Προς το περιεχόμενο

Αγορά 32" τηλεόραση


panag.hlias

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

 

Καταρχήν θα ήθελα να πω ότι είμαι τελείως άσχετος από τηλεοράσεις. Έχω διαβάσει όλα τα προαναφερόμενα θέματα σχετικά με τις τηλεοράσεις 32" αλλά ακόμα είμαι λίγο προβληματισμένος σχετικά με την τελική μου απόφαση.

Είμαι πιο κοντά στην Panasonic TX-L32E30E αλλά θα ήθελα να ακούσω και κάποιες πιο συγκεκριμένες απόψεις. Αν υπάρχουν, φυσικά, και εναλλακτικές προτάσεις θα ήθελα να τις ακούσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν θελεις να χρησιμοποιησεις την USB θυρα της τηλεορασης, αρα και κατ'επεκταση τον media player της, τοτε θα προτεινα αυτην http://www.skroutz.gr/s/330471/Samsung-UE32D5500-32.html!!

 

οι Samsung εχουν τον καλυτερο Player, γιατι παιζει ολα τα συνηθη φορμα εικονας και ηχου! οι υπολοιπες εχουν ενα θεματακι κυριως με ηχο DTS, και καποιες ακομα που εχω δει, με MP4 βιντεο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλή φαίνεται. Αναφέρει ότι αναπαράγει και ταινίες μέσω του usb.

Την έχεις δει σε κάποιο μαγαζί να παίζει;

 

Απαντούσα στον topic starter, προς αποφυγή παρεξηγήσεων.

 

Υ.Γ.

Συμφωνώ για τη Samsung

Επεξ/σία από kostas_dr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καμια παρεξηγηση, κι εγω στον Τ.S. απαντησα..! ^_^

 

οχι, δεν την εχω δει να παιζει. γι αυτο ο T.S που ενδιαφερεται, καλο ειναι να παει και να την δει, πριν αποφασισει!

 

εγω εχω παρει την LE32D550 προσφατα, και ειμαι υπερευχαριστημενος. παιζει τα παντα, και την εχω συνδεσει και στο δικτυο μου (DLNA) και βλεπω τις ταινιες-σειρες απ'ευθειας απο εκει! βεβαια, δεν ειναι LED, ουτε 100hz, αλλα με €289 που την πηρα....., μια χαρα!!

Επεξ/σία από cabdik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες