Tilemaxx Δημοσ. 6 Απριλίου 2013 Δημοσ. 6 Απριλίου 2013 Το έχουμε μπερδέψει λίγο με τις γενιές, το πιο σωστό θα ήταν "hardware 2005". 1
skanjos Δημοσ. 6 Απριλίου 2013 Δημοσ. 6 Απριλίου 2013 Το έχουμε μπερδέψει λίγο με τις γενιές, το πιο σωστό θα ήταν "hardware 2005". ούτε αυτό δεν μπορείς να πεις γιατί έχει επεξεργαστή τεχνολογίας 1999 χαχαχα
Ghost_Rider Δημοσ. 6 Απριλίου 2013 Δημοσ. 6 Απριλίου 2013 αν ειχε φιλε τετοιου ετους επε3εργαστη 8α πηγαινα σιφουνας να το παρω...
Tilemaxx Δημοσ. 6 Απριλίου 2013 Δημοσ. 6 Απριλίου 2013 Τέτοιο έχει, ο επεξεργαστής του Wii U είναι ένας heavily modified Broadway, επεξεργαστής που πρωτοχρησιμοποιήθηκε στο GameCube.
ikaruga24 Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 κάτσε ρε ikaruga γιατί θα με τρελάνεις ρε φίλε, όπως λες και εσύ η 2η οθόνη είναι συνήθως για inventory και map, και λες τι σημασία έχει το multitouch? για χαζούς μας έχεις? και στα 2 και για Inventory και για map το A και το Ω θα ήταν αν είχε Multitouch,ίδιο το ζοομ που κάνεις με multitouch ίδιο με τις μπάρες δεξιά ? να μην μπορείς σε Inventory να πιάσεις 2 αντικείμενα ταυτόχρονα?μην ακούω ανοησίες το multitouch ήταν αναγκαίο για το pad,θα έδινε πολύ περισσότερες δυνατότητες. και για να γυρίσουμε στο θέμα,είπα στο πρώτο ποστ μην αναφέρουμε καθόλου το wii u εδώ,δεν αξίζει, εσύ λες να προμοτάρει η sony το vita για wii u like δυνατότητες,NEWSFLASH!!! το wii u απέτυχε!!! δεν χρειάζεται, την δοκίμασε την ds φόρμουλα η νιντέντο σε home console ,δεν έπιασε,τέλος,δεν χρειάζεται να την αντιγράψει κανείς,δεν είναι wii το wii u. κάποτε ακουγόταν και για τις 3 κονσόλες οτι θα βάζανε tablet λόγο της όλης μανίας, βιάστηκε η νιντέντο έφαγε τον παπά ,πήγε να πρωτοτυπήσει και απέτυχε,τα έχουμε πει άποιρες φορές και στο άλλο thread μην τα λέμε και εδώ. Ρε συ skanjo ωρες ωρες σαν νουμπας κανεις γαμω το φελεκι μου μεσα. Τι δεν καταλαβαινεις? 95% την ωρα του gaming θα κοιτας την τηλεοραση σου, οχι το gamepad σου. Ενα multitouch panel ειναι αχρηστο αφου δεν εχεις 100% την προσοχη σου πανω σε αυτο. Εδω περα ρε συ στο PSV ειναι αχρηστο που το βλεπεις και συνεχεια, στο pad τωρα που θα του ριχνεις πεταχτες ματιες? Και επισης οτι ειναι ποιο σημαντικο το multitouch απο LAG FREE gameplay??? Δηλαδη εσυ θα επαιζες ενα multi παιχνιδι και δεχοσουν να εχεις LAG τοπικα μεταξυ κονσολας και pad. Αυτο μου λες τωρα? Και τωρα σοβαρα δηλαδη μιλαμε για ΚΟΣΤΟΣ οταν μιλαμε για JAGUAR επεξεργαστη σε μια APU της πλακας? O AMD A8 που ειναι σαφεστατα γρηγοροτερος απο οποιονδηποτε JAGUAR εχει λιανικη τιμη στην Ελλαδα περι τα 80 ευρω. Τουλαχιστον οταν συγκρινουμε ας συγκρινουμε σωστα και ομοια πραγματα και οχι για το κοστος που γελανε και οι πετρες. Τωρα οσο για το αν η Sony -και καλα- βλεπει Nintendo και θεωρει οτι το project της nintendo "απετυχε" (ναι ναι οσο απετυχε το 3DS σημερα) και οτι αποφευγει αυτο το ζημειογονο σχεδιο προς χαρη touch pad...χα...εισαι γελασμενος. Μιλαμε για μια εταιρια που διαχρονικα αντιγραφει nintendo απο την περιοδο που ξεκινησε να υπαρχει σαν ονομα στο gaming. Το project της Nintendo σιγουρα δεν της περασε απαρατηρητο, γι αυτο και τοσα σχολια οπως "we can do a WiiU with PSV and PS3" και αλλα τετοια ωραια οπως και επισης αναγνωριζουν την αξια που εχει μια κανονικη οθονη αναμεσα στο pad.
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Μιλαμε για μια εταιρια που διαχρονικα αντιγραφει nintendo απο την περιοδο που ξεκινησε να υπαρχει σαν ονομα στο gaming.-Move like χειριστηριο.Πειραματισμοι απο το 2000. -3d του 3ds(πατεντα τυπου της sony) -Remote play psp-ps3 6 χρονια πριν κ.α Οχι οτι εχει σημασια,αλλα μιλαμε για σουπερ παραμυθι. Και στα 3 ή σε εξελιξη τους βασιστηκε η Ν και στα 3 συστηματα της αντιστοιχα(wii,3ds,wiiu)
ikaruga24 Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 -Move like χειριστηριο.Πειραματισμοι απο το 2000. - Move like τεχνολογιες υπηρχαν απο εποχης power glove. Το ποιος το εφερε με επιτυχια για χρηση στο gaming ομως νομιζω οτι ξερουμε. -3d του 3ds(πατεντα τυπου της sony) - Τωρα εγω πρεπει να γυρισω πισω στα χρονια των 3d καρτων της Nintendo, Virtual Boy και δεν συμαζευεται? Ποιος το εκανε εφικτο για χρηση στο ευρυ κοινο με τον σωστο τροπο? -Remote play psp-ps3 6 χρονια πριν κ.α - Εχουμε ξεχασει τα σκηνικα περι connectivity μεταξυ GBA - Gamecube μου φενεται. Οχι οτι εχει σημασια,αλλα μιλαμε για σουπερ παραμυθι. Και στα 3 ή σε εξελιξη τους βασιστηκε η Ν και στα 3 συστηματα της αντιστοιχα(wii,3ds,wiiu) - Δεν μιλαμε για κανενα παραμυθι, η Sony ανεκαθεν αντεγραφε Nintendo, απο εποχης που το Playstation ηταν απλως ενα add-on για το Snes. Λογικο λοιπον η Sony να παιρνει απο την Nintendo. 3
Bourdoulas Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 -Move like χειριστηριο.Πειραματισμοι απο το 2000. -3d του 3ds(πατεντα τυπου της sony) -Remote play psp-ps3 6 χρονια πριν κ.α Οχι οτι εχει σημασια,αλλα μιλαμε για σουπερ παραμυθι. Και στα 3 ή σε εξελιξη τους βασιστηκε η Ν και στα 3 συστηματα της αντιστοιχα(wii,3ds,wiiu) Είσαι πολύ λάθος.... διάβασε το ποστ του Ikaruga.
gkalas Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 -Move like χειριστηριο.Πειραματισμοι απο το 2000. -3d του 3ds(πατεντα τυπου της sony) -Remote play psp-ps3 6 χρονια πριν κ.α Οχι οτι εχει σημασια,αλλα μιλαμε για σουπερ παραμυθι. Και στα 3 ή σε εξελιξη τους βασιστηκε η Ν και στα 3 συστηματα της αντιστοιχα(wii,3ds,wiiu) Φιλε μου τι λες?
naruto14 Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Παίδες τι κάθεστε και το ψειρίζετε το θέμα. Το Wii U έχει χάσει την υποστήριξη τω 3rd party developers ενώ το PS4 θα έχει όλα τα multiplatform. Και μόνο αυτό αρκεί για να δείξουμε πως το PS4 για έναν gamer είναι καλύτερη επιλογή.
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Φιλε μου τι λες?Aυτο που διαβασες. Α. move like κοντρολερ ξεκινησε ο Richard marks της sony το 2000.Υπαρχουν οι αναλογες παρουσιασεις. Ειναι ενα μακρυναρι που το κρατας σαν το μετεπειτα wiimote.Οι περισσοτεροι εχουν μεινει με την εντυπωση οτι ειναι αντιγραφη του wiimote.Δεν ειναι ομως. Β. Για το 3d του 3ds εδω. http://gamepolitics.com/2013/03/14/nintendo-loses-3ds-patent-infringement-case-ordered-pay-ex-sony-engineer-302-million#.UWGcMaJWboY Και κλεινει εδω αυτο.Επιπλεον αναλυση/συζητηση απο μας ειναι παντελως αχρηστη. Γ. remote play = παιζω παιχνιδια του Ps3,ps4 και διαχειριζομαι το μενου,βλεπω βιντεος κτλ με internet ή χωρις,σπιτι μου ή οπου εχει ιντερεντ. Γινοταν αυτο στο gameboy advance?Ρωταω γιατι δεν ξερω.Αν μιλαμε γενικα και αοριστα για συνδεση 2 συσκευων(φορητη με οθονη η μια).Τοτε απο το dreamcast αντεγραψαν ολοι.Αλλα δεν παει ετσι.Το ενα ειναι διαφορετικο απο το αλλο. Αυτο που κανει το wiiu απ'οσο γνωριζω ειναι παρομοιο με το remote play της sony. Στο μονο που θα συμφωνησω με ikaruga24,ειναι οτι δεν τα προωθησε οσο θα επρεπε ή και καθολου η sony και μπραβο στην Ν που το εκανε,αλλα περισσοτερο μπραβο γιατι στα 2 απο τα 3 πετυχε. Ολοι ''κλεβουν''(με την καλη εννοια) ιδεες αλλα δεν μπορω να διαβαζω συνεχεια για εταιριες που κλεβουν απο την πηγη πρωτοτυπιας Νιντεντο. Με λιγα λογια νομιζω οτι στα ιδια επιπεδα ολοι επηρεαζονται απο ολους και αυτο ειναι υγεια. Αλλιως δεν θα ειχαμε και εξελιξη. Δεν εχει σκοπο το ποστ μου το vs οσον αφορα την πρωτοτυπια,αλλα ειναι η αποψη μου οτι δεν υπαρχει vs σε αυτα.
