Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ρε φιλε περα απο αυτο πολυ(σχετικα) σπανια καποιος να βαψει σε τοιχο πολυκατοικιας κλπ ... Συνηθως στην πολη σε καναν τοιχο σχολειου/μαντρας, σε τιποτα ρολα μαγαζιων, τετοια πραγματα ....

 

 

 

Τον βαφεις για να τον φερεις σε καλυτερη κατασταση

 

Eγώ πιστεύω ότι η σεξουαλική συνειδιτοποίηση/απελευθέρωση είναι κατάσταση καλύτερη από τον συντηριτισμό ... λέω να βιάσω τη κόρη σου για να τη φέρω σε καλύτερη κατάσταση.

  • Απαντ. 90
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καποτε ενας συμμαθητης μου στο γυμνασιο αποφασισε να πιασει ενα μαυρο σπρει και να ξεκινησει αυτο που λεγαμε τοτε "ταγκιές" στο περιμετρικο φρεσκοβαμμενο φραχτη του σπιτιου μου. Ηταν τοσο εξυπνος που χρησιμοποιησε το nick που εγραφε και στο σχολειο. Ε την επομενη μερα πηγα του ειπα με το καλο να πιασει τον πατερα του και να ερθουνε να βαψουν τον φραχτη, εκανε τον μαγκα.

Την επομενη βδομαδα κι ενω με εγραφε στα @@παρια του τον τραμπουκισα ελαφρως (ξερετε τωρα γυμνασιοπαιδο vs γυμνασιοπαιδο ο καθενας με την ομαδα του κλπ :devil: ), και παλι με εγραψε.

 

Ε εφερα τον πατερα μου (classic καταληξη γυμνασιου) και το Σαβατοκυριακο ο φραχτης ηταν βαμενος και εληξε εκει η υποθεση, μεχρι να τον ξαναπατησουν σπρει οι επομενοι.

 

Πραγματικα, αν τσιμπαγα τυπο/τυπους να πατανε σπρει σε φραχτη/τοιχο δικο μου δεν ξερω πως θα αντιδρουσα, αλλα σιγουρα θα τους εβαζα στην ιδια κατηγορια αντιμετωπισης με αυτην που θα ειχε ενας που θα δοκιμαζε να μου κλεψει κατι, πχ κινητο. Δε πα να μου ζωγραφιζε και τον ομορφοτερο πινακα του Πικασο. Ειδικα αν μιλαμε για χωρο που χρησιμοποιω ή συντηρω ή και τα δυο.

 

Οσο για τα graffiti σε τρενα και λεοφωρεια ειναι ενα ωραιο δειγμα ανομιας. Το παρατηρησα πηγαινοντας στο εξωτερικο που ολα ηταν στην πενα και γυαλιζαν και με το που γυρναω Ελ Βενιζελος σκαει ο προαστιακος με 24535634 ακυρα "graffiti" κλπ και το πρωτο πραγμα που σκεφτηκα ηταν "γυρισα και παλι Ελλαδισταν...". Ο καθενας κατα φαντασιαν καλλιτεχνης ξεκιναει δρα αυτοβουλως σε οποιον τοιχο/λεοφωρειο/τρενο του κ@υλωσει, κι ετσι.

Δημοσ.

Ντάξει παιδιά, έβαλα το τσιγκινο σωβρακάκι μου, γ@μιάδες όλοι.

 

Θαυμάστε τους γκρι τοίχους, και ο gerhard richter γκρι καμβάδες ζωγραφίζει και χρυσοπληρώνεται, πρέπει να εκτιμαμε αυτά που έχουμε και μάλιστα δωρεάν...

Δώστε ασχήμια στο λαό, και δεν εννοώ τους πίνακες του ρίχτερ.

Δημοσ.

Να ερθει να με ρωτησει αν θελω να μου προσφερει δωρεαν τις υπηρεσιες του, να του πω ναι και θα παρει και το tip του. Eγω δεν καταλαβαινω ποια λογικη υποδεικνυει οτι πρεπει να δεχτω αδιαμαρτυρητα επεμβαση στην (χρυσοπληρωμενη για αγορα αλλα και συντηρηση) περιουσια μου απο τον οιονδηποτε.

 

Ειμαι βεβαιος παντως, οτι ετσι κι ερχοταν το κρατος να σας το εκανε αυτο στο σπιτι ως τιμωρια πχ επειδη δε πληρωνετε το χαρατσι του εν λογω σπιτιου, θα βγαινατε ομαδικως στα καναλια και θα κραζατε ΠΑΣΟΚΟΝΔ χουντοφασιστικες μεθοδους, απογονοι του Παπαδοπουλου και του Μιχαλολιακου κλπ.

