Προς το περιεχόμενο

PlayStation 4 Topic v1 [PS4]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μπορεί να βγήκε μετά από 2 χρόνια στο PC αλλά βγήκε. Επομένως κάποιος δεν χρειάζεται να πάρει 360 για να παίξει το alan wake αν τον ψήνει τόσο πολύ μιας και μπορεί να το βρει πολύ εύκολα στο steam. Αυτή είναι η πατάτα της MS. Αφήνει αρκετά exclusive να βγαίνουν και στα PCs. Του PS3 τα exclusives δεν θα τα δούμε ποτέ στο PC ούτε στο PS3.

 

Για νέα multiplatform IPs όποια πλατφόρμα και να έχεις θα τα ευχαριστηθείς οπότε εκεί δεν υπάρχει θέμα. Για τα 2 τελευταία παιχνίδια του Wii U που ανέφερες το LEGO φαίνεται αρκετά ωραίο αλλά τ άλλο μου είναι αδιάφορο.

 

Nαι ΟΚ δε διαφωνώ μαζί σου. Απλά καλά έκανε και το έβγαλε στο PC η ΜS, ώστε να χαρούν το παιχνίδι και οι PC users. Εγώ είμαι υπέρ αυτού. Δε βρίσκω λόγο γιατί να παραμένουν exclusives, όταν μπορούν να μεταφερθούν και σε άλλη πλατφόρμα και κάποιες φορές με καλύτερα γραφικά και χειρισμό με ποντίκι. Οι μόνοι λόγοι είναι λόγοι marketing και χρημάτων. Απλά το Alan Wake εγώ το έπαιξα ένα μήνα αφότου βγήκε. Στην ώρα του. Κάποιες φορές (όχι πάντα), το timing που θα παίξεις ένα παιχνίδι είναι πολύ σημαντικό.

 

Εξάλλου εγώ μιλάω για τα IP's τώρα και όχι για τα exclusives. Αυτό είναι άλλη ιστορία.. :P

Πάντως αν λάβεις μαζί όλα τα exclusives του 360 (console και μη) + live arcade + Kinect ενημερωτικά παίζει να είναι και τα περισσότερα συνολικά. (μιλάω για ποσότητα, όχι για ποιότητα - το δεύτερο είναι πιο υποκειμενικό).

 

Για τη Ninty, δε μιλούσα για multiplatform IP's αλλά για exclusive, όπως τα παιχνίδια που ανέφερα. Θα βγουν αρκετά exclusives, θα έρθει νέο αίμα και νέα IP's και ταυτόχρονα υπάρχουν και όλες οι παιχνιδάρες (exclusive IP's) του Wii να χαρείς. Φυσικά είμαι και υπέρ των multiplatform καινούριων IP's. Να δούμε. Περιμένω νέες ιδέες στο gameplay και ατμοσφαιρικά παιχνίδια. Με ελκύει η ατμόσφαιρα και το σενάριο ενός παιχνιδιού. 

 

Για το Wonderful 101 είμαι hyped όπως και για το φανταστικό Pikmin 3, καθότι είναι strategy games και είμαι μεγάλος φαν των strategies στο PC και strategas. Ενηλικιώθηκα με παιχνιδάρες όπως Red Alert 1, ΚΚΝD, Τοtal Anihilator, Starcraft, Age of Empires 1,2 και άλλα πολλά...Είναι ένα από τα πιο αγαπημένα μου είδη παιχνιδιών στο PC. Και γι αυτό παιχνίδι που είναι strategy στις κονσόλες, όταν έχουν σωστή υλοποίηση με ελκύουν (π.χ. Battalion Wars, Halo: Wars, Pikmin, κτλ).

  • Απαντ. 26,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αυτό που είπε ο Tilemaxx, generation leap δε νομίζω πως βλέπει κάποιος.

Πιο πολύ upgrade είναι παρά νέα γενιά κονσολών.

