Προς το περιεχόμενο

kymco spike r 125 06'


CoOliO

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά...Μιας και είμαι άσχετος θέλω να ρωτήσω 2 πραγματάκια!!!Το μηχανάκι μου όταν δουλεύει κ ρελαντί βγάζει 1 θόρυβο πάνω στην μάσκα ανάμεσα στα πλαστικά που κουμπώνει..Τι προτείνετε να βάλω για να το απορροφάει? Όταν το πιέζω λίγο με το χέρι μου σταματάει κ είναι 1 χαρά..Επίσης νομίζω πως δεν έχω πολύ γκάζι...Σε κατεβασιά με το ζόρι 100!!!!Μπορώ να κάνω κάτι πχ να βγάλω κόφτες η δεν ξέρω και εγώ τι??Αααα και κάτι άλλο!!!Όταν είμαι σε ένα δρόμο και μετά τα 60Km αφήσω τα χέρια μου το τιμόνι ταλαντεύετε αριστερά και δεξιά!!!Είναι φυσικό αυτό???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά...Μιας και είμαι άσχετος θέλω να ρωτήσω 2 πραγματάκια!!!Το μηχανάκι μου όταν δουλεύει κ ρελαντί βγάζει 1 θόρυβο πάνω στην μάσκα ανάμεσα στα πλαστικά που κουμπώνει..Τι προτείνετε να βάλω για να το απορροφάει? Όταν το πιέζω λίγο με το χέρι μου σταματάει κ είναι 1 χαρά..Επίσης νομίζω πως δεν έχω πολύ γκάζι...Σε κατεβασιά με το ζόρι 100!!!!Μπορώ να κάνω κάτι πχ να βγάλω κόφτες η δεν ξέρω και εγώ τι??Αααα και κάτι άλλο!!!Όταν είμαι σε ένα δρόμο και μετά τα 60Km αφήσω τα χέρια μου το τιμόνι ταλαντεύετε αριστερά και δεξιά!!!Είναι φυσικό αυτό???

 

 

To μηχανάκι θέλει σέρβις, κ μια λωρίδα σιλικόνης στα πλαστικά που τρίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από σέρβις του άλλαξα λάδια μπουζί και επίσης του έβαλα καινούρια μπαταρία στα 2500km όλα αυτά...Χθες προχθές πέρασα τα 3.000!!Αφρώδες ταινία διπλής όψεως θα έκανε???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από σέρβις του άλλαξα λάδια μπουζί και επίσης του έβαλα καινούρια μπαταρία στα 2500km όλα αυτά...Χθες προχθές πέρασα τα 3.000!!Αφρώδες ταινία διπλής όψεως θα έκανε???