Προς το περιεχόμενο

Daytona Monster 180 (taiwan)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

http://www.gorgolis.gr/monster180.htm

 

 

Ακούω γνώμες. Για καινούριο, με συμπλέκτη σε αυτά τα κυβικά πιστεύω πως είναι τίμιο. Αν γίνεται γνώμες όπως "Κινέζικες μαλακίες, πάρε ένα honda να κρατήσει 200 χρόνια" θα παρακαλούσα θερμά να αποφευχθούν. Έγω την γνώση του τι σκέφτομαι να αγοράσω, το έχω δεί από κοντά, γνωρίζω τους συμβιβασμούς που θα κάνω όσο αφορά πλαστικά κτλ. Απλά βαρέθηκα τον κάθε απατεώνα στο car.gr που πουλάει το σαπίμι του και περιμένει να το αγοράσεις σαν γουρούνι στο σακί, επειδή λέει πάνω του μια γνωστή μάρκα. Αν κάποιος το έχει οδηγήσει ακόμη καλύτερα.

Δημοσ.

Μια χαρα δειχνει το μηχανακι, πολυ ομορφο εμφανησιακα και με ικανοποιητικες επιδοσεις. Αμα εχεις σκοπο να το προσεχεις και να το φροντιζεις δεν πιστευω να σου βγαλει προβληματα, αλλωστε ειναι πολυ απλο μηχανολογικα αν και κατι με ψεκασμο θα εκαιγε λιγοτερα.

Δημοσ.

Συμφωνω σ αυτο που λες για το car.gr ,πραγματικα λιγοι ειναι αυτοι που εχουν προσεγμενο ή σωστο μηχανακι , οποτε καλα κανεις και παιρνεις ενα καινουριο daytona , σιγουρα θα ναι καλυτερο απ τα χρεπακια που πουλανε μερικοι στο καρα.τζιαρ Δεν εχω "καβαλησει" το συγκεκριμενο αλλα σε γενικες γραμμες εχω ακουσει απο φιλους μου καλα λογια ,εξαλλου οπως ειπε και ο lary αμα το προσεχεις και εισαι συνετος , δε θα βγαλει προβληματα...!

Δημοσ.

Οι γνώμες περι "Κινέζικες μαλακίες, πάρε ένα honda να κρατήσει 200 χρόνια" είναι λίγο δύσκολο να μην ειπωθούν.

Στα 2.200 που βρίσκεις αυτο το κατασκεύασμα υπάρχουν ένα σωρό άλλα μηχανάκι να κάνεις τη δουλειά σου σωστά και αξιόπιστα σε βάθος χρόνου.

ΟΚ βαρέθηκες το car.gr αλλα με σωστή έρευνα βρίσκεις κάτι καλό που θα είναι πολύ καλύτερο απο το "monster 180".

 

Είναι κρίμα να δώσεις 2.200 γι αυτό!!

 

Φιλικά!

Δημοσ.

Σόρρυ αλλα απο γιαπωνέζο στα 2.200 βρίσκεις παπί. Δεν θέλω παπί. Θέλω μοτοσυκλέτα με συμπλέκτη, καινούρια σε αυτό το budget. Αν είχα διαθέσιμα 5000 ευρώ, προφανώς και θα έπαιρνα κάτι καλύτερο. Ο καθένας ψωνίζει σύμφωνα με την τσέπη του. Γι αυτό υπάρχει ο κινέζος, ο ταιβανέζος, ο κορεάτης, ο ιταλός, ο ιάπωνας.

Δημοσ.

Μάλλον θα σου ξέφυγε αυτό...

 

Καλύτερα να θυσιάσεις κυβικά (με αμφίβολη απόδοση) και να κερδίσεις σε αξιοπιστία, ποιότητα κατασκευής κλπ κλπ!

Δημοσ.

Οταν Daytona Sprinter (του πατερα) ερχεται με μαυρα, νερουλα υγρα φρενων με σπογκωδη αισθηση στη μανετα απο το εργοστασιο (αλλαγη στο γειτονα Γκοργκολη δεν ειχε ιδιαιτερο αποτελεσμα, και αναγκαστηκαμε να αλλαξουμε μονοι υγρα) , και οταν πεθαινει η τρομπα του πισω φρενου στα 1500χλμ... Τι να πω... Αργοτερα, τα πισω αμορτισερ σταματησαν να αποσβαινουν μετα απο 2000χλμ, ενω τα ταπεργουεαρ πλαστικα αρχσαν τους τριγμους απο τα 2500χλμ. Στα 3000χλμ το φαναρι αρχισε να μαζευει υγρασια, ενω σκουρια αρχισε να κανει αισθητη την παρουσια της σε διαφορες βιδες.

 

Το σαπακι πηρε δρομο τελικα, καθως φαινοταν οτι δεν θα εβγαζε χρονο απροβληματιστο, και αντικατασταθηκε με ενα (οχι τοσο οικονομικο μεν) αλλα αθραυστο CB 500 (απο αγγελια ιδιωτη στο car.gr που πολλοι φαίνεται οτι σνομπαρουν, οπως και οτιδηποτε μεταχειρισμενο γενικα) το οποιο προσφατα ξεπερασε τα 5.000 χιλιομετρα στην κατοχη μας (εξτρα στα υπαρχοντα 28.000), και το οποιο δεν εχει κανει κιχ ως στιγμης.

 

Καλο ειναι το καινουργιο, αλλα να τα αξιζει. Αν ειχα να διαλεξω μεταξυ ενος καινουργιου αμφιλεγομενου μοντελου/κατασκευαστη, με ενα μεταχειρισμενο με αποδεδειγμενη (συμφωνα με την "κοινη γνωμη" στα διαφορα μοτοσυκλετιστικα φορα) αξιοπιστια, θα διαλεγα το δευτερο.

Δημοσ.

Οταν Daytona Sprinter (του πατερα) ερχεται με μαυρα, νερουλα υγρα φρενων με σπογκωδη αισθηση στη μανετα απο το εργοστασιο (αλλαγη στο γειτονα Γκοργκολη δεν ειχε ιδιαιτερο αποτελεσμα, και αναγκαστηκαμε να αλλαξουμε μονοι υγρα) , και οταν πεθαινει η τρομπα του πισω φρενου στα 1500χλμ... Τι να πω... Αργοτερα, τα πισω αμορτισερ σταματησαν να αποσβαινουν μετα απο 2000χλμ, ενω τα ταπεργουεαρ πλαστικα αρχσαν τους τριγμους απο τα 2500χλμ. Στα 3000χλμ το φαναρι αρχισε να μαζευει υγρασια, ενω σκουρια αρχισε να κανει αισθητη την παρουσια της σε διαφορες βιδες.

 

Το σαπακι πηρε δρομο τελικα, καθως φαινοταν οτι δεν θα εβγαζε χρονο απροβληματιστο, και αντικατασταθηκε με ενα (οχι τοσο οικονομικο μεν) αλλα αθραυστο CB 500 (απο αγγελια ιδιωτη στο car.gr που πολλοι φαίνεται οτι σνομπαρουν, οπως και οτιδηποτε μεταχειρισμενο γενικα) το οποιο προσφατα ξεπερασε τα 5.000 χιλιομετρα στην κατοχη μας (εξτρα στα υπαρχοντα 28.000), και το οποιο δεν εχει κανει κιχ ως στιγμης.

 

Καλο ειναι το καινουργιο, αλλα να τα αξιζει. Αν ειχα να διαλεξω μεταξυ ενος καινουργιου αμφιλεγομενου μοντελου/κατασκευαστη, με ενα μεταχειρισμενο με αποδεδειγμενη (συμφωνα με την "κοινη γνωμη" στα διαφορα μοτοσυκλετιστικα φορα) αξιοπιστια, θα διαλεγα το δευτερο.

 

 

Θα συμφωνήσω μαζί σου, προς το παρόν όμως επειδή δεν έχω όρεξη να κλείσω τριψήφιο αριθμό με τον κάθε βλάκα στο car.gr που δε σου δίνει τα στοιχεία του όπως σταθερό τηλ. ή σου λέει πως το όχημα είναι ανασφάλιστο και δε μπορει να το πάει στο μηχανικό για τσέκ. Γενικώς απογοητεύθηκα με τις 8/10 περιπτώσεις, να προσπαθούν να σου πουλήσουν γουρούνι στο σακί, ασχέτως ποσού. Προς το παρόν αναβάλλεται η αγορά, μέχρι να βγέι κανα αξιόπιστο κ φθηνό. Έχω δει κα φίλο μου που έχει γίνει θαμώνας στο car κάθε τρείς και λίγο παίρνει χρέπι που μοιάζει κούκλα κ μέσα σε λίγους μήνες το αλλάζει επειδή τελικά ήταν τριμπούρδελο. Το έχει φοβηθεί το μάτι μου το συγκεκριμένο site.

