Προς το περιεχόμενο

PlayStation 4 Topic v1 [PS4]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλα το να πουμε οτι το ps4 θα φτασει στα ακρα και αν το συγκρινουμε με ενα pc ιδιας εποχης δεν γινετε, τα εχουμε πει...τα pc ειναι και θα ειναι παντα μπροστα απο τις κονσολες σε θεμα γραφικων...ομως και το ps4 εω πιστευω θα αργησουν να το φτασουν στα ακρα του.Παρε παραδειγμα απο τιτλους του ps3 οπως gow3 (και το acension),uncharted2-3,journey και ποσα ακομα παιχνιδι που θα βγουνε ακομα και βλεπουμε οτι το ps3 εχει ακομα να δωσει σε θεμα γραφικων.Οσα και να δωσει ομως πλεον το ps3 δεν θα φτασει πχ τα γραφικα του crysis 3 σε ενα τουμπανο pc με ολα στο max.Το ιδιο θα γινει και με τον καιρο στο ps4...θα δινουν θα δινουν αλλα παντα τα pc θα τα ξεπερναει σε θεμα γραφικων.

Δημοσ.

Εγώ απο την άλλη γιατί νομίζω πως πολύ γρήγορα θα φτάσουν στα άκρα τους?

Και μόνο που έχουν υλικό υπολογιστή, και στις περισσότερες περιπτώσεις θα χρησιμοποιείται ως lead paltform (ο υπολογιστής), θα εκμεταλλευτεί το υλικό σχεδόν απο day-one.

 

Να και η σύγκριση μεταξύ του PC και PS4 tech demo. Αισθητά κατώτερo στο PS4.

Unreal Engine 4 – Full Elemental Comparison Between PS4 and PC

 

Κρίμα πάντως που οι νέες κονσόλες ξεκινάνε μειονεκτικά στα γραφικά.

Όταν βγήκε το 360 υπήρχαν γραφικά που στα καλύτερα PC δεν έβλεπες τέτοια.

Δημοσ.

Κρίμα πάντως που οι νέες κονσόλες ξεκινάνε μειονεκτικά στα γραφικά.

Όταν βγήκε το 360 υπήρχαν γραφικά που στα καλύτερα PC δεν έβλεπες τέτοια.

Αλλες εποχες τοτε.Τοτε προερχομασταν απο ps2 που δεν ειχε και τοσο καλα γραφικα σε σχεση εμ αυτα που θα βλεπαμε στο ps3.Ηταν τελειως νεα γενια, τωρα εδω ειχαμε κορυφαια γραφικα οποτε δεν μπορουμε να φανταστουμε που μπορουν να φτασουν ακομα.

Δημοσ.

Δεν ξέρω αν έζησες τη μετάβαση απο το PSX στο PS2, αλλά προσωπικά οταν είδα το SSX, το σαγόνι μου έφτασε στο πάτωμα.

 

Το παραπάνω το λέω γιατί μου φαίνεται περίεργο που λές "προερχομασταν απο ps2 που δεν ειχε και τοσο καλα γραφικα".

BTW το ίδιο ισχύει και τώρα, ειδικά σε αυτή τη γενιά που κράτησε τόσα χρόνια και τα γραφικά απο το '10 έχουν μείνει στάσιμα (με εξέρεση 4-5 παραδείγματα).

Δημοσ.

Δεν ξέρω αν έζησες τη μετάβαση απο το PSX στο PS2, αλλά προσωπικά οταν είδα το SSX, το σαγόνι μου έφτασε στο πάτωμα.

 

Το παραπάνω το λέω γιατί μου φαίνεται περίεργο που λές "προερχομασταν απο ps2 που δεν ειχε και τοσο καλα γραφικα".

BTW το ίδιο ισχύει και τώρα, ειδικά σε αυτή τη γενιά που κράτησε τόσα χρόνια και τα γραφικά απο το '10 έχουν μείνει στάσιμα (με εξέρεση 4-5 παραδείγματα).

Την εζησα αλλα οχι σε τοσο μεγαλο βαθμο, ημουν μικρος οποτε δεν πολυ ασχολουμουν με γραφικα...αυτο που ηθελα ηταν να πεταω το δισκακι μεσα και να λιωνω ολη μερα. :D

Ναι ειδαμε απο ps1 σε ps2 διαφορα στα γραφικα αλλα σε καμια περιπτωση πιστευω δεν συγκρινετε η μεταβαση απο ps2 σε ps3...αλλα γραφικα...αλλες μηχανες...αλλη τεχνολογια.

Οταν λεω οτι το ps2 δεν ειχε τοσο καλα γραφικα εννοουσα οτι δεν τα συγκριναμε με αυτα του ps3 που ηταν σαν απο ταινιας και ειχαν τεραστια διαφορα.Ενω τωρα εχουμε τρομερα γραφικα στο ps3 και στο ps4 οπως ειπα δεν ξερω αν θα ξαφνιαστουμε αν δουμε κατι ακομα καλυτερο...δηλαδη δεν θα φτασει πιστευω το σοκ που παθαμε απο την πρωτη μεταβαση (ps1 σε ps2) στην δευτερη (ps3 σε ps4).

Θα σου πω ενα απλο παραδειγμα, αυτη την στιγμη και μετα αποσα παιχνιδια εχω δει και εχω παιξει σε τρελα γραφικα ειτε στο ps3 ειτε στο pc με δυσκολια θα γυρισω να παιξω παιχνιδι στο ps2, ενω πιστευω πως και μετα απο 3-4 χρονια αφου εχει βγει το ps4 θα μπορω ανετα να παιξω παλι παλια παιχνιδι τυπου uncharted στο ps3 μου χωρις να αντιμετοπιζω τετοιο προβλημα διοτι και τωρα εχουμε φοβερα γραφικα.Καταλαβαινεις πιστευω τι ακριβως θελω να πω.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Κρίμα πάντως που οι νέες κονσόλες ξεκινάνε μειονεκτικά στα γραφικά.

Όταν βγήκε το 360 υπήρχαν γραφικά που στα καλύτερα PC δεν έβλεπες τέτοια.

Γιατι αυτο που ειδαμε ειναι παιχνιδι?Mετραει ενα tech demo?

:P

 

Αν ναι προτιμω να ξεκινησω απο την luminous engine που ετρεχε σε ps3 και ειναι οτι καλυτερο υπαρχει οπτικα αυτη τη στιγμη ανεξαρτητως πλατφορμας.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Ειπαν οτι ετρεχε σε ps4.Tωρα αν λενε μουφες τι να πω.

 

Απο κει και περα μην τρελαινεστε απο ενα tech demo.Εδω δεν εχουν καν τα τελικα συστηματα.

Δημοσ.

Πιο πριν είπες PS3, γι' αυτό και πόσταρα. ;)

Δε νομίζω να έτρεχε σε PS4 γιατί όπως είδες το tech demo της UE4 είναι κατώτερο οπτικά, κάτι που δεν φάνηκε στο Agni's Philosophy.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Ναι το διορθωσα. :P

 

Μου φαινεται θα μας αποτρελανει ακομα περισσοτερο η νεα γενια.Εκει που με την παρουσα λιωναμε στις συγκρισεις παιχνιδιων τοσο πολυ για πρωτη φορα.Τωρα αρχιζουμε και συγκρισεις tech demo. :P

Τρελα!

 

Ποσο μαλλον οταν τα τελικα dev kits δεν τα εχουν ακομα στα χερια τους οι devs.

Δημοσ.

Συγκρίνουμε tech demos γιατί είναι το μόνο που έχουμε για την ώρα. :P

Στην πορεία θα συγκρίνουμε και παιχνίδια.

Δημοσ.

Kjtzemis η μεγαλύτερη μετάβαση στα γραφικά έγινε πρώτα από τα 2D στα 3D με πρώτα διδάξαντα τα Μyst, 7th Guest, 11th hour, Castle Wolfenstein, τα Doom, το πρώτο Quake και τα Heretic και έπειτα με τις 3dFX κάρτες γραφικών που έφεραν mapping και textures στα παιχνίδια από τα μέσα προς το τέλος της δεκαετίας του 90. Π.χ. GLQuake, Quake II, Need For Speed II SE, FIFA 98, NBA Live 98 κτλ.

 

Έπειτα από PS1 σε PS2/Χbox/GC είδαμε πολύ μεγαλύτερες διαφορές στα γραφικά απ΄ ό,τι από PS2 σε 360/PS3.

Παιχνίδια της εποχής του PS2 είναι ακόμα απολύτως playable στο μάτι, ειδικά κάποια που είχαν βγει και στο PC. Π.χ. τα δύο Max Payne (1, 2) εκτός του ότι είναι παιχνιδάρες, είναι ακόμα και τώρα πανέμορφα και απολύτως λειτουργικά στα γραφικά. Και πολλά άλλα παιχνίδια ακόμα. Αν δεις το Farcry Insticts στο πρώτο Xbox δε μπορείς να καταλάβεις εύκολα πως αυτά είναι γραφικά γενιάς PS2. Πολλοί ίσως το μπέρδευαν με First generation 360 τίτλο. To ίδιο συμβαίνει με τα Shadow of the Colossus, Ζelda: Twilight Princess και άλλα ακόμα παιχνίδια.