naruto14 Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Aυτο που διαβασες. Α. move like κοντρολερ ξεκινησε ο Richard marks της sony το 2000.Υπαρχουν οι αναλογες παρουσιασεις. Ειναι ενα μακρυναρι που το κρατας σαν το μετεπειτα wiimote.Οι περισσοτεροι εχουν μεινει με την εντυπωση οτι ειναι αντιγραφη του wiimote.Δεν ειναι ομως. Β. Για το 3d του 3ds εδω. http://gamepolitics.com/2013/03/14/nintendo-loses-3ds-patent-infringement-case-ordered-pay-ex-sony-engineer-302-million#.UWGcMaJWboY Και κλεινει εδω αυτο.Επιπλεον αναλυση/συζητηση απο μας ειναι παντελως αχρηστη. Γ. remote play = παιζω παιχνιδια του Ps3,ps4 και διαχειριζομαι το μενου,βλεπω βιντεος κτλ με internet ή χωρις,σπιτι μου ή οπου εχει ιντερεντ. Γινοταν αυτο στο gameboy advance?Ρωταω γιατι δεν ξερω.Αν μιλαμε γενικα και αοριστα για συνδεση 2 συσκευων(φορητη με οθονη η μια).Τοτε απο το dreamcast αντεγραψαν ολοι.Αλλα δεν παει ετσι.Το ενα ειναι διαφορετικο απο το αλλο. Αυτο που κανει το wiiu απ'οσο γνωριζω ειναι παρομοιο με το remote play της sony. Στο μονο που θα συμφωνησω με ikaruga24,ειναι οτι δεν τα προωθησε οσο θα επρεπε ή και καθολου η sony και μπραβο στην Ν που το εκανε,αλλα περισσοτερο μπραβο γιατι στα 2 απο τα 3 πετυχε. Ολοι ''κλεβουν''(με την καλη εννοια) ιδεες αλλα δεν μπορω να διαβαζω συνεχεια για εταιριες που κλεβουν απο την πηγη πρωτοτυπιας Νιντεντο. Με λιγα λογια νομιζω οτι στα ιδια επιπεδα ολοι επηρεαζονται απο ολους και αυτο ειναι υγεια. Αλλιως δεν θα ειχαμε και εξελιξη. Δεν εχει σκοπο το ποστ μου το vs οσον αφορα την πρωτοτυπια,αλλα ειναι η αποψη μου οτι δεν υπαρχει vs σε αυτα. Δεν τα ήξερα αυτά. Ωραίες πληροφορίες
Darthvader Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Ikaruga24 για την επιτυχή εφαρμογή καποιων ιδεων από την Nintendo δεν έχεις αδικο .( αν και δεν προήλθαν από παρθενογέννεση ενώ υπάρχει και λόγος που επιλέχθηκε από ενα σημείο και μετά η ολοένα και μεγαλύτερη διαφοροποίηση της Nintendo από τις MS,Sony αλλα και το hardcore κοινό που ενδιαφέρεται για τα multi). Με το ίδιο σκεπτικό όμως τα fanboys της Sony θα πουν οτι όταν έιχαμε εμείς CD εσεις είχατε cartridge.... , τα cd,dvd,bluray τα δημιουργησε η sony κτλ.
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Με το ίδιο σκεπτικό όμως τα fanboys της Sony θα πουν οτι όταν έιχαμε εμείς CD εσεις είχατε cartridge.... , τα cd,dvd,bluray τα δημιουργησε η sony κτλ.Ακριβως. Και δεν τελειωνεις ποτε...
Tilemaxx Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Παρθενογέννεση στο gaming και γενικότερα σε ταινίες, μουσική κτλ. δεν υπάρχει. Δεν νομίζω οτι κάποια εταιρεία αντέγραψε επειδή δεν είχε τι άλλο να λανσάρει, αλλά επειδή προφανώς αυτό ήταν δημοφιλές στο gaming κοινό. H Sony π.χ ήταν η πρώτη που εισήγαγε το Dual Analog, που ήταν 20 χρόνια μπροστά απο την εποχή του. Πλέον οι διπλές αναλογικές σκανδάλες είναι must και απαραίτητες σχεδόν για όλα τα παιχνίδια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις