Προς το περιεχόμενο

PlayStation 4 Topic v1 [PS4]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

τελικα το Μετρο 2033 ειναι πολυ παιχνιδι....πως το αφησα να περασει απαρατηρητο...Και εχουν κανει καλη δουλιτσα και αυτη προκυπτει και απο την τιμολογηση ειτε των δυο μαζι ειτε του καθενα ξεχωριστα σε ψηφιακη μορφη....Μπραβο τους. Οπως επισης οποιος γουσταρει μπιλιαρδο. το pool που αγορασα ειναι πολυ καλο και αυτο....δλδ παει σε επιπεδα simulation ο χειρισμος και τα physics.. 20€ to Metro 10€ το Pool

  • Like 1
Δημοσ.

Ειναι καιρο τωρα διαθεσιμο προς προπαραγγελια. Μαλλον κατι δεν ξερουν.. :-D​ 

Ή κάτι ξέρουν και οι άλλοι κάνουν πως δεν ξέρουν! :-D

  • Like 1
Δημοσ.

Ή κάτι ξέρουν και οι άλλοι κάνουν πως δεν ξέρουν! :-D

Σσσσοοουτ. Μην σε παρει χαμπαρι ο Πετραν και μας βγουν ξινα τα smilies. :-D

  • Like 1
Δημοσ.

Μιας και τα βραβεια σημαινουν κατι.

 

CEDEC Excellence awards

 

Engineering Department: 

  • PS4 Development Team (Sony Computer Entertainment) – For building a platform that developers can really exploit.
  • Unreal Engine 4 Development Team (Epic Games) – For further promoting the democratization of game development.
  • HexaDrive Development Team (HexaDrive) – For showcasing the ideal method of developing HD Remakes.
  • Sega 3D Reprint Project Development Team (SEGA) - For showcasing the ideal method of developing 3D Remakes.
  • Killzone: Shadow Fall Development Team (Sony Computer Entertainment) – For excellence in the graphics technology for current generation consoles.

Visual Arts Department:

  • Softimage Development Team Development team (Autodesk) – For being the driving force behind the shaders that support many artists since the dawn of 3D development.
  • JoJo’s Bizarre Adventure: All Star Battle Development Team (CyberConnect2) – For expressing the style of the anime original in real-time 3D graphics.
  • CGI Animation Staff (Sanzigen) – For pioneering the new representation of anime in 3D.
  • Techne’s Classroom (NHK) –  For leading the young generations that will determine the future of visual arts.
  • Unreal Engine Demo “Infiltrator” Development Team – For offering a representation of a new generation of visuals for developers and artists.

Game Design Department:

  • Kantai Collection Development Team (DMM.com/Kadokawa Games) – For the concept work called personification/feminization applied to ships.
  • Puyo Puyo!! Quest Series Development Team (SEGA) – For the skillfull implementation of synergy between arcade and smartphones.
  • Rain Development Team (Sony Computer Entertainment – For the overall design of a game that lets you control an invisible character.
  • Lucas Pope – For games that make you reflect about problems affecting humanity.
  • Real Escape Game (SCRAP Entertainment) – For a realistic game experience that moved the masses.

Sound Department: 

  • Final Fantasy XIII Series Sound Development Team – For improving the playback environment and the pursuit of sound fidelity from TV Speakers.
  • Hideki Sakamoto (Noisycroak) – For his efforts to actively promote video game music through interaction with fans.
  • NAMCO Sound Player Sound Development Team (Bandai Namco) – For a new way to enjoy the sound of games.
  • Before Meteor: Final Fantasy XIV Original Soundtrack Production team (Square Enix) – For showcasing new possibilities for game soundtracks using hi-res sound sources.
  • Original Game Audio Team (Dolby Japan) – For the long-term contribution to the standardization and  of surround game audio.

Network Department: 

  • PS4 Share Developmet Team (Sony Computer Entertainment) – For creating the means of sharing one’s experience.
  • Wii U Development Team (Nintendo) – For the lagless video and audio transfer to the gamepad.
  • Microsoft Development Team (Microsoft Japan) – For the Peer To Peer Network Architecture of the Xbox One.
  • LINE Infrastructure Team (LINE) – For providing the infrastructure to replace phone and e-mail.
  • Team in charge of Japanese Hashtags (Twitter Japan) – for the support to the Japanese Hashtag on Twitter.
  • Like 1
Δημοσ.

Γιατι μερικες φορες οταν παω settings -> system storage management -> applications

μου βγαζει τα παιχνιδια που εχω εγκατεστημενα και ενα other(361mb) και δεν μπορω να το επιλεξω για να το σβησω καν.

 

Τι στο καλο ειναι αυτα τα 361mb και γιατι δεν μπορω να τα σβησω?

 

Και πως μπορω να δω σε τι ποσοστο ειναι η πληρης εγκατασταση του παιχνιδιου χωρις να το τρεξω.

Δημοσ.

 

Και πως μπορω να δω σε τι ποσοστο ειναι η πληρης εγκατασταση του παιχνιδιου χωρις να το τρεξω.

Οταν είσαι πάνω στο παιχνίδι πάτα options και μετά information και σου δείχνει εκεί πόσα mb απομένουν. 

Δημοσ.

Vole στο trials διδασκεις βλεπω....

Μεταξύ μας, φαντάζομαι, εννοείς, επειδή γενικά δε φτουράω μία :P

Εχω και κάνα 2μηνο να παίξω. Θα μπω μεθαύριο να δω αν έχω "δουλειά" :D

 

Υπάρχει ταβάνι, πάντως, για μένα σε αυτό το παιχνίδι. Είναι από κάποιο σημείο και μετά που δεν μπορώ με τίποτα να κάνω χρόνους, ειδικά χωρίς faults. Και βάζω να δω μετά τα replays των πρώτων και δε θέλω να ξαναπαίξω ποτέ :P

Δημοσ.

Παιζει ρολο που το nat type μου το εμφανιζει 2?
Με βαση αυτο λογικα οχι.
Αλλα πως θα μπορουσε το ps4 να ειναι συνδεδεμενος directly to internet χωρις να παρεμβαλετε καποιο ρουτερ?

 

Ανοιξα κανονικα ολα τα port  που λεει αλλα παλι nat type 2 μου βγαζει.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...