Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδια βοήθεια !! Σημερα δανειστήκαμε τον σκληρό ενός φιλου μας που ειναι ενας wd passport 500gb και καταλαθος ο φίλος μου ενω εγκαθιστούσαμε ενα παιχνιδι τον τραβικσε απο το usb για να τον βγάλει.Απο τοτε αναβει κανονικα το λαμπακι του σκληρου αλλα δεν τον αναγνωριζει το pc . Τι να κανουμε ??

Δημοσ.

Λοιπόν, χιωτάκια, κατ' αρχάς δοκιμάστε ν' ακολουθήσετε τις οδηγίες της ΝΒestgirl : http://www.insomnia.gr/topic/243211-τα-έχασα-όλα-hard-disk-data-recovery/page__st__30 (λίγο παρακάτω από το ποστ της με τις οδηγίες, υπάρχει και φωτογραφικός οδηγός)

Δημοσ.

...τότε φοβάμαι ότι "μπλέξατε"...

 

Για δείτε εάν τον βλέπει στη λίστα δίσκων του, το πρόγραμμα Active File Recovery. Αν δεν τον βλέπει...σκούρα τα πράμματα.

Δημοσ.

Όπως είπε ο Ελφ δοκιμάστε πρώτα κι ένα άλλο καλώδιο. Επίσης δοκιμάστε τον δίσκο σε περισσότερους από έναν υπολογιστές σαν τελευταίες προσπάθειες πρώτα (γιατί μετά, αν συνεχίζει να μην αναγνωρίζεται, το επόμενο βήμα δοκιμών θα περιλαμβάνει να ανοίξετε τον εξωτερικό και αν έχει εγγύηση αντικατάστασης, την ακυρώνετε έτσι).

 

Υπάρχει περίπτωση ο δίσκος να ΜΗΝ έχει αρχεία του φίλου σας μέσα; Αν δεν έχει, κατ' αρχάς πρέπει να του μιλήσετε για το τί συνέβη (αυτό πρέπει βέβαια να το κάνετε ούτως ή άλλως πλέον, αφού τα προγράμματα δεν βλέπουν τον σκληρό για να τον "επαναφέρουν" χωρίς να...χρειαστεί να του πείτε για το περιστατικό), και να μάθετε εάν έχει εγγύηση αντικατάστασης. Εάν ΕΧΕΙ εγγύηση, και δεν έχει ΑΡΧΕΙΑ, το καλύτερο θα ήταν να τον επιστρέψει στο μαγαζί αγοράς ο φίλος σας, και να ζητήσει αντικατάστασή του (...ψιλομπλέκει στις μέρες μας το πράμμα, γιατί θα τον δουν και παιδί, και στην καλύτερη μάλλον θα του βγάλουν "πιστωτικό", δηλαδή αντί να του αντικαταστήσουν τον δίσκο, θα του δώσουν τη δυνατότητα να πάρει κάτι άλλο στη θέση του, με βάση την τιμή που τον αγόρασε, επειδή οι τιμές των δίσκων έχουν διπλασιαστεί εδώ και μήνες...Αν όμως επιμέινει, κι αν πάει με κανέναν πατέρα του ξερωγώ ή τέλος πάντων κάποιο μεγαλύτερο, ΙΣΩΣ καταφέρει και στη θέση του προβληματικού, απλά του δώσουν άλλο δίσκο. Το δικαίωμα το έχει, αλλά άντε να βγάλεις άκρη με τα μαγαζιά...).

 

Αν έχει αρχεία (του φίλου σας), και δεν έχει εγγύηση, θα σας πούμε τί να κάνετε για να τον ανοίξετε κλπ. για να μπορέσουν να σωθούν τ' αρχεία.

 

Για το αν έχει εγγύηση, μπορείτε πριν καν ρωτήσετε τον φίλο σας να μπείτε στο site της εταιρίας του και να εκτελέσετε κάποιον οδηγό για "RMA" (=διαδικασία αντικατάστασης) που θα σας πει για την ισχύ της εγγύησης. Επίσης, θα πρέπει (όχι πάντα απαραίτητα, αλλά συνήθως χρειάζεται) να έχει ο φίλος σας την απόδειξη αγοράς. Να τον ρωτήσετε γι' αυτό.

 

 

 

 

 

 

ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ καλά τα αποπάνω, και ακολουθήστε τα κατά γράμμα και μην κάνετε τίποτε βιαστικά (ιδίως το ν' ανοίξετε τον εξωτερικό δίσκο). Για απορίες, εδώ είμαστε.

Δημοσ.

τον εχει ανοιξει ενας τεχνικος τωρα και ειδε οτι ο δισκος μεσα δεν γιρναει γτ χαλασε η βελονα..μπορουμε να κανουμε κατι ετσι ωστε να σωθουν τα αρχεια? η εγγυηση χαθηκε γτ ανοιξαν τον σκληρο :)

δηλαδη μπορουμε να φτιαξουμε την βελονα?

Δημοσ.

Το μόνο που μένει λοιπόν πλέον να δοκιμαστεί, αφού ανοίχθηκε ο εξωτερικός, είναι να παρθούν τ' αρχεία με το AFR που λέγαμε πιο πριν, συνδέοντάς τον εσωτερικά σε κάποιον σταθερό υπολογιστή (αν είναι SATA σκληρός). Αν τον βλέπει αυτό, και μπορεί να ολοκληρώσει το Super Scan που πρέπει να τρέξετε και ν' ανακτήσετε στο τέλος του σκαναρίσματος τ' αρχεία (δεξί κλικ πάνω τους και "copy" ή "recover" - ό,τι λέει) σε ΑΛΛΟ δίσκο (είτε του υπολογιστή που θα τον συνδέσετε είτε σε άλλον εξωτερικό δίσκο), καλώς. Αν όχι, μόνο αν τον πάτε σε εξειδικευμένη εταιρία ανάκτησης δεδομένων, που θα σας ζητήσει εκατοντάδες €.

 

 

 

 

 

τον εχει ανοιξει ενας τεχνικος τωρα και ειδε οτι ο δισκος μεσα δεν γιρναει γτ χαλασε η βελονα..

δηλαδη μπορουμε να φτιαξουμε την βελονα?

...τεχνικός, Κυριακάτικα...; Έχει βγάλει μουστάκια αυτός ο τεχνικός, ή όχι ακόμα; (...αν ήταν δική του η φράση "δεν γυρνάει γιατί χάλασε η βελόνα", πολύ αμφιβάλλω...) Πάντως, "βελόνα", ΔΕΝ φτιάχνεται. Όχι από home users τουλάχιστον. Παρά μόνο από εξειδικευμένες εταιρίες*, με εξειδικευμένο εξοπλισμό, εξειδικευμένους τεχνικούς. Με μουστάκια.

 

 

*...και με εξειδικευμένες τιμές επίσης...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...