Tilemaxx Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 Δεν έχουν διαψεύσει επίσημα κάτι, αλλά εγώ προσωπικά το αποκλείω.
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 Οπως και να χει δεν μπορω να περιμενω,γιατι αν βγει θα βγει οταν κυκλοφορησει και η pc version φανταζομαι..
p3tran Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 Στο 360 παίζει να βγεί σε multiple disks... αν δε βγει σε 3-4 δισκακια στο 360, τοτε μας λενε μαλακιες για τα πολλα details. περα απο αυτο, ειναι 1 ειτε 15 dvd, απο το σκληρο θα παιξει, οποτε μοναδικο κριτηριο ειναι ποια εκδοση θα ειναι λιγοτερο ζαβη. θα με βολευε να βγει στο ps3 καλυτερο, αφου μαλλον/λογικα θα το εχω συνδεδεμενο για περισσοτερο καιρο λογω και του gt6 (αααλη πορνη η πολυφωνη!! gt στο ps4 του αγιου πουτσου ανημερα!! και βολευτειτε με τη μαπιτσα το club και σκαστε! καζ γαμιεσαι!) 1
Tilemaxx Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 Λογικά το PS3 είναι leadplatform άρα καλύτερο εκεί, όλα τα demos που έδειξαν στους δημοσιογράφους έτρεχαν σε PS3 devkits.
Udontneed2know Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 διαχρονικα, η οικονομια στην αναλυση γινεται για εξοικονομηση δυναμης. δεν θα μαθουμε την αλφαβητα το 2013 ρε συ udont. εσυ αμα θες, be my guest και καταπιε αμασητα τα περι <<αρτιστίκ>> και παιζε με τις μεγαλες μαυρες μπαρες στην 16:9 οθονη σου και ολα καλα το ειπα και θα το ξαναπω, το να λεει καποιος οτι παιχνιδι πρωτης γενιας βαζει μαυρες μπαρες επειδη δεν μπορει να τρεξει αλλιως στην κονσολα ειναι ΑΝΕΚΔΟΤΟ, μαλλον εσυ για καποιο λογο καταπινεις αμασητο FUD χωρια που στο κρεμασμενο δε λενε για σχοινι. ακομα περιμενω να δω το superwow και τελικα φαινεται οτι αυτο ηταν το quantic demo... πηξαμε στα 1080/30 -και αν- μεχρι στιγμης. και sub30 και τωρα sub1080. ή κανω λαθος? και οπως ειπα, συμφωνα με τα χαρτια μας, αυτα τα περιμεναμε να τα δουμε πρωτα στο xbox και μετα/καθολου στο play. καλα κατσε να δουμε τα παιχνιδια του xbox να τρεχουν στην κονσολα, και οχι σε "Δεν ειναι Devkit, αλλα ειναι PC που εχει παρομοια specs με την κονσολα" και θα κανουμε τις συγκρισεις μας, εχουμε και την DF που θα μας βγαλει απο τον κοπο και θα κανει ολη την δουλεια για εμας.
p3tran Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 κοιτα, αν εσυ νομιζεις οτι η αναλυση ειναι 1900Χ800 για ποιο ...ομορφιά, και δεν ειναι για να τρεχει καλυτερα, ή επισης αν πιστευεις οτι τα demo για το xbox τρεχανε απο κανα σουπερ-μηχανημα για να σε κοροϊδεψουνε, τοτε οταν θα πιασεις επαφη με την πραγματικοτητα θελω να μου το πεις. και αφου αναφερεις το df, σου βαζω απο τωρα ενα στοιχηματακι για το forza5, οτι θα ειναι 1920x1080 στα ακλονητα 60 με vsync χωρις tearing. γιατι απο ολα που εδειξε η microsoft, το πιο εντυπωσιακο αυτο ητανε. so name your price
Udontneed2know Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 κοιτα, αν εσυ νομιζεις οτι η αναλυση ειναι 1900Χ800 για ποιο ...ομορφιά, και δεν ειναι για να τρεχει καλυτερα, ή επισης αν πιστευεις οτι τα demo για το xbox τρεχανε απο κανα σουπερ-μηχανημα για να σε κοροϊδεψουνε, τοτε οταν θα πιασεις επαφη με την πραγματικοτητα θελω να μου το πεις. oπως ειπα θα περιμενω να δω τελικες εκδοσεις ή τελος παντων κοντα στην τελικη μορφη τους τα παιχνιδια, και οπως ισως να εχεις παρατηρησει δεν κρινω ακομα τα παιχνιδια , τουλαχιστον στον τεχνικο τομεα , ουτε τις μιας κονσολας ουτε της αλλης, απο την αλλη μερια... Unlike many of Microsoft's show-floor demos this E3, however, the use of genuine PS4 hardware among all developers also gives us a far more honest insight into the console's potential πιστευω ειναι πασιφανες ποια κονσολα εχει να αποδειξει περισσοτερα.
