Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το email αυτό αφορά το σκηνικό που παίχθηκε σε προσπάθεια εξαπάτησης μου από γνωστή αλυσίδα των MediaMarkt Θεσσαλονίκης και ποιο συγκεκρημένα το κατάστημα στην περιοχή του σταθμού του ΟΣΕ.

 

Την Τρίτη στις 27/12/11 πήγα να αγοράσω μια τηλεόραση από το κατάστημα στην περιοχή του περιφερειακού Λαγκαδά και ζήτησα μια 37 LED Samsung..Ο τύπος μου έδειξε μια καινούρια στα 550 ευρώ μοντέλο 5500 η οποία ήταν 100HZ με internet κλπ μου είχε πει πως είχε μείνει μόνο μια τελευταία...Ωραία του λέω να μου την φέρετε.Στην συνέχεια πληρώνω στο ταμείο και επιπλέον πληρώνω 100 ευρώ για επέκταση από 2 χρόνια σε 5 χρόνια εγγύηση..

 

Πάω να την παραλάβω και περιμένω χωρίς λόγο 30 λεπτά για να μου την φέρουν.Ο χρόνος ήταν πολύς αν φανταστείς πως δεν είχε καθόλου κίνηση και ήμουν ο μόνος που περίμενε.(Αδικαιολόγητη καθυστέρηση λοιπόν) Μου φέρνουν το κουτί και εξετάζω το κουτί της το οποίο ήταν ανοιγμένο σκισμένο το αυτοκόλλητο ποιότητας της samsung και επανακολλημένο με διάφανη δικιά τους ταινία (Ήταν στραβια στο τελείωμα)

 

Λέω φίλε λυπάμαι αλλά δεν την παραλαμβάνω θέλω να μου δώσετε άλλη σφραγισμένη..Ο τύπος λέει οκ έχετε δίκιο (το παραδέχτηκε δηλαδή) μισό λεπτό να δω αν υπάρχει άλλη στην αποθήκη.

 

Τελικά ο υπάλληλος έρχεται και μου λέει πως δεν έχουν άλλη αλλά υπάρχει μια στο κατάστημα της περιοχής του ΟΣΕ.Λέω εγώ φίλε δεν μπορώ να πάω ως εκεί είναι πολύ μακριά αν γίνεται να την στείλετε εδώ να έρθω το βράδυ πριν κλείσετε να την πάρω..Πάω σπίτι και πράγματι με παίρνουν τηλ στις 6 το απόγευμα και μου λένε να πάω να την πάρω..

 

Πηγαίνω και πάλι εκεί και εξετάζω το καινούργιο κουτί γιατί ως καμένος από το πρώτο κουτί αλλά και από παλαιότερο σκηνικό σε άλλη αλυσίδα ξέρω πολύ καλά πως οι αλχημείες που κάνουν δεν έχουν τελειωμό! Εξετάζω το κουτί με την ταινία γνησιότητας και αυτή την φορά ήταν στο πλάι οπότε δεν μπορούσα να καταλάβω αν είχε ανοιχθεί.Παρόλα αυτά το κουτί φαινόταν πάλι ανοιχτό αφού είχε διπλή ταινία διαφανούς αυτοκόλλητου και προς την μια μεριά δεν ήταν σωστά κλειστό.Τέλος πάντων αν και πάλι κατάλαβα πως κάτι δεν πάει πάλι καλά την παρέλαβα πιστεύοντας πως οι φόβοι μου δεν θα γίνουν πραγματικότητα.

 

Πάω σπίτι και την ανοίγω και τι να δω..Έβγαλα από μέσα μια τηλεόραση με σχισμένο και τσαλακωμένο προστατευτικό οφελιζόλ ,με δαχτυλιές πιτσιλιές και ένα κάρο άλλες θαμπάδες στην οθόνη και τριγύρω από το κάδρο.Τα μεγάλα αυτοκόλλητα που προστατεύουν τις καινούργιες οθόνες και το περίβλημα έλειπαν.Έχω θολώσει και ίσα που κρατιέμαι να μην πάω και να τα κάνω εκεί λαμπόγιαλο.Τους παίρνω τηλ και τους ξεχέζω κανονικά.Ο τύπος μου λέει το εξής κουφό!!!! Ρε φίλε δεν φταίω εγώ αν δεν πήρες το πρώτο κουτί που σε δώσαμε......!!!!!!!

 

Καταλαβαίνετε λοιπόν πως κάποιοι δίνουν οθόνες βιτρίνας σε πελάτες οι οποίοι ακουμπούν ένα σεβαστό χρηματικό ποσό από το στέρημα τους και παραλαμβάνουν τηλεοράσεις οι οποίες έχουν παίξει εκατοντάδες ώρες για καινούργιες.Σιγά σιγά και με τρόπο ανανεώνουν τις τηλεοράσεις που έχουν ανά εκατοντάδες στα ράφια που παίζουν με την ελπίδα πρώτον ότι ο πελάτης δεν θα ασχοληθεί, η δεν θα το καταλάβει,αλλά και δεύτερον και μάλλον το κυριότερο πως δεν φοβούνται για καταγγελίες αφού οι περισσότεροι παίρνουν πίσω τα χρήματά τους και φεύγουν.

 

Το χειρότερο σε αυτή την γελοία ιστορία είναι πως ο υπάλληλος που έκανε αυτή την απάτη στο κατάστημα της περιοχής του ΟΣΕ δεν μπήκε καν στον κόπο να την καθαρίσει και να προσέξει τουλάχιστον να μην είναι φανερή η όλη αυτή η απάτη (ευτυχώς για μένα)..Η τηλεόραση αυτή με εξόργισε διότι έμοιαζε σαν να την έστελναν σε κάποιο ηλίθιο ο οποίος δεν ξέρει που πάνε τα τέσσερα.

 

Το θέμα θα γίνει καταγγελία στην επιτροπή προστασίας του καταναλωτή αλλά και σε όλα τα γνωστά φόρα τεχνολογίας..

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Και γιατί δεν πας να την αλλάξεις αφού δεν έμεινες ικανοποιημένος; Είναι δικαίωμα σου. Άσε τα γραφειοκρατικά κλπ κλπ, αυτό που σε νοιάζει τώρα είναι να έχεις τηλεόραση. Μετά μην ξαναψωνίσεις ποτέ από εκεί.

Δημοσ.

Τωρα με την κριση κανουν τετοια πραγματα?Μαλλον θα κλεινουν και αυτοι και δεν τους νοιαζει η εχουν εναν αρχι*****α στις πωλησεις.Γραψτο παντου να μαθουν να φερονται.

Δημοσ.

Όσο αφορά την καταγγελία χάσιμο χρόνου θα είναι, μόνο με μήνυση μπορείς να καταφέρεις κάτι. Απο την άλλη καλύτερα να πας για επιστροφή και να κάνεις υπομονή. Όσο αφορά τον υπάλληλο και την "απάτη" που έπραξε λογικά ο υπάλληλος ότι του πει ο προϊστάμενος του κάνει. Σιγά μην μπεί και στον κόπο να την καθαρίσει... Στην τελική αν την πας πίσω και κάνεις και παράπονα μπορεί και αυτός να βρεί τον μπελά του που κάνει οτι μαλακία του πουνε για 550 και 600 ευρώ. Δυστυχώς είμαστε στο σάπιο κράτος που λέγετε Ελλάδα και όποια επιχείριση κάνει οτι θέλει σε βάρος του καταναλωτή/υπαλλήλου καθώς το κράτος αδιαφορεί.

Δημοσ.

Την πας πίσω και παίρνεις τα ευρόπουλά σου στο χέρι. Λες και την ιστορία σου σε 4~5 άλλα φόρουμ και στέλνεις email με τα links στην μαμά εταιρία.

Δημοσ.

Δεν ασχολείσαι καθόλου με καταγγελίες σε διάφορους δημόσιους φορείς (σιγά μην ιδρώσουν) και την πας πίσω άμέσα ζητώντας επιστροφή των χρημάτων σου.

Καλά (άσχετο), με την σειρά διαφημίσεων που προβάλει η τηλεόραση με τον Τζάμπα, τα έχω πάρει άσχημα στο κρανίο. Έτσι μας φαντάζονται οι Γερμανοί;;; :mad:

Αίσχος. Δεν πατάω στο κ_λ_μάγαζό τους!

Δημοσ.

Bαλτη στο αμαξι,μαρσαρε,παρκαρε μπες μεσα με τσαμπουκα και ζητα τα λεφτα σου πισω.

Αυτο.

 

Οσο αν ειπωθούν καμία 2 κουβέντες.

Πες του απο μικρος ειχα εφεση στην επεξεργασία βιντεο.

Θα σου πει γιατι μου το λες αυτο;

Γιατι ετοιμαζω βιντεακι στο youtube για παρτυ σας πες του. :devil:

Δημοσ.

Το αυτό,το χρήμα στο χέρι!Ουτε κάν πιστωτικό μήν δεχτείς

 

Άσχετο,άλλα ποσώς θα έπρεπε να ενδιαφέρει τι γνώμη έχουν οι Φρίτσιδες για εμάς.

Όσο για τον τσάμπα-χτικιάρη που η φάτσα/χαμόγελο του φέρνει κάτι σε ανορεξικό Ρουβά,μου βγάζει αντιπάθεια ανάλογη της διαφήμισης "ΘΕΛΩ" της ΤΙΜ.

Δημοσ.

Το αυτό,το χρήμα στο χέρι!Ουτε κάν πιστωτικό μήν δεχτείς

 

Άσχετο,άλλα ποσώς θα έπρεπε να ενδιαφέρει τι γνώμη έχουν οι Φρίτσιδες για εμάς.

Όσο για τον τσάμπα-χτικιάρη που η φάτσα/χαμόγελο του φέρνει κάτι σε ανορεξικό Ρουβά,μου βγάζει αντιπάθεια ανάλογη της διαφήμισης "ΘΕΛΩ" της ΤΙΜ.

 

Με αυτό το ΘΕΛΩ της Tim παίξανε με το υποσυνείδητο του εγκεφαλικά νεκρού απο την κούραση της ημέρας καταναλωτη που κοιταει tv τρώγοντας σουβλάκια σα ζώο να του μπει στον εγκέφαλο δημιουργώντας του μια παραπάνω ανάγκη.

 

Βεβαια δεν ξερω αμα το πετυχαν αλλα ειχαν φαση οι διαφημησεις με τον χαζο που χαμογελουσε! :-D

Δημοσ.

Γενικη γραμματεια καταναλωτων κανε καταγγελια μεσω της ιστοσελιδας του, χωρις πολλα λογια χωρισ δικηγορους.. Εκανα παλια εγω μια για ενα iphone που δεν μου αλλαζαν και μεσα σε δυο βδομαδες μου ζητησαν 100 συγνωμες και μου ειχαν δωσει καινουριο!! Καλο ειναι να φοβουνται. Η εταιρια αυτη ειναι προς κλεισιμο!!

Δημοσ.

Το email αυτό αφορά το σκηνικό που παίχθηκε σε προσπάθεια εξαπάτησης μου από γνωστή αλυσίδα των MediaMarkt Θεσσαλονίκης και ποιο συγκεκρημένα το κατάστημα στην περιοχή του σταθμού του ΟΣΕ.

 

Την Τρίτη στις 27/12/11 πήγα να αγοράσω μια τηλεόραση από το κατάστημα στην περιοχή του περιφερειακού Λαγκαδά και ζήτησα μια 37 LED Samsung..Ο τύπος μου έδειξε μια καινούρια στα 550 ευρώ μοντέλο 5500 η οποία ήταν 100HZ με internet κλπ μου είχε πει πως είχε μείνει μόνο μια τελευταία...Ωραία του λέω να μου την φέρετε.Στην συνέχεια πληρώνω στο ταμείο και επιπλέον πληρώνω 100 ευρώ για επέκταση από 2 χρόνια σε 5 χρόνια εγγύηση..

