alexiskrp Δημοσ. 4 Απριλίου 2014 Δημοσ. 4 Απριλίου 2014 Καλό ακούγεται το cloud αλλά τι σύνδεση θα θέλει για να γίνει όπως πρέπει.. Δεν θα μπορούσε να "προ-φορτωθει"? οπως π.χ κανουμε streaming hd videos, και όταν φουλάρει η μπάρα και να κλείσουμε το νέτ αυτά συνεχίζουν να παίζουν? καπως ετσι λογικα μου έρχεται στο "απλο" μυαλο μου.. θα δείξει ο καιρός φανταζομαι, όλο και κάποιος εκει μεσα θα το εχει σκεφτει...
konstantinos77 Δημοσ. 4 Απριλίου 2014 Δημοσ. 4 Απριλίου 2014 Καλα εκτος απο την συνδεση που ειναι μια σωστη απορια κατα ποσο θα επηρεαζει σημαντικο ειναι και το ερωτημα με servers κτλ τι θα παιζει γιατι τουλαχιστον μεχρι στιγμης οκ αξιοπιστοι ειναι στο xbone αλλα οχι οτι δεν υπαρχουν issues να λυθουν ..
Vole Maulder Δημοσ. 4 Απριλίου 2014 Δημοσ. 4 Απριλίου 2014 Μόνο εμένα μου φαίνεται περίεργο που στο δεύτερο βίντεο, το "συννεφιασμένο", γύρισε την κάμερα αλλού όταν υποτίθεται ότι ανατιναζόταν το κτήριο;
p3tran Δημοσ. 4 Απριλίου 2014 Δημοσ. 4 Απριλίου 2014 Cloud computation ε? Εντυπωσιακο πραγματι ..Ξερουμε ποτε θα εφαρμοστει για πρωτη φορα ? Σε καποιο game ισως εχει αναφερθει κατι ? χεχε οι κακες γλωσσες, λενε οτι αυτο το "demo" της τεχνολογιας που εβαλα πιο πανω, ειναι απο το crackdown 3 Καλό ακούγεται το cloud αλλά τι σύνδεση θα θέλει για να γίνει όπως πρέπει.. αυτο ειναι το θεμα.. οτι τελικα για συγκεκριμενα πραγματα η συνδεση δεν ειναι το πρωτο ζητουμενο. σκεψου πχ μια φαρμα απο σερβερς να υπολογιζουν τον πολυπλοκο φωτισμο του παιχνιδιου, και τελικα να στελνουν μεσα απο τη συνδεση συντεταγμενες και κωδικο χρωματος, ωστε τελικα η client gpu απλα να plotάρει (μπογιατιζει) χωρις να υπολογιζει τα παντα. κοιτα ενα demo της nvidia ακριβως πανω σε αυτο το πραγμα (CLOUD lighting) : http://graphics.cs.williams.edu/papers/CloudLight13/CloudLightTechReport13.mp4 μετα το 3ο-4ο λεπτο, δειχνουν τη διαφορα μεταξυ local/realtime και μεχρι 1000ms (!!!) καθυστερηση. μετα, σκεψου πχ ενα battlefield οπου εκτος απο τους dedicated servers θα εχεις και τον φωτισμο και τον καιρο, αλλα και το levelution να λειτουργει δυναμικα και να επηρεαζεται απο δυναμικους παραγοντες (πχ που θα βαλεις τα εκρηκτικα ή παιξτο 9/11, ή και αν τα πλοια θα μπορουν να προσκρουσουν απο καθε πλευρα στο νησι κλπ κλπ) το δε γεγονος οτι η ms εχει δεσμευτει για "δωρεαν" παροχη του azure στους game developers, πιστευω θα παιξει μεγαλυτερο ρολο οσο περναει ο καιρος. αυτες οι ιδεες δεν φυτρωσαν σημερα. οι παλιοτεροι θυμουνται (source, server-side physics). Η ειδοποιος διαφορα εδω ειναι οτι η ms εχει μαλλον ολα τα χαρτια της τραπουλας στα χερια που χρειαζεται και για να υλοποιηθει, αλλα και για να περπατησει το πραμα.. Μόνο εμένα μου φαίνεται περίεργο που στο δεύτερο βίντεο, το "συννεφιασμένο", γύρισε την κάμερα αλλού όταν υποτίθεται ότι ανατιναζόταν το κτήριο; ισα-ισα, που αν προσεξεις το λενε, οτι ειναι τοσο πιο αποδοτικο το πραμα, που οχι μονο δε γονατιζει, αλλα μπορεις ελευθερα να ασχοληθεις και με αλλη γεωμετρια εκτος απο αυτη που υπολογιζεται και εκτελειται. καλυτερα προσεξε τον μετρητη και στις δυο οθονες (chunk count) για να μην μπερδευεσαι. στην πραγματικοτητα, o τυπος απλα γυρισε την καμερα για να μας δειξει εκεινο το αγαλμα απο ORBS (crackdown χεχε)
konstantinos77 Δημοσ. 4 Απριλίου 2014 Δημοσ. 4 Απριλίου 2014 Παντως προσπαθω να καταλαβω την διαφορα οπτικα με απο το 0 ms latency μεχρι τα 1000ms αλλα δυσκολευομαι ...
johnbond Δημοσ. 4 Απριλίου 2014 Δημοσ. 4 Απριλίου 2014 Το e-shop έφερε xbox one στα 499ευρώ. Παραεισαγωγή προφανώς. http://www.e-shop.gr/product?id=XB1.00001 Το γράφω μήπως ενδιαφέρει κάποιον, αν και απο αμαζον έρχεται λίγο φτηνότερα.
p3tran Δημοσ. 4 Απριλίου 2014 Δημοσ. 4 Απριλίου 2014 αρθρο στο yahoo finance http://finance.yahoo.com/news/microsoft-heres-well-better-games-225108658.html επισης, φαιενται οτι ο phil εχει βαλει καλους στοχους..
p3tran Δημοσ. 5 Απριλίου 2014 Δημοσ. 5 Απριλίου 2014 ερχεται κατευθειαν "upload to youtube" ακομα, φαιενται οτι πολυ συντομα το PLEX θα τρεχει στο xbone. Tyson Edwards Posted Yesterday, 09:24 PM I would like to make you all aware of some very exciting news... Microsoft has approved the development of a Plex Client for Xbox One. That is correct, we have been granted membership into ID@Xbox specifically for the development and eventual release of Plex for Xbox One. This is in no way saying that it will be coming next week, or even next month, but starting tonight I will be applying my first test code to an Xbox One. More details will be coming soon. Thank you very much for your patience in this matter, and thank you very much for your support. https://forums.plex.tv/index.php/topic/104978-plex-for-xbox-one-is-a-go/ Νομιζω το θεμα <<media center>> κλεινει... 2
gkalas Δημοσ. 5 Απριλίου 2014 Δημοσ. 5 Απριλίου 2014 Κατι μου λεει οτι στην Ε3 θα δουμε πολλα και ωραια απο τη Ms.
