Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για τα σκυλάκια θα το έκανες/το κάνεις από συναισθηματική άποψη όμως, όχι επειδή έχουμε το ίδιο δικαίωμα ύπαρξης. Αν πιστεύω το δεύτερο το κάνω για όλα τα όντα. Θα έπρεπε να σε ενοχλεί το ίδιο αν ο σάκος είχε μύγες ξέρω 'γω.

 

Αυτό είναι το ζουμί.

Εξισώνουμε κάποια ζώα,όχι όλα.Εκεί έχει το θεμελιώδες λάθος αυτή η λογική.

  • Απαντ. 133
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Έτσι,

ο ναζισμός και ο αντισημιτισμός είναι το ίδιο με το να λες ότι αγαπάω και νοιάζομαι περισσότερο για τον συνάνθρωπο μου(ιδιαίτερα για ένα παιδί)παρά για τον σκύλο μου.

 

Το ανέφερα ως επόμενο βήμα στη διαδικασία ιεράρχησης της "σημασίας" ενός ζωντανού όντος. Αν στο ουδέτερο φάσμα συμπεριφοράς, δηλαδή στο "ένας τυχαίος άνθρωπος" και "μια τυχαία γαζέλα" σέβεσαι περισσότερο το πρώτο, αυτόματα κάνεις μια ιεράρχηση. Ένα επόμενο "λογικό" βήμα είναι να νοιάζεσαι περισσότερο για τον "τυχαίο Έλληνα" από τον "τυχαίο Ισπανό" και πάει λέγοντας.

 

Η γενικότερη δομή πίσω από αυτό το σκεπτικό υπαγορεύει πως αυτό το οποίο μοιάζει περισσότερο με εσένα, έχει αυτόματα περισσότερα δικαιώματα από αυτό που δε μοιάζει. Ε, μπλιαχ.

Δημοσ.

Και εγώ σου λέω αν το κάνεις για τα σκυλάκια πρέπει να κάνεις το ίδιο για όλα τα ζωντανά.

 

Για τα σκυλάκια θα το έκανες/το κάνεις από συναισθηματική άποψη όμως, όχι επειδή έχουμε το ίδιο δικαίωμα ύπαρξης. Αν πιστεύω το δεύτερο το κάνω για όλα τα όντα. Θα έπρεπε να σε ενοχλεί το ίδιο αν ο σάκος είχε μύγες ξέρω 'γω.

 

Όχι ρε 'συ, θα το έκανα πολύ απλά γιατί το να σηκώσεις το χέρι σου να βάλεις σε μια σακούλα ένα ζωντανό και να το δείρεις έτσι για να βασανιστεί και μόνο σε χαρακτηρίζει με έναν άλφα τρόπο. Το να σηκώσεις το χέρι σου να το σφάξεις με έναν ανώδυνο τρόπο γιατί αλλιώς θα πεινάσεις σε χαρακτηρίζει με βήτα τρόπο.

 

Αντίστοιχα στο δάσος αν σε κυνηγήσει καμιά αρκούδα - λέω 'γω τώρα - και τη σκοτώσεις, είσαι σε άμυνα, παλεύεις για τη ζωή σου. Αν την σκοτώσεις για να την δεις να σφαδάζει την πουτ@να, πώς να στο πω, είσαι μαλάκας.

Δημοσ.

Λουσιφερ μια τετοια ιεραρχηση ειναι πχ να νοιαζεσαι περισσοτερο για την κοπελα σου ή την οικογενεια σου παρα για εναν τυχαιο στο δρομο ? Δεν παιρνω θεση -ακομα- απλα ρωταω να δω πως το βλεπεις.

 

Επισης πειτε για το βασανισμο ,χαθηκε στην αλλαγη σελιδας =π

Δημοσ.

Επίσης, ξεκολλάτε με τη μαλακιάρα με τα έντομα.

Για αρχή και τέλος, τα έντομα δε νοιώθουν πόνο.

 

Μμμ το θεμα εινια ο πονος ή ο θανατος?

Δημοσ.

Ο πόνος, αλλιώς η ευθανασία θα γινόταν σε καυτή λάβα.