 

Πάω να την παραλάβω και περιμένω χωρίς λόγο 30 λεπτά για να μου την φέρουν.Ο χρόνος ήταν πολύς αν φανταστείς πως δεν είχε καθόλου κίνηση και ήμουν ο μόνος που περίμενε.(Αδικαιολόγητη καθυστέρηση λοιπόν) Μου φέρνουν το κουτί και εξετάζω το κουτί της το οποίο ήταν ανοιγμένο σκισμένο το αυτοκόλλητο ποιότητας της samsung και επανακολλημένο με διάφανη δικιά τους ταινία (Ήταν στραβια στο τελείωμα)

 

Λέω φίλε λυπάμαι αλλά δεν την παραλαμβάνω θέλω να μου δώσετε άλλη σφραγισμένη..Ο τύπος λέει οκ έχετε δίκιο (το παραδέχτηκε δηλαδή) μισό λεπτό να δω αν υπάρχει άλλη στην αποθήκη.

 

Τελικά ο υπάλληλος έρχεται και μου λέει πως δεν έχουν άλλη αλλά υπάρχει μια στο κατάστημα της περιοχής του ΟΣΕ.Λέω εγώ φίλε δεν μπορώ να πάω ως εκεί είναι πολύ μακριά αν γίνεται να την στείλετε εδώ να έρθω το βράδυ πριν κλείσετε να την πάρω..Πάω σπίτι και πράγματι με παίρνουν τηλ στις 6 το απόγευμα και μου λένε να πάω να την πάρω..

 

Πηγαίνω και πάλι εκεί και εξετάζω το καινούργιο κουτί γιατί ως καμένος από το πρώτο κουτί αλλά και από παλαιότερο σκηνικό σε άλλη αλυσίδα ξέρω πολύ καλά πως οι αλχημείες που κάνουν δεν έχουν τελειωμό! Εξετάζω το κουτί με την ταινία γνησιότητας και αυτή την φορά ήταν στο πλάι οπότε δεν μπορούσα να καταλάβω αν είχε ανοιχθεί.Παρόλα αυτά το κουτί φαινόταν πάλι ανοιχτό αφού είχε διπλή ταινία διαφανούς αυτοκόλλητου και προς την μια μεριά δεν ήταν σωστά κλειστό.Τέλος πάντων αν και πάλι κατάλαβα πως κάτι δεν πάει πάλι καλά την παρέλαβα πιστεύοντας πως οι φόβοι μου δεν θα γίνουν πραγματικότητα.

 

Πάω σπίτι και την ανοίγω και τι να δω..Έβγαλα από μέσα μια τηλεόραση με σχισμένο και τσαλακωμένο προστατευτικό οφελιζόλ ,με δαχτυλιές πιτσιλιές και ένα κάρο άλλες θαμπάδες στην οθόνη και τριγύρω από το κάδρο.Τα μεγάλα αυτοκόλλητα που προστατεύουν τις καινούργιες οθόνες και το περίβλημα έλειπαν.Έχω θολώσει και ίσα που κρατιέμαι να μην πάω και να τα κάνω εκεί λαμπόγιαλο.Τους παίρνω τηλ και τους ξεχέζω κανονικά.Ο τύπος μου λέει το εξής κουφό!!!! Ρε φίλε δεν φταίω εγώ αν δεν πήρες το πρώτο κουτί που σε δώσαμε......!!!!!!!

 

Καταλαβαίνετε λοιπόν πως κάποιοι δίνουν οθόνες βιτρίνας σε πελάτες οι οποίοι ακουμπούν ένα σεβαστό χρηματικό ποσό από το στέρημα τους και παραλαμβάνουν τηλεοράσεις οι οποίες έχουν παίξει εκατοντάδες ώρες για καινούργιες.Σιγά σιγά και με τρόπο ανανεώνουν τις τηλεοράσεις που έχουν ανά εκατοντάδες στα ράφια που παίζουν με την ελπίδα πρώτον ότι ο πελάτης δεν θα ασχοληθεί, η δεν θα το καταλάβει,αλλά και δεύτερον και μάλλον το κυριότερο πως δεν φοβούνται για καταγγελίες αφού οι περισσότεροι παίρνουν πίσω τα χρήματά τους και φεύγουν.

