Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το έλλειμμα στους προϋπολογισμούς των εταιρειών ΜΜΕ θα το πληρώσουμε όλοι μας έτσι και αλλιώς, αν όχι με αύξηση της τιμής του εισιτηρίου, τότε με κάποιον άλλο τρόπο (φόροι).

Το να μην κτυπάνε κάποιοι εισιτήριο είναι φαύλος κύκλος αφού με αυτόν τον τρόπο θα αυξηθούν και άλλο τα ελλείμματα τα οποία πάλι με κάποιο τρόπο θα πρέπει να καλυφθούν. Να μαντέψουμε ποιος θα είναι αυτός ο τρόπος;

Τα δανεικά που είχαμε μάθει να παίρνει το Κράτος για να συμπληρώνει τα χρόνια ελλείμματά του, τέλος!

  • Απαντ. 755
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

το ελλειμα στα μμε ειναι επειδη τα διοικουν πανυβλακες

το ελλειμα εκτιναχθηκε ενα μηνα μετα την αυξηση του εισιτηριου κατα 40%.

αν δε μπορουν να τα βγαλουν περα να πανε σπιτακι τους.

Δημοσ.

Δεν είναι εκεί το κλου, το κλου είναι πως έχουμε 2 πόλεις με πάνω κάτω τον ίδιο πληθυσμό.

Η Αθήνα, σχετικά μικρότερης έκτασης και με λιγότερες γραμμές μετρό και λεωφορείων.

Το Βερολίνο λίγο μεγαλύτερο, με U/S-Bahn και μια στάση λεωφορείου σε κάθε στενό.

 

Διαφορά τιμής εισιτηρίου 70 σεντς (2.10 έχει πάνω).

 

Πες μου εσύ, πως γίνεται στον κόσμο του 1.40 να γαμιέται ο δίας και να δουλεύει μόνο μετρό και (επιτέλους!) ΗΣΑΠ και στον κόσμο του 2.10 να δουλεύουν όλα ρολόι.

 

Τι γίνεται σε αυτά τα 70 σεντς ας πούμε.

 

Δηλαδή ζητάς να κάνουμε λίστα με διαφορές Ελλάδας-Γερμανίας ως προς

 


  • * τη κυκλοφοριακή αγωγή
    * την οικονομική διαχείρηση
    * την αποδοτικότητα εργασίας και κεφαλαίου
    * τις γεωγρφικές/ριμοτομικές διαφορές
    * το κόστος κεφαλαίου στις δύο χώρες
    * την τεχνογωσία των αντίστοιχων εταιρειών

 

ποιό είναι το blog του Γερμανικού "Δεν πληρώνω" ?

Δημοσ.

Το έλλειμμα στους προϋπολογισμούς των εταιρειών ΜΜΕ θα το πληρώσουμε όλοι μας έτσι και αλλιώς, αν όχι με αύξηση της τιμής του εισιτηρίου, τότε με κάποιον άλλο τρόπο (φόροι).

Το να μην κτυπάνε κάποιοι εισιτήριο είναι φαύλος κύκλος αφού με αυτόν τον τρόπο θα αυξηθούν και άλλο τα ελλείμματα τα οποία πάλι με κάποιο τρόπο θα πρέπει να καλυφθούν. Να μαντέψουμε ποιος θα είναι αυτός ο τρόπος;

Τα δανεικά που είχαμε μάθει να παίρνει το Κράτος για να συμπληρώνει τα χρόνια ελλείμματά του, τέλος!

 

 

Είδαμε την κατάσταση και σε πόλεις όπως η Πάτρα, οπού όλοι μπαίνουν στο λεωφορείο απ την μπροστά πόρτα, δεν υπάρχουν μισά εισιτήρια (~30% έκπτωση για φοιτητές), που δεν υπάρχει ενιαίο εισιτήριο αλλά διαφορετικό, ανάλογα με την απόσταση (από 90 λεπτά μέχρι 2(?)€, αν τα θυμάμαι καλά) και που δεν υπάρχει 1,5 ώρα και ιστορίες.

