Προς το περιεχόμενο

Ανακάμπτει από τις πλημμύρες ο κυριότερος κατασκευαστής κινητήρων σκληρών δίσκων


parsifal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επιτέλους και ένα πολύ καλό νέο.Άρχισαν να γεμίζουν άσχημα οι σκληροί και με αυτες τις τιμές που έχουν τώρα δεν νομίζω να τους ακουμπάει κανείς.2tb wd element 90 ευρο το Μάιο που μας πέρασε απο το plaisio και τώρα τον έχουν 169.Ότι να ναι δηλαδή.Αν δεν πάει πάλι στα 90 τώρα που ανακάμπτουν τα εργοστάσια θα είναι μεγάλοι καραγκιόζιδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

Στα 90 θα παει μολις αρχιζουν να τον αγοραζουν σε αντιστοιχη τιμη παλι.

 

γιατι νομιζεις οτι αυτους τους πηραν σε ποιο μεγαλη τιμη?

τα εχουν σε αποθηκες κ απο τη στιγμη που βρηκαν δικαιολογια τους ανεβασαν..

ειναι το ιδιο με τη βενζινη..ανεβαινουν οι τιμες αλλα αυτοι εχουν ακομη την παλια βενζινη με τη νεα τιμη..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καποτε μας ειχαν πει στη σχολη οτι καποιες φορες στο εμποριο εξαρτηματα που εχουν ζητηση και ειναι αναγκαια για την κατασκευη καποιας συσκευης (με τρομερη ζητηση ομως οπως ειναι οι σκληροι δισκοι), δεν εχουν αντιστοιχια τιμης-πολυπλοκοτητας. αν ο βηματικος κινητηρας που χρησιμοποιειται σε ενα σκληρο δισκο ΔΕΝ χρησιμοποιειτο σε ενα σκληρο δίσκο θα ηταν ενα πανακριβο εξαρτημα λόγω του οτι ελαχιστοι εχουν την τεχνολογια και την ικανοτητα να τον κατασκευασουν.

 

αρα στην περιπτωση των σκληρων δισκων εχουμε ενα φαινομενο οπου ενα εξαρτημα οφειλει και αναγκαζεται μια εταιρια να το πουλησει φθηνα...ετσι ωστε μια δευτερευουσα συσκευη οπως ενας σκληρος δισκος να εχει ''λογικη'' τιμη και να ειναι εμπορευσιμος. παραδοξο αλλα οπως βλεπετε αυτο δημιουργει ενα περιεργο ισοζυγιο οπου αν πεσει η διαθεσιμοτητα ελαχιστα σε βηματικους κινητηρες αυτοματως εκτοξευεται αφυσικα η τιμη της συσκευης στην οποια χρησιμοποιειται

 

αν θελετε μια εικονα για το τι ακριβως μαγικο εξαρτημα ειναι ο βηματικος κινητηρας κοιταξτε http://www.electronics-lab.com/pic-in-greek/samples/stepper/Operation_principle_of_stepper_motor.htm

 

τελος απο την εμπειρια σας βρε παιδια ποτε πιστευετε οτι θα επανερθουν σχετικα οι σκληροι σε λογικες τιμες?

Δεν διαφωνώ με την θεωρία που ανέπτυξες απλά στο συγκεκριμένο θέμα δεν έχει εφαρμογή μιας και ο τρόπος που περιστρέφονται οι σκληροί δίσκοι δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο σαν τεχνολογία ούτε κάτι το πρόσφατο (ως ανακάλυψη)

 

μαγνήτες μετακινούν τον άξονα.. όσο μεγαλύτερη τάση δόσεις στους μαγνήτες τόσο πιο γρήγορα ο άξονας αυτός θα περιστρέφεται.

