Προς το περιεχόμενο

ote tv


nms13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας,

 

θα ήθελα τη βοήθειά σας για ένα θέμα που είμαι τελείως άσχετος! Μένω σε μια πολυκατοικία που έχουμε μια κεντρική δορυφορική κεραία 90cm που κοιτάει σε 2 δορυφόρους. Θέλω να βάλω OTE TV και να βλέπουν 2 ή όλοι οι όροφοι της πολυκατοικίας! Τι πρέπει να κάνω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας,

 

θα ήθελα τη βοήθειά σας για ένα θέμα που είμαι τελείως άσχετος! Μένω σε μια πολυκατοικία που έχουμε μια κεντρική δορυφορική κεραία 90cm που κοιτάει σε 2 δορυφόρους. Θέλω να βάλω OTE TV και να βλέπουν 2 ή όλοι οι όροφοι της πολυκατοικίας! Τι πρέπει να κάνω;

 

Καταρχήν υποθέτουμε ότι εννοείς τον τρόπο ώστε να έχουν όλοι σήμα στη πρίζα τους και το κάθε διαμέρισμα να διαθέτει τον δικό του αποκωδικοποιητή.

Θα πρέπει να τοποθετηθούν quarto LNB και να σκοπεύσουν Eurobird 9A και Hot Bird. Στη συνέχεια θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί κατάλληλος πολυδιακόπτης για 2 δορυφόρους με αριθμό εξόδων, τουλάχιστον όσα είναι τα διαμερίσματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ερωτηση 1: Για ποσα διαμερισματα μιλαμε συνολικα?

Αν ειναι εως 8 τοτε βολευεσαι οικονομικα. Αν μιλαμε για 9 και πανω τοτε το κοστος ανεβαινει σημαντικα.

 

Ερωτηση 2: Σε ενδιαφερει μονο το ote tv η και η nova για παραδειγμα? Αν σε ενδιαφερει το ote tv μοναχα γλυτωνεις περιτα εξοδα και καλωδια. Εαν θες ολα τα διαμερισματα να εχουν σημα και απτους 2 δορυφορους τοτε η κατασταση περιπλεκεται και τα εξοδα ανεβαινουν αρκετα.

 

Οπως ειπε και ο τερι θεωρουμε ως δεδομενο οτι καθε διαμερισμα θα εχει το δικο του αποκωδικοποιητη ote tv.

Επεξ/σία από MiDi_MiLiZ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση