Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπέρα

 

πρώτη φορά στο forum και έρχομαι με το πρόβλημά μου.

Νέος στη HOL (έφυγα από ΟΤΕ λόγ κόστους) και πολύ φοβάμαι ότι θα μου σπάσουν τα νεύρα. Εδώ και μια βδομάδα δεν έχω τηλ+internet και το μόνο που μου απαντάνε είναι ότι 'έχουν προωθήσει το θέμα στον ΟΤΕ','να κάνω υπομονή' κλπ....

Σκέφτομαι εξώδικα, καταγγελίες στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και ότι άλλο βρεθεί..

 

Έχει κανείς κάποια συμβουλή ? Πάντως από υπομονή δεν έχω .... :lol: :lol:

Δημοσ.

Τι συμβουλη να σου δωσουμε;

Υποτιθεται οτι για να εχουν στειλει το θεμα στον ΟΤΕ θα εχει ερθει τεχνικος για να διαπιστωσει το προβλημα. Εχει ερθει τεχνικος η απλα εχουν μαντεψει οτι ειναι προβλημα ΟΤΕ;

Εαν εχει ερθει τοτε σε συντομο χρονικο διαστημα θα το κοιταξει ο ΟΤΕ. Εαν δεν εχει ερθει τεχνικος HOL τοτε καταλαβαινεις που εχεις μπλεξει.

 

ΥΓ Παραδεχομαι οτι ειχα βρεθει παλιοτερα μπλεγμενος με συγγενη που ο παροχος συνεχως θεωρουσε χωρις να στειλει τεχνικο οτι ειναι βλαβη ΟΤΕ (παντα φταιει ο ΟΤΕ) και ζηταγαν 50-60€ για επισκεψη τεχνικου, επρεπε να μιλησω εγω μαζι τους για να ζητησω το αυτονοητο να ριξουν μια ματια απο το κεντρο τους. Λιγες ημερες μετα εφτιαξε. Ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του.

Δημοσ.

Τι συμβουλη να σου δωσουμε;

Υποτιθεται οτι για να εχουν στειλει το θεμα στον ΟΤΕ θα εχει ερθει τεχνικος για να διαπιστωσει το προβλημα. Εχει ερθει τεχνικος η απλα εχουν μαντεψει οτι ειναι προβλημα ΟΤΕ;

Εαν εχει ερθει τοτε σε συντομο χρονικο διαστημα θα το κοιταξει ο ΟΤΕ. Εαν δεν εχει ερθει τεχνικος HOL τοτε καταλαβαινεις που εχεις μπλεξει.

 

ΥΓ Παραδεχομαι οτι ειχα βρεθει παλιοτερα μπλεγμενος με συγγενη που ο παροχος συνεχως θεωρουσε χωρις να στειλει τεχνικο οτι ειναι βλαβη ΟΤΕ (παντα φταιει ο ΟΤΕ) και ζηταγαν 50-60€ για επισκεψη τεχνικου, επρεπε να μιλησω εγω μαζι τους για να ζητησω το αυτονοητο να ριξουν μια ματια απο το κεντρο τους. Λιγες ημερες μετα εφτιαξε. Ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του.

΄

Φίλε orck καλημέρα και ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.

πρακτικά αυτό που έχει συμβεί είναι ότι στο δικό μου νούμερο απαντά ο γείτονας κι εγώ έχω "πάρει" το δικό του. Εκείνος είναι στη forthnet οπότε καταλαβαίνεις το μπέρδεμα. Από Hol λένε ότι έστειλαν τεχνικό ΟΤΕ. Ο ΟΤΕ τους είπε ότι δεν μπόρεσαν να μπουν στην πολυκατοικία να ελέγξουν το κουτί και κάτι τέτοια...Το θέμα είναι ότι μου λένε να είμαι στο σπίτι συνέχεια περιμένοντας τον τεχνικό ΟΤΕ... :rolleyes: ο οποίος δεν ξέρουμε εάν θα έρθει .. :lol: :lol: :lol: :lol: Να κόψουμε και τη δουλειά δλδ..

Δεν έχω κλείσει μήνα στη HOL και το μετάνοιωσα ήδη.

Από καταγγελίες τι γίνεται ? Φοβούνται ή είναι χάσιμο χρόνου ?

:rolleyes:

Δημοσ.

΄

 

πρακτικά αυτό που έχει συμβεί είναι ότι στο δικό μου νούμερο απαντά ο γείτονας κι εγώ έχω "πάρει" το δικό του.

 

 

:confused:

αυτός σημαίνει έμπειρη τεχνική υποστήριξη

 

κανονικά ο οτε αν είχε έρθει θα σου είχαν αφήσει σημείωμα

Δημοσ.

:confused:

αυτός σημαίνει έμπειρη τεχνική υποστήριξη

 

κανονικά ο οτε αν είχε έρθει θα σου είχαν αφήσει σημείωμα

 

Δηλαδή μάλλον άσχημα τα νέα ε,ε ??

Κι όταν μου στείλουν να πληρώσω τι γίνεται ? :angry:

Δημοσ.

:confused:

αυτός σημαίνει έμπειρη τεχνική υποστήριξη

 

κανονικά ο οτε αν είχε έρθει θα σου είχαν αφήσει σημείωμα

 

σπανια αφηνει ο οτε.

Δηλαδή μάλλον άσχημα τα νέα ε,ε ??

Κι όταν μου στείλουν να πληρώσω τι γίνεται ? :angry:

αν εννοεις το λογαριασμο ζητας πιστωση για τις μερες που δεν επαιζες.αν εννοεις για τεχνικο παροχου δεν χρεωνει αμα δεν ειναι το προβλημα απο σενα.

Δημοσ.

σπανια αφηνει ο οτε.

 

αν εννοεις το λογαριασμο ζητας πιστωση για τις μερες που δεν επαιζες.αν εννοεις για τεχνικο παροχου δεν χρεωνει αμα δεν ειναι το προβλημα απο σενα.

 

ευχαριστω για την αμεση παρεμβαση. Για την ιστορια παντως εκανα καταγγελια στην Γεν. Γραμματεια Καταναλωτη για την απαραδεκτη συμπεριφορα της HOL και ασφαλως σκοπος μου ειναι μονο και μονο η ενημερωση ολων για το τι εστι "εναλλακτικος παροχος".

 

κριμα :angry:

Δημοσ.

και καταγγελια να κανεις στην Hol δεν θα αλλαξουν πολλα ως προς το θεμα Hol διοτι αμα τα νουμερα ειναι τραμπα δεν φταιει η Hol ουτε η forthnet.το πιο πιθανο ειναι να εχει γινει λαθος ειτε στον γενικο κατανεμητη του οτε ειτε σε καφαο.ο γειτονας ειναι στην ιδια πολυκατοικια η οχι?απο την αλλη και να κανεις καταγγελια στην Hol η hol θα πει εγω εστειλα τεχνικο του οτε διοτι ειναι δικια τους αρμοδιοτητα ενω ο οτε θα πει οτι εμεις πηγαμε και βρηκαμε κλειστα οποτε μια χαρα και οι 2.στην πραξη η βαλε κανα φιλο σου στο σπιτι να περιμενει η αν εχεις κανα φιλο κοντα ασε κανα τηλεφωνο στο κουδουνι για να παρουν.

Δημοσ.

ο γειτονας ειναι τρια κτιρια πιο μακρια και μαλλον θα πρεπει να οργανωθουμε οπως λες poulinos.

παμε για υπομονη λοιπον. θα επανελθω με νεοτερα κι εκλπιζω σε happy end

 

:rolleyes:

Δημοσ.

το εχω δει πολλες φορες να γινεται αυτο.αρα για να λες οτι ειναι τρια κτιρια μακρια η βλακεια η εχει γινει καφαο η εχει γινει στον γενικο κατανεμητη του οτε.μαλλον στο γενικο κατανεμητη.λογικα και η forthnet πρεπει να εχει δωσει βλαβη για τον δικο της πελατη.εχει γινει πολλες φορες.την μια μαλιστα ο ενας κραταγε τις κλησεις του αλλου και μετα μιλαγαν οτι σε πηρε ο ταδε.μια προσωρινη λυση θα ηταν ο ενας να κανει προωθηση την κληση στο τηλεφωνο του αλλου:)

Δημοσ.

:unsure: :unsure: :unsure:

 

Σήμερα επιδιορθώθηκε η βλάβη, τηλ + ιντερνετ ok . Προς το παρόν τουλάχιστον. Ακόμη δεν έχω όμως ενημέρωση από HOL για το τι ακριβώς συνέβη. Είπαμε στην ενημέρωση του καταναλωτή δε ζητάμε και πολλά από τη HOL. Μόλις βγει το πόρισμα θα το αναφέρω για την ιστορία.

:mrgreen:

Δημοσ.

:unsure: :unsure: :unsure:

 

Σήμερα επιδιορθώθηκε η βλάβη, τηλ + ιντερνετ ok . Προς το παρόν τουλάχιστον. Ακόμη δεν έχω όμως ενημέρωση από HOL για το τι ακριβώς συνέβη. Είπαμε στην ενημέρωση του καταναλωτή δε ζητάμε και πολλά από τη HOL. Μόλις βγει το πόρισμα θα το αναφέρω για την ιστορία.

:mrgreen:

 

μάλλον πέσαμε και σε ταχύτητα. Υπάρχει τρόπος να τσεκάρεις τι παίζει με την ταχύτητα σύνδεσης? Εγώ μετράω με http://speedtest.hol.gr/ , υπάρχει κάτι άλλο πιο αξιόπιστο ?

 

 

Ταχύτητα Download

7956 kbps (994.5 KB/sec transfer rate)(από 10350kbps)

 

Ταχύτητα Upload

722 kbps (90.3 KB/sec transfer rate) (από 860kbps)

Δημοσ.

:unsure: :unsure: :unsure:

 

Σήμερα επιδιορθώθηκε η βλάβη, τηλ + ιντερνετ ok . Προς το παρόν τουλάχιστον. Ακόμη δεν έχω όμως ενημέρωση από HOL για το τι ακριβώς συνέβη. Είπαμε στην ενημέρωση του καταναλωτή δε ζητάμε και πολλά από τη HOL. Μόλις βγει το πόρισμα θα το αναφέρω για την ιστορία.

:mrgreen:

 

καλα δεν σημαινει οτι θα σε παρει η Hol.και δνε βρισκω λογο να παρεις καν τηλ να μαθεις γιατι ο οτε οταν κλεινει την βλαβη απλα γραφει επισκευη ρυθμιση ζευγους.φυσιολογικη φθορα ευθυνη οτε και κατι τετοια.δεν θα πει οτι εγω αλλαξα το ζευγαρι με του ταδε γειτονα.

οποτε μην κανεις τον κοπο να παρεις .θα σου πουν απλα οτι το εφτιαξε.

 

μάλλον πέσαμε και σε ταχύτητα. Υπάρχει τρόπος να τσεκάρεις τι παίζει με την ταχύτητα σύνδεσης? Εγώ μετράω με http://speedtest.hol.gr/ , υπάρχει κάτι άλλο πιο αξιόπιστο ?

 

 

Ταχύτητα Download

7956 kbps (994.5 KB/sec transfer rate)(από 10350kbps)

 

Ταχύτητα Upload

722 kbps (90.3 KB/sec transfer rate) (από 860kbps)

 

 

αυτα που γραφεις ειναι το ποσο κατεβαζεις η το ποσο βλεπεις μεσα στο ρουτερ?ασε τα τεστ και το βασικο δες ποσο συγχρονιζεις μεσα απο τον ρουτερ.αρκει να θυμασαι και ποσο συγχρονιζες παλια.και δες αν εχει διαφορα το margin στο down μηπως σου ειχαν βαλει κανα profile.αλλιως ναι μπορει να εχεις πεσει 2 mbit αν αυτα ειναι μεσα απο το ρουτερ.κανονικα πρεπει να ησουν κοντα στα 10 πριν για να ειχες 1000 Kilobytes κατεβασμα.

Δημοσ.

καλα δεν σημαινει οτι θα σε παρει η Hol.και δνε βρισκω λογο να παρεις καν τηλ να μαθεις γιατι ο οτε οταν κλεινει την βλαβη απλα γραφει επισκευη ρυθμιση ζευγους.φυσιολογικη φθορα ευθυνη οτε και κατι τετοια.δεν θα πει οτι εγω αλλαξα το ζευγαρι με του ταδε γειτονα.

οποτε μην κανεις τον κοπο να παρεις .θα σου πουν απλα οτι το εφτιαξε.

 

 

 

 

αυτα που γραφεις ειναι το ποσο κατεβαζεις η το ποσο βλεπεις μεσα στο ρουτερ?ασε τα τεστ και το βασικο δες ποσο συγχρονιζεις μεσα απο τον ρουτερ.αρκει να θυμασαι και ποσο συγχρονιζες παλια.και δες αν εχει διαφορα το margin στο down μηπως σου ειχαν βαλει κανα profile.αλλιως ναι μπορει να εχεις πεσει 2 mbit αν αυτα ειναι μεσα απο το ρουτερ.κανονικα πρεπει να ησουν κοντα στα 10 πριν για να ειχες 1000 Kilobytes κατεβασμα.

 

ευχαριστω για την αμεση υποστηριξη

B)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...