DrLo Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2012 Πρόσφατα είπα να πάρω τη περίφημη φοροκάρτα από μια τράπεζα μπας και μαζέυω λιγότερα χαρτάκια. Τη συνέδεσα κλπ , όλα καλά. Είπα να τη δοκιμάσω σήμερα ομολογουμένως όχι στη πιο συχνή περίπτωση συναλλαγής. Λοιπόν έχουμε και λέμε. Το 2011 είχα αγοράσει κάτι από το Πλαίσιο που γόστιζε ας πούμε 19 ευρώ. Την απόδειξη δεν την εχω υποβάλλει ακόμα (αληθεια αν την είχα υποβάλλει πως θα ντοκουμεντάριζα την εγγύηση?). Οπότε επ' όμου την απόδειξη από το χαλασμένο προϊόν και μιας και πήγα πειραιά περνάω από το πλαίσιο το δίνω για αντικατάσταση και παϊρνω και κάποια άλλα πραγματάκια. Συνολική αξία προϊώντων (μαζί με το προιόν που αντικατέστησε το ελλατωματικό) ας πούμε 23 ευρώ. Αρα πρέπει να πληρώσω 4 ευρώ. Ωραία μέχρι εδώ Πάω στο ταμείο, μου κρατάνε την παλιά απόδειξη και μου δείνουν "Απόδειξη πίστωσης" για 19 ευρώ και νέα απόδειξη για 23 ευρώ. Ταυτόχρονα περνάν τη φοροκάρτα μου και μουδίνουν το χαρτάκι από το POS για 23 ευρώ. Ερωτήματα 1. Στη σελίδα του ΑΦΜ μου δεν φαίνεται η συγκεκριμένη συναλλαγή (κάθε πότε ενημερώνεται το σύστημα? Κάθε κλείσιμο ταμείου? ) Από όσο καταλαβαίνω αν και όταν ενημερωθεί το άθροισμα του ΑΦΜ μου θα φαίνεται συναλλαγή 23 ευρώ (αφού αυτό φαίνεται στο χαρτάκι του POS). 2. Το "Δελτίο Πίστωσης" είναι αρνητική απόδειξη που πρέπει να την συνηπολογίσω στο άθροισμα των ΄"χάρτινων" αποδείξεών μου? Ρωτάω γιατί αν είχα ήδη υποβάλλει την δήλωσή μου τα 19 ευρώ θα δηλώνονταν και στο 2011 και στο 2012. 3. Στην Απόδειξη που μου έδωσε το κατάστημα δε φαίνεται κάπου έχει καταχωρηθεί και στη κάρτα μου. Πως διασφαλίζεται ότι αυτή η απόδειξη δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί δέυτερη φορά σαν απλή χάρτινη για το 2012. ------------- Να πω και το παράπονό μου μιας και είχα σε εκτίμηση το taxisnet Συνδέομαι στο λογαριασμό μου και πάω στο άθροισμα αποδείξεων, πάω συχνές ερωτήσεις και διαλέγω το "Η ερώτησή μου δεν υπάρχει στις Συχνές-Ερωτήσεις. Τι να κάνω ;" και στη συνέχεια το link για υποβολή νέας ερώτησης - Η κατηγορία Κάρτα αποδείξεων δεν υπάρχει στη λίστα για το είδος της ερώτησης - Όταν υποβάλλω την ερώτηση σαν "Γενικής φύσεως" μου λέει "είσε ήδη χρήστης taxisnet, συνδεθείτε πρώτα στο λογαριασμό σας". $^@$%&%^@%$@^!
kostas_dr Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Όταν γίνει η φοροκάρτα υποχρεωτική για όλους θα κλάψουνε μανούλες.
christiana78 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 οϊ, οϊ, οϊ...... αφού δεν το έχουν το άθλημα ας μάθουν πρώτα τα παλια συστήματα και μετά ας προχωρήσουν στα καινούρια... που μια απλή φορολογική δήλωση πας να κάνεις online και καταλήγεις να τρέχεις χειρότερα...
apd453 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Όσους γνωστούς ρώτησα που δουλεύουν σε καταστήματα λιανικής μου έχουν πει ότι δεν τους έχει έρθει ούτε ένα ενημερωτικό για το πως μοιάζει έστω στην όψη η φοροκάρτα. Εννοείται πως δεν έχει τύχει να πάει κανείς να ψωνίσει με φοροκάρτα. Εννοείται πως και να πάει θα πάρει το δεξί γιατί σχεδόν κανείς δε ξέρει τίποτε.
kostas_dr Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Είμαστε πάνω απο 30 χρόνια στην Ευρώπη (ΕΟΚ και ΕΕ) και οι εφορίες ακόμα δεν έχουν συνδεθεί ηλεκτρονικά η μια με την άλλη! Ούτε ο ένας όροφος με τον άλλον στην ίδια εφορία δεν είναι συνδεδεμένοι!!! Αίσχος
iniohos Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Αν καταλαβα καλα φιλε μου,αυτο που ρωτας ειναι αν περνιουνται τα πιστωτικα στην φοροκαρτα, σωστα? Ειλικρινα δεν ξερω να το εχουν προβλεψει αυτο (πιστωτικο/ιδιωτης) αλλα καταλαβαινεις πως ειναι υπερβολικα ευκολο ενω ολες οι αποδειξεις να αρθροιζονται, τα πιστωτικα σημειωματα να αφαιρουνται. Αλλα εψαξα και εγω στο διαδυκτιο και το μονο που βρηκα, ηταν αλλο ενα παρομοιο ερωτημα με το δικο σου σε καποιο φοροτεχνικο φορουμ, που κι αυτο εχει μεινει αναπαντητο....
