Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

πριν 1 χρόνο αγόρασα έναν σκληρό δικό της WD 1 TERA εσωτερικό με 63 ευρώ .

( οι τιμή σήμερα 145 € )

Μετά από πρόβλημα που είχε τε έστειλα πίσω στο κατάστημα και μου είπαν πως δεν μπορούν να μου δώσουν άλλο αντίστοιχο, γιατί το western digital green 1.0TB καταργήθηκε και ότι θα μου δώσουν τα λεφτά μου πίσω οι ένα κουπόνι αντίστοιχης άξιας λόγο ξέρετε της πλημμύρας στην Ταιβάν.

τους είπα πώς αυτό δεν ευσταθεί γιατί αν κάποιος αγόραζε ακριβά κάτι και μετά από 1 χρόνο χαλάσει αλλά οι τιμή του έχει πέσει δεν θα έπαιρνε ποτέ την διάφορα σε μετρητά οι κουπόνι αγοράς . και το θέμα είναι ειπώ συζητήσει εδω και μηνά και δεν εχω χωρο ουτε 10 giga στους αλλους σκληρους

 

 

και το ερώτημα είναι τι κάνουμε τώρα !!

Δημοσ.

Να τους πεις να τον στείλουν στην εταιρία για RMA,και ας κάνει και έναν μήνα,το έχεις το δικαίωμα και είναι ό,τι καλύτερο μπορείς να κάνεις αυτήν την στιγμή.

Και αν τον δώσεις από τα χέρια σου κράτα τον σειριακό αριθμό και πες τους το κιόλα ότι το έχεις.

 

(Εκτός αν θες να κάνεις σκηνή μέσα στο μαγαζί μπας και κωλώσουν και σου δώσουν ίδιο αμέσως)

Δημοσ.

Ε η ΟΛΗ διαδικασία (στείλε-πάρε), κα'να μήνα (μπορεί να) κάνει (ίσως και παραπάνω, ποιός ξέρει πότε θα "φιλοτιμηθούν" να τον στείλουν) ρε συ Θρες....Δεν λέει ο Ελφ ότι "ένα μήνα θα κάνει η WD να τον στείλει". Τεσπα, 2-3 βδομάδες, μεσ' στο νερό να τις έχει πάντως.

 

Νικνακ, να ΠΑΣ από το κατάστημα (ποιό μαγαζί είναι δηλαδή; ) αγοράς, και να τους πεις ότι δε φεύγεις από 'κει μέσα αν δεν τον πάρουν για RMA τον δίσκο. Να τονίσεις -να ΓΚΑΡΙΞΕΙΣ άμα χρειαστεί (και μάλιστα με προειδοποιήσεις ότι θα προβείς σε καταγγελίες αν συνεχίζουν να σε ταλαιπωρούν)- ότι τα δικαιώματά σου ως καταναλωτή περιλαμβάνουν πρώτα και πάνω απ' όλα την ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ του δίσκο, με ίδιο ή καλύτερων προδιαγραφών (μέγεθος, cache, RPM / whatever), και αυτό ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ, σε αντίθεση με το να σου επιστρέψουν το ποσό αγοράς ή με το να σου δώσουν "πιστωτικό" για να πάρεις άλλο οποιοδήποτε προϊόν τους. Να τους δώσεις να καταλάβουν ότι ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΛΥΠΤΕΙ η επιστροφή χρημάτων ή το πιστωτικό, ότι δεν μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου ως έχει, και ότι είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ τους, και από τον νόμο, και επειδή είσαι ΠΕΛΑΤΗΣ (...αυτό φρόντισε να το φωνάζεις να το ακούσουν και οι υπόλοιποι πελάτες), να σε αποκαταστήσουν με ίδιο ή και καλύτερο προϊόν. Με λίγα λόγια να στείλουν τον δίσκο στην εταιρία παραγωγής (να τους πεις) και αν αυτή δεν έχει κάτι αντίστοιχο, η ΙΔΙΑ θα φροντίσει να στείλει κάτι ΚΑΛΥΤΕΡΟ. Ολ' αυτά να τα πεις σοβαρά (ΚΑΙ "ψαρωτικά", ελέγχοντάς τα. Δεν λέμε να κάνεις πανζουρλισμό μεσ' στο μαγαζί, δεν σου επιτρέπεται κι όλας, αλλά να τους "στριμώξεις" με την πλάτη στον τοίχο, ώστε ν' αναγνωρίσουν τα δικαιώματά σου. Με λεπτό χειρισμό, ΜΠΟΡΕΙΣ να τους φέρεις σε δύσκολη θέση και να καταφέρεις αυτό που θες, χωρίς να υπάρχει πρόβλημα. Αν σου λένε "δεν γίνεται κύριε", να ζητάς όλο και ανώτερους υπεύθυνους να μιλήσεις, ανεβάζοντας τόνο ελεγχόμενα που λέγαμε. Να ακούγεσαι με την έντονη συζήτηση κι από τους πελάτες δηλαδή, χωρίς να ξεπεράσεις κανένα όριο όμως).

 

(...διότι, ξέρεις, αν "φας" αυτό που σου είπαν, θα πάρεις εσύ πιστωτικό ή χρήμα τάδε, αυτοί θα στείλουν τον δίσκο στην εταιρία του, θα ΛΑΒΟΥΝ "ίδιο ή και καλύτερο προϊόν", και μετά,,,θα το μοσχοπουλήσουν, καρπώνοντας την διαφορά... Αυτό για να καταλάβεις "γιατί σε παιδεύουν" μόνο, όχι για να την πας την κουβέντα μαζί τους προς τα εκεί. Μ' άλλα λόγια, προσπαθούν να σε "υποχρεώσουν" να κα΄νεις αυτό που ΘΕΛΟΥΝ, μέσα σε νόμιμα πλαίσια. Εσύ μην τσιμπήσεις όμως, και να διεκδικήσεις το πιο συμφέρον για 'σένα δικαίωμα, το οποίο είναι να στον στείλουν για RMA).

