Προς το περιεχόμενο

PlayStation 4 Topic v1 [PS4]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

@gRim

Άλλο να βγάλει revisions/slim μοντέλα με ακριβώς ίδιες δυνατότητες hardware (κι ας άλλαξαν τα nm), και άλλο κονσόλα με δυνατότερο hardware απο το αρχικό μοντέλο.

 

Υπάρχει, γιατί ποιος μπορεί να μας βεβαιώσει οτι το αρχικό PS4 δε θα είναι σε 2η θέση;

Ποιός μπορεί να μας βεβαιώσει οτι το '18 δε θα βγεί Pro2 και θα κλάσουν εντελώς το αρχικό PS4;

Δημοσ.

Το θέμα είναι οτι με αυτή τη κίνηση πλέον δεν μπορούμε να είμαστε 100% σίγουροι οτι παίρνουμε μία κονσόλα και για τα επόμενα 6-7 χρόνια είμαστε καλυμμένοι οτι θα παίζουμε όλα τα παιχνίδια που θα βγουν στις καλύτερες δυνατές επιδόσεις για τη συγκεκριμένη κονσόλα..

 

Επομένως όταν κυκλοφορήσει το ps5, τι θα κάνει ο κόσμος? Το αγοράζει από το πρώτο χρόνο πιστεύοντας οτι είναι καλυμμένος για 6-7 χρόνια και κοιμάται ήσυχος?

Ή περιμένει 3 χρόνια πρώτα να είναι σίγουρος οτι δεν θα βγει αναβαθμισένη έκδοση (ή οτι θα βγει) και την αγοράζει τότε? (στη δεύτερη περίπτωση θα συμβάλει επίσης το γεγονός οτι μπορεί στα πρώτα 3 χρόνια να έχουν κυκλοφορήσει ένα 40% remaster από ps4, ένα 40% νέα multiplatform και μόνο ένα 20% ουσιαστικά νέα exclusives).

 

Γενικά προβλέπω οτι αν δεν δώσει "υπόσχεση" η sony/ms οτι δεν θα βγάλει αναβαθμισμένη έκδοση τουλάχιστον για την επόμενη 5ετία (που δεν θα το κάνει), πολύς κόσμος θα πάει στη 2η περίπτωση..

Δημοσ.

με την διαφορά ότι τα ps3 τουλάχιστον,δεν είχαν διαφορά στα γραφικά.

εδώ στην ουσία θα έχουμε και αυτός είναι και ο ντόρος.

Βέβαια αμφιβάλλω αν έχουν όλοι αυτοί που φανάζουν και 4K tv αλλά τες πα...

 

 

@gRim

Άλλο να βγάλει revisions/slim μοντέλα με ακριβώς ίδιες δυνατότητες hardware (κι ας άλλαξαν τα nm), και άλλο κονσόλα με δυνατότερο hardware απο το αρχικό μοντέλο.

 

Υπάρχει, γιατί ποιος μπορεί να μας βεβαιώσει οτι το αρχικό PS4 δε θα είναι σε 2η θέση;

Ποιός μπορεί να μας βεβαιώσει οτι το '18 θα βγεί Pro2 και θα κλάσουν εντελώς το αρχικό PS4;

 

Το μήνυμα στο οποίο είχα απαντήσει αναφερόταν στις διαφορετικές εκδόσεις από CUH-1000 σε 1100 και μετά σε 1200. Το οποίο γινόταν από εποχή PS1 για να πέφτει το κόστος και να βελτιώνονται κάποια μικροπροβλήματα.

 

To pro είναι άλλη ιστορία που προσωπικά δεν νομίζω να αλλάξει κάτι. Η ίδια η σονυ δεν θα επιτρέψει να μην υποστηριχθεί το ¨απλό" ps4 όχι για να μην χάσει την εμπιστοσύνη των πελατών της αλλά γιατί τα λεφτά βγαίνουν από τις πωλήσεις παιχνιδιών και όχι κονσολών και όταν έχεις μια βάση 40 εκατομμυρίων δεν μπορείς να την παραβλέψεις..

