Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 minutes ago, elise said:

εχεις αυτη τη στιγμη που μιλαμε τηλεοραση;

Τώρα όχι...

...να είναι αυτή η μόνιμη διακοπή παροχής τηλεοπτικού σήματος που λέγανε;

Επεξ/σία από definitio
  • Απαντ. 2,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Τους είχα πάρει και εγώ και είπαν κάνουν κάποιες αναβαθμίσεις και υπάρχει ασυμβατότητα η οποίο μπορεί να λυθεί εντός εβδομάδας.

 

Θα ξαναπάρω σήμερα ή αύριο να δω αν έχουν κάτι πιο συγκεκριμένο 

Δημοσ.
On 26/05/2025 at 14:49, elise said:

πηρα εγω. μαλλον ακυρο.

 Θα το σταματήσουν;  😮

Δημοσ.

Σε εμένα μέχρι χθες το βράδυ έπαιζε, σήμερα τίποτα, τώρα βλέπω από Cosmote tv και περιμένω α δω τι θα κάνουν. Καλώ την εξυπηρέτηση αλλά βουίζει. Είναι απαράδεκτο πάντως αν έκοψαν την τηλεόραση γιατί δεν ενημέρωσαν. Θα σκεφτώ πολύ τι θα κάνω. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ θα μεταβώ στο γελοίο για την εποχή 30/3mbps της HCN για ένα μήνα και μετά με gigabit voucher μάλλον vodafone triple play

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ.

Έχουμε κανένα νέο; Υπάρχει κανείς που ακόμα να έχει τηλεόραση ή κάποιος που να επικοινώνησε και να έχει μια επίσημη απάντηση;

Δημοσ.
4 hours ago, alfa1312 said:

Έχουμε κανένα νέο; Υπάρχει κανείς που ακόμα να έχει τηλεόραση ή κάποιος που να επικοινώνησε και να έχει μια επίσημη απάντηση;

Αν τα λεγόμενα των υπαλλήλων του τεχνικού τμήματος κ εξυπηρέτησης πελατών που μιλούσαν για άμεση διακοπή δεν σου κάνουν, ούτε και η ίδια η διακοπή στο σήμα που ακολούθησε, ποιές είναι οι αναγκαίες κ επαρκείς προϋποθέσεις κατ' εσέ για να χαρακτηρισθεί μια απάντηση ως επίσημη, προερχόμενη πάλι από τηλεφωνική διμερή επικοινωνία;

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, definitio είπε

Αν τα λεγόμενα των υπαλλήλων του τεχνικού τμήματος κ εξυπηρέτησης πελατών που μιλούσαν για άμεση διακοπή δεν σου κάνουν, ούτε και η ίδια η διακοπή στο σήμα που ακολούθησε, ποιές είναι οι αναγκαίες κ επαρκείς προϋποθέσεις κατ' εσέ για να χαρακτηρισθεί μια απάντηση ως επίσημη, προερχόμενη πάλι από τηλεφωνική διμερή επικοινωνία;

Ωραία τα λες… αν εσένα αυτά σου κάνουν οκ. Εγώ θέλω ΕΠΙΣΗΜΗ απάντηση από την εταιρεία, ένα δελτίο τύπου, ένα υπόμνημα στον λογαριασμό… οι σοβαρές εταιρείες αυτό κάνουν. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 hours ago, alfa1312 said:

Έχουμε κανένα νέο; Υπάρχει κανείς που ακόμα να έχει τηλεόραση ή κάποιος που να επικοινώνησε και να έχει μια επίσημη απάντηση;

 

3 hours ago, alfa1312 said:

Ωραία τα λες… αν εσένα αυτά σου κάνουν οκ. Εγώ θέλω ΕΠΙΣΗΜΗ απάντηση από την εταιρεία, ένα δελτίο τύπου, ένα υπόμνημα στον λογαριασμό… οι σοβαρές εταιρείες αυτό κάνουν. 

Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τί γράφεις, αλλά αυτά τα δύο δεν είναι σημαντικώς ισοδύναμα...