 

Το χειρότερο σε αυτή την γελοία ιστορία είναι πως ο υπάλληλος που έκανε αυτή την απάτη στο κατάστημα της περιοχής του ΟΣΕ δεν μπήκε καν στον κόπο να την καθαρίσει και να προσέξει τουλάχιστον να μην είναι φανερή η όλη αυτή η απάτη (ευτυχώς για μένα)..Η τηλεόραση αυτή με εξόργισε διότι έμοιαζε σαν να την έστελναν σε κάποιο ηλίθιο ο οποίος δεν ξέρει που πάνε τα τέσσερα.

 

Το θέμα θα γίνει καταγγελία στην επιτροπή προστασίας του καταναλωτή αλλά και σε όλα τα γνωστά φόρα τεχνολογίας..

 

Πραγματικά ελεϊνή η περίπτωσή σου. Δεν ντρέπονται λιγάκι, σαν κατάστημα κυρίως. Ο υπάλληλος όπως είπαν και άλλοι χέστηκε για το τι οθόνη θα πάρεις και σε τι κατάσταση θα την βρείς, εντολές αφεντικών εκτελούνε αυτοί, του λένε βάλε αυτή την συσκευή από την βιτρίνα να πάρουμε τα ευρώπουλά μας και σιγά μην το πάρει πρέφα ο χαζός πελάτης.

 

Για μένα προσπάθησε να πάρεις τα λεφτά σου πίσω με κάθε τρόπο, καταγγελίες/μυνήσεις και δε ξέρω τι άλλο και πήγαινε να αγοράσεις από αλλού μετά. Για άλλαγές κτλπ καλύτερα άστο γιατί διαβάζω και άλλα forum οτι αλλάζεις οθόνη και σου φέρνουν άλλη με άλλα προβλήματα.

 

Μην ξεχάσεις να αναφέρεις το περιστατικό σου και στο forum avclub

 

Πάντως εγώ δεν πάτησα και ούτε θα πατήσω στα mediamarkt, είχε πάει φίλος μου στα mediamarkt της λεωφόρου Αθηνών με το λεοφορείο και κρατούσε μια τσάντα, μόλις μπαίνει ήτανε μια μαύρη γυναίκα σεκιουρητάς εκεί και του λέει εσείς τι είστε ? Λέει ο άλλος τι τι είμαι? πελάτης είμαι και του λέει μετά η σεκιουρητάς ά οι τσάντες απαγορεύονται στο κατάστημα. Και πήγε ο φίλος μου σε ένα δωμάτιο με ντουλάπια να βάλει την τσάντα του μέχρι να βρεί αυτό που θέλει και να φύγει και για να μπορέσει να ανοίξει το ντουλάπι έπρεπε να βάλει σε μια κερματοθήκη ένα κέρμα των 2ευρώ και επειδή το παιδί δεν είχε δυευρω έφυγε... έχουν το θράσος και ζητάνε λεφτά κιόλας για να αφήσεις την τσάντα σου κάπου αλλιώς δεν μπορείς να μπείς στο κατάστημα. βρε ούστ.

Δημοσ.

το 2ευρώ το παίρνεις πίσω είναι για να μη καβατζώνουν τα κλειδάκια

 

Το ξέρω απλά μπορεί κάποιος να μην έχει εκείνη την ώρα και να μη γνωρίζει και την πολιτική του καταστήματος με τις τσάντες που προφανώς το κάνουν γιατί μερικοί μπαίναν και κλέβαν και τελικά να φύγει άπραγος.

Δημοσ.

επίσης βοηθάει παρα πολύ κόσμο να μην κουβαλάει κράνη και 1002 συμπράγκαλα καθώς κάνει τις αγορές του με την ηρεμία του

 

άλλωστε στη ρεσεψιόν πάντα σου κάνουν ψιλά άμα δεν έχεις για τα ντουλαπάκια

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...