 

 

 

* οι πλημμύρες ήταν στην Ταϋλάνδη. Χέστηκες, το ξέρω - εσένα ο δίσκος σε νοιάζει τί θα γίνει, αλλά για την ιστορία το λέω...

 

** Σε περίπτωση που ούτε μπορείς να πιέσεις το μαγαζί με τον τρόπο που είπαμε, αλλά και καίγεσαι για δίσκο, σκέψου την περίπτωση να τον στείλεις ο ίδιος στην WD. Στις σελίδες της έχει οδηγούς για RMA. Ακολούθησέ τους 1ον για να δεις αν ΕΧΕΙΣ δικαίωμα αντικατάστασης και 2ον για να δεις πώς ακριβώς θα κάνεις τη διαδικασία (αν έχεις το δικαίωμα όπως είπα). Το να τον στείλεις ο ίδιος, θα σου κοστίσει γύρω στο 15άρι με συστημένο ΕΛΤΑ. Για να σου στείλουν νέον, δε θα πληρώσεις. Επίσης, αν έχεις πιστωτική, και είσαι 100% σίγουρος ότι ο δίσκος είναι ντεντ, την δηλώνεις και κάνεις διαδικασία "Advanced RMA" (=σου έρχεται πρώτα και άμεσα ο νέος δίσκος, και μέσα σ' ένα μήνα πρέπει να τους έχεις στείλει τον χαλασμένο. Αν δεν τον λάβουν στον μήνα, ή ο δίσκος ΔΕΝ είναι χαλασμένος, θα σου χρεώσουν 20-25€ στην πιστωτική. Γι' αυτό, αν τον βλέπει το BIOS του υπολογιστή, τρέξε οπωσδήποτε το extended test του Data Lifeguard Tool που παρέχει η WD στις σελίδες της. Αν αυτό τον βγάλει "failed" τον δίσκο, μπορείς να τον στείλεις. Να τρέξεις όμως και τον οδηγό για RMA, μη τυχόν και δεν δέχεται RMA από εσένα η WD για τον δίσκο, αλλά είναι ευθύνη του καταστήματος αγοράς...).

 

 

  • Super Moderators
Δημοσ.

ναι αλλά το κατάστημα όταν στο λέει αυτό ψιλο υπονοεί ότι δεν φταίει αυτό που αργεί αλλά ο κατασκευαστής...

Δημοσ.

Ναι βρε, άσε όμως τί λένε στα καταστήματα - εμείς τί λέει (κι εννοεί) ο Ελφ λέμε (ότι ΠΡΑΚΤΙΚΑ, τόσο χρόνο ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ να πάρει)... Και καλά κάνει και το λέει, για να ξέρει κι ο άλλος τί να περιμένει από χρόνο...

Δημοσ.

τους ξαναπήρα msystemsτηλ και μου είπαν πως δεν έχουν απευθείας δοσοληψίες με την WD .

και οι διαδικασία να το στείλουμε στην WD μπορεί να πάρει και μήνες .

κοροϊδία σκέτη

βρηκαν ευκαιρια να βγαλουν λεφτα.

Δημοσ.

Από τηλ. μην περιμένεις πολλά. Από εκεί να πας. ΑΝ σου είναι δυνατό, βέβαια... Είναι-δεν είναι, να ανεβάσεις λίγο τόνους που λέγαμε, και να τους τονίσεις επίσης πως αν πάρει παραπάνω από 2 βδομάδες, ΟΦΕΙΛΟΥΝ (βάσει νόμου, κι αν "αντιδράσουν", αρχίνα να τους λες για καταγγελίες, για ξερόμπιασμα όπου σταθείς κι όπου βρεθείς κτλ) να σου παράξουν "δανεικό" δίσκο αντικατάστασης για να κάνεις τη δουλειά σου (αυτό ίσως τους "πείσει" να επισπεύσουν την διαδικασία....μηνών που επικαλέστηκαν). Και γενικά να τους τρίξεις τα δόντια να το κάνουν το RMA. ΔΥΣΤΥΧΩΣ πρέπει να το παλαίψεις...

 

Αν ολ' αυτά δεν μπορείς/δεν θέλεις/δεν έχεις τον χρόνο να τα κάνεις, κοίτα μέσα απ' τις σελίδες της WD αν σου δίνουν τη δυνατότητα να τους τον στείλεις ο ίδιος (μη ξεχνάς ότι σε αυτή την περίπτωση θα σκάσεις γύρω στο 15άρι ταχυδρομικά βέβαια), με βάση τί λένε τα στοιχεία τους για την εγγύησή του. Όπως και να τρέξεις και το διαγνωστικό τους (extended test) για να δεις αν τον βγάζει προβληματικό τον δίσκο.

 

 

Δημοσ.

Αυτό με τις 2 βδομάδες ισχύει; Μπορώ να ζητήσω δίσκο αντικατάστασης;

 

Περιμένω από visionstudio.gr έναν σκληρό από rma πάνω από μήνα και όλο μου λένε για πλημμύρες και ότι περιμένουν κι άλλοι κτλ και έχω βαρεθεί τόσο καιρό..

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.

Nομίζω ότι ο νόμος το περιγράφει ως "εύλογο χρονικό διάστημα". Το οποίο σημαίνει ότι μπορείς και να πας να τους γκαρίζεις ότι "το εύλογο χρονικό διάστημα πέρασε για τα νεύρα σου", μετά από 2 βδομάδες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...