Super Moderators Thresh Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 βάζω μέσα και τα gb που χάνω λόγω του JBOD στο NAS 1
Udontneed2know Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 Εικασίες στον αέρα κάνω τώρα, αλλά ίσως να κρατάει χώρο το OS για gameplay recording και editing. δεν εχει καμια λογικη αυτο, εκτος και εαν δεν σε αφηνει να κανεις record για οση ωρα θελεις εσυ, αν και παλι δεν καταλαβαινω γιατι θα επρεπε να ειναι system reserved χωρος για αυτη τη λειτουργια.
Vole Maulder Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 Ξέρω 'γώ; Οπως είπα, δεν έχει και πολλή βάση η υπόθεσή μου. Θυμάμαι πως είπαν ότι αυτό το "share" feature θα λειτουργεί αυτόματα για ό,τι παίζεις, οπότε λογικά δε θα χρειάζεται κάποιο χώρο να κρατάει τα τελευταία πόσα λεπτά του gameplay έτοιμα, για την περίπτωση να θες να τα κρατήσεις και να τα μοιραστείς;
cortaN@ Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 βάζω μέσα και τα gb που χάνω λόγω του JBOD στο NAS Άσχετο: Γιατί έχεις βάλει Jbod σε NAS? Δεν είναι λίγο επικίνδυνο?
viper2005 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 Άσχετο: Γιατί έχεις βάλει Jbod σε NAS? Δεν είναι λίγο επικίνδυνο? του αρεσει να ζει επικινδυνα. Απο την αλλη, μπορει να τους εχει πρασινους...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 Άσχετο: Γιατί έχεις βάλει Jbod σε NAS? Δεν είναι λίγο επικίνδυνο? τους θέλω independent, βίτσιο i know του αρεσει να ζει επικινδυνα. Απο την αλλη, μπορει να τους εχει πρασινους... κόκκινους για την ακρίβεια..
viper2005 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 τους θέλω independent, βίτσιο i know κόκκινους για την ακρίβεια.. φραγκατος το φιλτατος...
ikaruga24 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2013 Ναι αλλα πολλα δεν ειναι τα -77gb? Οχι γιατι ο δισκος αυτος περα απο τη φυσιολογικη χασουρα φιλοξενει μεσα του και το OS. Ο 350άρης δισκος μου στο PC μου βγαζει μολις 302GB ελευρα οποτε... On topic, η πρωτη φουρνια των παιχνιδιων του PS4 φαινεται να μην ειναι και τοσο εντυπωσιακη πλην του Second Son. http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-hands-on-with-playstation-4 Το αρθρο ειναι πολυ καλο για διαβασμα και εξηγει με πολυ απλο τροπο (οσο γινεται τουλαχιστον) τα προβληματα που αντιμετωπιζουν ακομα και σημερα σε κλειστα κυκλωματα οι developers. Δηλαδη ποιος θα περιμενε οτι ακομα και ενα μηχανημα σαν το PS4 να εχει προβλημα με τα Alpha effects? Ειδαμε το προβλημα δυναμικα στο GT5 οταν εριχνε βροχη. Θα νομιζε καποιος οτι τετοια προβληματα θα εχουν λυθει μεχρι σημερα. 1
The_Sheep Δημοσ. 19 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2013 DriveClub is presented at 1080p, but the high resolution only serves to amplify the somewhat flat-looking textures which look somewhat current-gen right now." DriveClub could do with visual boost, οχι γιατι καποια fanboys μας βγαζανε τυφλους απο οτι βλεπω κανενα δεν τρεχει στα 60 , αυτη την στιγμη και πιθανοτητα και οταν βγουν.Απογοητευτικά νεα , εστω και αν προκειται για τα πρωτα παιχνιδια. Για το BF4 δεν βλεπω τιποτα
nicoc89 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2013 πάντα τα πρώτα παιχνίδια μιας κονσόλας δεν είναι τόσο εντυπωσιακάαν δεις τα πρώτα του 360 πχ θα σου θυμίσουν γραφικά xbox original
ikaruga24 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2013 DriveClub is presented at 1080p, but the high resolution only serves to amplify the somewhat flat-looking textures which look somewhat current-gen right now." DriveClub could do with visual boost, οχι γιατι καποια fanboys μας βγαζανε τυφλους απο οτι βλεπω κανενα δεν τρεχει στα 60 , αυτη την στιγμη και πιθανοτητα και οταν βγουν.Απογοητευτικά νεα , εστω και αν προκειται για τα πρωτα παιχνιδια. Για το BF4 δεν βλεπω τιποτα Ρεαλιστικα νομιζω κανεις δεν περιμενε να δει το θαυμα. Αυτο που ολοι περιμενουμε ειναι να αρχισει επιτελους η εξελιξη των συστηματων συμπιεσης. Οπως φαινεται ολα πανε να γινουν ποιο compact, ποιο "μικρα", λιγοτερο ενεργοβορα απο αποψη hardware συνεπως η εξελιξη που θα μετρησει θα ειναι αυτη. Το να προσπαθουν σημερα να μας φερουν κατι καλυτερο με τα ιδια εργαλεια προφανως και δουλεια δεν θα γινει. Αλλα ναι εχεις δικιο, απλα τα δικα μας ματια που εχουν φαει και εχουν φαει μπορουν να αναγνωρισουν με ανεση το "χειροτερο" και το "καλυτερο". Τι να κανουμε ειναι οπως το αφτια, δεν εχουν ολοι "μουσικο" αφτι και συνεπως δεν μπορουν να αντιληφθουν και να καταλαβουν τι ακουνε. Το ιδιο και με τα γραφικα, το ματι τους απλα δεν πιανει.
p3tran Δημοσ. 19 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2013 (επεξεργασμένο) http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-hands-on-with-playstation-4 Το αρθρο ειναι πολυ καλο για διαβασμα και εξηγει με πολυ απλο τροπο (οσο γινεται τουλαχιστον) τα προβληματα που αντιμετωπιζουν ακομα και σημερα σε κλειστα κυκλωματα οι developers. Δηλαδη ποιος θα περιμενε οτι ακομα και ενα μηχανημα σαν το PS4 να εχει προβλημα με τα Alpha effects? Ειδαμε το προβλημα δυναμικα στο GT5 οταν εριχνε βροχη. Θα νομιζε καποιος οτι τετοια προβληματα θα εχουν λυθει μεχρι σημερα. Απο το αρθρο του digital foundry: Killzone When it comes to the tricky issue of control and response, Killzone: Shadow Fall currently delivers a largely 25-30FPS experience with v-sync engaged, where a long overview of the forest tests the hardware most. A strong trace of input lag is felt when turning the analogue sticks - a quirk that hangs over from the Killzone 2 days. It's a delay in response that is impossible to ignore after playing snappier low-latency shooters, and at the default 50 per cent sensitivity for the X and Y axis proved tricky to adapt to. Migrating to the new and more shooter-friendly Dual Shock 4 controller isn't the cause here, as this is the only game we test with such problems. Rather, the issue is likely to be the result of latency being built up over the course of a long and complex rendering pipeline. H παγια γκρινια μου στα (αχρηστα) playstation showcase exclusives!! ημουνα σιγουρος οτι δεν φτουραγε σαν fps μεσα στα υπολοιπα, αλλα η απογοητευση μου εγκειται στο οτι οι first party συνεχιζουν την ιδια ακριβως μαλακια (graphics>gameplay) και latency στο control λογω graphics = ultimate fail DriveClub When questioned, Evolution Studios confirms that it's pushed for a full-fat 1080p presentation, falling in line with all Sony's other leading PS4 titles. Unfortunately, this higher resolution only amplifies the low quality, blurry, flat-looking textures used across this level, which would easily look at home on current-gen hardware. It's also a shame that, while the scenery draw distance is broad, there's an incredible amount of pop-in for trees and waving NPCs as we approach at high speeds...With regards to performance, we're surprised to find DriveClub is running at 30fps with permanent v-sync - an unusual step for any modern-day racer putting heavy emphasis on shaving seconds from lap times. It is noted that 60fps is something the team strives for, but no promises can be made; in the interest of providing a smooth E3 experience it remains decidedly locked at 30fps for now. Alas, even this number isn't held convincingly during our play-testing, and the game dips noticeably below this point - a feeling of 20fps being achieved during doughnut-turns, where lots of tyre friction smoke is produced. Bearing in mind the PS4's next-gen tech (not to mention its 32 ROPs), we're somewhat surprised to see alpha transparency effects still having such an obvious impact on performance. δεν ειναι τυχαιο που οι πρωτες φωτο του ηταν 720p. στην πορεια εγινε 1080p. τι θα γινει στο τελος, θα το δουμε.. οτι και να γινει παντως, αφου εχουν προβληματα με τα γραφικα, εγω προσωπικα το ξεχναω να εχει ψαγμενο racing gameplay.... :/ Knack That's the next-gen hook, but little else is in place to enthrall. The Pixar aesthetic is let down by some muddy image quality, and heavily dithered shadows. We're promised 1080p native resolution here, but Knack doesn't look as crystal clear as we'd expect from such a pixel count - perhaps in part owing to the HDTV settings being used at the exhibition. It's a real disappointment on the grounds of image quality, and while the transparency effect on Knack and the big, beautiful ocean view during the first stage are visual treats, there isn't a whole lot to the rest of stages shown. Certainly, the physics are impressive and technically taxing. All the bits and pieces that whip around Knack indeed feel like individual objects, taking advantage of the game's per-object motion blur. The only problem here is that, despite being a 30fps game in target, we see dramatic frame-rate drops when too