p3tran Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 διαβαζεις επιλεκτικα πολυ ή λιγο? αυτο που μονος σου εκανες copy-paste, μιλαει για SHOWFLOOR. οπως εχουμε γραψει πολλες φορες τις ημερες της Ε3 αλλα και μετα, ο καθενας δειχνει στο showfloor, δηλ. στα περιπτερα του οπως τον βολευει. παρ'ολα αυτα, και για 15η φορα, το digital foundry εγραψε, οπως και πολλοι αλλοι, οτι στα κλειστα showroom που γινονταν οι παρουσιασεις στον ειδικο τυπο, τοσο το forza, οσο το ryse και το titanfall, τρεχανε απο devkits. και περα απο αυτο, αυτος που εγραψε το αρθρο λεει και χαζαμαρες. τι παει να πει "honest insight into the console's potential"? το μονο που δειχνει στα σιγουρα ειναι η δυνατοτητα και ποιοτητα της δουλειας αλλα και των εργαλειων που εχουν στη διαθεση τους αυτοι που φτιαχνουν τα games. και αποδειξη για αυτο ειναι ακριβως τα games στο (λιγοτερο ισχυρο) xbox, που προς το παρον ειναι/δειχνουν καλυτερα. μοναδικη περιπτωση να μην ειναι ετσι, ειναι α) το xbox να ειναι δυνατοτερο ή β) το xbox να ειναι οντως πιο αδυναμο, αλλα τα games στην E3 να τρεχανε απο σουπερ-pc (LOL) εσυ απο οτι εχω καταλαβει, τινεις να πιστευεις το β. Λαθος! ισχυει αυτο που εγραψα πανω απο τα α/β. αλοιμονο σου -που σε εχω κοψει και για αποκλειστικο playstationακια- αν η "τιμια, διορατικη ματια" που γραφει αυτος ο χαζακας (καθαρο stealth troll εδω) σημαινει οτι αυτες ειναι οι δυνατοτητες και παπαλα. Καηκες σου λεω!
Udontneed2know Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 και περα απο αυτο, αυτος που εγραψε το αρθρο λεει και χαζαμαρες. τι παει να πει "honest insight into the console's potential"? νομιζω οτι ειναι πασιφανες τι εννοει, τα Α παιχνιδια τρεχανε σε devkit (με την μιση μνημη κιολας) τα Β τρεχανε σε PC τα οποια δεν ξερουμε τι ειχαν μεσα, αρα ο κατασκευαστης Α ειναι ποιο τιμιος σε αυτα που δειχνει, ο Β ΙΣΩΣ και να μας παραπλανει.
kostasmak Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 http://www.ign.com/blogs/cameroncrogers1995/2013/06/16/xbox-one-games-ran-on-desktop-pcs-during-e3
Tilemaxx Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 Το όλο θέμα θα παιχτεί στο latency των CPU/GPU λόγω GDDR5, (bottlenecks όπως στο PS3 δεν θα υπάρχουν λογικά, γιατί έχουμε να κάνουμε με simplified unified αρχιτεκτονική), τα Tflops όπως έχει αποδειχθεί δεν παίζουν κανένα ρόλο όταν έχουμε να κάνουμε με χειροπιαστά δείγματα, και όχι θεωρίες στα χαρτιά.
DJTaurus Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 Αρέσει το DS4 http://www.dualshockers.com/2013/06/25/battlefield-4-designer-explains-superiority-of-dualshock-4-over-ps3-and-360-controller-mocks-the-fanboys/
p3tran Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 Σιγουρα tilemaxx τα gigaflops ειναι απλα ενα μετρικο στοιχειο, αλλα και σε compute units υπερτερει το ps4, και σε rops και γενικα, ακομα και στη μνημη, δεδομενου οτι μιλαμε για videogames και οχι για εφαρμογες ιατρικης, το μεγαλυτερο bandwidth (gddr5) ειναι πολυ προτιμοτερο απο το χαμηλοτερο latency (ddr3). Για αυτο και δεν δεχομαι την αποψη του παρανω αρθρου, οτι και καλα στο ps4 τα δειξανε σε devkit, ενω ταχα μου τα αλλα του xbox τα ειδαμε να τρεχουν σε σουπερ κομπιουτερ, και απο εκει ειναι οι διαφορες ,και απλα ειναι "τιμιοι" στη sony. Αυτα νομιζω ειναι κουραφεξαλα, και απλα αυτοι που φτιαχνουν games στη sony ειναι πιο πισω, ή ειναι σκραπες συγκριτικα. Ξαναλεω, οποιος πιστευει οτι" η microsoft εδειξε απο super pc κλπ για να μας κοροϊδεψει ενω η τιμια sony " κλπ κλπ , ειμαι προθυμος να του παρω τα λεφτα βαζοντας ενα στοιχηματακι... (Udont, kostas, κλπ)
mtifosi Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 Το θεμα δεν ειναι μονο το forza να ειναι 1080/60,το οποιο ειναι εντυπωσιακο βεβαια αλλα σε racing το κανεις πιο ευκολα αλλα σε πιο βαρβατα παιχνιδια οπως πχ το dead rising 3.Επισης το Titanfall ειναι 720p για να εχουνε τα 60fps κατι που με βαση την μηχανη γραφικων που χρησιμοποιουν(valve source) μονο κολακευτικο δεν ειναι για το xbox.
kostasmak Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 Δεν ξερω αν δειξανε τα games στη Ε3 απο pc ή απο οτιδηποτε αλλο. Αλλα δεν εχω λογο να μην πιστεψω ενα αρθρο που εχουν βγαλει τα περισσοτερα μεγαλα site του εξωτερικου. Δεν ξερω ομως και για πιο λογο να βγαλουνε μια τετοια βρωμα για το xbox, το οποιο ηδη ειχε φαει κατραπακιά απο τη sony στην Ε3. Τοσο anti-microsoft γινανε ολοι και sony lovers; Δεν ξερω μου φαινεται κουλο. Ναι οι δημοσιογραφοι μας πουλανε φουμαρα σε αλλους τομεις, στα αθλητικα, στα πολιτικα αλλα να μας πουλανε και στα games;
Προτεινόμενες αναρτήσεις