 

Ακόμα και ορισμένα παιχνίδια του PS1 είναι ακόμα απολύτως playable, όπως π.χ. τα Crash Bandicoot και τα Tekken ή το Parasite Eve. 'Η τα Final Fantasy.

 

Τα γραφικά δε σημαίνουν το παν, καθώς τίτλοι δέκα και δεκαπέντε-δεκαεφτά χρόνων παλιοί (όταν και το 3D ήταν στα γεννοφάσκια του) εξακολουθούν να είναι playable και διασκεδαστικοί και να αποδεικνύουν πως το σωστό gameplay και η ατμόσφαιρα προσφέρουν πολλά και ίσως περισσότερα από το περιτύλιγμα. Επίσης τις εποχές των 90΄s στα PC έχουν βγει διαμάντια, ιδιαίτερα adventures, που ακόμα και σήμερα έχουν μείνει αναλλοίωτα λόγω του ιδιαίτερου graphic style που έχουν. Παραδείγματα είναι τα FMV adventures και παιχνίδια με art style καρτουνίστικο.



Γιατι αυτο που ειδαμε ειναι παιχνιδι?Mετραει ενα tech demo?
:P

Αν ναι προτιμω να ξεκινησω απο την luminous engine που ετρεχε σε ps3 και ειναι οτι καλυτερο υπαρχει οπτικα αυτη τη στιγμη ανεξαρτητως πλατφορμας.

 

Όχι δε μίλησα για παιχνίδια.

Έδειξαν όμως την ίδια engine να τρέχει σε PS4/PC και το σχόλιό τους ήταν πως στο PS4 το γραφικό αποτέλεσμα ήταν εμφανώς κατώτερο. Από κει πιάστηκα, γιατί είδα και το βιντεάκι.

 

Επί εποχές 360/ps3 δεν είχαμε τόσο μπαμ αντίστοιχα φαινόμενα. Μπορεί το αντίθετο :P

Γενικά το hardware των κονσολών αυτής της γενιάς ήταν πολύ μπροστά για εκείνη την εποχή, αντίθετα με το hardware της επόμενης γενιάς που θα το χαρακτήριζα περισσότερο ως hardware ενός mainstream PC.

  • Like 1
Δημοσ.

Kjtzemis η μεγαλύτερη μετάβαση στα γραφικά έγινε πρώτα από τα 2D στα 3D με πρώτα διδάξαντα τα Μyst, 7th Guest, 11th hour, Castle Wolfenstein, τα Doom, το πρώτο Quake και τα Heretic και έπειτα με τις 3dFX κάρτες γραφικών που έφεραν mapping και textures στα παιχνίδια από τα μέσα προς το τέλος της δεκαετίας του 90. Π.χ. GLQuake, Quake II, Need For Speed II SE, FIFA 98, NBA Live 98 κτλ.

 

Έπειτα από PS1 σε PS2/Χbox/GC είδαμε πολύ μεγαλύτερες διαφορές στα γραφικά απ΄ ό,τι από PS2 σε 360/PS3.

Παιχνίδια της εποχής του PS2 είναι ακόμα απολύτως playable στο μάτι, ειδικά κάποια που είχαν βγει και στο PC. Π.χ. τα δύο Max Payne (1, 2) εκτός του ότι είναι παιχνιδάρες, είναι ακόμα και τώρα πανέμορφα και απολύτως λειτουργικά στα γραφικά. Και πολλά άλλα παιχνίδια ακόμα. Αν δεις το Farcry Insticts στο πρώτο Xbox δε μπορείς να καταλάβεις εύκολα πως αυτά είναι γραφικά γενιάς PS2. Πολλοί ίσως το μπέρδευαν με First generation 360 τίτλο. To ίδιο συμβαίνει με τα Shadow of the Colossus, Ζelda: Twilight Princess και άλλα ακόμα παιχνίδια.

 

Ακόμα και ορισμένα παιχνίδια του PS1 είναι ακόμα απολύτως playable, όπως π.χ. τα Crash Bandicoot και τα Tekken ή το Parasite Eve. 'Η τα Final Fantasy.

 

Τα γραφικά δε σημαίνουν το παν, καθώς τίτλοι δέκα και δεκαπέντε-δεκαεφτά χρόνων παλιοί (όταν και το 3D ήταν στα γεννοφάσκια του) εξακολουθούν να είναι playable και διασκεδαστικοί και να αποδεικνύουν πως το σωστό gameplay και η ατμόσφαιρα προσφέρουν πολλά και ίσως περισσότερα από το περιτύλιγμα. Επίσης τις εποχές των 90΄s στα PC έχουν βγει διαμάντια, ιδιαίτερα adventures, που ακόμα και σήμερα έχουν μείνει αναλλοίωτα λόγω του ιδιαίτερου graphic style που έχουν. Παραδείγματα είναι τα FMV adventures και παιχνίδια με art style καρτουνίστικο.

Ναι τα γραφικα δεν ειναι το παν στα παιχνιδια αλλα ο καθε gamer δεν μπορει να παιζει παλια παιχνιδια ιδιως παιχνιδια του ps1, εσυ πχ που εχεις μεγαλωσει με το ps1 και με παλαιοτερες κονσολες σιγουρα θα παιζεις πιο ευχαριστα καποια παιχνιδια τους σε σχεση με εμενα που δεν ασχολειθηκα τοτε με πολλους τιτλους λογο ηλικιας...πιστευω πως ειναι και θεμα νοσταλγιας.Πχ μιας και ανεφερες το crash bandicoot ανετα το επαιξα και το ξαναεπαιζα μετα απο 10-15 χρονια το συγκεκριμενο και γενικα οτι φερει στο ονομα crash bandicoot μιας και με αυτο το παιχνιδι μεγαλωσα...οταν εποιασα στα χερια μου joystick ειχα εκεινο το παιχνιδι και εκεινο ελιωνα και με εκεινο περνουσαμε ευχαριστες ωρες ειδικα με οικογενεια/ξαδελφια κλπ...οπως ειπα θα το ξαναεβαζα να το παιξω και επειδη μου αρεσε αλλα και απο νοσταλγια...θελω πχ να θυμηθω την παιδικη μου ηλικια...θελω να θυμηθω εκεινο το παιχνιδι που το ειχα αγαπησει και που με εκανε αργοτερα να ασχολειθω με τον χορο του gaming.

Αν μου πεις να βαλω να παιξω το mgs1 οσο και να θελω δεν θα τα καταφερω, εδω δεν ξερω αν θα καταφερω να παιξω το mgs2 και mgs3 στο ps2 μου μιας και πανω απο χρονο με περιμενει το mgs4 στο ραφι...οσο και να γουσταρω την φαση mgs οσο και να γουσταρω το snake δεν ξερω αν θα τα καταφερω να παιξω  τα προηγουμενα...και απο το να χασω το mgs4 θα κατσω ειτε να δω playthrough στο youtube (το οποιο θα μου παρει μερες) ειτε να κατσω να διαβασω την ιστορια απο ολα τα mgs ετσι ωστε να παω με ολες τις πληροφοριες στο mgs4 και να το απολαυσω.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Όχι δε μίλησα για παιχνίδια.

Έδειξαν όμως την ίδια engine να τρέχει σε PS4/PC και το σχόλιό τους ήταν πως στο PS4 το γραφικό αποτέλεσμα ήταν εμφανώς κατώτερο. Από κει πιάστηκα, γιατί είδα και το βιντεάκι.

Aν και προσπερναμε το σημαντικο γεγονος οτι δουλευουν πανω σε χειροτερα devkits,θα ηθελα να σε ρωτησω αν πιστευεις οτι το ταβανι του ps4 θα ειναι αυτα τα γραφικα.

Για μενα στο launch θα εχει ήδη καλυτερα.

 

 

Απο κει και περα συγκρινουμε παιχνιδια που βγηκαν μονο για 360,οπως kameo,geow,με παιχνιδια του pc.

Στην απευθειας συγκριση των multiplatform(παρομοια με την συγκριση του tech demo σημερα,το οποιο κατα καποιον τροπο ειναι multiplatform) ,ειχαν παρει κεφαλι απο την αρχη τα pcs.

Την διαφορα την εκαναν τα αποκλειστικα του 360.

Οποτε ακομα και αν βαλουμε στην ακρη το γεγονος οτι η epic δεν δουλευει με τα τελικα devkits και παλι ειναι λογικο σε multiplatform εκδοσεις(ειτε tech demo,ειτε παιχνιδιων) να εχουμε αναλογα αποτελεσματα.

Παντα αυτο γινοταν.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...