p3tran Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 To LOL πάει στη χαρά που νιώθεις για την επένδυση που έκανες(στο πσ4) να υποθέσω? Και αν εννοείς εμένα με 'το φίλο",έχω αναφέρει ξανά ότι προσωπικά αυτή τη στιγμή δεν παίζω κανένα παιχνίδι του ps4 γιατί απλά δεν μου αρέσουν (ο λόγος που βιαστηκα να το πάρω ήταν τα 344 ε που έκανε με την προσφορά άσε που έχω ps3 ΚΑΙ ΧΒΟΧ360 με αρκετά παιχνίδια που δεν έχω παίξει και βασικά περιμένω το destiny) και δεν λέω ότι όλα είναι καλά και ωραία αντίθετα από εσάς που σε λίγο θα μας πεις ότι με το dx12 θα φυτρώσει και δεύτερη κάρτα γραφικών στο one και θα τα παίζει όλα στα 4κ με καμιά 100fps.Νομίζω ότι οι περισσότεροι έχουν καταλάβει ποια είναι τα fanboys εδω μέσα. κοιτα, εαν δεν εισαι ικανος να διαβαζεις ή να κρατας στη θυμηση σου τι εγραψα λιγες ωρες πριν, τοτε ειναι πολυ δυσκολο να κρατησω οποιαδηποτε κουβεντα μαζι σου. (ή με οποιονδηποτε αλλον λειτουργει με τον ιδιο τροπο) αντε εδω να δεις τι εγραψα για το θεμα, και οσο για τα 4Κ 1080FPS, απο οσο θυμαμαι δεν ειναι η microsoft αναμεσα στις 2 εταιρειες που μας εχει φλομωσει στο ψεμμα και την υπερβολη.. τελος, το οτι εχεις 360 που το γραφεις και με bold, τι να πει? οι αποψεις σου που καταγραφεις εδω ειναι φανατικα αντι-xboxικες, σε βαθμο που ξεφευγεις απο την πραγματικοτητα. στο λεω, αλλα εσυ παλι γυρνας στα δικα σου.....
cortaN@ Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 (επεξεργασμένο) Το software Κινει το hardware, κα-νο-νας. πριν κανα χρόνο η amd με τους drivers δεν εκανε τις 7950 να αποδίδουν καλύτερα απο αντίστοιχες ή και καλύτερες του ανταγωνισμού? Το mantle δεν κανει το ίδιο σήμερα? Ναι τα νουμερα απο ακριβότερες κάρτες είναι καλύτερα αλλα άν η απόδοση είναι ίδια ή και καλύτερη σε μία ανάλυση 1080 δεν κανει όλα τα άλλα περιττά? H apu είναι custom και μου φαίνεται απίθανο μία εταιρία που ξόδεψε κοντα 3 δις σε r&d να μην υπολόγιζε το dx12 τοτε, μην ξεχνας πολλοί devs έλεγα οτι το sdk τους ειχε αλλάξει πάνω απο 3 φορες μεσα σε ένα τρίμηνο (spec wise). Αν το καλοσκεφτεις το δυνατο ps4 είχε τελικα μόνο το resogun στα 1080 στα 60 (μετα την αποκάλυψη της gg για το killzone), το infamous δεν εχει dynamic shadows, to order εχει borders (και καλα για Cinematic εexperience). Πριν παρεξηγηθω, δεν κραζω την σονυ μια χαρα της τα σκαω σε καθε λανσάρισμα, αλλα το να μην υπολογίζω την ms στα γραφικα τόσο νωρίς είναι μεγάλο λάθος. Ήδη αν πιστεψω τους devs Το νεο sdk (χωρις θεωρητικα το dx12) καταφερνει να τρεξει τα Games σε 1080 (wolfenstein,sniper elite κτλ), και δείχνει οτι η κονσολα ήταν για καλοκαίρι του 14 και όχι γιορτες του 13. Eπισης όταν η ms αναφερει τα tiles.dx12,cloud physics.ray tracing κτλ λες να τα λεει για τα surface tables τα wp8 ή για το x1? Φιλικά πάντα και με οδηγό την όποια λογικη εχει ο καθενας μας Μαλλον