 

Κάθε χρόνο απ το 2005 και δώθε τα εισιτήρια παίρνουν αύξηση 0,10€ κάθε καλοκαίρι. Από 0,50€ που είχε το πράσινο (για μέσα στην πόλη) έχει φτάσει 1,20. Και μιλάμε για μία διαδρομή και αποστάσεις που δε ξεπερνούν τα 3-4 χιλιόμετρα.

 

Τι είπατε κύριε; Υπάρχει έλλειμμα; Γιατί εμένα μου κάνει περισσότερο για νταβατζιλίκι...

 

EDIT: Ξέχασα να αναφέρω πως το νεότερο λεωφορείο του "στόλου" είναι φτιαγμένο το 1994.

Δημοσ.

Kαταρχήν δεν νοείτε έλλειμμα στις συγκοινωνίες με τόσο ακριβό αντίτιμο τη στιγμή που οι αποστάσεις μας ειναι τόσο μικρές, ενώ υπάρχει ένας Α στόλος που δόθηκε από το Κ.Π.Σ.

 

Η ποιότητα των υπηρεσιών που μας προσφερει στον τομέα των ΜΜΜ το κράτος, σε ελάχιστες περιπτώσεις αγγίζει την ικανοποιητική και αυτό κατά βάση έχει να κάνει με το Μετρό (οποτε δεν έχουν απεργία οι άνθρωποι)

 

Η μη πληρωμή του αντιτίμου σίγουρα οδηγεί σε έλλειμμα αλλά ήμαρτον. Οι τζαμπατζήδες έχουν μειωθεί σε υπερβολικό βαθμό.

 

Το κίνημα δε πληρώνω, ξεκίνησε κατά βάση για τα απαράδεκτα διόδια της Κορίνθου-Πατρών που αφορούν τον πλέον επικίνδυνο αυτοκινητόδρομο της Ευρώπης.

 

Μας είπαν πως τόσα χρόνια το αντίτιμο των διοδίων δεν πηγαινε στους δρόμους αλλά κάπου αλλου.

Το δεχτήκαμε.

 

Μας ειπαν πως θα φτιαξουν τους δρόμους. Σε κάποιες περιπτώσεις τους έφτιαξαν. Σε κάποιες άλλες υπάρχει νταβατζιλίκι (Κορίνθου Πατρων με τα έργα παγωμένα)

Δημοσ.

Για να μην κουραζεστε μερικοι που μαλλον παιρνετε ποσοστα γιατι δεν εξηγειται αλλιως...

 

Εγω παει σε πολλες χωρες και δεν υπαρχει αμφιβολια. Τα μμμ ειναι πανακριβα για αυτο που προσφερουν και κακως κοβουμε και εισιτηριο. Γυριστε λιγο τον κοσμο και θα δειτε τι πραγματικα σημαινει μμμ. Και σημειωστε οτι εχω ζησει σε χωρες με εισητηριο μετρο 5 ευρω αλλα το πληρωνεις και χαιρεσαι

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.

Οι τζαμπατζήδες έχουν μειωθεί σε υπερβολικό βαθμό.

 

Τί???

 

Μη μπερδεύεις τους οργανωμένους "Δεν-πληρώνω" με τους άπειρους καθημερινούς ανθρώπους που απλά δεν πληρώνουν εισητήριο χωρίς να είναι οργναωμένοι πουθενά.

 

Για να μην κουραζεστε μερικοι που μαλλον παιρνετε ποσοστα γιατι δεν εξηγειται αλλιως...

 

Οι Αυστραλοί δεν πέφτουν στο διάτημα ... άρα η γη είνια επίπεδη, δεν εξηγείται αλλιώς

 

Και σημειωστε οτι εχω ζησει σε χωρες με εισητηριο μετρο 5 ευρω αλλα το πληρωνεις και χαιρεσαι

 

Σε ποιά πόλη έχει χρησιμοποιήσει το μετρό με 5 ευρώ κα το χάρηκες?

Δημοσ.

Επειδη ξερω πως ειναι τετοιου ειδους συζητησεις σε φορουμ και πολλοι δε χανουν την ευκαιρια να προσβαλλουν, να σημειωσω οτι θα παρω μερος στη συζητηση μονο εαν γινεται σε ηπιους τονους αλλιως δεν εχει κατι να προσφερει παρα μονο τσακωμους

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.