 

@naruto

Το ξέρω οτι δεν θέλουν να τραβήξουν κοινό απο τους PCάκιδες (πιστεύω να θυμάσαι τα σχόλια που έκανα πριν μερικές σελίδες που το στύριζα κι όλας).

Επισκέπτης
Δημοσ.

Αυτό που είπε ο Tilemaxx, generation leap δε νομίζω πως βλέπει κάποιος.

Εγω.

 

Δεν μπορω να σας ακολουθησω αληθεια. :P

Mαλλον θελατε CG ψευτικα demos για hype,γιατι τα πραγματικα πρωτα παιχνιδια του ps3 δεν προκαλεσαν περισσοτερη αισθηση απο τα πρωτα του ps4.

Δημοσ.

Προφανώς ο καθένας έχει διαφορετικά standards. Το 60αρι θα το ήθελα standard, όχι πάλι 30αρια και να χαίρονται που τα πιάνουν στα 1080p oι devs.

Προσωπικά, παρόλο που λέω οτι λέω, θα συμβιβαστώ και θα την πάρω.

Δημοσ.

Εγω.

 

Δεν μπορω να σας ακολουθησω αληθεια. :P

Mαλλον θελατε CG ψευτικα demos για hype,γιατι τα πραγματικα πρωτα παιχνιδια του ps3 δεν προκαλεσαν περισσοτερη αισθηση απο τα πρωτα του ps4.

Θα συμφωνησω μαζι σου στο οτι οι gamers (ξερεις αυτα τα κακομαθημενα που ελεγα σε προηγουμενο ποστ) δεν μπορεις να τους υσηχασεις με τιποτα. Τα θελουν ολα, εδω και τωρα.

 

Παρα αυτα ομως θα συμφωνησω με αλλους που λενε οτι δεν μιλαμε πλεον για generational leap. Γιατι ας μην λεμε χαζα, πραγματι δεν μιλαμε για κατι τετοιο. Ποιο πολυ σημασια εχει να εξελιχθουν οι μηχανες γραφικων και να ανακαλυφθουν τροποι για τα διαφορα σπεσιαλ εφε που τρωνε του κοσμου τους πορους να προσφερονται απλοχερα χωρις σοβαρες επιπτωσεις στην αποδοση. Οπως λεμε στα PC οτι για τις περισσοτερες καρτες το 16χ anisotropic filtering που ειναι σχεδον δωρεαν.

 

Προσωπικα δεν θελω να δω "καλυτερα" γραφικα. Θελω να δω αλλους τομεις να εξελισονται. Physics, A.I., animations, colition detection και αλλα τετοια. Εκει θα μιλησω οτι βλεπω επιτελους κατι διαφορετικο και για να λεω την αληθεια δεν βλεπω να γινεται κατι τετοιο. Αν μη τι αλλο εγω βλεπω συρικνωση και πισωγυρισματα (και οχι τα καλα πισωγυρισματα).

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

Δεν ειναι τα standards.

Ειναι το πως βλεπεις τα πραγματα.

Εγω δεν βλεπω καμια διαφορα στα ''ps2 σε ps3'' και ''Ps3 σε ps4''.

 

Δεν ειναι θεμα standards επισης το 60αρι.Ποτε ενα αλμα γενιας δεν πηγαινε στα 60.Εγω το εγραφα πριν καιρο οτι δεν θα ειναι 60fps τα παιχνιδια.Οχι γιατι ειμαι προφητης,αλλα γιατι ΠΟΤΕ δεν εγινε αυτο το αλμα στις κονσολες.Ειναι απλη λογικη.

Παντα 30 ηταν ο στοχος.

 

Παρα αυτα ομως θα συμφωνησω με αλλους που λενε οτι δεν μιλαμε πλεον για generational leap. Γιατι ας μην λεμε χαζα, πραγματι δεν μιλαμε για κατι τετοιο.

Ε διαφωνουμε.

Και εχω παραθεσει τοσα επιχειρηματα,που αν δεν πειθουν δεν εχω να προσθεσω κατι αλλο.

Δημοσ.

Ολοένα και περισσότερο ξεκαθαρίζει το θέμα fps...!!!!

 

Νέες πληροφορίες για το PS4

 

 

Κατά τη διάρκεια της GDC 2013 έγιναν κάποιες σημαντικές ανακοινώσεις όπως αυτή του Metal Gear Solid 5. Η Sony, από την πλευρά της, εστίασε στο PlayStation 4 και στο τι θα πρέπει να περιμένουμε από αυτό. Οι νέες πληροφορίες σχετίζονται με το DualShock 4 και την κάμερα της κονσόλας, το PlayStation Eye. Σε ό,τι αφορά το DualShock 4, το touchpad του θα έχει ανάλυση 1920 Χ 900 ενώ το D-pad, τα L1, R1 και τα face buttons θα είναι ψηφιακά. Οι βελτιώσεις του DualShock δεν σταματούν εκεί αφού οι developers θα έχουν πλέον την δυνατότητα να επιλέγουν την ένταση της δόνησης σε διάφορες στιγμές ενός παιχνιδιού λόγω του αναβαθμισμένου μηχανισμού δόνησης.

Επιπροσθέτως, το φωτισμένο track bar που βρίσκεται στο επάνω μέρος του χειριστηρίου επιβεβαιώθηκε πως θα λειτουργεί ως σημείο αναφοράς για το που βρίσκεται ο παίκτης στο χώρο. Η Sony έφερε ως παράδειγμα το split screen gaming. Το PlayStation 4 θα αναγνωρίζει που βρίσκεται το χειριστήριο χάρη στο track bar και θα αντιστοιχεί το αριστερό μέρος της οθόνης στον παίκτη που βρίσκεται αριστερά και στον παίκτη που βρίσκεται δεξιά το δεξί μέρος.

 

 

Παράλληλα, το track bar θα αποτελεί ένδειξη για το νούμερο του παίκτη π.χ ο παίκτης 1 θα είναι πάντα μπλε, ο δεύτερος κόκκινος, ο τρίτος πράσινος και ο τέταρτος ροζ. Ακόμα, με κάθε αγορά της κονσόλας η Sony θα συμπεριλαμβάνει και ένα headset. Φυσικά, η Sony δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο PlayStation Eye, την απάντησή της στο Kinect της Microsoft. Η εταιρία έκανε λόγο για ένα σένσορα με τον οποίο η κονσόλα αναγνωρίζει πού κοιτάζει η κάμερα και ειδοποιεί τον παίκτη σε περίπτωση που χρειάζεται αλλαγή θέσης. Το PlayStation Eye θα έχει ανάλυση 1280x800 με 12-bit colour precision και 60Hz ρυθμό ανανέωσης.

Για το τέλος, η Sony μίλησε για το τεχνικό κομμάτι της κονσόλας και πώς τα αργά system updates θα αποτελέσουν παρελθόν με το PlayStation 4, ενώ η ιαπωνική εταιρία υπόσχεται καθαρό 1080p με κλειδωμένο το frame rate στα 30fps.

 

Source.png Πηγή: http://www.gameover.gr/news/Νέες-πληροφορίες-για-το-PS4.23584.html">Gameover

Δημοσ.

Θα συμφωνησω μαζι σου στο οτι οι gamers (ξερεις αυτα τα κακομαθημενα που ελεγα σε προηγουμενο ποστ) δεν μπορεις να τους υσηχασεις με τιποτα. Τα θελουν ολα, εδω και τωρα.

 

Παρα αυτα ομως θα συμφωνησω με αλλους που λενε οτι δεν μιλαμε πλεον για generational leap. Γιατι ας μην λεμε χαζα, πραγματι δεν μιλαμε για κατι τετοιο. Ποιο πολυ σημασια εχει να εξελιχθουν οι μηχανες γραφικων και να ανακαλυφθουν τροποι για τα διαφορα σπεσιαλ εφε που τρωνε του κοσμου τους πορους να προσφερονται απλοχερα χωρις σοβαρες επιπτωσεις στην αποδοση. Οπως λεμε στα PC οτι για τις περισσοτερες καρτες το 16χ anisotropic filtering που ειναι σχεδον δωρεαν.