σε αλλον πηγαινε το ποστ σου, καθως σε αυτα που μου εχεις κανει quote κινουμαι προς την ιδια κατευθυνση με τις αποψεις σου. Το παρον sdk τρεχει ακομα με το mono driver set (DX 11.1+) με το οποιο μας εχει δωσει Ryse και Forza5. Και για να μη μιλάμε με υποθέσεις, τον Σεπτέμβριο στο Hotchips η MS μιλούσε για DX 11.1+, προφανώς γιατί η κονσόλα από άποψη software, βρισκόταν ακόμα στο mono... ενώ ταυτόχρονα το SoC design (προσοχή συνολικά, όχι μόνο το gpu diagram) παρέπεμπε σε GCN > 1.1 και σε HSA (coherency), κάτι το οποίο εξήγησα πολλές φορές γιατί ήταν αρχιτεκτονικά πιο ορθό να γίνει με DDR3 + esRAM και όχι με GDDR5 (εξού και το μεγαλύτερο b/width προς τη CPU, > 30Gb/sec). Εξάλλου όπως παρατηρείς και εσύ, είναι λίγο δυσνόητο που η MS έδωσε 3 Δις Ευρώ στην AMD για το design και οι δυο εταιρείες τελικώς καταλήγουν στο συνδυασμό DDR3+esRAM ---> κάποιος προφανής λόγος υπάρχει: Επεξ/σία 9 Μαρτίου 2014 από cortaN@ 3
telegamesvg Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 Ενα αλλο πραγμα που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι δεν προχωρα η MS σε κυκλοφορια του Xbone και στις υπολοιπες χωρες , οπως ειναι και η ταλαιπωρημενη Ελλαδα μας .
cortaN@ Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 Ενα αλλο πραγμα που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι δεν προχωρα η MS σε κυκλοφορια του Xbone και στις υπολοιπες χωρες , οπως ειναι και η ταλαιπωρημενη Ελλαδα μας . Γιατι η κονσολα και με βαση τα οσα ανα καιρους έχουν δηλωσει διαφοροι απο MS και με βαση τα οσα ξεραμε απο τα διαφορα leaks πριν την E3 2013 και με βαση το hardware της ειχε σχεδιαστει να βγει στην αγορα το 2014...ειναι νεοτερος σχεδιασμος, εχοντας ενα SoC με 5 billion transistors και 50 μικροεπεξεργαστες, βριθοντας απο custom design. Ειναι σαφες πως ολο αυτο το hardware εχει σχεδιαστει για να "παιξει", για να ταιριαξει με καινουριο software...το οποιο ειναι αυτο που ερχεται. Υποψην πως αυτες τις πληροφοριες τις εχω δωσει απο το Σεπτεμβριο του 2013 και καποιες ακομα παλαιοτερα. Η ξαφνικη αλλαγη απο Sony, η ενσωματωση 8gb gddr5 (αντι για 4gb) και η early παρουσιαση του ps4 τον Φεβ 2013 οδηγησαν την MS να κανει rushed launch χωρις το software να ειναι ετοιμο. Παρολα αυτα, η κονσολα καταφερε να εχει 3 δυνατους launch τιτλους, το Forza 5, το Ryse και το Dead Rising 3, εκ των οποιων οι 2 πρωτοι εχουν και τα καλυτερα γραφικα σε κονσολα μεχρι στιγμης. Η Crytek και η Epic, 2 απο τα μεγαλυτερα studios παγκοσμιως σε graphic skills, εχοντας μηχανες γραφικων καταξιωμενες, εχουν επιλεξει να συνεργαστουν με την MS και το X1. Δεν ειναι λιγο περιεργο να επιλεξουν την θεωρουμενη "πιο αδυναμη" κονσολα? Ποιος ο λογος? Μετα την E3 2014, η ΜS θα ετοιμαστει για παγκοσμιο launch + relaunch στις αγορες που εχει ηδη γινει soft-launch, με μειωση τιμης 50-100 δολλαρια, με το lineup του 2014 και τα περισσοτερα exclusive παιχνιδια που αναμενονται να εχουν τουλαχιστον μερος του προγραμματιστικου τους κωδικα αναπτυγμενο στο SDK που αναμενεται (DX12 included), με ωριμο launch στην Ιαπωνια (+ games απο γιαπωνεζικα studios), με πολυ πιο ωριμο GUI στο X1 (το οποιο ηδη ειναι επαναστατικο με τα snap features) και με Kinect 2 σε καθε bundle που σημαινει πολυ μεγαλυτερη υποστηριξη των features του απο το ps4 Eye. To Halo 5 θα βγει το 14??? Ειναι 50-50 μέχρι τωρα. 5
alexiskrp Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 Δεν κοιταω την ποσοτητα αλλα το τι μου αρεσει εμενα , για αυτο τον λογο ξεκαθαριζω οτι ειναι υποκειμενικο το αποτελεσμα . Βρε μαζί σου σε αυτό, αλλα εστω και σε προσωπικό γούστο σε καλυπτουν τα παραπάνω 3? αλλωστε η ποσότητα φερνει και διαφορετικά είδη. Δεν ειναι π.χ 10 fps αν με "πιανεις".
telegamesvg Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 Βρε μαζί σου σε αυτό, αλλα εστω και σε προσωπικό γούστο σε καλυπτουν τα παραπάνω 3? αλλωστε η ποσότητα φερνει και διαφορετικά είδη. Δεν ειναι π.χ 10 fps αν με "πιανεις". Eιλικρινα απο τα παραπανω θα κοιτουσα μονο το Quantum Brake .. Το Titanfall δεν ειναι exclusive και αν το παρω θα το παρω στο PC . Οτι καποια στιγμη θα παρω ΧBOX one ειναι σιγουρο ακομη και μονο για τα exclusives . Aκομη και τωρα αν εβρισκα καποιο μτχ σε καλη τιμη θα το επαιρνα αμεσως . (oποιος πουλαει δεχομαι pm) Θελω να παιξω Forza και Ryse , αλλα για τα υπολοιπα exclusives toy 2014 δεν καιγομαι καθολου Απο PS4 εχω το Killzone και τα αλλα 2 που αναφερεις ειναι σιγουρες αγορες . 1
Moderators Praetorian Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Moderators Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Υπήρχαν κάποια μηνύματα εδώ. Δεν υπάρχουν πια. Μείνετε on-topic. Το VS με το PS4 ή άλλες consoles δεν ανήκει εδώ.
alexiskrp Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Gametrailers titanfall review 9.3/10 Gamespot 9.10 Kαι γενικά πολλά οχτάρια και εννιάρια παίζουν. 1
alexiskrp Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Πάει η θεωρία του p3tran δηλαδή H οποία λεει?
Vole Maulder Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Ασε να την πει ο ίδιος, μην παραποιήσω τίποτα άθελά μου. Για κάποια συνωμοσία κατά της MS στα reviews ήταν.
p3tran Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 δεν νομιζω να εχω πει εγω οτι το titanfall θα ειχε ασχημα reviews?! πως θα μπορουσε αλλωστε?!
Vole Maulder Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Αν θυμάμαι καλά, είχες πει ότι περίμενες να δεις τι reviews θα είχε αυτό για να επιβεβαιώσεις τη θεωρία σου. Σε άλλο αναφερόσουν;
marios_geo Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Θεωρία συνωμοσίας ότι ολα/όλοι είναι πληρωμενοι από τη Sony...
Προτεινόμενες αναρτήσεις