Προς το περιεχόμενο

καταλληλο αυτοκινητο για νεο οδηγο


deadwar

Προτεινόμενες αναρτήσεις

οτι λεει ο τιτλος.τον αλλο μηνα σκεφτομαι για αγορα αυτοκινητου. μεταχειρησμενο ή καινουργιο;

ποσα κυβικα; επισης θα ηθελα οσον το δυνατο να ειναι πιο ευκολο στην οδηγηση.και αυτο γιατι εχω

θεμα με το να το ξεκινησω σε ανηφορα.καθε φορα αγχωνομαι και τις περισσοτερες φορες σβηνει.τι να

κανω για να το ελλατωσω αυτο;(ξερω ειναι offtopic αλλα ειπα να το ρωτησω κατευθειαν)

ευχαριστω προκαταβολικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

οτι λεει ο τιτλος.τον αλλο μηνα σκεφτομαι για αγορα αυτοκινητου. μεταχειρησμενο ή καινουργιο;

ποσα κυβικα; επισης θα ηθελα οσον το δυνατο να ειναι πιο ευκολο στην οδηγηση.και αυτο γιατι εχω

θεμα με το να το ξεκινησω σε ανηφορα.καθε φορα αγχωνομαι και τις περισσοτερες φορες σβηνει.τι να

κανω για να το ελλατωσω αυτο;(ξερω ειναι offtopic αλλα ειπα να το ρωτησω κατευθειαν)

ευχαριστω προκαταβολικα

 

Με αυτοματο κιβωτιο να ειναι.Δεν σβηνει ποτε και δεν σε παιρνει πισω παρα μονο σε πολυ μεγαλη κοντρα ανηφορα και παλι πολυ λιγο.

 

Για καινουργιο και μικρο και αυτοματο κοιτα το hundai i10 ή αλλα στην κατηγορια αυτη.Αν δεν βιαζεσαι Kia picanto 1.2 αυτοματο αλλα διαθεσιμοτητα σε 2-3 μηνες.Κορυφαιο στην κατηγορια του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αυτοματο κιβωτιο να ειναι.Δεν σβηνει ποτε και δεν σε παιρνει πισω παρα μονο σε πολυ μεγαλη κοντρα ανηφορα και παλι πολυ λιγο.

 

Για καινουργιο και μικρο και αυτοματο κοιτα το hundai i10 ή αλλα στην κατηγορια αυτη.Αν δεν βιαζεσαι Kia picanto 1.2 αυτοματο αλλα διαθεσιμοτητα σε 2-3 μηνες.Κορυφαιο στην κατηγορια του.

 

 

δεν θα ηθελα αυτοματο γιατι δεν θα μαθω ποτε.το ειχα σκεφτει.για αυτοματο ισως αργοτερα :)

οποτε καποιο με σειριακο κιβωτιο και σχετικα ευκολο στην οδηγηση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν θα ηθελα αυτοματο γιατι δεν θα μαθω ποτε.το ειχα σκεφτει.για αυτοματο ισως αργοτερα :)

οποτε καποιο με σειριακο κιβωτιο και σχετικα ευκολο στην οδηγηση;

 

Τα σειριακα ειναι και αυτοματα.Μηχανικα θελεις μαλλον να πεις.Σεβαστο.Η μεταβαση απο μηχανικο σε αυτοματο ειναι πανευκολη ενω η αναποδη θελει να το συνηθισεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οτι λεει ο τιτλος.τον αλλο μηνα σκεφτομαι για αγορα αυτοκινητου. μεταχειρησμενο ή καινουργιο;

ποσα κυβικα; επισης θα ηθελα οσον το δυνατο να ειναι πιο ευκολο στην οδηγηση.και αυτο γιατι εχω

θεμα με το να το ξεκινησω σε ανηφορα.καθε φορα αγχωνομαι και τις περισσοτερες φορες σβηνει.τι να

κανω για να το ελλατωσω αυτο;(ξερω ειναι offtopic αλλα ειπα να το ρωτησω κατευθειαν)

ευχαριστω προκαταβολικα

 

Κοίτα να έχει κανένα hill hold assist.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην πάρεις αυτόματο ή σειριακό, καλύτερα στο πρώτο σου αυτοκίνητο να μάθεις τι είναι οι ταχύτητες και πως δουλεύουν. Φυσικά στο επόμενό σου αυτοκίνητο δε θα βάλεις μηχανικό κιβώτιο, αλλά στο πρώτο σου είναι δεδομένο. Γιατί; Σε μια ανάγκη μπορεί να χρειαστεί να οδηγήσεις αυτοκίνητο άλλου. Και αν είναι με μηχανικό κιβώτιο και δεν έχεις ιδέα, άντε γεια.