Ο θάνατος αρκεί να έχει καλή αιτιολόγηση, ο πόνος δεν μπορεί να έχει ποτέ.

 

Λουσιφερ μια τετοια ιεραρχηση ειναι πχ να νοιαζεσαι περισσοτερο για την κοπελα σου ή την οικογενεια σου παρα για εναν τυχαιο στο δρομο ? Δεν παιρνω θεση -ακομα- απλα ρωταω να δω πως το βλεπεις.

 

Ε ναι. Για τον εκάστοτε εγωιστικό λόγο, πάντα προτιμάς τα κοντινά σου. Τη δική σου οικογένεια, τη δική σου παρέα, τη δική σου εταιρεία, τη δική σου χώρα. Αυτό είναι που σε συμφέρει συναισθηματικά, οικονομικά, κοινωνικά -αυτό που συμφέρει την επιβίωσή σου εν ολίγοις.

 

Από την άλλη, αυτές οι περιπτώσεις δεν είναι το "ουδέτερο φάσμα". Δεν είναι "ένας τυχαίος άνθρωπος" με "έναν τυχαίο άνθρωπο".

Δημοσ.

Χμ εχει σημασια το τι ζωα βασανιζει? (Παλι δεν μιλαω για θεμα επιβιωσης/τροφης ή ασθενειων!!! Μιλαω για βασανισμα ζωου καθαρα απο περιεργεια. Ενας φιλος ειχε καψει μια κατσαριδα για τον χαβαλε και καποιοι 'πρασινοι' αντι-σπισιστες αναρχικοι των παρομοιασαν με ναζι. και το εννουσαν.)

 

Με έχει καλύψει ο Λούσι στο θέμα του πόνου σε αυτό. Θεωρώ όμως ότι χαρακτηρίζει με κάποιον τρόπο αυτόν που δεν ξέρει ότι η κατσαρίδα δεν πονάει ξερω 'γω και την καίει παρ'όλα αυτά.

Δημοσ.

Το ανέφερα ως επόμενο βήμα στη διαδικασία ιεράρχησης της "σημασίας" ενός ζωντανού όντος. Αν στο ουδέτερο φάσμα συμπεριφοράς, δηλαδή στο "ένας τυχαίος άνθρωπος" και "μια τυχαία γαζέλα" σέβεσαι περισσότερο το πρώτο, αυτόματα κάνεις μια ιεράρχηση. Ένα επόμενο "λογικό" βήμα είναι να νοιάζεσαι περισσότερο για τον "τυχαίο Έλληνα" από τον "τυχαίο Ισπανό" και πάει λέγοντας.

 

Η γενικότερη δομή πίσω από αυτό το σκεπτικό υπαγορεύει πως αυτό το οποίο μοιάζει περισσότερο με εσένα, έχει αυτόματα περισσότερα δικαιώματα από αυτό που δε μοιάζει. Ε, μπλιαχ.

 

Επειδή εγώ προσωπικά θεωρώ ότι το είδος μου έχει περισσότερα δικαιώματα από τα υπόλοιπα δεν σημαίνει αυτομάτως ότι μέσα στο είδος μου βάζω τάξεις με ανώτερους-κατώτερους.

 

Ούτε φυσικά σημαίνει ότι μου δίνει το δικαίωμα να καταπατώ τα δικαιώματα των υπολοίπων όντων.

 

Αυτό είναι αυθαίρετο συμπέρασμα που έβγαλες και τσουβαλιάζει.

Δημοσ.
Αντίστοιχα στο δάσος αν σε κυνηγήσει καμιά αρκούδα - λέω 'γω τώρα - και τη σκοτώσεις, είσαι σε άμυνα, παλεύεις για τη ζωή σου. Αν την σκοτώσεις για να την δεις να σφαδάζει την πουτ@να, πώς να στο πω, είσαι μαλάκας.

 

θελω να ποσταρω ενα βιντεο,τωρα που αναφερες την αρκουδα,που θα κανει να βουλωσει μια και καλη τα στοματα ολων αυτων που υπερασπιζονται την "αξια" του ανθρωπου σε σχεση με τα υπολοιπα "κατωτερα" ζωικα ειδη.

αλλα ειναι τελειως ακαταλληλο το βιντεο για το εδω φορουμ,τελειως εμετικο και ντροπιαστικο για το ανθρωπινο ειδος.τεσπα οποιος ενδιαφερεται μπορει να το δει googlarontas: couple,bear,kill,sex

προσοχη,ειναι αποτροπαιο το θεαμα.

Δημοσ.

Επειδή εγώ προσωπικά θεωρώ ότι το είδος μου έχει περισσότερα δικαιώματα από τα υπόλοιπα (...)

 

Ούτε φυσικά σημαίνει ότι μου δίνει το δικαίωμα να καταπατώ τα δικαιώματα των υπολοίπων όντων.

 

Ε κι εγώ αυτό λέω, δε φταίω εγώ, αυτοί είναι Εβραίοι.

Δημοσ.

Ο πόνος, αλλιώς η ευθανασία θα γινόταν σε καυτή λάβα.

Ο θάνατος αρκεί να έχει καλή αιτιολόγηση, ο πόνος δεν μπορεί να έχει ποτέ.

 

 

 

Ε ναι. Για τον εκάστοτε εγωιστικό λόγο, πάντα προτιμάς τα κοντινά σου. Τη δική σου οικογένεια, τη δική σου παρέα, τη δική σου εταιρεία, τη δική σου χώρα. Αυτό είναι που σε συμφέρει συναισθηματικά, οικονομικά, κοινωνικά -αυτό που συμφέρει την επιβίωσή σου εν ολίγοις.

 

Από την άλλη, αυτές οι περιπτώσεις δεν είναι το "ουδέτερο φάσμα". Δεν είναι "ένας τυχαίος άνθρωπος" με "έναν τυχαίο άνθρωπο".

 

Ε αρα το επομενο βημα ειναι να πεις οτι ο τυχαιος ελληνας ειναι κοντινοτερος απο τον τυχαιο γερμανο και ο τυχαιος γερμανος κοντινοτερος απο τον τυχαιο ταιλανδεζο.

 

Τελοσπαντων ιδανικα θα πρεπε να ταν καπως ετσι :

 

One mention of the prophecy of Maitreya is in the Sanskrit text, the Maitreyavyākaraṇa (The Prophecy of Maitreya). It implies that he is a teacher of meditative trance sadhana and states that gods, men, and other beings:

 

"will lose their doubts, and the torrents of their cravings will be cut off: free from all misery they will manage to cross the ocean of becoming; and, as a result of Maitreya's teachings, they will lead a holy life. No longer will they regard anything as their own, they will have no possession, no gold or silver, no home, no relatives! But they will lead the holy life of oneness under Maitreya's guidance. They will have torn the net of the passions, they will manage to enter into trances, and theirs will be an abundance of joy and happiness, for they will lead a holy life under Maitreya's guidance." (Trans. in Conze 1959:241)

 

 

http://en.wikipedia....Characteristics

 

 

 

YiN οκ με καλυψες

 

Παρεπιπτοντως σε πολλα μοναστηρια οι βουδιστες δεν σκοτωνουν ουτε τα εντομα

Δημοσ.
Παρεπιπτοντως σε πολλα μοναστηρια οι βουδιστες δεν σκοτωνουν ουτε τα εντομα

 

να ξερανε ομως ποσα ζωυφια και μικροβια σκοτωνει το σωμα τους καθε μερα..

Δημοσ.

Επίσης, ξεκολλάτε με τη μαλακιάρα με τα έντομα.

Για αρχή και τέλος, τα έντομα δε νοιώθουν πόνο.

 

Δηλαδή αν ο τύπος σκότωνε τα κουτάβια με υποξία και "φεύγαν" με μια "ευχάριστη" ζαλάδα θα άλλαζε κάτι;

Δημοσ.

Ε κι εγώ αυτό λέω, δε φταίω εγώ, αυτοί είναι Εβραίοι.

 

Το ωραίο είναι που έκοψες το υπόλοιπο του quote.

 

Εκεί να δεις στοχευμένη απάντηση. :rolleyes:

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...