 

ΕΝω οταν το κανουν τα streetboyz με τα reef και τα homeboy φαρδια παντελονια και τα αναποδα καπελα, πρεπει να το δεχτουμε για να δειξουμε οτι ειμαστε προοδευτικοι και open minded στις νεες κουλτουρες και τασεις της εποχης ειτε το θεωρουμε ομορφο, ειτε οχι κλπ κλπ κλπ

Δημοσ.

Αν ερχόταν το κράτος και ανασχεδίαζε τη γειτονιά μου και έβαζε όρους δόμησης κι αρχιτεκτονικής, όπως για παράδειγμα στη Βαρκελώνη, θα έκραζα τους γκραφιτάδες διότι θα κατέστρεφαν ένα έργο τέχνης. Αλλά στην καραμανλική γειτονιά μου, με τις αντιπαροχές και τους μηχανικούς του πόυτσου, κράζω το συντηρητισμό της ασχήμιας, της λατρείας της ύλης και του γκρι.

 

Αλλα γάματο, ο τοίχος σου ανήκει, και πρέπει να ναι μονοχρωμος για να χωράει στο μνήμα.

Δημοσ.

Αν ερχόταν το κράτος και ανασχεδίαζε τη γειτονιά μου και έβαζε όρους δόμησης κι αρχιτεκτονικής, όπως για παράδειγμα στη Βαρκελώνη, θα έκραζα τους γκραφιτάδες διότι θα κατέστρεφαν ένα έργο τέχνης. Αλλά στην καραμανλική γειτονιά μου, με τις αντιπαροχές και τους μηχανικούς του πόυτσου, κράζω το συντηρητισμό της ασχήμιας, της λατρείας της ύλης και του γκρι.

Ναι νταξει εγω δεχομαι οτι η γειτονια σου/μου/του ειναι κακασχημη. Αλλο ρωταω.

1. Γιατι πρεπει να δεχθω το γκραφιτι ως ομορφια και ευλογια για τη γειτονια ? Η υποκειμενικοτητα de facto εξαφανιζεται και βαφτιζουμε για ολο το κοσμο ομορφο το graffiti? Και de facto λυση στην οικοδομικη ασχημια?

2. Δεν ζητησα απο κανεναν να μου την ομορφυνει, αλλα ακομα κι αν βρεθει ο καλοθελητης που για να το κανει θα πρεπει να κανει αλλαγες στο σπιτι μου, δε θα πρεπει να με ρωτησει πρωτα? Ετσι ρε παιδι μου απο τυπικοτητα, ετσι κι αλλιως, καλο παιδι ειναι, καλο στη γειτονια θελει να κανει, γιατι δεν ριχνει και μια ευγενικη ερωτηση πριν για να ειναι ολοι χαρουμενοι και ευτυχισμενοι?

3. Ποιος κρινει οτι ο γκρι τοιχος ειναι πιο ομορφος η πιο ασχημος απο ενα graffiti? Επισης ποιος ΠΡΕΠΕΙ να το κρινει θεωρεις? Ο γκραφιτας απο μονος του ξερωγω? Να σκεφτει "το σπιτι του δε του αρεσει, θα του το γεμισω γκραφιτι" ας πουμε?

 

bonus question: Αν ο γκραφιτας που θα βρεθει στη γειτονια μου ειναι ατζαμης/δε πιανουν τα χερια του/δεν εχει προυπηρεσια και μαθαινει πανω μου, και τελικα δεν μαρεσει το αποτελεσμα, τι γινεται?

Επιστροφη στο γκρι? Η μενει η γειτονια αλαλουμ ας πουμε, ωστε να μην εχουμε "τη μονοτονια του γκρι"?

Δημοσ.

Σεβασμός προς το ντουβάριι; Φιλότιμο για τι; Και τι είναι ηθικότητα;

Σεβασμός στον ιδιοκτήτη και τον κόπο του να το αποκτήσει και να το συντηρήσει όπως προτιμά αυτός.

 

Ηθικότητα να σέβομαι τον διπλανό μου στο βαθμό που με σέβεται και αυτός. Ηθικότητα να θεωρώ οτι το Χ τρένο ανήκει σε όλους μας. Αν θέλω να το βάψω μπορώ να βάψω το τετραγωνικό εκατοστό που μου ανήκει, αλλά μέχρι εκει.