 

Και στατιστικά μιλώντας, θα χρειαστεί να οδηγήσεις αυτοκίνητο άλλου. :devil:

 

Το ίδιο ισχύει και για άλλα «καλούδια» - - όπως Hill Hold Assist, κλπ. Μην τα πάρεις. Για τον ίδιο λόγο. Έχεις χρόνο γι αυτά, μάθε να οδηγείς πρώτα.

 

Και μόλις πάρεις το αυτοκίνητο, πάρ' το και πήγαινε καμιά βόλτα στην ερημιά και... εξασκήσου στο χειρόφρενο*.

 

 

* Στην εκκίνηση στην ανηφόρα πάντα, όχι στο drift. :devil:

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όλοι οι νέοι οδηγοί είχαν πρόβλημα με την εκκίνηση στην ανηφόρα.

με εξάσκηση θα εξαλειφθεί τελείως.

κι εγώ θα έλεγα να μην πάρεις αυτόματο. μπορεί στην αρχή να σου φαίνεται εύκολο αλλα αν μετά χρειαστεί να οδηγήσεις χειροκίνητο δε θα σου σβήνει μόνο στην ανηφόρα αλλά και στην ευθεία.

 

δεν έχεις αναφέρει όμως το ποσό που μπορείς να διαθέσεις καθώς και τις ανάγκες σου.

εύκολο στην οδήγηση μπορεί να είναι και ένα smart αλλά παίζουν και άλλοι παράγοντες

και να έχεις στο νου σου πως το αυτοκίνητο θα το αγοράσεις. το θέμα είναι πως θα το συντηρείς μετά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aυτο με την ανηφορα ερχεται με την πειρα (καλα μη φανταστεις για χροοοονια αμα οδηγησεις για κανα μηνα καθημερινα θα το μαθεις) και με την εξοικειωση με το οχημα . Πρακτικα , για να ισορροπησεις χωρις να σε παρει πισω , πρεπει να πατας γκαζι παραλληλα το (αριστερο) ποδι να εχει αφησει τοσο το πενταλ οσο εκει που "πιανει" ο συμπλεκτης δλδ λιγο πριν σβησει. Αυτο με την ανηφορα το ειχα κ εγω , και για να μαθω το κολπακι που αναφερω πιο πριν , πηγα σε ενα δρομο που δε περναει ουτε γατα (που λεει ο λογος) σε ευθεια και προσπαθησα να ξεκινησω (με 4-5 χλμ) απλα αφηνοντας τον συμπλεκτη σιγα σιγα μεχρι να μαθω που "πιανει" (δλδ ποσο να σηκωσω το πατημα μου μεχρι να σβησει η να ξεκινησει) και αφου το καταλαβα αυτο τοτε σιγα σιγα εβαλα και το γκαζι στο παιχνιδι. εμαθα μετα απο πολλα εκκινηματα στις 4000 στροφες μετα αποα καμια 10ρια σπινιαρισματα κ απο 5-6 σβησιματα.... Τελικα το μαθα ομως , μετα απο κανα διμηνο πηγα σε κατι μικρες ανηφορες και δοκιμασα να ξεκινησω χωρις χειροφρενο απλα με το <<παιξιμο>> γκαζιου-συμπλεκτη και μετα μου εγινε εμπειρια κ πλεον ξεκινω σχεδον στις περισσοτερες ανηφορες με αυτο το κολπακι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σας ευχαριστω πραγματικα ολους :) !! ειναι χρησιμες συμβουλες!τωρα οσον αφορα απο χρηματα δεν ξερω τι ειναι καλυτερο να παρω.

καινουργιο ή μεταχειρησμενο;αν ειναι για καινουργιο τοτε σκεφτομαι για 1000 ευρω προκαταβολη και μετα αλλα 6-7 χιλιαρικα αλλα με

δοσεις για περιπου ενα χρονο.το θελω για μεσα στην πολη(κερκυρα μενω) και ισως αργοτερα κανενα ταξιδακι(ποτε δεν ξερεις).τωρα αν ειναι

για μεταχειρησμενο δεν ξερω που να κοιταξω αλλα θα εδινα παλι 1000 ευρω μπροστα και τα υπολοιπα 3 χιλιαρικα με δοσεις(για μεταχειρησμενο δινω 4000 ευρω)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεταχειρισμένο μόνο αν είναι γνωστού (ώστε να «ξέρεις» το αυτοκίνητο) ή έχεις έμπιστο άνθρωπο σε συνεργείο. Εννοείται από ιδιώτη, όχι μάντρες. Επίσης θα έλεγα να πάρεις μεταχειρισμένο με 6-7 χιλιάδες μιας και τόσο μπορείς να δώσεις. Μη μπαίνεις στο τρυπάκι του «για μεταχειρισμένο θα δώσω πιο λίγα» - - δώσε τα ίδια χρήματα που θα έδινες για καινούριο για να πάρεις ένα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο, μη πάρεις κάνα χρέπι.

