Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με otenet


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το τελευταίο 3μηνο έχω επανειλλημμένα δηλώσει στις βλάβες του ΟΤΕ ότη η 24 MBPS σύνδεση που έχω με αποσυνδέει και με επανασυνδέει ανά ώρα 3-4 φορές τουλάχιστον. Επίσης τα διπλανά διαμερίσματα έχουν το ίδιο θέμα, ενώ κάποιοι τεχνικοί που ήρθαν να διορθώσουν ενός γειτονικού διαμερίσματος το πρόβλημα (που είχε κοπεί χωρίς λόγο το τηλέφωνο) είπαν ότι οι γραμμές είναι απαρχαιωμένες (είναι όντως 40 χρόνια οι γραμμές αυτές). Το επισήμανα αυτό στις βλάβες και μου είπαν ότι αν όντως οφείλεται στις απαρχαιωμένες γραμμές δεν είναι δικό τους θέμα. Δηλαδή ποιανού θέμα είναι, αναρωτιέμαι... Δηλαδή αν τους πω να μου βάλουν καινούργια γραμμή θα χρεωθώ εγώ; Είναι θεμιτό αυτό; Μου είπαν ότι θα έρθουν τεχνικοί πάλι. Είχαν έρθει και πριν κανένα μήνα και μου είπαν ότι η γραμμή δείχνει ΟΚ. Έκανα πειραματισμούς με το router, με το splitter και με το φίλτρο, μου έχουν κάνει επανειλλημμένα reset τη γραμμή, αλλά το πρόβλημα παραμένει -πάντα για το internet μιλάμε και όχι για το τηλέφωνο που λειτουργεί κανονικά. Μου είπαν επίσης ότι αυτό το πρόβλημα έχουν τα wireless routers αλλά δεν το θεώρησα, εννοείται, σοβαρή απάντηση. Μήπως να αποταθώ στο ΙΝΚΑ; Οι επιλογές μου είναι περιορισμένες, αφού και πάροχο ν'αλλάξω θα βασίζεται πάλι στις γραμμές του ΟΤΕ. Η περιοχή που μένω είναι πολύ κεντρική και το πρόβλημα το απέκτησα από το περασμένο έτος αλλά εντάθηκε το τελευταίο τρίμηνο. Γνωρίζει κανείς κάτι σχετικά με αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτα απο ολα δεν σχολιάζω καν αυτο με αυτο που σου ειπαν οτι αυτο το πρόβλημα έχουν τα wireless routers σε σχέση με τα χάλια της γραμμής σου. Απο εκει και πέρα αν όντως οι γραμμές δηλαδή ο χαλκός που έρχεται μεχρι το σπίτι σου εχει το πρόβλημα ειναι απο πολύ δύσκολα εως αδύνατον να γίνει κατι.

 

Αυτο που δεν κατάλαβα ειναι αν αυτο που σου ειπαν για τις γραμμές αναφέροντε στις γραμμές που εχουν τα διαμερίσματα δηλαδή στην καλωδίωση της πολυκατοικίας η στην γραμμή που έρχεται μέχρι το σπίτι σου απο έξω αλλα μάλλον στο πρώτο αναφέρονται για να λένε δεν ειναι δική μας ευθύνη δεν ειναι απο εμας το πρόβλημα.

 

Αν το πρόβλημα ειναι στην εσωτερική καλωδίωση τοτε υπεύθυνοι για να κάνουν κατι ειναι ο διαχειριστής σε συνενόηση με τα αλλα διαμερίσματα να γίνει αλλαγή στην ρεγκλέτα στο υπόγειο και γενικά σε οτι καλωδιώσεις μπορούν να αλαχθούν οσο ειναι αυτό δυνατόν μήπως υπάρξει κάποια βελτίωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα και εγώ κάποτε ένα παρόμοιο πρόβλημα,ήμουν στην hol βέβαια μα δε νομίζω να έχει σημασία.Αποσυνδέσεις,ενώ η γραμμή δεν είχε κανένα πρόβλημα σύμφωνα με τις δοκιμές από τους τεχνικούς τόσο της hol όσο και οτε.Τελικά και έπειτα από πολύ προσωπικό κόπο για να τους πείσω,το πρόβλημα εντοπίστηκε στο router,το οποίο έπειτα από αναβάθμιση του δικτύου δεν επαρκούσε με αποτέλεσμα να κλειδώνει χαμηλά και να αποσυνδέεται.Μετά την αλλαγή του το πρόβλημα λύθηκε επ'αόριστον.Δεν ξέρω τι router έχεις,μα θα σου έλεγα να στρέψεις την προσοχή σου αρχικά προς τα εκεί και ύστερα στην εσωτερική σου καλωδίωση(τα ίδια έλεγαν και σε μένα περί ελαττωματικής εσωτερικής καλωδίωσης).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...