Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλύτερα να πληρώσω 100ευρω παραπάνω πάρα να βλέπω αυτά τα ξεφτιλικια

και το ερώτημα μου είναι στη νέα γενιά θα δούμε παιχνίδι του χβοχ done εε one σε native 1080p ?

Δημοσ.

Εύχομαι να αναγκαστείς να πληρώσεις ένα 100αρικάκι καπέλο για το PS4.

αυτό που επειδή απότυχε η μία εταιρία στην νέα γενιά πρέπει να χαντακωθούν όλες δεν το καταλαβαίνω, μακάρι να βγει το Ps4 να είναι δυνατό και να είναι και φτηνό και να μην έχει drm's ,όχι για να κερδίσει η σόνυ ,απλά για να έχουμε έστω 1 σοβαρή επιλογή εκει έξω, αυτή τη γενιά είχαμε 2 ,αν πατώσει και η σόνυ δεν θα έχουμε καμία για next gen. συνεχίστε να παρακαλάτε να καταστραφούν οι κονσόλες γιατί η μαμά ms ακολούθησε λάθος πλάνο....

 

δεν απευθύνομαι μόνο σε σένα,γενικά μιλάω γιατί πολλοί παρακαλάνε να κάνει fail η σόνυ με το Ps4...

  • Like 3
Δημοσ.

Εύχομαι να αναγκαστείς να πληρώσεις ένα 100αρικάκι καπέλο για το PS4.

Νομιζεις. Ορισμενοι πλανωνται πλανην οικτραν

Πιο φθηνη θαναι απο το Χ1 

 

αυτό που επειδή απότυχε η μία εταιρία στην νέα γενιά πρέπει να χαντακωθούν όλες δεν το καταλαβαίνω, μακάρι να βγει το Ps4 να είναι δυνατό και να είναι και φτηνό και να μην έχει drm's ,όχι για να κερδίσει η σόνυ ,απλά για να έχουμε έστω 1 σοβαρή επιλογή εκει έξω, αυτή τη γενιά είχαμε 2 ,αν πατώσει και η σόνυ δεν θα έχουμε καμία για next gen. συνεχίστε να παρακαλάτε να καταστραφούν οι κονσόλες γιατί η μαμά ms ακολούθησε λάθος πλάνο....

 

δεν απευθύνομαι μόνο σε σένα,γενικά μιλάω γιατί πολλοί παρακαλάνε να κάνει fail η σόνυ με το Ps4...

+1000 αλλα δε μπορουν ορισμενοι να χωνεψουν τη γενικοτερη μουρμουρα απο παντου για το Χ1 οποτε εδω ισχυει η ιστορια με τη κατσικα του γειτονα

  • Like 1
Δημοσ.

Δε με απασχολεί η Microsoft ή η Sony, αλλά να μην υπάρχει μονοπωλιακή αγορά.

 

Αν πατώσει το Xbox π.χ., δεν είναι ψιλολογικό να πέσει πιο δύσκολα η τιμή του PS4;

 

Αν είναι εντελώς ανεξάρτητα το ένα από το άλλο, ΟΚ, δε με απασχολεί τότε αν θα πατώσει το (κάθε) Xbox και θα ρίξω κι ένα +1 στο nikos5800 γιατί μου την έχει σπάσει η μικρομαλακή.

 

Που και πάλι, δεν έχει λογική το κράξιμο (εκτός απ' το να κατευνάσει κάποιος το θυμό του), αφού θα έχει λιγότερες επιλογές στο console gaming. Εσείς δεν είστε που θέλετε να έχετε επιλογές, έστω να υπάρχουν;

  • Like 1
Δημοσ.

Downclocking συνεχεια...

 

Στο θεμα απο το neogaf που εδωσα στο προηγουμενο μου post, εγραψε ενας χρηστης με το ευφανταστο nickname crazy buttocks on a train (τον οποιο ουτε λιγο ουτε πολυ τον παιρνουν πολυ στα σοβαρα εκει) το εξης κρυπτικο μηνυμα..