Ather Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Φοροκάρτα έχω βγάλει εδώ και ένα εξάμηνο, μόνο που δεν έχω βρει σε κανένα μαγαζί να τη χρησιμοποιούν. Όταν αναγκάσουν τα μαγαζιά να βάλουν φοροκάρτα το ξανασυζητάμε.
kostas_dr Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Εδώ και 6 μήνες δεν έχεις βρει ούτε ένα μαγαζί που να την χρησιμοποιεί; Ήξερα ότι πολύ λίγα μαγαζιά την χρησιμοποιούσαν, αλλά δεν φανταζόμουν σχεδόν μηδενική συμμετοχή!
DrLo Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Αν καταλαβα καλα φιλε μου,αυτο που ρωτας ειναι αν περνιουνται τα πιστωτικα στην φοροκαρτα, σωστα? Ειλικρινα δεν ξερω να το εχουν προβλεψει αυτο (πιστωτικο/ιδιωτης) αλλα καταλαβαινεις πως ειναι υπερβολικα ευκολο ενω ολες οι αποδειξεις να αρθροιζονται, τα πιστωτικα σημειωματα να αφαιρουνται. Αλλα εψαξα και εγω στο διαδυκτιο και το μονο που βρηκα, ηταν αλλο ενα παρομοιο ερωτημα με το δικο σου σε καποιο φοροτεχνικο φορουμ, που κι αυτο εχει μεινει αναπαντητο.... Το πιστωτικό μάλλον δεν περνιέται στη φοροκάρτα γιατί το χαρτάκι που μου έβγαλε γράφει το σύνολο του ποσού, όχι μόνο τη διαφορά. Βέβαια ακόμα κια σήμερα στη φόρμα από την υπηρεσία του ταxisnet δε φαίνεται το ποσό. Από την άλλη μου φαίνεται λογικό αφού έχω πάρει ΚΑΙ απόδειξη (άρα ίσως θα υπήρχε ο κίνδυνος να βάλω και την χάρτινη απόδειξη) ... αλλά απο την άλλη-άλλη στο FAQ λέει ότι κανονικά δίνεται ΚΑΙ απόδειξη και περνιέται στη κάρτα. Είμαστε πάνω απο 30 χρόνια στην Ευρώπη (ΕΟΚ και ΕΕ) και οι εφορίες ακόμα δεν έχουν συνδεθεί ηλεκτρονικά η μια με την άλλη! Ούτε ο ένας όροφος με τον άλλον στην ίδια εφορία δεν είναι συνδεδεμένοι!!! Αίσχος ... και έχεις τους γρμαναράδες που θέλουν να "διαλύσουν" τη χώρα να σε αναγκάζουν με μνημόνια να κάνεις (άκουσε-άκουσε) τις εφορίες πιο αποτελεσματικές. The preparation of the new IT system involves the following main steps in relation to the new data centre, web-facing and back-office applications: - the new data centre hardware is in place and running by end-March 2012; - 20 more new electronic services and enhancements by end-June 2012. These concern mainly taxes withheld at source; database and application design and implementation, by end-October 2012; - 8 remaining new electronic services and enhancements by end-December 2012. These concern forms filed late with a fine, real-estate tax, and VAT administration; - system and user tests, user training, and migration of all tax offices to the centralized database: by end-December 2012; - operational use of the new IT infrastructure by all tax offices: 1 January 2013. Μέχρι σήμερα, 21/2/2012 , έχουν ενεργοποιηθεί 50.964 κάρτες αποδείξεων ( 31.636 μέσω SMS και 19.328 μέσω TAXISnet). Αν σκεφτείς ότι κάθενας μπορεί να έχει μέχρι 5 κάρτες μπορείς να υπολογίσεις το ποσοστό υιοθέτησης της κάρτας. Να διευκρινήσω ότι το τεχνικό πρόβλημα με την υποβολή το έλυσα.
pournaras Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2012 Γιατι μπορει να εχει ο καθενας απο 5 καρτες; Σε τι χρησιμευει;
Haldol Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2012 Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι για περιπτώσεις γονέας-παιδί. Δηλαδή, δίνεις στο παιδί σου μία κάρτα αποδείξεων, η οποία όμως είναι συνδεδεμένη με το δικό σου ΑΦΜ, μιας και το παιδί δεν υποβάλει δήλωση (ακόμα).
kfyros Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2012 The preparation of the new IT system involves the following main steps in relation to the new data centre, web-facing and back-office applications: - the new data centre hardware is in place and running by end-March 2012; - 20 more new electronic services and enhancements by end-June 2012. These concern mainly taxes withheld at source; database and application design and implementation, by end-October 2012; - 8 remaining new electronic services and enhancements by end-December 2012. These concern forms filed late with a fine, real-estate tax, and VAT administration; - system and user tests, user training, and migration of all tax offices to the centralized database: by end-December 2012; - operational use of the new IT infrastructure by all tax offices: 1 January 2013. τα deadlines είναι αυτά ; κλαίω από τα γέλια... σε 1 μήνα να είναι έτοιμο το datacenter ; :-D αν έχουν γράψει τέτοιες μαλακίες σε όλο το μνημόνιο 2 , ετοιμαστείτε για αναθεώρηση σε 3 μήνες ....
DrLo Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2012 Γιατι μπορει να εχει ο καθενας απο 5 καρτες; Σε τι χρησιμευει; πχ για να δίνει σστα παιδιά του που δεν έχουν ΑΦΜ, δήλωση κλπ τα deadlines είναι αυτά ; κλαίω από τα γέλια... σε 1 μήνα να είναι έτοιμο το datacenter ; :-D αν έχουν γράψει τέτοιες μαλακίες σε όλο το μνημόνιο 2 , ετοιμαστείτε για αναθεώρηση σε 3 μήνες .... Κοίτα, στην Ελλάδα τίποτα δε γίνεται στο χρόνο που νομίζουν οι Γερμανοι/Ολλανδοί κλπ αλλά ίσως να είναι στα "μπετά" ήδη και να μην είναι στο 0 και μιλάει για το hardware , όχι να είναι πλήρως λειτουργικό. Αν διαβάσεις τα prior actions θα δεις ότι δεν μπορεί να είναι πιο νιανια, είναι πολύ συγκεκριμένα πράγματα όχι να 'χουμε να λέμε ίσως επειδή όπως λέει και ο Πανούσης "το βρίσκουμε το παραθυράκι". Όχι ότι θα γίνουν όλα αλλά πια βάζουν 100 για να γίνουν τα 50
The_Judas Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2012 Να πω και το παράπονό μου μιας και είχα σε εκτίμηση το taxisnet Μάλλον πλάκα κάνεις! Το σύστημα ήταν και είναι απαράδεκτο σε όλους τους τομείς. 1) Κλειδώνει λογαριασμούς χωρίς λόγο ακόμη και χωρίς να έχεις δώσει λάθος κωδικό. 2) Δουλεύει μόνο με συγκεκριμένους browser εδώ και χρόνια. Κάθε μενού του ταξις έχει άλλες απαιτήσεις σε σχέση με το άλλο. Αλλο χρειάζεται explorer άλλο chrome ή explorer 7,9 (όχι την 8) κλπ. 3) Παλιότερα είχα αλλάξει κωδικούς χρήστη. Με τον νέο κωδικό μπορούσα να κάνω δήλωση αλλά όχι να πάρω φορολογική ενημερότητα. Εβαλα τον παλιό κωδικό και τότε μου έδωσε ενημερότητα... 4) Η υποστήριξη χρηστών είναι ανύπαρκτη. 5) Στον τομέα της ασφάλειας υστερεί. Όταν κάνεις εγγραφή σου στέλνει στο λογαριασμό email όνομα χρήστη και κωδικό χωρίς καμία κρυπτογράφηση.
DrLo Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2012 Μάλλον πλάκα κάνεις! Το σύστημα ήταν και είναι απαράδεκτο σε όλους τους τομείς. 1) Κλειδώνει λογαριασμούς χωρίς λόγο ακόμη και χωρίς να έχεις δώσει λάθος κωδικό. Δε μου έχει συμβί ποτέ από το 2003. 2) Δουλεύει μόνο με συγκεκριμένους browser εδώ και χρόνια. Κάθε μενού του ταξις έχει άλλες απαιτήσεις σε σχέση με το άλλο. Αλλο χρειάζεται explorer άλλο chrome ή explorer 7,9 (όχι την 8) κλπ. Αυτό που μου είχε συμβεί το 2003 που δεν δούλευε με firefox. Πλέον δε μου έχει τύχει κάτι. Βέβαια δεν έχω δοκιμάσει με chrome 3) Παλιότερα είχα αλλάξει κωδικούς χρήστη. Με τον νέο κωδικό μπορούσα να κάνω δήλωση αλλά όχι να πάρω φορολογική ενημερότητα. Εβαλα τον παλιό κωδικό και τότε μου έδωσε ενημερότητα... Δεν έχω αλλάξει ποτέ κωδικό. Ίσως να έχεις δίκιο 4) Η υποστήριξη χρηστών είναι ανύπαρκτη. 2-3 φορές που έστειλα ερώτηση που απάντησαν αρκετά γρήγορα (2-3 μέρες). Να δω αν απαντήσουν σε αυτήν. 5) Στον τομέα της ασφάλειας υστερεί. Όταν κάνεις εγγραφή σου στέλνει στο λογαριασμό email όνομα χρήστη και κωδικό χωρίς καμία κρυπτογράφηση. Δε θυμάμαι πως είχα κάνει εγγραφή, περάσανε και 9 χρόνια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα