ikaruga24 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Αμα δε βγαίναν σε ps4 κάποιες συνέχειες γνωστών ip θα είχαμε πάλι γκρίνια,μπορεί και από τους ιδιούς που λένε για νέα ip τώρα.Έχουν πλάκα οι gamers γενικά.Υπόψην κ'εγώ υπέρ των νέων ip είμαι αλλα μη ψάχνουμε να γκρινιάξουμε για το κάθε τι.Εγω παντως δεν εχω παραπονο. Ας βγαζουν οτι θελουν με τη σεσουλα. Ποιο πολυ με πειραζει οταν κανουν ενα reboot (αποτυχημενο οπως το DMC) παρα οταν μου δινουν και παλι το ιδιο. Αν δεν γουσταρεις το ιδιο τοτε μην ασχολεισαι μαζι του αλλα οχι και να κλαις επειδη βγηκε. Βεβαια το κοινο χαρακτηριστικο που εχω βαλει στανταρ σε ολα τα παιχνιδια προκειμενου να βγαινουν απο το στουντιο ειναι η ποιοτητα. Οταν αυτη δεν υπαρχει τοτε τοτε μπορω (και εγω και ολοι) να κραξουμε ανετα. Θελω να βγαινουν τα ιδια και τα ιδια κυριως γιατι θελω να καλυτερευει η βαση που εχτισαν με το Χ IP. Δεν μιλαω για milking, μιλαω για μια φυσιολογικη περιοδο development που θα αφησει να εξεληξεις αυτο το κατι καλο που εφτιαξες την πρωτη φορα. Το μονο κακο ειναι οτι οι περισσοτεροι δινουν βαση στη "βιτρινα" και οχι στην ουσια γι αυτο και καποια franchise φενεται να κουραζουν απο καποιο σημειο και μετα. Κατι God of war, Gears of war, Call of duty και δε συμαζευεται μιλαμε πραγματικα οτι ειναι το ιδιο πραγμα ξανα και ξανα ακριβως οπως ηταν και την πρωτη φορα που πρωτοεμφανιστηκαν. Εκει ειναι που χρειαζεται αλλαγη.
Vole Maulder Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Τα δύο GoW (God και Gears) ως το τρίτο μέρος τους καλά τα πήγαιναν. Το God ίσως άρχισε να κουράζει νωρίτερα, επειδή είχε και τις φορητές εκδόσεις του, και τις επανακυκλοφορίες και δεν είχε και τίποτα έξτρα που να σε κρατάει να παίζεις 2 χρόνια, ξέρω 'γώ, όπως έχουν τα Gears. Τώρα τα τελευταία που έβγαλαν είναι που δεν τραβάνε, και λογικό. Εμένα πιο πολύ μου φαίνονται σαν κάτι απλώς να κυκλοφορήσει απλώς για να υπάρχει παρουσία στην αγορά ώσπου να έρθει η επόμενη γενιά, παρά ως κάτι ουσιαστικό. Για το CoD δεν έχω να πω τιποτα Πάντως, όπως είχα πει και παλιότερα, κάποιες σειρές εμβληματικές μιας γενιάς είναι λογικό να βγάλουν τουλάχιστον άλλο ένα παιχνίδι στην επόμενη. Αν υπάρχει το fanbase είναι σίγουρες πωλήσεις, επειδή ούτε χρειάζεται να "πουλήσουν" κάτι νέο κι άγνωστο, και υπάρχει κι αρκετός κόσμος που ψήνεται να δει την αγαπημένη του σειρά σε μια γενιά παραπάνω, απλώς για να δει πώς θα είναι. Βέβαια, το άλμα τώρα δε θα είναι τόσο μεγάλο, οπότε ίσως να μη λειτουργήσει αυτό το ίδιο καλά με την τρέχουσα γενιά. Είναι και περίεργοι οι gamers. Ειδικά τα τελευταία χρόνια παίζει πολλή γκρίνια. Βγαίνει κάτι ίδιο, γκρίνια. Βγαίνει κάτι νέο, γκρίνια γιατί δε βγήκε ένα άλλο ίδιο που ήθελαν ή κανείς δεν ασχολείται. Και καταλήγουμε σε sequels και reboots, για να διατηρούνται τα ονόματα και να μετριάζεται η γκρίνια. Σκάβουμε κι εμείς το λάκκο μας λίγο. 2
ikaruga24 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Ποιο κακομαθημενα πλασματα απο τους gamers δεν υπαρχουν. Αναπολω τις παλιες καλες μερες που ο καθε developer εκανε αυτο που γουσταρε χωρις να λαμβανει υποψην του το καθε μπασμενο που σκεφτηκε να μπει και να κραξει για τη μαλακια του. Ειναι καλο να εχεις μια -μικρη- επαφη με τους χρηστες σου κυριως για να μην ξεφευγεις (και αυτο αναλογα το παιχνιδι) αλλα γενικα δεν αξιζει να φας τοσο κραξιμο για το τιποτα. Μετα βγαινουν και λενε πως τα παιχνιδια τους δεν κανουν αρκετες πωλησεις και κουραφεξαλα. Πως γινοταν παλια να βγαζαν φραγκα ενω το κοστος παραγωγης και πωλησης ηταν πολλες φορες μεγαλυτερο σε σχεση με σημερα αλλα σημερα ενα παιχνιδι με 3.5 μυρια πωλησεις (βλεπε Tomb Raider) να μην ειναι αρκετες και να θεωρειται αποτυχια μονο οι λογιστες τους το ξερουν. 4
cortaN@ Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Διάβασα στο άρθρο του DF για το PS4 (inside PS4), πως δε θα έχει analog buttons το νέο χειριστήριο και σε αυτά συμπεριλαμβάνει και τα L1/L2. Αυτό σημαίνει πως δε θα έχουμε αναλογικές σκανδάλες στο PS4 controller? Αν ισχύει κάτι τέτοιο, για μένα θα είναι μεγάλη μακακία. Στο 360 έχω καταχαρεί racing games με τις καταπληκτικές σκανδάλες του χειριστηρίου. Επίσης, ακόμα δε μπορώ να καταλάβω γιατί δε θα υποστηρίζει μουσική αναπαραγωγή των CD's. Δηλαδή σύμφωνα με αυτά που πόσταρε ο Tilemaxx θα υποστηρίζει αναπαραγωγή gaming CD's (ίσως για υποστήριξη με το PS1) και ΔΕΝ θα υποστηρίζει μουσικά CD's. Ειλικρινά τι πίνουν εκεί στη Sony γμτ ?? Δηλαδή παρουσιάζουν νέα κονσόλα, μας φτιάχνουν, γενικά πολλά θετικά πράγματα και βάζουν κάτι περιορισμούς. ΠΦφφφφφφ....
Tilemaxx Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Μεγάλο πισωγύρισμα αν δεν έχει αναλογικά και δεν παίζει μουσικά CD. Ειδικά το πρώτο μου φαίνεται εξωφρενικό, στα racing games είναι υπεραπαραίτητες οι αναλογικές σκανδάλες. 2
Moderators Malthador Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Moderators Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Μετα βγαινουν και λενε πως τα παιχνιδια τους δεν κανουν αρκετες πωλησεις και κουραφεξαλα. Πως γινοταν παλια να βγαζαν φραγκα ενω το κοστος παραγωγης και πωλησης ηταν πολλες φορες μεγαλυτερο σε σχεση με σημερα αλλα σημερα ενα παιχνιδι με 3.5 μυρια πωλησεις (βλεπε Tomb Raider) να μην ειναι αρκετες και να θεωρειται αποτυχια μονο οι λογιστες τους το ξερουν. wat Θα αστειεύεσαι μάλλον. Παλιότερα το κόστος παραγωγής ενός ΑΑΑ τίτλου ήταν πολλές φορές υποπολλαπλάσιο σε σχέση με σήμερα. Αυτή τη στιγμή ένας ΑΑΑ τίτλος κοστίζει παραγωγικά πολλά εκατομύρια δολλάρια και είναι λογικό τα 3.5 εκατομύρια πωλήσεις να μην έχουν αποφέρει κέρδος. Δες μόνο για παράδειγμα το voice acting σε ΑΑΑ τίτλους που μπορεί να συμμετέχουν top ηθοποιοί πολλές φορές (ΜΕ3) ή τις διαφημιστικές καμπάνιες που πολλές φορές είναι υπερπαραγωγές (MW3).
Vole Maulder Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Οσο τα παιχνίδια προσπαθούν να μοιάσουν στο Χόλιγουντ τόσο θα ανεβαίνει το κόστος και το κατώτερο όριο πωλήσεων για να μην υπάρχει ζημιά. Εκανε το CoD μια επιτυχία κι όλοι προσπαθούν να φάνε από την ίδια πίτα τώρα. Είναι λίγο τρελό παιχνίδι με 3.5 εκατ. πωλήσεις σε ένα μήνα να θεωρείται αποτυχία.
Federer Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Μεγάλο πισωγύρισμα αν δεν έχει αναλογικά και δεν παίζει μουσικά CD. Ειδικά το πρώτο μου φαίνεται εξωφρενικό, στα racing games είναι υπεραπαραίτητες οι αναλογικές σκανδάλες. Χαλαρωστε...τα μπροστα κουμπια (κυκλος,τετραγωνο κτλ) και πιθανον τα L1 και R1 θα ειναι πλεον ψηφιακα...
Vole Maulder Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Ε ναι, οι σκανδάλες πλέον είναι το στάνταρ για οδήγηση. Τα άλλα είπαν ότι θα τα κάνουν ψηφιακά, γιατί κανείς δεν τα χρησιμοποιήσε ως αναλογικά σε αυτή τη γενιά.
Tilemaxx Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Σε driving games για όσους δεν χρησιμοποιούν σκανδάλες μια χαρά απαραίτητα είναι τα αναλογικά face buttons. Μα καλά τι τους πειράζουν εκεί που είναι;
Federer Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Σε driving games για όσους δεν χρησιμοποιούν σκανδάλες μια χαρά απαραίτητα είναι τα αναλογικά face buttons. Μα καλά τι τους πειράζουν εκεί που είναι; Μονο το gran turismo νομιζω τα χρησιμοποιουσε...Οπως καταλαβαινεις οταν το 99,9% των developers δεν τα χρησιμοποιει, προσπαθουν να κοψουν το κοστος απο οπου μπορουν...
ikaruga24 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 wat Θα αστειεύεσαι μάλλον. Παλιότερα το κόστος παραγωγής ενός ΑΑΑ τίτλου ήταν πολλές φορές υποπολλαπλάσιο σε σχέση με σήμερα. Αυτή τη στιγμή ένας ΑΑΑ τίτλος κοστίζει παραγωγικά πολλά εκατομύρια δολλάρια και είναι λογικό τα 3.5 εκατομύρια πωλήσεις να μην έχουν αποφέρει κέρδος. Δες μόνο για παράδειγμα το voice acting σε ΑΑΑ τίτλους που μπορεί να συμμετέχουν top ηθοποιοί πολλές φορές (ΜΕ3) ή τις διαφημιστικές καμπάνιες που πολλές φορές είναι υπερπαραγωγές (MW3). Συνολο μεγιστε, συνολο μιλαω. Κοστος μεταφορας, διαφημηση, beta/quality testing, κοστος παραγωγης σε hardware κομματι (κασσετες/cd/dvd/BR), υπηρεσιες ιντερνετ (που εσυ πληρωνεις) και αλλα ωραια εχουν παψει να υπαρχουν ή αν υπαρχουν ορισμενα το κοστος ειναι πολυ μικρο και ειδικα σε σχεση με παλια. Τα περισσοτερα απο τα παραπανω κοστη εχουν περασει στους gamers. Γενικα δεν υπαρχει συγκριση με το τι επρεπε να λαβουν υποψη απο αποψη κοστους παλια και σημερα. Ειναι γελοιο που 3.5 μυρια πωλησεις σε λιγοτερο απο ενα μηνα να θεωρουνται αποτυχια (χωρις τις digital πωλησεις). Καποιος μας κοροιδευει μεσα στη μαπα μας και καποιοι γουσταρουν. Εχεις κανει μια απλη μαθηματικη πραξη ποσος τζιρος ειναι 3.5 μυρια πωλησεις με μεσο ορο τιμης 40 ευρω? Για κανε λιγο να δουμε το αποτελεσμα και αν πραγματικα ειναι αποτυχια ή οχι.
kjtzemis Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 μάλλον πάμε για μια τραγική γενιά ,ειδικά στην αρχή της. που το στηρίζω αυτό? θα βλέπουμε παιχνίδια δουλεμένα σε παλιές engines για να τρέχουν στα ps3-360 (milking)και λίγο βελτιωμένες εκδώσεις τους στα ps4-xbox χωρίς να προσπαθούν καν να πουσάρουν τις νέες κονσόλες (multiplatform και ακόμα και σε μερικά exclusives ,gran turismo 6 ps3-ps4 incoming...) ακόμα δεν ανακοινώθηκαν οι νέες κονσόλες και ξέρουμε για assasins 4-new batman-battlefield 4-new cod-new infamous-new killzone-new metal gear... ε δώστε νέα ip στον κόσμο,νέα γενιά έρχεται ,τα ίδια και τα ίδια θα παίζουμε? πιστέυω είδαν την παρακμή των gow-geow ειδικά σε σκορ,θέλουμε νέα fransizes,αν είναι να παίζουμε τα ίδια ΑΑΑ παιχνίδια με λίγο καλύτερα γραφικά γιατί να σκάσουμε 400ε? ειδικά αν βγαίνουν κιόλας στα ps3-360 το οποίο το θεωρώ τραγικό. Δεν νομιαζω να χαλαγε κανεναν αν με το καλημερα του ps4 εβλεπε mgs5,infamous,gran turismo 6 και killzone? Μιλαμε για μεγαλους τιτλους (και ειδικα τα mgs5 και gran turismo 6) που μπορει να μην μας δινουν το επακρον απο τις ικανοτητες του ps4 (το οποιο αποκλειετε να γινει ειδικα στα πρωτα 1-2 πρωτα χρονια) αλλα οπως και να εχει θα μας κρατησουν εκει για αρκετες ωρες και πιστευω θα το ευχαριστηθουμε. Με τον καιρο πιστευω (οπως εγινε και με το ps3 σε θεμα γραφικων) θα δουμε τρελα γραφικα και νεα franchise. Ας μην ειμαστε απληστοι, ας τα βγαλουν ολα αυτα που ειπαν τους πρωτους μηνες και απο εκει και περα θα ερχοντε και αλλα καλυτερα ακομα, παρα για παραδειγμα το vita το κυκλοφορησαν και δεν υπηρχε τιποτα το "σοβαρο" που να κατσει και να καθηλωσει εναν gamer πλι του uncharted (το οποιο ειτε μας αρεσε ειτε οχι ηταν και ειναι μεγαλο ονομα για τον χορο του gaming) και αλλα κανα 2-3 παιχνιδια.
JohnVani18 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Εγώ απο την άλλη γιατί νομίζω πως πολύ γρήγορα θα φτάσουν στα άκρα τους? Και μόνο που έχουν υλικό υπολογιστή, και στις περισσότερες περιπτώσεις θα χρησιμοποιείται ως lead paltform (ο υπολογιστής), θα εκμεταλλευτεί το υλικό σχεδόν απο day-one. Να και η σύγκριση μεταξύ του PC και PS4 tech demo. Αισθητά κατώτερo στο PS4. Unreal Engine 4 – Full Elemental Comparison Between PS4 and PC
Προτεινόμενες αναρτήσεις