα ισως να εχουν την αξια που τους κοστολογουν.

Ισως απο την αλλη ο τυπος που τα αγορασε να ηθελε να ξεπλυνει χρημα.

Who knows?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Orange, Red, Yellow

2012_04_rothko10.jpg

 

Αυτός ο πίνακας πουλήθηκε για ... $86.9Μ

My goodness! Οι ανθρωποι ειναι ηλιθιοι..... :eek: :-(

Εγω δεν θα εδινα πανω απο 5 ευρω για αυτον. Αν και ισως τον αδικω μεσα απο την οθονη του υπολογιστη και να ειναι πολυ ωραιοτερος απο κοντα. Ισως για 50 ευρω. Παραπανω για εναν πινακα δεν δινω(αντε αν εκατσε με τις ωρες καποιος και εφτιαξε ενα φοβερο τοπιο ή μια φοβερης εμπευσης ζωγραφια με κατι καθηλωτικο τοτε δινω και 100 ευρω πχ).

 

Γιατι την απολυτη αηδια της τραγικοτατης κομφορμιστικης συμπεριφορας του να αγορασω "πινακα ονομα" δεν θελω καν να την αναφερω γιατι θα συγχιστω τζαμπα. Το να μου πει δηλαδη καποιος οτι δεν αγοραζεις τον πινακα αλλά το ονομα του καλλιτεχνη. Εαν μου το πει αυτο το μόνο που θα αξιζει ως απαντηση ειναι οτι ειναι γελοιος και ανοητος και οτι θελει σωσιβια λεμβο μπας και βγει απο τον βάλτο κομφορμισμου που εχει πεσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφερέσαι στο 4:33 του John Cage. Έντιτ: Άργησα. Πολύ.

 

Επίσης, καλό θα ήταν να ανοιχτεί ένα καινούργιο θέμα να πλακωθ... εμμ, συζητήσουμε εκεί για τη μοντέρνα τέχνη, γιατί θα ξυπνήσει αύριο το πρωί κάνας σνουμπ ή κάνας λούσιφερ, θα δουν τον "παρακατιανό" μοντερέητορ να τρολάρει και να σπαμάρει εδώ μέσα, και θα τα σβήσουν όλα.

 

ΥΓ> Γεια σου σέλερς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3p0v62.jpg

 

Κατα καποιο τροπο η παραπανω εικονα με καλυπτει για τετοιου ειδους τεχνη.

Ισως ο λογος που εχουν αξια τετοια κομματια ειναι η πρωτια και η πρωτοτυπια.

 

Και μιας και μιλησαμε για μουσικη, θυμαμαι εναν πιανιστα που εγραψε ενα κομματι στο οποιο απλα καθεται και κοιταζει το κοινο.

Ο Manuel νομιζω ειχε μιλησει καποια στιγμη για αυτο παλιοτερα.

http://www.youtube.com/watch?v=zY7UK-6aaNA&feature=related

 

Προσωπικα δεν θα εδινα δραχμη για τετοια εργα τεχνης, αλλα ισως να εχουν την αξια που τους κοστολογουν.

Ισως απο την αλλη ο τυπος που τα αγορασε να ηθελε να ξεπλυνει χρημα.

Who knows?

 

FYI τον ειχε παει στα δικαστηρια αλλος συνθετης για παραβιαση πνευματικων δικαιωματων πανω στο συγκεκριμενο κομματι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα συμφωνείς ότι η τέχνη όπως αντιμετωπίζεται τώρα από τους απανταχού καλλιτέχνες & φίλους της τέχνης, είναι μόνο για ένα μικρό μέρος του γενικού πληθυσμού και δεν φτιάχνεται για όλους σωστά; Μόνο για τους "ανώφελους" "ψαγμένους" "κουλτουριάρηδες".

 

Άλλο λοιπόν η τέχνη και άλλο η αισθητική που περνάνε για τέχνη.

Δεν ξέρω, κι εγώ δεν έχω λύσει το πρόβλημα αυτό μέσα μου.

Πιστεύω πως η τέχνη απευθύνεται στην ανθρωπότητα. Κάνω τον διαχωρισμό με την κοινωνία εδώ.

Αλλά ο καλλιτέχνης δεν πρέπει να έχει στο νου του όταν δημιουργεί ποιοι μπορεί να εκλάβουν κάτι απο έναν πίνακα. Ούτε πρέπει να προσπαθεί να απευθυνθεί σε πολλούς, αλλά ούτε πρέπει να απευθυνθεί και σε ειδικό-εκπαιδευμένο κοινό.

Δεν θα πρέπει να τον νοιάζει καν αν κάποιος της εποχής του κερδίσει κάτι απο το έργο του. Μπορεί να συμβεί αργότερα.

 

Επίσης θεωρώ πως ένας καλλιτέχνης έχει καθήκον να αγνοεί την κοινή γνώμη. να την αγνοεί. Να μην ενδιαφέρεται αν συμβαδίζει με τις κοινωνικές αρχές, ούτε με την αισθητική της εποχής κτλ.

 

Σίγουρα όμως, θεωρώ πως ένα έργο τέχνης πρέπει να είναι δημιούργημα ευφυίας.

 

Είμαι μπερδεμένος πολύ, προσπαθώ να λύσω κάποια πράγματα στο μυαλό μου, πιστεύω δεν είμαι ο μόνος και αυτό με καθησυχάζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφερέσαι στο 4:33 του John Cage. Έντιτ: Άργησα. Πολύ.

 

Επίσης, καλό θα ήταν να ανοιχτεί ένα καινούργιο θέμα να πλακωθ... εμμ, συζητήσουμε εκεί για τη μοντέρνα τέχνη, γιατί θα ξυπνήσει αύριο το πρωί κάνας σνουμπ ή κάνας λούσιφερ, θα δουν τον "παρακατιανό" μοντερέητορ να τρολάρει και να σπαμάρει εδώ μέσα, και θα τα σβήσουν όλα.

 

ΥΓ> Γεια σου σέλερς.

 

Γεια σου και σένα ρε Θάνο.

Καθόλου τρολ, σοβαρά μιλάω.

Σπαμ ναι όμως. Άσε να συμμαζεύον αύριο. Τσάμπα δεν τους πληρώνουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nα ξεκαθαρισουμε κατι:

 

Το προβλημα δεν ειναι αν ειναι η οχι τεχνη.Με γεια τους και χαρα τους,πες πως αυτη η αηδια που μοιαζει με πλευρα σκουρριασμενου τενεκε λαδιου,ειναι τεχνη.no problem.

 

Το πραγματικο προβλημα ειναι γιατι αυτος ο πινακας αξιζει 85m? πως ακριβως οριζεται αυτη η τοσο ακριβη τιμη; γιατι ενας αλλος πινακας με πλουσια τοπια,λεπτομερεις ανθρωπους,χρωματα και εικονες,που δημιουργει ατμοσφαιρα και περναει μηνυματα,να μην αξιζει ουτε 100e? πως βγαινουν αυτα τα τεραστια νουμερα; απο ποιον; και γιατι;

 

εν ολιγοις γιατι ενας πινακας με μονο το χρωμα του εμετου αξιζει παραπανω ως τεχνη απο ενα γαματο graffiti η ενα εντυπωσιακο street painting?

what gives?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nα ξεκαθαρισουμε κατι:

Το προβλημα δεν ειναι αν ειναι η οχι τεχνη.Μεγια τοςυ και χαρα της,πες πως αυτη η αηδια που μοιαζει με πλευρα σκουρριασμενου τενεκε λαδιου,ειναι τεχνη.

Το ερωτημα ειναι γιατι αυτος ο πινακας αξιζει 85m? πως ακριβως οριζεται αυτη η τοσο ακριβη τιμη; γιατι ενας αλλος πινακας με πλουσια τοπια,λεπτομερεις ανθρωπους,χρωματα και εικονες,να μην αξιζει ουτε 100e?

πως βγαινουν αυτα τα τεραστια νουμερα;

Η τιμή ορίζεται απο τον αγοραστή. Σε δημοπρασία δεν πουλήθηκε; Ή κάνω λάθος;

Αν οριζόταν απο τον καλλιτέχνη θα υπήρχε ο προβληματισμός που λες.

Τώρα το τι βρήκε ο αγοραστής και τον πήρε δε ξέρουμε. Μπορεί να είδε κάτι που δε βλέπουμε εμείς, μπορεί να το έκανε για τη τρέλα του, για ξέπλυμα κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τιμή ορίζεται απο τον αγοραστή. Σε δημοπρασία δεν πουλήθηκε; Ή κάνω λάθος;

Αν οριζόταν απο τον καλλιτέχνη θα υπήρχε ο προβληματισμός που λες.

Τώρα το τι βρήκε ο αγοραστής και τον πήρε δε ξέρουμε. Μπορεί να είδε κάτι που δε βλέπουμε εμείς, μπορεί να το έκανε για τη τρέλα του, για ξέπλυμα κτλ.

 

με τι τιμη ξεκινησε στην δημοπρασια; και γιατι βγηκε στην δημοπρασια εξαρχης; προφανως γιατι ειχε αξια; ποιος την αποδιδει αυτη την αξια;

και σιγουρα για να φτασει στα 85μ σημαινει οτι υπηρχε σκληρος ανταγωνισμος για το ποιος θα τον αποκτησει.

αρα δεν ηταν μονο ενας αγοραστης που εφτασε τα 85m,θα υπηρχαν και αλλοι που θα διναν,πιστευω,50,60 η 70 η και 80m.

ετσι δεν παει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με τι τιμη ξεκινησε στην δημοπρασια; και γιατι βγηκε στην δημοπρασια εξαρχης; προφανως γιατι ειχε αξια; ποιος την αποδιδει αυτη την αξια;

και σιγουρα για να φτασει στα 85μ σημαινει οτι υπηρχε σκληρος ανταγωνισμος για το ποιος θα τον αποκτησει.

αρα δεν ηταν μονο ενας αγοραστης που εφτασε τα 85m,θα υπηρχαν και αλλοι που θα διναν,πιστευω,50,60 η 70 η και 80m.

ετσι δεν παει;

Το ότι ξεκίνησε σε δημοπρασία και με κάποια τιμή, ίσως έχει να κάνει με το όνομα του καλλιτέχνη. Αυτό μπορώ να υποθέσω.

Μπορεί επίσης να ήταν 2 οι αγοραστές για τον πίνακα, σε αυτές τις δημοπρασίες απο ότι έχω καταλάβει το παιχνίδι δε παίζεται ανάμεσα σε πολλούς. Πάλι υποθέσεις κάνω.

Αυτά, ας μην επιβαρύνουμε άλλο με οfftopic.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...