 

Τα υλικά είναι φτηνά και η διαδικασία υλοποίησης το ίδιο φτηνή. μπορείς και μονος σου με ελάχιστα ευρώ ~1-10 να κανεις μια παρόμοια κατασκευή(βεβαια επειδή θα το κανεις μονος σου σίγουρα θα βγει πολύ ακριβότερο αποσο θα'βγαίνε στην που έχει εργοστάσιο παραγωγής και έμπειρο δυναμικό :P )

Φυσικά δεν μιλάω ολόκληρο τον σκληρό δίσκο!Αλλά για τον κινητήριο μηχανισμό του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα δουμε σε λιγες μερες στις ειδησεις

"τραγικες καταστασεις στη κινα,εργατες αναγκαζονται να δουλεψουν υποβρυχιως με αναπνευστηρες και βατραχοπεδιλα"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

- 1 εβδομάδα εκτιμώ ότι χρειάζεται για να πάνε οι σερβοκινητήρες στα εργοστάσια παραγωγής δίσκων

 

- μερικές μέρες για παραγωγή παρτίδας, συσκευασίας, ελέγχου και αποστολή,

 

- μερικές μέρες ή εβδομάδες για την αποστολή στην Ευρώπη (συνήθως οι εταιρείες τα βαριά προϊόντα και τις μεγάλες παραγγελίες τις στέλνουν με κοντέϊνερ, τα οποία μεταφέρονται με καράβι)

 

 

- μερικές μέρες για τον εκτελωνισμό και την αποστολή από τα κεντρικά της Ευρώπης στις αντιπροσωπείες σε κάθε χώρα

 

- μερικές μέρες για την αποστολή στα καταστήματα.

 

 

 

Συνοπτικά: Στην καλύτερη σε 3 εβδομάδες θα αρχίσουν να μειώνονται οι τιμές, και αυτό υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα κρατήσουν επίτηδες υψηλά τις τιμές για να κερδίσουν την περίοδο των Χριστουγέννων. Στα παλιά επίπεδα θα πέσουν σε 6 μήνες (και εάν).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν διαφωνώ με την θεωρία που ανέπτυξες απλά στο συγκεκριμένο θέμα δεν έχει εφαρμογή μιας και ο τρόπος που περιστρέφονται οι σκληροί δίσκοι δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο σαν τεχνολογία ούτε κάτι το πρόσφατο (ως ανακάλυψη)

 

μαγνήτες μετακινούν τον άξονα.. όσο μεγαλύτερη τάση δόσεις στους μαγνήτες τόσο πιο γρήγορα ο άξονας αυτός θα περιστρέφεται.

 

Τα υλικά είναι φτηνά και η διαδικασία υλοποίησης το ίδιο φτηνή. μπορείς και μονος σου με ελάχιστα ευρώ ~1-10 να κανεις μια παρόμοια κατασκευή(βεβαια επειδή θα το κανεις μονος σου σίγουρα θα βγει πολύ ακριβότερο αποσο θα'βγαίνε στην που έχει εργοστάσιο παραγωγής και έμπειρο δυναμικό :P )

Φυσικά δεν μιλάω ολόκληρο τον σκληρό δίσκο!Αλλά για τον κινητήριο μηχανισμό του.

 

Δεν μίλησε προφανώς για το μοτεράκι ο άνθρωπος, αλλά για το μηχανισμό που κινεί την ΚΕΦΑΛΗ του σκληρού που γράφει και διαβάζει τα δεδομένα που κάνει χιλιάδες κβαντισμένες κινήσεις ανά λεπτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως βλέπω πως και οι αγγελίες των "παλιών","μεταχειρισμένων" δίσκων, έχουν ανέβει σε εξωπραγματικά νούμερα... Ε ρε τι σου κάνει το στοκ κάποιων.

 

Πολύ σωστός ένας, που πουλούσε ένα δίσκο 1.5ΤΒ (ασχέτως που δεν τον αγόρασα) που δν ανέβασε ούτε ευρώ την τιμή του απο την προ πλημμύρας αγγελία.

 

Αλλά και άλλοι; που εμφανίστηκαν ως δια μαγείας με 10 δίσκους για πούλημα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

καλά και εγώ έχω 2-3 δίσκους για πούλημα που βαριόμουν να βάλω αγγελία εξαιτίας του στρατού, που να ήξερα ότι θα συνέβαινε κάτι τέτοιο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...