privateer Δημοσ. 5 Απριλίου 2014 Δημοσ. 5 Απριλίου 2014 http://wmpoweruser.com/reddit-ama-talks-about-wp-8-2-teases-windows-phone-9/ Background tasks/Spotify
KYRIAKOS_GKLEZAKOS Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Η Microsoft επιβεβαίωσε ότι προχώρησε σε απομακρύνσεις εργαζομένων στο τμήμα του Xbox. Ωστόσο η εταιρεία δεν διευκρινίζει τον αριθμό των απολύσεων ή ποια είναι τα πρώτα στούντιο που πλήττονται από αυτές τις αλλαγές. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πρώην developers των Microsoft Studios Patrick Loughman και Elbert Perez ανακοίνωσαν μέσα από τον προσωπικό τους λογαριασμό τους στο Twitter ότι αποχώρησαν από την εταιρεία. Σύμφωνα με το προφίλ του Perez στη γνωστή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, μέχρι πρότινος εργαζόταν στα κεντρικά γραφεία των Microsoft Studios στο Redmond. Να υπενθυμίσουμε, ότι πρόσφατα ο Phil Spencer προήχθη σε επικεφαλής των Xbox, Xbox Live και των ομάδων ανάπτυξης, καθώς και των τομέων Xbox Music, Xbox Video και των Microsoft Studios. Δε γνωρίζουμε όμως το πως και πόσο σχετίζονται αυτές οι ανακατατάξεις με την εμπλοκή του. Πηγή: enternity.gr Παει και το One βαρεσε διαλυση μαζι με το PS4....τωρα θα παιζουμε μονο στο Wiiiiiiii παιχνιδια με μπουρμπουληθρες και τον μουστακια τον υδραυλικο. 1
p3tran Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Περίεργο που δεν ενημέρωσε ο Petran. συνηθως γραφω για πραγματα που θεωρω οτι εχουν ΚΑΠΟΙΟ ενδιαφερον.... πχ "αυτη την εβδομαδα, τρελο free dlc στο forza" ή "ο spencer ειπε ξωφαλτσα οτι εκτος απο games που δεν εχει ανακοινωσει, εχει και 'κανα-δυο' first party studios που δεν εχει ανακοινωσει επισης" κλπ την ιστορια με τους δυο τυπους που απολυθηκαν τη διαβασα και ειδα και τα μηνυματα του τυπου που ελεγε οτι γενικα ηταν παρα πολυ ευχαριστημενος απο τη δουλεια και το περιβαλλον του στη microsoft, και οτι ειναι ελευθερος να ασχοληθει με το αλλο του project. ειδα και του δευτερου τα μηνυματα ( https://mobile.twitter.com/mechaghost/statuses/451406965869002752?screen_name=mechaghost ) και δεδομενου οτι μιλαμε για staffers και οχι directors δεν θεωρησα οτι ειναι σημαντικο. παρ´ολα αυτα, το στορυ ειναι οτι απολυθηκε στις 9 το πρωι και στις 10 το πρωι ειχε ηδη σηκωσει kickstarter απο το indie παιχνιδι που βγαζει τα χριστουγεννα σε pc, mac και xbox one. απο θεμα μετακινησεων developers, η amy hening (uncharted creator/director) που ηταν σημαντικο θεμα, αυτη ανακοινωθηκε οτι επεστρεψε στη ΕΑ και ανελαβε το story στο επομενο starwars battlefront.παρ'ολα αυτα, δεν θυμαμαι/νομιζω να το εγραψα και αυτο, αφου το θεμα spencer αλλα και αυτα που παιχτηκαν στο build ηταν απειρως πιο ενδιαφεροντα. τωρα, με ποια λογικη το ελληνικο blog το αναφερει σαν να ηταν κατι ...αξιοσημειωτο δεν μπορω να το ξερω.. ισως θεωρει οτι ...ειναι ιδια φαση με τις κατα ριπας απολυσεις σε ολα τα στουντιο της sony? ισως θελει να δειξει πως οτι κανει η μια εταιρεια, κανει και η αλλη? ρωτησε τον να σου πει... (πχ πως και γραφουν αυτο σα ´νεα ´ και οχι την αμυ χενινγκ-starwars Ea για παραδειγμα..)
xavier Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 ερχεται κατευθειαν "upload to youtube" ακομα, φαιενται οτι πολυ συντομα το PLEX θα τρεχει στο xbone. Tyson Edwards Posted Yesterday, 09:24 PM https://forums.plex.tv/index.php/topic/104978-plex-for-xbox-one-is-a-go/ Νομιζω το θεμα <<media center>> κλεινει... με τι codecs? θα υποστηριζει καθε ειδους αρχεια ή μονο streaming content?
Προτεινόμενες αναρτήσεις