 

Φιλότιμο να σκέφτομαι το ΕΜΕΙΣ και οχι το ΕΓΩ.

 

Σε ρωτώ ευθέως. Αν ερθω το βραδυ και κάνω graffiti στο αμάξι σου γιατί δεν μου αρέσει το χρώμα του, θα θεωρήσεις καλλιτεχνικη την πράξη μου ή θα θες να με βρεις και να μου σπάσεις τα μουτρα επειδή δεν σεβάστηκα τον κόπο σου και δεν είχα ηθικους φραγμους;

 

Αν ερχόταν το κράτος και ανασχεδίαζε τη γειτονιά μου και έβαζε όρους δόμησης κι αρχιτεκτονικής, όπως για παράδειγμα στη Βαρκελώνη, θα έκραζα τους γκραφιτάδες διότι θα κατέστρεφαν ένα έργο τέχνης. Αλλά στην καραμανλική γειτονιά μου, με τις αντιπαροχές και τους μηχανικούς του πόυτσου, κράζω το συντηρητισμό της ασχήμιας, της λατρείας της ύλης και του γκρι.

 

Αλλα γάματο, ο τοίχος σου ανήκει, και πρέπει να ναι μονοχρωμος για να χωράει στο μνήμα.

Αν δεν μου αρεσει η γειτονιά μου, είτε αλλάζω γειτονιά, είτε οργανώνω ομάδικές προσπάθειες αλλαγής, αποδεκτές απο όλους. Αν ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ αποφασίζω και βάξω το τοίχο του απέναντι γιατί ετσι θέλω, αυτό δεν είναι αντίδραση, είναι φασισμός.

Δημοσ.

Αν ο τοίχος ειναι ο άβαφτος τοίχος της τάδε γέφυρας που βρίσκεται εκεί για 30 χρόνια, τότε ναι θα το έβαφα.

 

Αν ο τοίχος ειναι ο φρεσκοσυντηρημένος τοίχος του γείτονα Κυρ Γιάννη, ΟΧΙ δεν θα τον έβαφα.

 

1/2. Φαντάσου να είχες και ταλέντο. :devil:

Δημοσ.

Eγώ πιστεύω ότι η σεξουαλική συνειδιτοποίηση/απελευθέρωση είναι κατάσταση καλύτερη από τον συντηριτισμό ... λέω να βιάσω τη κόρη σου για να τη φέρω σε καλύτερη κατάσταση.

 

Κλασσικος ΕΜΠιτης που ειναι επιστημοναρα και δεν ξερει να χρησιμοποιησει μια εγκυρη αναλογια

 

Οσο για το εξωτερικο , γαλλια,γερμανια,αγγλια κλπ (καλα ας μην μιλησουμε για αμερικη) αν και κυνηγανε περισσοτερο το γκραφφιτι (η αστυνομια στη γαλλια τσεκαρει ταγκιες και τους βρισκει με ασφαλιτες κλπ) παλι υπαρχει τρελη σκηνη. Και σε τρενα και παντου.

 

http://www.youtube.com/watch?v=BGOIRoWACQw

Δημοσ.

Θα επανέλθω μετά τις 18.00, αν και κάποιες απαντήσεις τις έχω δώσει σε μηνύματα στις αρχές του θέματος.

 

Νίκ δε χρειάζεται να κάνουμε προσωπικές επιθέσεις, έστω κι αν μπορεί να θεωρηθεί τέτοια το σχόλιο μου με το μνήμα.

Δημοσ.

Ντάξει παιδιά, έβαλα το τσιγκινο σωβρακάκι μου, γ@μιάδες όλοι.

 

Θαυμάστε τους γκρι τοίχους, και ο gerhard richter γκρι καμβάδες ζωγραφίζει και χρυσοπληρώνεται, πρέπει να εκτιμαμε αυτά που έχουμε και μάλιστα δωρεάν...

Δώστε ασχήμια στο λαό, και δεν εννοώ τους πίνακες του ρίχτερ.

 

Δεν είναι θέμα ασχήμιας-ομορφιάς. ΟΚ συμφωνώ, πολλά γράφιτι έχουν ομορφύνει πολλά μουντά σημεία.

 

Είναι θέμα σεβασμού της ιδιοκτησίας του άλλου. Η βασιλειάδου ήταν "άσχημη" αν την έβαφες μπλε με κόκκινες βούλες θα είχε ένα μεγαλύτερο ενδιαφέρον ... έπρεπε να τη βάψουμε ?

 

Εγώ είμαι κακάσχημος ... μπορείς να έρθεις να μου κάνεις πλαστική με το ζόρι για να βελτιώσεις την δική σου αισθητική ?

Δημοσ.

Δεν είναι θέμα ασχήμιας-ομορφιάς. ΟΚ συμφωνώ, πολλά γράφιτι έχουν ομορφύνει πολλά μουντά σημεία.

 

Είναι θέμα σεβασμού της ιδιοκτησίας του άλλου. Η βασιλειάδου ήταν "άσχημη" αν την έβαφες μπλε με κόκκινες βούλες θα είχε ένα μεγαλύτερο ενδιαφέρον ... έπρεπε να τη βάψουμε ?

 

Εγώ είμαι κακάσχημος ... μπορείς να έρθεις να μου κάνεις πλαστική με το ζόρι για να βελτιώσεις την δική σου αισθητική ?

 

Περισσοτερες ακυρες/αστοχες αναλογιες!!! fuck yeah

Δημοσ.

Περισσοτερες ακυρες/αστοχες αναλογιες!!! fuck yeah

 

fuck yeah ... το καλύτερο επιχείρημα ...

 

Και το να θέλεις να βελτιώσεις την δική σου αισθητική παραβιάζοντας την δική μου επιλογή στο χρώμα του τοίχου μου (εμένα μπορεί να μου αρέσει γκρι) είναι το λιγότερο εγωιστικό.

Δημοσ.

Το επιχειρημα μου ειναι οτι αν χρησιμοποιεις μια αναλογια για να ενισχυσεις την επιχειρηματολογια να φροντιζεις να εχει μια εγκυροτητα αλλιως στην καλυτερη ειναι λογικο (σφ)αλμα

 

Και το να θέλεις να βελτιώσεις την δική σου αισθητική παραβιάζοντας την δική μου επιλογή στο χρώμα του τοίχου μου (εμένα μπορεί να μου αρέσει γκρι) είναι το λιγότερο εγωιστικό.

 

Οπως ανεφερα και παραπανω το γκραφιτι γινεται κατα κορον σε δημοσιους τοιχους. Εκει λοιπον οσο επιλογη εχει η μια ομαδα ανθρωπων στο μουντο γκριζο/ασπρο χρωμα αλλα τοσο εχει μια αλλη σε αυτο :

 

Graffiti1.jpg

 

Επομενως οπως καθε θεμα ετσι και αυτο αναγετια σε συγκρουση υποκειμενικοτητων... αισθητικων υποκειμενικοτητων στην προκειμενη ...

Δημοσ.

Κλασσικος ΕΜΠιτης που ειναι επιστημοναρα και δεν ξερει να χρησιμοποιησει μια εγκυρη αναλογια

 

1. Το ΕΜΠιτης το πέτυχες

2. Το να έχεις στερεότυπα για τι ξέρει κάθε ΕΜΠίτης φανερώνει αρρωστημένες αντίληψεις

3. Το ΕΜΠιτης και το επιστημονάρα δεν πάνε ποτέ μαζί.

 

Το επιχειρημα μου ειναι οτι αν χρησιμοποιεις μια αναλογια για να ενισχυσεις την επιχειρηματολογια να φροντιζεις να εχει μια εγκυροτητα αλλιως στην καλυτερη ειναι λογικο (σφ)αλμα

 

Υπέρβάλω για να φανεί η τρύπα στη λογική σου.

 

Οπως ανεφερα και παραπανω το γκραφιτι γινεται κατα κορον σε δημοσιους τοιχους. Εκει λοιπον οσο επιλογη εχει η μια ομαδα ανθρωπων στο μουντο γκριζο/ασπρο χρωμα αλλα τοσο εχει μια αλλη σε αυτο :

 

Ο δημόσιος χώρος δεν ανήκει στον καθένα μας ανήκει σε όλους μας εξίσου. Συνεπώς δεν μπορεί μια αυθαίρετη μικρή ομάδα να αποφασίσει για αυτόν.

 

ΥΓ : Η ακρόπολη είναι δημόσιος χώρος ? (ας υποθέσουμε ότι δεν είναι φυλασσόμενος) ... η ομορφιά/ασχήμια της ακρόπολης και το αν μπορεί κάποιος να κάνει graffiti πάνω της "αναγετια σε συγκρουση υποκειμενικοτητων... αισθητικων υποκειμενικοτητων στην προκειμενη ... " ?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...