 

Αυτά από μένα.

 

Και στην ανηφόρα μην κάνεις συνήθειο το να «παίζεις» με συμπλέκτη και γκάζι όπως προτάθηκε, εκτός κι αν καίγεσαι ν' αλλάξεις δίσκο πριν πάρεις το αμάξι. Μάθε απλά να πηγαίνεις γρήγορα το πόδι σου από το φρένο στο γκάζι για να μη σε παίρνει πίσω. Άντε και στις ζόρικες ανηφόρες, ή όπου φοβάσαι, βάλε στο παιχνίδι το χειρόφρενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μεταβαση απο μηχανικο σε αυτοματο ειναι πανευκολη ενω η αναποδη θελει να το συνηθισεις.

 

Εγώ που ξεκίνησα με αυτόματο, ήταν παιχνιδάκι. Ίσα ίσα που το ξεψάρωμα το έχεις περάσει εντελώς.

 

TS, άραξε μια μέρα σε ένα φανάρι και κόψε άτομα που οδηγάνε. Θα δεις υπερήλικες, ξανθιές, άτομα που έχουν το Laptop με Facebook στα γόνατα και μιλάνε και στο Bluetooth, (μισο)κοιμισμένους που πάνε στη δουλειά, γιδοβοσκούς κ.α κ.α

 

..και φοβάσαι το τιμόνι; Αν δεν είσαι χαζός, θα μάθεις σε 1 24ωρο οδήγησης. Μη σε ψαρώνει η σχολή οδηγών, σχεδόν τίποτα απ' όλα αυτά που σου λέει δεν θα κάνεις στους δρόμους της Αθήνας.

 

Άρα πάρε ένα αμάξι που σου ΑΡΕΣΕΙ και σε ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ για ΧΡΟΝΙΑ, και άσε το "κολλάει" να έρθει από μόνο. Αν είναι να αγοράσεις αμάξι για να αποφύγεις μισή-μια βδομάδα ψάρωμα, για εμένα είναι κακή αγορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ που ξεκίνησα με αυτόματο, ήταν παιχνιδάκι. Ίσα ίσα που το ξεψάρωμα το έχεις περάσει εντελώς.

 

 

 

Για αυτο το λογο το πρωτο ΙΧ που ειχα παρει στην κορη μου ηταν αυτοματο αλλα τωρα για να οδηγησεις μηχανικο της φαινεται ...βουνο.

Αντιθετα εμενα απο μηχανικο σε αυτοματο απλα για μισυ ωρα ξεχασα οτι εχω αριστερο ποδι.Το ειχα "στριμωξει" διπλα στο καθισμα του οδηγου και προς τα πισω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιάνναρε δεν λέω πως το αντίθετο δεν θα είναι πιο εύκολο. Αλλά μιλάμε για οδήγηση ρε παιδιά, όλος ο πλανήτης οδηγάει.. γιατί όχι και ένας νέος έξυπνος άνθρωπος. Παιχνίδι είναι ο συμπλέκτης το μπελά μου. Το πρώτο αμάξι που οδήγησα μετά από 2 μήνες οδήγηση Smart, ήταν Cupra 180bhp Turbo, και έκανα 1-180 σε second. Θα σου σβήσει 2 φορές τις πρώτες 3 ώρες και πάπαλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιάνναρε δεν λέω πως το αντίθετο δεν θα είναι πιο εύκολο. Αλλά μιλάμε για οδήγηση ρε παιδιά, όλος ο πλανήτης οδηγάει.. γιατί όχι και ένας νέος έξυπνος άνθρωπος. Παιχνίδι είναι ο συμπλέκτης το μπελά μου. Το πρώτο αμάξι που οδήγησα μετά από 2 μήνες οδήγηση Smart, ήταν Cupra 180bhp Turbo, και έκανα 1-180 σε second. Θα σου σβήσει 2 φορές τις πρώτες 3 ώρες και πάπαλα.

 

Αυτο λεω κι εγω στην κορη μου.Οδηγει ενα τερατακι crv 2000 κυβικα και κολωνει στον συμπλεκτη και ας οδηγει 6 χρονια χωρις το παραμικρο προβλημα.

Ολα μια αποφαση ειναι....Κι εγω οταν οδηγησα μετα απο χρονια με αυτοματο το Ibiza του γιου ...μου εσβησε μια φορα.Ε και ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...