 

η μεταφραση του παραπανω σε αγγλικα ειναι η εξης:

 

 

 

Eλπίζω να μην ισχύουν τα λεγόμενα των insiders στο Neogaf γιατί ο εξαερισμός του κουτιού που σχεδίασαν δεν θα είναι αρκετός για να ρίξει τις μεγάλες θερμοκρασίες. Για να χτυπήσουν την GDDR5 του Ps4 έβαλαν ταχύτατη μνήμη στο die της CPU και GPU  και τα έκαναν σαλάτα... οπότε τώρα ρίχνουν την ταχύτητα χρονισμού της GPU για να αποφύγουν τις υψηλές θερμοκρασίες και τα yields  της esram.

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

Αρχικά πολύ καλή ενημέρωση και από τους δύο προλαλήσαντες!

 

Φαίνεται ότι φουσκώνοντας το die και ζητώντας την λύση που θα τους γλίτωνε από την DDR5 σακάτεψαν όλο το concept.

 

Φαντάζομαι ότι σε κάποια χρόνια θα το διορθώσουν αλλά τότε δεν θα μπορούν να δώσουν μεγαλύτερες επιδόσεις στα νέα μοντέλα, λόγω του χαμού που θα προκαλούσαν στους παλιούς χρήστες (π.χ. τα νέα κομμάτια να παίζουν 1080 και τα παλιά 900p)

 

H sony με την PC-like αρχιτεκτονική έχει πιο εύκολο δρόμο. 

 

Όσον αφορά τα multiplatform pολύ πιθανόν να δούμε τα ίδια γραφικά με one στο ps4 αλλά με 60 FPS.

 

Στα first party δεν βλέπω να υπάρχει συγκριση στο image quality.

 

Το κακό έιναι ότι το one θα κρατήσει τα γραφικά πίσω για μια ολόκληρη γενιά...

 

 

 

Συμπεράσματα:

 

1)Αν η Sony δεν κάνει καμιά από τις γνωστές της πατάτες (price) ή από τις νέες (drm) μάλλον επιστρέφουμε σε εποχές ps2.

 

2)η Ninty σώθηκε σίγουρα. Ένα αδύναμο one σημαίνει μεγαλύτερες ευκαιρίες και στα multiplatform για το wiiU. 

 

Προσωπικά ενώ είχα αποκλείσει το WiiU τώρα περιμένω να δω το ps4 για να αποφασίσω ανάμεσα στους δύο Γιαπωνέζους.

  • Like 1
Δημοσ.

Συμπεράσματα:

 

1)Αν η Sony δεν κάνει καμιά από τις γνωστές της πατάτες (price) ή από τις νέες (drm) μάλλον επιστρέφουμε σε εποχές ps2.

 

2)η Ninty σώθηκε σίγουρα. Ένα αδύναμο one σημαίνει μεγαλύτερες ευκαιρίες και στα multiplatform για το wiiU. 

 

1) ολα μεχρι στιγμης δειχνουν οτι ουτε το ενα θα ισχυσει ουτε το αλλο, θα ξερουμε βεβαια σε λιγες ημερες σιγουρα.

2) Το προβλημα του wii-u δεν ειναι οτι δεν εχει το καταληλο hardware και γιαυτο δεν το υποστηριζουν οι third party, αν μη τι αλλο ειναι ποιο ισχυρο τοσο απο το ps3 οσο και απο το 360, και οι ιδιοι devs θα συνεχισουν να βγαζουν παιχνιδια για αυτες τις κονσολες , ομως οχι για το U.

To προβλημα ειναι οτι οσοι παιρνουν κονσολες της nintendo τις παιρνουν για τα δικα της παιχνιδια και μονο, δεν θα παρει ο αλλος nintendo για να παιξει fifa και cod.

Δημοσ.

Δηλαδή μόνο εγώ δεν γνωρίζω τι στο @222@ είναι αυτό; :-D  (yeap didn't google it).