απο οτι ελεγαν πριν 2-3 βδομαδες, οι τιμες θα ανεβουν ισως και εντος του καλοκαιριου. καπου στο 1.70 ελεγαν, για να δουμε ποσο θα ανεβει παλι το επιπεδο των συγκοινωνιων μας. τι ειπες; καθολου; αντε ρε εγκαθετε! :P

 

Η αύξηση από όσο έχω διαβάσει δεν είναι για να βελτιώσει την ποιότητα αλλά για να περάσει κάποιο κόστος στον πελάτη από το κράτος που απλά δεν έχει να πληρώσει.

 

Το να συγκρίνουμε ποιότητες με βάση την τιμή του εισητηρίου και μόνο είναι λίγο άκυρο αν αυτό δεν αποτελεί το μόνο έσοδο.

 

Επειδη ξερω πως ειναι τετοιου ειδους συζητησεις σε φορουμ και πολλοι δε χανουν την ευκαιρια να προσβαλλουν, να σημειωσω οτι θα παρω μερος στη συζητηση μονο εαν γινεται σε ηπιους τονους αλλιως δεν εχει κατι να προσφερει παρα μονο τσακωμους

 

Sent from my iPhone using Insomnia

 

Μπορείς να μου εξηγήσεις σε ήπιους τόνους το "δεν εξηγείται αλλιώς" ... δηλαδή ποιά ανάλυση έκανες και τι σε οδήγησε να απορρίψεις όλους του άλλους λόγους ?

 

 

Έχεις δίκιο 100% πάντως ότι κάποιοι δεν χάνουν της ευκαιρία να προσβάλλουν, πχ κάποιοι θρασύτατοι φτάνουν στο σημείο να υποστηρίζουν ότι οι άλλοι παίρνουν ποσοστά.

Δημοσ.

 

Σε ποιά πόλη έχει χρησιμοποιήσει το μετρό με 5 ευρώ κα το χάρηκες?

Δεν ξερω ποια εννοει ο φιλος,παντως στο LosAngeles υπαρχουν γραμμες πανακριβες για τα ελληνικα δεδομενα(3+€) που ομως αξιζουν τον κοπο και με το παραπανω.

Δημοσ.

Και σημειωστε οτι εχω ζησει σε χωρες με εισητηριο μετρο 5 ευρω αλλα το πληρωνεις και χαιρεσαι

 

είχα την τύχη/ατυχία ν χρησιμοποιώ να ΜΜΜ του Παρισιού το περασμένο χρόνο ... τα ακριβότερα ως ΠΟΛΥ ακριβότερα ΜΜΜ.

 

Αν εξαιρεσεις το γεγονός ότι το δίκτυο απλά είναι μεγαλύτερο (είτε επειδή η πόλη είναι μεγαλύτερη είτε επειδή πχ το μετρό εκεί υπάρχει πολύ πριν φτιάξουμε εδώ μετρο) η ποιότητα των υπηρεσιών τους είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ χειρότερη από της Αθήνας (Ο προαστιακός μπροστά στο RER είναι παράδεισος).

Δημοσ.

 

είχα την τύχη/ατυχία ν χρησιμοποιώ να ΜΜΜ του Παρισιού το περασμένο χρόνο ... τα ακριβότερα ως ΠΟΛΥ ακριβότερα ΜΜΜ.

 

Αν εξαιρεσεις το γεγονός ότι το δίκτυο απλά είναι μεγαλύτερο (είτε επειδή η πόλη είναι μεγαλύτερη είτε επειδή πχ το μετρό εκεί υπάρχει πολύ πριν φτιάξουμε εδώ μετρο) η ποιότητα των υπηρεσιών τους είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ χειρότερη από της Αθήνας (Ο προαστιακός μπροστά στο RER είναι παράδεισος).

 

Στο παρισι ειναι αλλη ιστορια αστο.αν παρεις κατι και ειναι 1,το πληρωνεια χρυσο.αν παρεις 10 πληρωνεις το 1/10 της τιμης!

Εγω ειχα βγαλει καρτα επειδη θα εμενα για 2 βδομαδες περιπου εκει,και μου ηρθε λιγοτερο απο της Αθηνας παντως,αν υπολογισω αναλογικα το κοστος το καθημερινο.