  • Like 1
Δημοσ.

Αν γινει παντως η φαση νεα κονσολα ανα ετος, τοτε η λυση ειναι απλη. Αγορα μτχ την προηγουμενη σε φθηνη τιμη και παιξιμο των παλαιοτερων παιχνιδιων 2nd hand. Με τα patches και τα ολα του :)

 

Το gaming ξαναγινεται φθηνο!

  • Like 1
Δημοσ.

Μα για το pro γίνεται η φασαρία.

το slim είναι σχεδόν αδιαφορο.

Αν έχεις ήδη τι να το κάνεις;

 

 

Απάντησα στο μήνυμα που παραθέτω από κάτω και αναφέρεται στις διαφορετικές εκδόσεις που βγαίνουν κατά τη διάρκεια μια γενιάς της κονσόλας και όχι στο pro.

 

Καλα αυτα πραγματικα ουτε στα pc δεν τα βλεπουμε. 2 διαφορετικες εκδοσεις επειδη τραβανε λιγοτερη ενεργεια και ειναι πιο αθορυβα απο την αρχικη. Καλα παει το αρμεγμα η Sony.

Δημοσ.

Λοιπόν...

 

Αυτό που κάνει η sony τώρα με το pro και σε μικρότερο βαθμό αλλά με μεγαλύτερη ένταση η MS - έχει ξαναγίνει. Για τελείως διαφορετικούς λόγους όμως. Ενδεικτικά αναφέρω τα SEGA CD, 32X κτλ κτλ.

Φανταστείτε ότι μιας και μίλησα για sega Saturn - όταν αυτό κυκλοφόρησε κάποια παιχνίδια δεν έτρεχαν σωστά λόγω ότι ο επεξεργαστής είχε θέματα και σε ένα χρόνο ο επεξεργαστής αν και ίδιος φαινομενικά έτρεχε τα παιχνίδια σωστά. Όποτε μην μιλάτε για slim phat κτλ. Φυσικά τέτοια addons σαν το 32χ ποτέ δεν πέτυχαν εμπορικά. Εκ του αποτελέσματος η SEGA είναι out of business...

 

Πάμε στο παρελθόν.

Ξεκίνησα από Amstrad PC-1512 γιατί ζήλευα φίλο με Amstrad 464 πράσινο. Συνέχισα στα pc μπλα μπλα μπλα (είχα dreamcast,3do,ps1) μπλα μπλα μέχρι που κάποια στιγμή βγήκε το xbox 360. Τούμπανο τότε. X850XT -PE και το 360 ήταν εμφανώς ανώτερο από κάθε Pc της εποχής (σχεδόν). Τα χρόνια όμως πέρασαν και κάποια στιγμή το 360 έκανε RROD. Τα pc είχαν περάσει μπροστά πλέον εμφανώς (can it run crisis? -τότε βγήκε αυτό). Και ξαναγύρισα στην αγκαλιά του PCMR..

 

Σήμερα.

Η βιομηχανία του gaming κοντράρει αν δεν έχει ξεπεράσει αυτή του κινηματογράφου.

Ο Andrew house της sony - αυτό είχε στο μυαλό του (και καλά) εξηγώντας γιατί βγήκε το ps4pro. - Ότι πολλοί όπως εγώ βαθειαααα στα γεράματα μιας κονσόλας όπως το 360 έγινα pcας. Έχει δίκιο...

 

Εγώ το αποδίδω λίγο σε αυτό - πιο πολύ στο γεγονός ότι βλέπουν την apple πχ κάθε χρόνο να βγάζει άλλο μοντέλο IPhone και αυτό να πουλάει όσο 2χ ps4pro.. Μια ματιά στις αγγελίες θα σας πείσει.