many of these pieces go zooming across the screen to form a shell around Knack. To achieve this bullet-point trick, the performance has to take a noticeable hit in the current build. Excluding this effect, the frame-rate isn't smooth for the current built in general, and it stutters even as Knack trots through empty streets unengaged. There's no evidence of tearing, but this choppy motion is surprising given its overtly simplistic visual style. Fortunately it evens out during the later interior stages based around the mansion and cave, but some optimisation is still clearly needed on the game before the PS4's launch. αυτα και για το knack.. θελει γυαλισμα στα γραφικα λενε αυτοι, εγω το gameplay κοιταω περισσοτερο και δεν βλεπω κατι ...σπεσιαλ. ειπαμε, τα exclusive του ΚΑΝΕΝΑ θα ειναι τα καλυτερα games. και lol@warframe Technically, it's presented in crisp 1080p, but currently runs at sub-30fps in its best efforts to add high quality textures and motion blur effects cranked to eleven. As a result, playability on PS4 suffers for sustained stretches of circa 20fps performance - it's consistent at that level while at the focal point of the katana-brandishing chaos, and all inputs lag behind as a result. παλευει στα 20frames, οταν μια ati 7850 παιζει το warframe 1080p ολα τερμα > 100 frames. τι διαολο? does not compute... -------edit πάντα τα πρώτα παιχνίδια μιας κονσόλας δεν είναι τόσο εντυπωσιακά αν δεις τα πρώτα του 360 πχ θα σου θυμίσουν γραφικά xbox original καμια σχεση. στο 360 πρωτη μερα ειχα PGR3, COD2. και οι δυο τιτλοι πανω απο οτιδηποτε υπηρχε εκεινη την εποχη, συμπεριλαμβανομενων και των pc. condemned, kameo, amped, ολα αυτα ηταν διαθεσιμα πρωτη μερα κυκλοφοριας και ολα αποπνεανε ενα next-gen αερα.. Επεξ/σία 19 Ιουνίου 2013 από p3tran 1
anamenos Δημοσ. 19 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2013 Software running on genuine, visible Xbox One hardware falls in with a small first-party club, including titles like Forza Motorsport 5, Killer Instinct and Ryse δλδ το περίεργο της υπόθεσης είναι ότι το FORZA 5 έχει καλύτερα γραφικά και καλύτερο frame rate από το DriveClub σε χειρότερο μηχάνημα.
p3tran Δημοσ. 19 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2013 δλδ το περίεργο της υπόθεσης είναι ότι το FORZA 5 έχει καλύτερα γραφικά και καλύτερο frame rate από το DriveClub σε χειρότερο μηχάνημα. αν δεν λαβεις υποψην σου τον παραγοντα ανθρωπο, ειναι περιεργο. αλλιως δεν ειναι. θυμισου οτι η turn 10 ειναι μαλλον η μοναδικη εταιρια που στην γενια που τελειωνει τωρα, ολοι της οι τιτλοι ηταν 1280Χ720 (καθαρα, οχι rescale και παπαριες) και 60 καρε ΚΑΡΑΚΟΛΗΜΕΝΑ με vsyc. γενικα, καθαρα 720p/60hz vsync'd και ακλονητα, ηταν πολυ λιγα games αυτα τα 7-8 χρονια... και το forza δεν το λες και ελαφρυ. ειναι προφανες οτι απο coding ειναι πολυ μαστορια οι ανθρωποι. αυτο ομως δεν σημαινει οτι το xbox ειναι τοσο δυνατο. αντιθετα, αν θες να το ψαξουμε, δες οτι ενω η turn 10 ειχε στη διαθεση της (φυσικα) ολοκληρο το codebase της playground games (του forza horizon), ενω πηρανε καποια κομματια που εχουν να κανουν με την αναθεση υλικων σε επιφανειες πχ (αν δεις τη συνεντευξη του Dan, αστειευεται κιολας και λεει οτι πλεον μπορουν να κανουν δερματινα αυτοκινητα, μαρμαρινα αυτοκινητα κλπ), αν και ο κωδικας για το μερα-νυχτα και το δυναμικο φωτισμο υπηρχε και ηταν στη διαθεση τους, το forza 5 δεν εχει ουτε το ενα ουτε το αλλο. ΑΝ ηταν τοσο δυνατο μηχανημα, θα μπορουσε ευκολα στην πρωτη εκδοση του forza να ενσωματωσει και το day/night cycle, αφου ηταν ετοιμο. ομως ειναι προφανες οτι δεν το σηκωνει διατηρωντας τα 1080p/60hz, οποτε και το αφηνουνε για το μελλον οταν θα εχουν τον καιρο να ξαναγραψουν πραγματα απο την αρχη για να τα σηκωνει το xbone. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2013 (επεξεργασμένο) Για το driveclub. Studio “Aiming” At 60FPS http://www.thesixthaxis.com/2013/06/18/driveclub-will-support-all-ps4-wheels-studio-aiming-at-60fps/edit. No smoke or mirrors from Sony - everything we saw was running on PS4 hardware. But it's still early days and many of the games clearly require a lot of optimisation. Επεξ/σία 19 Ιουνίου 2013 από Επισκέπτης
Προτεινόμενες αναρτήσεις