 

Προσωπικα δεν θελω να δω "καλυτερα" γραφικα. Θελω να δω αλλους τομεις να εξελισονται. Physics, A.I., animations, colition detection και αλλα τετοια. Εκει θα μιλησω οτι βλεπω επιτελους κατι διαφορετικο και για να λεω την αληθεια δεν βλεπω να γινεται κατι τετοιο. Αν μη τι αλλο εγω βλεπω συρικνωση και πισωγυρισματα (και οχι τα καλα πισωγυρισματα).

 

Εγώ νομίζω ότι πρέπει να έχουμε υπόψη μας πως συγκρίνουμε engines που είχαν 7 χρόνια να τις κάνουν optimize (και δε μιλάω μόνο για το PS3, που είχε περίεργη αρχιτεκτονική, αλλά και για το 360, που μόνο εξωγήινο δεν το λες) με νέες engines χτισμένες πάνω σε λειψά specs πριν καν βγουν οι κονσόλες. Μου φαίνεται περίεργο που μόνο ο PDS βλέπει την αναντιστοιχία στη σύγκριση. ΟΚ, δεν κάνει τόση αίσθηση το άλμα, επειδή έχουμε δει παραπλήσια ή καλύτερα πράγματα σε υπερ-PC ήδη, ενώ στην προ-Crysis εποχή δεν τα είχαμε δει. Βλέπουμε, επίσης, εφέ που ήδη υπάρχουν να είναι απλώς βελτιωμένα, κι όχι τελείως νέα πράγματα όπως από το PS2 στο PS360. Κατανοητά αυτά. 

Αν δούμε όμως το Halo 3 vs Halo 4 η διαφορά είναι εμφανέστατη. Σε ένα μηχάνημα που, παρόμοια με το PS4, όπως λέτε, το ταβάνι ήταν θεωρητικά πολύ κοντά στους developers. 

 

Κατά τ' άλλα συμφωνώ μαζί σου. Πρέπει να βρεθούν οικονομικότεροι τρόποι απόδοσης κάποιων πραγμάτων και να στραφούν και στη βελτίωση άλλων τεχνικών παραμέτρων, όχι μόνο των γραφικών. Εν μέρει ελπίζω να είναι τόσο κοστοβόρο να βγάλουν ΑΑΑ παιχνίδια με άψογα γραφικά, που να αναγκαστούν αρκετοί να "πουλήσουν" τα παιχνίδια τους με άλλους τρόπους. Οπως ήδη γίνεται από κάποιες ομάδες ατόμων που προέρχονται από μεγαλύτερα στούντιο. 

  • Like 2
Επισκέπτης
Δημοσ.

Οπως το πες.Βαση chart της nvidia:P

 

Αυτη που στην παρουσιαση του Ps3 μιλαγε για την καλυτερη καρτα γραφικων του πλανητη,γαλαξια κ.α :P

Tην δικη της καρτα.

Δημοσ.

Εμ, αυτό σου κάνουν τα 8 χρόνια σε μία γενιά. Στα 5 φαίνεται πως η ιστορία θα επαναλαμβανόταν απλώς.

 

Επίσης ενδιαφέρον έχει η ερώτηση στο πού βασίζουν τον υπολογισμό του 720. 

Επισκέπτης
Δημοσ.

Εμ, αυτό σου κάνουν τα 8 χρόνια σε μία γενιά. Στα 5 φαίνεται πως η ιστορία θα επαναλαμβανόταν απλώς.

Πηγα να κανω edit αλλα με προλαβες :P

 

Η επομενη γενια δυσκολα θα κρατησει 8 χρονια λογικα.Οποτε μια χαρα θα κρατησουν οι επομενες κονσολες.Γυρω στα 6 ειναι καλα για μενα.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...