Προς το περιεχόμενο

Διπλασίασε τις online πωλήσεις της η Ηλεκτρονική


insomnia.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Members

Το αντίδοτο στη σημερινή δυσμενή συγκυρία που βιώνουν οι επιχειρήσεις φαίνεται να προσφέρει το διαδίκτυο στον κλάδο των πωλήσεων λιανικής. Του λόγου το αληθές αποδεικνύει η Ηλεκτρονική που διπλασίασε τον όγκο των πωλήσεών της μέσω διαδικτύου τον τελευταίο χρόνο.

 

Συγκεκριμένα, τo 2011 οι πωλήσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.electroniki.gr σημείωσαν αύξηση κατά 52% σε σχέση με το 2010, ενώ οι πωλήσεις αφορούσαν σε 2.876 κωδικούς προϊόντων. Για το ηλεκτρονικό κατάστημά της η Ηλεκτρονική χρησιμοποιεί μια ιδιαίτερα σύγχρονη πλατφόρμα που βοηθάει στην εύκολη πλοήγηση στην ιστοσελίδα, κάνοντάς την πολύ φιλική προς το χρήστη. Με αυτό τον τρόπο διευκολύνεται η αναζήτηση των προϊόντων, αλλά και δίνεται η δυνατότητα άμεσης και εύκολης σύγκρισης προϊόντων και τιμών. Επιπλέον, οι συνεχείς ανανεώσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος με ολοένα και περισσότερα νέα προϊόντα και η δυνατότητα να επωφεληθεί ο καταναλωτής από τις συχνές ειδικές προσφορές αποτελούν καθοριστικά συστατικά επιτυχίας. Με ενέργειες όπως τα “internet day” και “best price internet weekend” η Ηλεκτρονική προσφέρει στους πελάτες της, μια μεγάλη γκάμα προϊόντων σε εξαιρετικά ελκυστικές τιμές.

 

Ακόμη ένα πλεονέκτημα των παραγγελιών μέσω του site της Ηλεκτρονικής αποτελεί η μεγάλη επάρκεια προϊόντων στην κεντρική αποθήκη και τα καταστήματα της εταιρείας που εγγυάται την άμεση παράδοση των προϊόντων.

 

Η online παρουσία της Ηλεκτρονικής ενισχύεται και από την παρουσία στα social media που αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη δύναμη και αποδοχή ανάμεσα στους χρήστες του διαδικτύου. Μέσω των facebook, twitter, αλλά και blog προσφορών όπως το dealz.gr και prosfor.es τα προϊόντα της εταιρείας γίνονται διαθέσιμα σε ένα ευρύ φάσμα καταναλωτών οι οποίοι επιλέγουν πλέον το διαδίκτυο για τις αγορές τους.

 

Τέλος, ένα ακόμη συστατικό της επιτυχίας αφορά στη λειτουργία call center αποκλειστικά για την υποστήριξη του site. Εξειδικευμένο προσωπικό απαντά στη γραμμή 80-11-11-12-12 με στόχο την άμεση και καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών.

 

«Στην ψηφιακή εποχή και ιδιαίτερα όταν πουλάς προϊόντα και υπηρεσίες ψηφιακής τεχνολογίας επιβάλλεται να αξιοποιεί κανείς όλα τα κανάλια επικοινωνίας προς τους καταναλωτές. Το καταναλωτικό κοινό σήμερα είναι εξοικειωμένο με τις νέες τεχνολογίες και οι απαιτήσεις του είναι αυξημένες. Το λιανεμπόριο οφείλει να αφουγκράζεται τις ανάγκες της εποχής. Αυτό κάναμε στην Ηλεκτρονική. Το site μας έχει χτιστεί με τέτοιο τρόπο που η εξυπηρέτηση του πελάτη γίνεται μέσα στο σπίτι του ή στο γραφείο του, εύκολα, γρήγορα και με εξαιρετική ποιότητα. Αυτός πρέπει να είναι άλλωστε ο στόχος κάθε σύγχρονου ηλεκτρονικού καταστήματος και εμείς είμαστε υπερήφανοι που το καταφέρνουμε», δήλωσε η κα. Λίνα Στοϊλου, Διευθύντρια Μarketing της Ηλεκτρονικής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...