 

Είχα γράψει σε blog σχετικό με Nintendo αλλά και στο gamespot/system wars ότι μόλις είδα ότι οι κονσόλες πάνε σε x86 - είπα καλώς τα steamboxes. Επιμένω σε αυτό. Ότι τρέχει στο Ps4 θα τρέχει και στο Ps14 - απλά θα είναι pentium3 με core2duo/quad κτλ διαφορές. Ναι κάποια στιγμή κάποια παιχνίδια δεν θα τρέχουν στο ps4 σε σχέση με το ps6 όχι επειδή δεν θα μπορούν - αλλά επειδή σαν κονσόλες ΔΕΝ θα έχουμε την επιλογή/δυνατότητα να τα κάνουμε να τρέξουν... αντίθετα από ότι στα PC.

 

Εν κατακλείδι θα ψηφίσουν οι αγοραστές για το αν θα πετύχει τέτοιο εγχείρημα. Εγώ πιστεύω πως ναι διότι πέρασαν οι εποχές sega mega drive/32x - Απλά δείτε τα isheep - σε αυτούς στοχεύουν και από ότι διαβάζω θα πετύχει το εγχείρημα. Δυστυχώς ή ευτυχώς τα Ps4pro και xbox scorpio είναι οι κονσόλες που θα έπρεπε να έχουμε - ΕΙΧΑΜΕ στο παρελθόν (360/ps3) - αυτό πάει.. πάπαλα finito πως το λένε.

Τουλάχιστον τώρα απολαμβάνουμε το forward/backward compatibility.

Μέχρι και η Nintendo η πιο περίεργη σε customies εταιρεία εκεί προσανατολίζεται.

 

Αυτά - μιας και μου χάλασε το pc (το οποίο περιέργως έπαιζε όλα τα ports από το 2009 full - απλά έβαλα μια 7970 στον... core i7-860 μου --γιατί άραγε?) πάω να παίξω στην amiga 600 μου , Αν είχαν επικρατήσει οι amiga ΔΕΝ θα υπήρχαν κόνσολες σήμερα - για αυτό είμαι σίγουρος!

 

Φιλικά πάντα , Σταύρος

(σορρυ για το wall of text - το υποσχέθηκα στον bedazzled! :P)

 


Και κάθε χρόνο να βγαίνει playstation αν υπάρχει κάποιο trade in program θα τα σκάτε ..ΟΛΟΙ και θα με θυμηθείτε..

 

Εγώ σίγουρα

 

 

PS: Πόσοι πουλήσανε από xbox για S?? για 40 MHz στην gpu και τo look? (δεν βάζω το uhd drive για Ελλάδα)

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

με την διαφορά ότι τα ps3 τουλάχιστον,δεν είχαν διαφορά στα γραφικά.

εδώ στην ουσία θα έχουμε και αυτός είναι και ο ντόρος.

Βέβαια αμφιβάλλω αν έχουν όλοι αυτοί που φανάζουν και 4K tv αλλά τες πα...

 

Διαφορά στα γραφικά χωρίς patch ΔΕΝ θα δεις... τα έλεγα ότι οι κονσόλες (πιο πολύ το PS4 και λιγότερο το XB1) ΔΕΝ είναι PC όπου αγοράζεις νέο hardware, αλλάζεις τα sliders και παίζεις αυτομάτως σε μεγαλύτερη ανάλυση/FPS. Γι' αυτό υπάρχει και το base mode, για OG PS4 BC. Το FC απαιτεί patch, σε αντίθεση με τα PC (εξαιρουμένων πολύ παλιών παιχνιδιών).

 

Έχετε συνειδητοποιήσει ότι το Pro θα καίει περισσότερο ρεύμα από το Slim τρέχοντας ακριβώς τα ίδια unpatched παιχνίδια με τα ίδια ακριβώς γραφικά;

 

Ακόμα και στα patched, αξίζει να δώσεις ένα 400άρι μόνο και μόνο για supersampling;

 

Επί της ουσίας μέχρι στιγμής μόνο ένα παιχνίδι (RoTR) ξέρουμε ότι θα δίνει σημαντικές βελτιώσεις σε 1080p... κι αυτό είναι παιχνίδι 1 χρόνου που έφαγε άπειρο κράξιμο λόγω αποκλειστικότητας, οπότε κοιτάνε να χρυσώσουν το χάπι. Άσε που day 1 κοστίζει σχεδόν €60...

 

 

Το θέμα είναι οτι με αυτή τη κίνηση πλέον δεν μπορούμε να είμαστε 100% σίγουροι οτι παίρνουμε μία κονσόλα και για τα επόμενα 6-7 χρόνια είμαστε καλυμμένοι οτι θα παίζουμε όλα τα παιχνίδια που θα βγουν στις καλύτερες δυνατές επιδόσεις για τη συγκεκριμένη κονσόλα..

 

Επομένως όταν κυκλοφορήσει το ps5, τι θα κάνει ο κόσμος? Το αγοράζει από το πρώτο χρόνο πιστεύοντας οτι είναι καλυμμένος για 6-7 χρόνια και κοιμάται ήσυχος?

Ή περιμένει 3 χρόνια πρώτα να είναι σίγουρος οτι δεν θα βγει αναβαθμισένη έκδοση (ή οτι θα βγει) και την αγοράζει τότε? (στη δεύτερη περίπτωση θα συμβάλει επίσης το γεγονός οτι μπορεί στα πρώτα 3 χρόνια να έχουν κυκλοφορήσει ένα 40% remaster από ps4, ένα 40% νέα multiplatform και μόνο ένα 20% ουσιαστικά νέα exclusives).

 

Γενικά προβλέπω οτι αν δεν δώσει "υπόσχεση" η sony/ms οτι δεν θα βγάλει αναβαθμισμένη έκδοση τουλάχιστον για την επόμενη 5ετία (που δεν θα το κάνει), πολύς κόσμος θα πάει στη 2η περίπτωση..

 

Ό,τι κάνει με τα κινητά. Εγώ έχω κινητό του 2013 και ακόμα παίρνει updates, χωρίς να σέρνεται στις εφαρμογές που χρησιμοποιώ.

 

Ο ίδιος ο Andrew House το είπε ανοιχτά ότι ο κόσμος δίνει ένα σωρό λεφτά για κινητά (αέρα-πατέρα φεύγουν κάτι 800άρες για iPhone & Galaxy <-- τα βέλη σας σε αυτούς), χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι θα βγάζει και η Sony κάθε χρόνο νέα κονσόλα... να πούμε ότι ζήλεψε την Apple; Ναι, το είπε ανοιχτά. Να πούμε ότι θα φτάσει την κερδοφορία της Apple; Ούτε στα πιο τρελά του όνειρα.

 

Προσωπικά μια φορά στα 4-5 χρόνια αλλάζω κινητό, οπότε θα κρατήσω την ίδια φιλοσοφία και στην κονσόλα.

Επεξ/σία από bedazzled
  • Like 1
Δημοσ.

^ πιστεύεις ότι το PRO θα έχει OG mode που (χονδρικά για παράδειγμα) θα κλειδώνει/βγάζει_εκτός τα μισά shaders/rops/whatever για να συμπεριφέρεται σαν og ps4 ή θα παίζει με όλο το hardware enabled και απλά θα έχει cap στα 30fps/settings πχ;

Πώς μαντεύεις ότι θα γίνεται η "ενεργοποίηση" του og mode? Έχεις διαβάσει τίποτα ή είναι προς το παρόν μυστικό για τον κόσμο;

Δημοσ.

@keropi

 

Δεν το υποθέτω, έχει καταθέσει σχετική πατέντα ο Cerny:

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=216371662&postcount=67
http://www.freepatentsonline.com/y2016/0246323.html

 

Ειδικά το NeoGAF post έχει πολύ ενδιαφέρον, εξηγεί επακριβώς γιατί το PS4 δεν είναι PC/SteamBox. :)

  • Like 1
Δημοσ.

@keropi

 

Δεν το υποθέτω, έχει καταθέσει σχετική πατέντα ο Cerny:

 

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=216371662&postcount=67

http://www.freepatentsonline.com/y2016/0246323.html

 

Ειδικά το NeoGAF post έχει πολύ ενδιαφέρον, εξηγεί επακριβώς γιατί το PS4 δεν είναι PC/SteamBox. :)

 

Σόρυ φίλε αυτά και οι "πατέντες" του Cerny είναι ***. Όπως ακριβώς λέει στο neogaf post - το xbox1S είναι ελεύθερο να τρέχει όπως γουστάρει και καλά επειδή η gpu του είναι λίγο πιο γρήγορη και κάνει smooth τα framerates πχ. σε ένα παιχνίδι με Lock 30 όπου το original xbone πέφτει πχ στα 25 ενώ αυτό κρατάει τα 30 ή σε games με dynamic res το S μπορεί να κρατιέται πχ πιο κοντά στο 1080p ενώ το original να τρέχει πιο συχνά στα 900p.

 

Το ίδιο θα μπορούσε να κάνει το και το ps4pro και πχ στο Infamous να έχει unlocked -> Locked 60 fps.. αρα I call *** .

Το μόνο που παίζει να χαλάει είναι σε παιχνίδια όπου τα phsysics/ai να είναι κλειδωμένα σε κάποιο framerate - αλλά κάτι τέτοιο είναι θέμα game engine όπως ακριβώς είδαμε στο SKYRIM στο PC όπου αν έκανες *** με το framerate πάνω από τα 60 η μηχανή έκανε τρελά - πχ στην εισαγωγή τα άλογα με το κάρο πετάγαν κτλ.

 

Όλα είναι θέμα PR και αν δεν μπορεί να πείσει η sony τους devs πχ. του witcher 3 να βγάλουν pro-patch τουλάχιστον να αφήσει εμάς που ξέρουμε τα κόλπα και τις πατέντες.

 

Κουτί με AMD apu, χ86-64 ISA, σκληρό δίσκο από laptop - ότι και να λες low end pc/steambox είναι. Όλα τα άλλα είναι λόγια να αγαπιόμαστε. Μόνο το OS αλλάζει και στην περίπτωση του xbox win10 είναι. Αύριο στο pc σου εκτός από tablet mode μπορεί να βάλουν και xbox mode...(steam big picture mode...)

Δεν μιλάμε πλέον για διαφορές στo hardware Emotion engine με Cell.

 

 

Καλά τα περί VM και sony μόνο για γέλια είναι. Μόνο η Microsoft θα μπορούσε να το κάνει - και το κάνει - όπως για το backwards combatibilty με το x360 αλλά και το όλο λειτουργικό της τρέχει κάτω από 3 vm. Δηλαδή αν πάρεις ps4PRO και αν το έχεις εκτος internet  - τι θα κάνει το μηχάνημα? θα έχει AI να καταλάβει πόσο παλιό παιχνίδι του έβαλες ή database με όλα τα παλιά παιχνίδια χωρίς patch? Είμαι περίεργος...αλήθεια..

 

 

ps: Άστο neogaf και εγώ το διαβάζω αλλά αν και άσχετος σαν πορωμένος με την τεχνολογία μπες beyond3d forum. Εκεί τουλάχιστον γράφουν άνθρωποι που γράφουν και κώδικα. (shaders δλδ όχι java και apps για IOS)

 

 

Άμα δεις pre-pro παιχνιδάκια του pS4 να τρέχουν τάπα μετά τις 10 Νοεμβρίου μην απορήσεις...

 

Edit: Τώρα που το σκέφτομαι θα μπορούσε το pro να ψάχνει για ένα για ένα flag στο executable (πχ pro=true) αλλιώς να μπαίνει σε compatibility mode αλλά και πάλι .. πιο γρήγορο θα είναι όπως όταν κάνουμε εμείς emulation παλιότερα μηχανήματα. Για να δούμε κοντός ψαλμός

Δημοσ.