 

Ενα CPU, ή GPU ή ενα APU (οπως εδω) κτλ δεν κατασκευαζεται σε γραμμη παραγωγης ενα-ενα αλλα πολλα μαζι σε μια πλακα που λεγεται wafer. Ενα wafer πχ μπορει να εχει 300 τετοια πανω (τυχαιο νουμερο). Απ αυτα, οσα ειναι ''καλα'' και δουλευουν λεγονται yields.

 

Χοντρικα απ οτι καταλαβα, η ESRAM πιανει πολυ χωρο πανω στο APU, και ταυτοχρονα πιανει μεγαλες θερμοκρασιες που δεν αντεχει το ολο συστημα και γι αυτο μειωνουν τα clocks της GPU (για να ριξουν την θερμοκρασια). Αυτο σημαινει και μειωση του bandwidth της μνημης.

  • Like 2
Δημοσ.

 Ενα wafer πχ μπορει να εχει 300 τετοια πανω (τυχαιο νουμερο). Απ αυτα, οσα ειναι ''καλα'' και δουλευουν λεγονται yields.

για να ειμαστε ακριβεις το yield ειναι η αποδοση του wafer, ο λογος δηλαδη καλα προς κακα chip.

  • Like 2
Δημοσ.

Ευχαριστώ για την επεξήγηση παιδιά. Και από το νήμα του NeoGAF λίγο περισσότερα για όποιον ενδιαφέρεται.

 

 

Basically they create a large circular silicon wafer 28nm-wafer.jpg and put the conducting pathways for the (processor or memory) chip on it. (http://www.geek.com/chips/from-sand-...s-made-832492/ if you want to know how it works)

On one of these wafers they can fit many chips which they then cut out (like baking a pizza and cutting it into identical slices)

There will however be defects on the wafer, the chips that occupy the areas that have the defects on them are either useless or can be used as lower end parts by disabling part of the chip
(like if a gpu has 18 compute units you could only use 16 if the defect is on one of the others, ps4 already does this by only using 18 out of 20 cus so they can have two for redundancy to improve yields)

Not all of them come out as well as the others and some can handle more voltage than others, so they can be higher clocked.

Now the problem is that when you have really large chips.
The larger the chip the bigger the chance that each chip will have a defect. (exponentially much so)
If you have 10 defects on your wafer but you fit 100 small dies on the wafer then only at most 10 , so ten percent, will be throwaway or salvaged as low end part, but if you only fit 10 on there then it's likely that many of them may have one of those defects.
You could easily have to throw away 30-50 percent or even all of them.

Xbox one uses APU which is a really big die that needs to house the cpu, gpu AND in xbox one's case also the ESRAM which takes up a huge amount of transistors and therefor physical space on the chip.
They end up with little hardware power yet a huge (5 billion transistor) die, so they have low yields.
Normally low end hardware only takes a tiny little die so yields are good, but for some reason that either MS engineers or suits/beancounters can only know they decided to go for this huge ass APU with esram.

From my limited knowledge Sony ended up with a lot more bang for their buck... they put their die space into a bit more gpu power and didn't design their apu around needing esram (since they didn't cheap out on the vram, which is a collection of seperate chips that are embedded on a PCB and connected to the APU through a memory bus)
Meanwhile MS seems to have thrown the baby out with the bathwater.

 

 

 

Οπότε στην ουσία το πρόβλημα είναι το μεγάλο μέγεθος του APU παρά αυτή καθ' αυτή η eSRAM.

Δημοσ.

 

Οπότε στην ουσία το πρόβλημα είναι το μεγάλο μέγεθος του APU παρά αυτή καθ' αυτή η eSRAM.

Οχι , εαν διαβασεις ποιο προσεκτικα θα δεις οτι η Esram ανεβαζει κατα πολυ τον αριθμο των τρανσιστορς , και απο αυτο κυριως εχουν μικρα yields.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...