Δημοσ.

λοιπον....

 

αυτες http://www.tfl.gov.uk/tickets/14416.aspx ειναι οι τιμες των εισιτηριων στο Λονδινο. Δεν μπορω εγω να εξηγησω με λεπτομερειες τι ειναι ΟΛΑ αυτα τα εισιτηρια που βελεπετε αλλα με λιγη αναγνωση θα τα βρειτε ολα. Οι τιμες φαινονται ομως...

 

και τωρα.... ΑΥΤΟΣ ειναι ο χαρτης του μετρο του Λονδινου http://www.tfl.gov.uk/assets/downloads/standard-tube-map.gif

 

εκτος λοιπον οτι με καλυπτει γιατι με παει ΠΑΝΤΟΥ εχω κι λλους λογους που το πληρωνω. Γιατι το Λονδινο σαν πολη ΔΕΝ συγκρινεται.... γιατι οι μισθοι ΔΕΝ συγκρινονται... γιατι η συχνοτητα δρομολογιων ΔΕΝ συκρινεται...

 

Και αυτα που λεω ισχυουν ΚΑΙ για Μοντρεαλ, ΗΠΑ (ολες μαζι), Ρωμη ΚΑΙ Αρμενια (!). ΣΤην Αρμενια βεβαια δεν υπαρχει θεμα ποιοτητας αλλα θεμα κομιστρου, διοτι ΔΕΝ ειναι οσο ποιοτικα τα μμ οσο στις αλλες πολεις. Ειναι σχεδοοοον οσο ποιοτικα οσο εδω αλλα τα εισιτηρια εχουν 30-50 λεπτα...

 

 

Μερικες ερωτησεις/αποριες που εχω...

 

1) Οταν ο καθε ελεγκτης μπροστα στα ματια μου και στα μαται του παιδιου μου συμπεριεφερεται ασχημα σε αλλοδαπους, γιατι να τον πληρωσω (παρακαλω να μην μπουμε σε συζητηση για τους αλλοδαπους. Εμενα μου αρεσουν οι ανθρωποι και θελω σεβασμο για ολους)

 

2) Οταν ειμαι στην ΛΙΟΣΙΩΝ με 11 (ΕΝΤΕΚΑ) λεωφορεια να περνανε απο εκει και για να περασει ΕΝΑ περιμενω 8 λεπτα, γιατι να τους πληρωσω?

 

3) Οταν δεν εχουν το ΜΥΑΛΟ να κανουν τον ελεγχο εισιτηριων οπως προηγμενες χωρες γιατι να τους πληρωσω? (σημειωση οτι στις προηγμενες χωρες ΔΕΝ μπορεις να μπεις στα μμμ χωρις εισιτηριο γιατι σε ελεγχουν απο πριν ΚΑΙ εχουν και ελεγκτες ΚΑΙ υπαρχουν ΠΑΝΤΟΥ αναρτημενοι οι νομοι ΚΑΙ και κανεις δε διαμαρτυρεται)

 

4) Οταν δεν μπορω να παω στους μισους σταθμους με το παιδι μου με το καροτσι γιατι τα ασανσερ δε δουλευουν, γιατι να τους πληρωσω?

 

5) Οταν επι 3 χρονια, εκανα 2 ωρες να παω στη δουλεια μου επειδη εφτιαχνα (ετρωγαν μιζες) τους σταθμους του ΗΣΑΠ, γιατι να τους πληρωσω?

 

6) Οταν οι φιλοι περιπτερατζηδες βγαζουν 1 σεντ ανα εισιτηριο και ΚΑΛΑ κανουν κατα τη γνωμη μου και δεν πουλανε εισιτηρια, γιατι να πρεπει να τρεξω να βρω εισιτηριο να τους πληρωσω?

 

7) Οταν προσπαθω να μπω με το καροτσι στο λεωφορειο και ο τεμπελης οδηγος ουτε κατεβαζει το υψος αλλα και ουτε περιμενει και μου κλεινει τις πορτες πανω μου, γιατι να τους πληρωσω?