Κάτσε, εδώ υπάρχει ολόκληρη καταχωρημένη πατέντα, κι εσύ λες ότι λέει *** ο αρχιμηχανικός του PS4; Για πλάκα δημοσίευσε την πατέντα;

 

Καλώς ή κακώς έχουν διαφορετικό OS/API οι 2 κονσόλες... έτσι ήταν και στην προηγούμενη γενιά.

 

*** λέει και η ND που έλεγε σε παρουσίαση ότι γράφει cache-aligned κώδικα για τον Jaguar; Αυτοί γράφουν κώδικα και δη low-level, άρα υποθέτω μετράει η γνώμη τους.

 

Αν θες να πιστεύεις ότι οι κονσόλες είναι PC επειδή έχουν x86 CPU, τότε να πιστέψουμε ότι και ο άνθρωπος είναι χιμπατζής επειδή έχει κατά 98% κοινό DNA.

 

Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Ακόμα κι αν έβαζες Steam στο PS4 και προσπαθούσες να τρέξεις το τάδε multiplatform, δεν θα έτρεχε και τόσο καλά σε σύγκριση με το ίδιο παιχνίδι από το PS store.

 

Μήπως δεν θυμάσαι πόσο χάλια έτρεχε το Linux στο PS3; Που σύμφωνα με την λογική σου είναι μισό PC (λόγω GeForce 7) και μισό Mac (λόγω PowerPC)... αν κάτι δεν είναι κομμένο & ραμμένο στο στήσιμο της κονσόλας, χάλια θα τρέχει.

 

"A few morsels about the hardware make-up of the PlayStation 4 are also revealed - firstly that although the Sony hardware is based on PC technology, there are a lot of differences, necessitating over 7000 modifications (and counting) to the Linux kernel."

 

Ένα PC δεν θα χρειαζόταν τόσες αλλαγές...

 

Μόνο και μόνο τις διαφορές στην μνήμη να πιάσουμε, καταλαβαίνει κάποιος εύκολα γιατί το porting από unified σε discrete δεν είναι τόσο εύκολο και απρόσκοπτο (εξού και τα χάλια ports που φουλάρουν την RAM για πλάκα).

 

ΥΓ: Ο σκληρός δίσκος από laptop τι σχέση έχει; Τέτοιους είχαν και τα PS3/360.

 

1) Δεν μιλάμε πλέον για διαφορές στo hardware Emotion engine με Cell.

2) Edit: Τώρα που το σκέφτομαι θα μπορούσε το pro να ψάχνει για ένα για ένα flag στο executable (πχ pro=true) αλλιώς να μπαίνει σε compatibility mode αλλά και πάλι .. πιο γρήγορο θα είναι όπως όταν κάνουμε εμείς emulation παλιότερα μηχανήματα. Για να δούμε κοντός ψαλμός

 

1) Ο «εξωτικός» Emotion Engine έχει γίνει πλήρως emulate εδώ και χρόνια.

 

2) Για να σε δω να κάνεις emulate το OG XBOX (PC σύμφωνα με την λογική σου, με Pentium 3 CPU & GeForce 3 GPU). :)

 

Btw, το Pro flag που λες θα ενεργοποιείται με σχετικό patch, αλλά θέλει και QA testing/certification πριν βγει προς χρήση...

 

Αν ήταν τόσο απλό να γυρνάμε ένα boolean value από false σε true, δεν θα είχε λόγο η CDPR να μην ασχοληθεί.

 

Παιχνίδια χωρίς patch θα ενεργοποιούν το base mode (downclocking) στο Pro. Δεν χρειάζεται ούτε internet, ούτε whitelist.

 

ΥΓ: Σε έχει επηρεάσει πολύ η PCMR. :P

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...