...κι αν αυτό που λέγεται σε όλους (ασυμβατότητα > εγκατάλειψη υπηρεσίας) όσους καλούν, δεν το θεωρείς "επίσημο" γιατί αρχικά ζητάς πληροφορίες από διμερή επικοινωνία, όχι δηλαδή ανακοίνωση της εταιρείας προς κάθε ενδιαφερόμενο;

Γνωρίζουμε τα εξής:
- από τις 15 Μαΐου, σε τυχαία δική μου επικοινωνία για θέμα με ορισμένα κανάλια, με ενημε΄ρωσαν ότι θα διακοπεί άμεσα η παροχή τηλεοπτικού σήματος. Λόγος: αναβάθμιση εξοπλισμού κ ασυμβατότητα (προφανώς διάλεξαν τον εξοπλισμό έτσι, εγνωσμένα αποφάσισαν να σταματήσουν τη παροχή τηλεορασης).
- από τη περασμένη Δευτέρα ή Τρίτη, πότε ήταν, έπαψε η παροχή τηλεοπτικού σήματος.

Αν είσαι πρόθυμος να δεχθείς μια δική μου εικασία ή υπόθεση εργασίας, θεωρώ πως δεν πρόκειται να δούμε τέτοια ανακοίνωση τουλάιστον μέχρι κάποιος/οι να προσφύγει/ουν σε κάποια εποπτική αρχή ή σε συνήγορο καταναλωτή κ πολυ πιθανόν ούτε τότε.

...κι αυτό γιατί η πλήρης εγκατάλειψη μιας υπηρεσίας συνιστά σημαντική παραβίαση συμβολαίου με τους πελάτες που είχαν αυτή τη παροχή...κ το λιγότερο αυτό συνιστά κακή διαφήμιση για νέους πελάτες (το αν είναι πολύ χειρότερη το να το κάνουν ξαφνικά, για μενα θα έλεγα οπωσδήποτε, αλλά κάποια νομική συμβουλή, πιστεύω, ακολουθούν)...και είναι ανοιχτή παραδοχή > πρόσκληση για προσφυγές...

...οπότε διάλεξαν να το περάσουν έτσι ξαφνικά κ μουλωχτά, ενώ σε καθέναν που ρωτάει στο facebook, του λένε να επικοινωνήσει χωριστά, δεν θέλουν να γράψουν κάτι δημόσια, το αποφεύγουν εκούσια.

Εγώ το σκέφτομαι να προσφύγω για κάποια αποζημίωση, αφού και πλήρωσα επιπλέον για εγκατάσταση καλωδίου σε δύο πρόσθετα δωμάτια (2*30€) και η διακοπή του σήματος με αναγκάζει να πληρώσω χωριστή υπηρεσία τηλεόρασης (πχ cosmote 9-12€/μήνα).

Ήμουν αποφασισμένος να φύγω, αλλά έχω κ τόσο κακές εμπειρίες από τους άλλους που το ξανασκέφτομαι κι από υπηρεσίες, ασυμμετρική γραμμή κτλ...
...και να πάω inalan πληρώνοντας για νέα τρύπα σε τοίχους κλπ; Δεν ξέρω, τώρα βαριέμαι τη φασαρία...και το άλμα από τα 300 στα 1000mbps για ταχύτητα περιλαμβάνει σημαντικό κόστος...

Προς το παρόν έκανα υποβάθμιση ταχύτητας στα 30/3 για να πάρω το gigabit voucher και θα δω τί θα γίνει.αυτόν τον μήνα.

Επεξ/σία από definitio
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα,

Πήρα σήμερα, η τηλεόραση κόπηκε και δεν έχουν καμία ενημέρωση αν επανέρθει μελλοντικά. Οσον αφορα το νοucher, το χρησιμοποίησα για να πάω στο flow+360.αν κάνω υποβάθμιση σε 30/3, εχώ διαθέσιμο υπόλοιπο voucher για χρήση αλλού?

Ευχαριστώ. 

Επεξ/σία από insomniagfg
Δημοσ.

Πήρα πάλι σήμερα γτ με πήγαιναν απο βδομάδα σε βδομάδα και λέει μπορεί να μην επανελθει καν...

ξερετε ενδεικτικο κοστος κεραιας(εγκατασταση κτλ)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...