 

κι εχω ΠΟΛΛΑ ακομα παραδειγματα αν θελετε να τα ακουσετε. ΠΟλλοι λενε οτι αυτη η κατασταση υπαρχει επειδη δεν πληρωνει ο κοσμος, εγω παλι λεω οτι ο κοσμος δεν πληρωνει επειδη υπαρχει αυτη η κατασταση.

 

Δεν ειμαι κολλημενος, δεν ειμαι αντιεξουσιαστης. Ειμαι ρεαλιστης και σκεφτομαι με τη λογικη. Θελω μια καλυτερη Ελλαδα χωρις ολα τα προβληματα που εχει αλλα οχι με το ετσι θελω. Οχι με εισιτηριο φωτια, οχι αυτο το χαος

Δημοσ.

λοιπον....

 

Μερικες ερωτησεις/αποριες που εχω...

 

1) Οταν ο καθε ελεγκτης μπροστα στα ματια μου και στα μαται του παιδιου μου συμπεριεφερεται ασχημα σε αλλοδαπους, γιατι να τον πληρωσω (παρακαλω να μην μπουμε σε συζητηση για τους αλλοδαπους. Εμενα μου αρεσουν οι ανθρωποι και θελω σεβασμο για ολους)

 

Γιατί δεν απλά πληρώνεις τον ελεγκτή, πληρώνεις την εταίρεία (και τον οδηγό και την γραμματέα και την καθαρίστιρα και τον CEO κλπ κλπ). Ο ελεκτήε ΟΚ μπορεί να είναι κάφρος, αυτό είναι λόγος να μη πληρώσεις για την εργασία τους τους υπόλοιπους που μπορεί να είναι οι καλύτερει άνθρωποι στον κόσμο?

 

Αν ο ελεκτής είναι κάφρος, ΑΥΤΟΣ πρέπει να είναι ο "στόχος" σου. Διαμαρτυρήσου, στείλε επιστολή στο HR, κάνε του μύνηση για αξύβριση, δε ξέρω και γω τι. ΘΑ μου πεις "σιγά, ιδρώνει το αυτί τους?", ίσως όχι αλλά γιατί αυτή η τακτική δουλέυει αλλού, δεν γεννήθηκαν οι Ελβετοί και οι Σουηδοί τυπικού και οργανωμένοι ...

 

2) Οταν ειμαι στην ΛΙΟΣΙΩΝ με 11 (ΕΝΤΕΚΑ) λεωφορεια να περνανε απο εκει και για να περασει ΕΝΑ περιμενω 8 λεπτα, γιατι να τους πληρωσω?

 

τα 8 λεπτά δηλαδή τα αναφέρεις ως υπερβολικό χρόνο ?

 

3) Οταν δεν εχουν το ΜΥΑΛΟ να κανουν τον ελεγχο εισιτηριων οπως προηγμενες χωρες γιατι να τους πληρωσω? (σημειωση οτι στις προηγμενες χωρες ΔΕΝ μπορεις να μπεις στα μμμ χωρις εισιτηριο γιατι σε ελεγχουν απο πριν ΚΑΙ εχουν και ελεγκτες ΚΑΙ υπαρχουν ΠΑΝΤΟΥ αναρτημενοι οι νομοι ΚΑΙ και κανεις δε διαμαρτυρεται)

 

Η μόνη άλλη χώρα στην οποία έχω υποστεί έλεγχο εισητηρίου είναι στη Γαλλία όπου γίνεται ΚΑΙ στην είσοδο ΚΑΙ με ελεγκτές. Η διαδικασία των ελεγκτών είναι ακριβώς η ίδια αν εξαιρέσεις ότι αντί να διαβάζουν το εισητήριο έχουν ένα μηχανηματάκι (σαν φορητό ακυρωτικό) που διαβάζει μια μαγνητική ταινία πάνω σεκάθε εισητήριο.

 

4) Οταν δεν μπορω να παω στους μισους σταθμους με το παιδι μου με το καροτσι γιατι τα ασανσερ δε δουλευουν, γιατι να τους πληρωσω?

 

Τι δεν καταλαβαίνω ... όταν μπάινεις στο λεωφορείο/μετρό πάει να μπει ότι μπήκες στο μετρό, άρα μπόρεσες να έχεις πρόσβαση. Δηλαδή τι λες? Να τους τιμωρείς μη πληρώνοντας επειδή πχ μια άλλη φορά δεν είχες πρόσβαση? είναι και αυτό μια λογική, όταν πχ το εστιατόριο έχει ξεμείνει από φαγητό μια μέρα και δε μπορεί να σε εξυπηρετήσει, είτε αν είναι απαράδεκτο λόγω ποιότητας/υγιεινής, να πας την άλλη μέρα να φας και να μη τους πληρώσουν ... "για να μάθουν"

 

5) Οταν επι 3 χρονια, εκανα 2 ωρες να παω στη δουλεια μου επειδη εφτιαχνα (ετρωγαν μιζες) τους σταθμους του ΗΣΑΠ, γιατι να τους πληρωσω?

 

Αρχικά θ συμφωνήσουμε πιστέυω ότι κάποια έργα είναι απαραίτητα και είναι όμως ευθύνη της εταιρέιας να μειώνει στο ελάχιστο την ταλαιπωρία.

 

άρα έχουμε

 

- Είναι μια φορά και ένα καιρό ένα ΜΕΤΡΟ/ΗΣΑΠ που δε σε καλύπτει, και ... δε το πληρώνεις

- Πάνε να κάνουν έργα για να το βελτιώσουν για να σε καλύπτει αλλά επειδή σ ταλαιπωρεί ... δε τους πληρώνεις

- Αν το κάναν αλλιώς (πχ πιο γρήγορα) πιθανόν να στοίχιζε παραπάνω αλλά επειδή θα κάναν αύξηση ... δε τους πληρώνει

 

και καταλήγουμε ότι

 

- θα ξεκινήσουμε να πληρώνουμε ΗΣΑΠ/ΜΕΤΡΟ όταν φυτρώσει κάποι μέρα ένα δίκτυο και μια εταιρεία σαν του Λονδίνου.

 

για τις μίζες συμφωνώ, αλλά με αυτή τη λογική δε πρέπει να πληρώνεται τίποτα στην Ελλάδα

 

6) Οταν οι φιλοι περιπτερατζηδες βγαζουν 1 σεντ ανα εισιτηριο και ΚΑΛΑ κανουν κατα τη γνωμη μου και δεν πουλανε εισιτηρια, γιατι να πρεπει να τρεξω να βρω εισιτηριο να τους πληρωσω?

 

Σε αυτό έχω γράψει παραπάνω ...

 

Η άποψή μου είναι ότι περίπτερα έπρεπε ν είναι υποχρεωμένα από το νόμο να έχουν εισητήρια, αλλά ...

... στο λονδίνο δηλαδή πως αγοράζεις εισητήρια (θα μου πεις έχει Oyster και τη φορτίζεις από το PC σου) ... οκ συμφωνώ πρέπει να εκσυγχρωνιστεί ο ΟΑΣΑ στο τομέα τον εισητηρίων αλλά δεν είναι υπερβολικά δύσκολο την επόμενη φορά που θα περάσεις από ένα μετρό ή από ένα κεντρικό σημείο να πάρεις 5 εισητήρια καβάτζα.

 

Και εγώ την πατάω πολλές φορές και ξεμένω αλλά το ξέρω ότι είναι επείδή δεν ακολουθώ το παραπάνω.

 

7) Οταν προσπαθω να μπω με το καροτσι στο λεωφορειο και ο τεμπελης οδηγος ουτε κατεβαζει το υψος αλλα και ουτε περιμενει και μου κλεινει τις πορτες πανω μου, γιατι να τους πληρωσω?

 

Καταλαβαίνω ότι καρότσι εννοείς αναπηρικό καρότσι. Βλέπε (1)

και προσθέτω τις περιπτώσεις οδηγού με κινητό, τσιγάρο, κουβέντα με τον συνάδελφο που τον πετάει σπίτι κλπ

 

---

 

Και καταλήγω, ΟΚ νομίζεις ότι είναι υπεκοστολογημένα τα εισητηρια ... πόσο νομίζεις ότι πρέπει να κοστίζουν ... το μισό ? πλήρωνε 1 στα 2.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...