Δημοσ.

το χρεπι το ξαναπουλαει στο car.gr ή το δινει παλιοσιδερα ?? :P :P

 

[δεν θελω σε καμια περιπτωση να θιξω τον φιλο σου , απλα θελω να πω πως μια περιπτωση ισως ειναι κ αυτη ,παρομοια με του φιλου σου.αλλωστε το μεταχειρισμενο θελει πολυ ψαξιμο δυστυχως

Δημοσ.

Μάλλον θα σου ξέφυγε αυτό...

 

Καλύτερα να θυσιάσεις κυβικά (με αμφίβολη απόδοση) και να κερδίσεις σε αξιοπιστία, ποιότητα κατασκευής κλπ κλπ!

 

ωραια μηχανη/μηχανακι (λογω κυβικων το λεω μηχανακι)! και απο οτι διαβαζω και παρα πολυ οικονομικη στη χρηση της, ακομα και εντος πολης!

 

το χρεπι το ξαναπουλαει στο car.gr ή το δινει παλιοσιδερα ?? :P :P

 

[δεν θελω σε καμια περιπτωση να θιξω τον φιλο σου , απλα θελω να πω πως μια περιπτωση ισως ειναι κ αυτη ,παρομοια με του φιλου σου.αλλωστε το μεταχειρισμενο θελει πολυ ψαξιμο δυστυχως

 

αυτο σκεφτηκα κι εγω οταν διαβασα το ποστ του! :P

Δημοσ.

το χρεπι το ξαναπουλαει στο car.gr ή το δινει παλιοσιδερα ?? :P :P

 

[δεν θελω σε καμια περιπτωση να θιξω τον φιλο σου , απλα θελω να πω πως μια περιπτωση ισως ειναι κ αυτη ,παρομοια με του φιλου σου.αλλωστε το μεταχειρισμενο θελει πολυ ψαξιμο δυστυχως

 

 

Μην ανησυχείς, τον θίγω κ μόνος μου το φίλο για αυτή την βλακώδη ενασχόληση, και ναι τα ξαναπουλάει στο car και μάλιστα ακριβότερα από ότι τα αγόρασε, λογικό θα μου πείς εφόσον πετάει λεφτά πάνω για να τα συμμαζέψει,εδώ προσπάθησε να πουλήσει μηχανή steed σε μένα 500 ευρώ πάνω από την τιμή που την αγόρασε επειδή της άλλαξε λάστιχα και της έκανε ένα γενικό service. Ότι κ να κάνεις στο παλιό, αν δεν είναι κάποιο κλασικό κομμάτι δύσκολα ανεβάζεις τιμή. Ότι κ αν κάνεις το μόνο που καταφέρνεις είναι να την κρατήσεις σταθερή, όχι να την ανεβάζεις κιόλας. Τέσπα επειδή δε θέλω να μπλέκω με τέτοιου είδους άτομα αποφάσισα να μην ασχοληθώ με μεταχειρισμένα. Στο μέλλον όταν θα έχω την οικονομική επάρκεια, θα αγοράσω κάτι καλό κ καινούριο με δόσεις.Τα μεταχειρισμένα καλώς ή κακώς ΔΕΝ είναι για μένα. Μέχρι τότε, ΜΜΜ, ποδήλατο κ πόδια. Οικολογικά.

Δημοσ.

Τα σπάει το CBF125. Ας κάνω ένα mini-review να παινέψω το σπίτι μου :)

Με ένα τεπόζιτο (20ευρώ, 13 λίτρα) κάνω 500+ χμ. Για την ακρίβεια, ο δείκτης στα 480 δεν ανεβαίνει καθόλου και πάω και το φουλάρω επειδή φοβάμαι μη μείνω και έχει μέσα ακόμη 1-1,5 λίτρο.Μικτή κατανάλωση αυτά, δηλαδή πόλη+μια 150άρα χλμ εθνική οδό.

Έχω κάνει 7000κμ δε μου έχει βγάλει κάτι.

Κόρινθο Αθήνα έχω πάει καμιά 10ρια φορές.Τελική στο ίσιωμα χωρίς αέρα κτλ 110km/h. Με 90-100 πάω σταθερά, ό,τι χάνω στην εθνική το κερδίζω στην πόλη.

Τέλη κυκλοφορίας 22 ευρώ μου ήρθαν. Ένα λίτρο λάδι κάθε 4000km (15ευρώ)+από τα 10.000 και μετά κοιτάμε για παραπάνω. Και απ' ό,τι διαβάζω και μου λένε, δε ζητάει και τίποτα.Ασφάλεια σε αυτά τα κυβικά βρίσκεις 70-90 το εξάμηνο.

Η θέση οδήγησης είναι άνετη και όρθια, η σέλα θα μπορούσε να είναι λίγο καλύτερη (κάθε μια ώρα θες μια στάση να ξεπιαστείς, αυτό εννοώ). Και ο πίσω άνετα είναι σε γενικές γραμμές.

Τα (ορίτζιναλ) ανταλλακτικά είναι πανάκριβα. Δεν ξέρω αν όλοι οι αντιπρόσωποι είναι έτσι, απλά μου έκανε εντύπωση. Φτερό και κατοστάευρω. Επαναλαμβάνω, δεν ξέρω αν είναι σε όλες τις μάρκες έτσι.

Ό,τι θες ρωτάς.

Δημοσ.

Ένα λίτρο λάδι κάθε 4000km (15ευρώ)+από τα 10.000 και μετά κοιτάμε για παραπάνω.

Τα (ορίτζιναλ) ανταλλακτικά είναι πανάκριβα. Δεν ξέρω αν όλοι οι αντιπρόσωποι είναι έτσι, απλά μου έκανε εντύπωση. Φτερό και κατοστάευρω. Επαναλαμβάνω, δεν ξέρω αν είναι σε όλες τις μάρκες έτσι.

Ό,τι θες ρωτάς.

 

Για να βοηθήσω... Λάδι μόνο αλλάζεις; Φίλτρο δεν έχει; Λάδι μόλις τελειώσει η εγγύηση πήγαινε πάρε απο το Λαμπριανίδη με 8-9Ε και άλλαζε τα μόνος σου αν θες!

 

Τα ανταλλακτικά, επειδή το ακούω απο πολλούς, σε όλες τις εταιρίες είναι πανάκριβα, γι αυτό το σύνηθες (εκτός απο πλαστικά) είναι να αγοράζεις aftermarket τα οποία συνήθως είναι ομορφότερα και κοστίζουν λιγότερο!

 

Ωραίος για το mini review

Δημοσ.

Για να βοηθήσω... Λάδι μόνο αλλάζεις; Φίλτρο δεν έχει; Λάδι μόλις τελειώσει η εγγύηση πήγαινε πάρε απο το Λαμπριανίδη με 8-9Ε και άλλαζε τα μόνος σου αν θες!

 

Τα ανταλλακτικά, επειδή το ακούω απο πολλούς, σε όλες τις εταιρίες είναι πανάκριβα, γι αυτό το σύνηθες (εκτός απο πλαστικά) είναι να αγοράζεις aftermarket τα οποία συνήθως είναι ομορφότερα και κοστίζουν λιγότερο!

 

Ωραίος για το mini review

 

Μόνο λάδι (και εγώ μπορώ να το κάνω μόνος, αλλά είναι μικρό το ποσό τα 15 ευρώ για να λερωθώ, μετά ναι θα το κάνω μόνος και όποτε θέλω). Επίσης είμαι από Κόρινθο, οπότε δε γνωρίζω τον κ. Λαμπριανίδη :-D

Όχι δεν αλλάζει δηλαδή φίλτρα και τέτοια ακόμη, μετά το 10χίλιαρο.

Μωρέ aftermarket για πολύ εμπορικά μοντέλα (v-strom, transalp κτλ) θα βρίσκεις σίγουρα, για το cbfάκι θα βρεις;

Αν ξέρεις κάπου να κοιτάξω (με ενδιαφέρει καμιά ποδιά γιατί βλέπω τους ινδούς - εκεί κατασκευάζεται - έχουν ένα σωρό και εδώ δε βρίσκω τίποτα, ούτε στο ίντερνετ), σφύρα.

  • 3 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

πήρα το φτυάρι και ήρθα.

 

αν και δε νομίζω να πάρω απάντηση, ας ρωτήσω.

ξέρει κανείς τι τελική περίπου έχει αυτή η μοτοσυκλέτα καθώς και τι κατανάλωση;

είναι 162cc / 14.5 Hp

 

επίσης απ ότι έχω διαβάσει έχει κοντές σχέσεις.

αυτό δε σημαίνει και αυξημένη κατανάλωση;

 

δε τα πάω καλά με τα μηχανολογικά

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...