fantakola Δημοσ. 21 Απριλίου 2012 Δημοσ. 21 Απριλίου 2012 Καλησπερα σε ολους Ο λογος δημοσιευσης αυτου του θεματος, ειναι να μοιραστω με το φορουμ την ασχημη, για ακομα μια φορα, εμπειρια μου απο την εξυπηρετιση του Πλαισιου Την Παρασκευη 6/4/2012 παρεδωσα στο service καταστηματος Πλαισιο στη Βενιζελου ενα SSD Intel 40GB ο οποιος βρισκεται εντος εγγυησης μεχρι και τον 11/2012 Εντος λιγων ωρων απο την παραδοση με ενημερωνουν τηλεφωνικα απο το καταστημα πως ο δισκος οντως εχει προβλημα και θα αντικατασταθει. Η τηλεφωνικη ενημερωση ειναι πως ο καινουριος δισκος θα ερθει ή την επομενη μερα (Σαββατο 7/4/2012) ή το αργοτερο Δευτερα 9/4/2012 Δευτερα 9/4/2012 επικοινωνω τηλεφωνικα το απογευμα με το καταστημα και με ενημερωνουν πως ο δισκος δεν εχει ερθει ακομα, αλλα θα ειναι στο καταστημα Τριτη (10/4/2012 - το αργοτερο Τεταρτη (11/4/2012) Τεταρτη 11/4/2012, πηγαινω ξανα απο το καταστημα (καθως δεν ειχα καμια ενημερωση) και με ενημερωνουν πως για ακομη μια φορα ο δισκος δεν εχει ερθει και οτι λογο Πασχα θα ερθει απο βδομαδα Τριτη (17/4/2012) - Τεταρτη (18/4/2012). Πηγαινω παλι απο το καταστημα την Πεμπτη 19/4/2012, αφου για ακομα μια φορα δεν ειχα καμια απολυτως ενημερωση απο το καταστημα. Απο το service με ενημερωνουν εκ νεου πως δεν εχει ερθει ο δισκος και δεν γνωριζουν αν θα ερθει εντος της εβδομαδας ή αν θα ερθει απο Δευτερα (23/4/2012) Σε αυτο το σημειο και καθως εχουν πεαρτσει 14 μερες απο την ημερομηνια που παρεδωσα τον δισκο, ζητησα προιον αντικαταστασης. Το service αρχικα ισχυριστηκε πως δεν εχουν τετοια υποχρεωση απεναντι μου και ζητησα τον προυσταμενο. Ηρθε λοιπον ο Υποδιευθυντης του καταστηματος Α.Ι. ο οποιος αρνηθηκε να μου δωσει δισκο αντικατασταστης, γιατι δεν ειχαν στο καταστημα used δισκο (ηταν τα λογια του) και κατοπην διαμαρτυριας μου, μου ειπε να κινηθω νομικα απεναντι τους εφοσον θεωρω πως το κατασημα Πλαισιο δεν ειναι ενταξει ως προς τις υποχρεωσεις του απεναντι μου. Φευγοντας απο το καταστημα εμπλεχτηκε και ο Διευθυντης του καταστηματος Α.Ε. , με τον οποιο μετα απο λιγο καταληξαμε πως εαν και εφοσον μεχρι την Παρασκευη 20/4/2012 (οποτε και θα εχουν περασει 15 μερες) δεν ερθει ο δισκος μου, θα μου δωσουν προιον αντικατακαστασης. Εχθες Παρασκευη 20/4/2012, πηγα ξανα στο καταστημα, αφου για πολλοστη φορα δεν ειχα καμια απολυτως ενημερωση. Φυσικα δεν ειχε ερθει και παλι δισκος και αφου ζητησα απο το παλικαρι στο serivce προιον προσωρινης αντικαταστασης, φωναξε τον υποδιευθυντη (καθως ο ιδιος ηταν αναρμοδιος για να κανει κατι τετοιο και ουτε γνωριζε την διαδικασια) και οντως ο κος Α.Ι. μου εφερε εναν 60αρη OCZ Vertex Plus Στο ταμιο ομως, δημιουργηθηκε καποιο προβλημα οπως μου εξηγησαν και δεν ηταν δυνατον να παρω το δισκο, γιατι ειχε δρομολογηθει αποστολη δισκου και θα εφτανε Σαββατο (σημερα 21/4/2012) στο καταστημα, με αποτελεσμα να μπλοκαρεται απο το λογιστηριο η προσωρινη αντικατασταση. Εκανα λοιπον την παραχωρηση και δεχτηκα να παω ξανα την επομενη (aka σημερα Σαββατο 21/4/2012) για να παραλαβω τον δισκο μου. Το κερασακι στην τουρτα φυσικα ηταν το σημερινο. Πριν απο 30' επεστρεψα απο το καταστημα γιατι ηθελαν να μου δωσουν εναν δισκο ο οποιος ειχε σκισμενη ταινια ασφαλειας. Ηταν bulk μεσα σε ενα σακουλακι και αυτο με τη σειρα του μεσα σε ενα σακουλακι του Πλαισιου (απο αυτα που ειναι για εγγραφα) Φυσικα αρνηθηκα να παραλαβω τον δισκο καθως ειχε σπασμενη ταινια ασφαλειας Ο τεχνικος στο service σε εκινο το σημειο προσπαθησε να με πεισει πως η ταινια σφαλειας εσπασε κατα την μεταφορα του δισκου (??????????????? ).Οτι δηλαδη κατα τη μεταφορα του δισκου μεσα στο σφραγισμενο σακουλακι του Πλαισιου, με καποιον μαγικο τροπο, η ταινια ασφαλειας πανω στο σακουλακι του SSD σκιστηκε. (επισυναπτω σχετικη φωτογραφια) Μετα την αρνηση μου να παραλαβω τον μεταχειρισμενο δισκο και την απαιτηση μου για αμεση αντικατασταση, καθως πλεον βρισκομαστε στην 16 μερα απο την ημερομηνια παραδοσης, ο τεχνικος φωναξε τον υποδιευθυντη Α.Ι. ο οποιος ευγενικα αρνηθηκε να μου δωσει αλλος δισκο και μου ειπε πως θα πρεπει να περιμενουμε μεχρι Δευτερα για να μαθουν απο την Intel αν ο δισκος ειναι μεταχειρισμενος,καινουριος ή οτιδηποτε αλλο ή εναλλακτικα να παρω αυτον καθως δεν μπορει να μου δωσει δισκο προσωρινης αντικαταστασης. Του εξηγησα, εμφανως εκνευρισμενος, πως εγω δισκο με σκισμενη ταινια ασφαλειας δεν προκειται να παραλαβω και τον ενημερωσα πως πλεον θα προχωρησω σε καταγγελειες σε Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη και σε γνωστοποιηση του συμβαντος σε τεχνολικα φορουμ και Skroutz. Μετα απο 16 μερες, 2 τηλεφωνικες επικοινωνιες δικες μου, 2 δικες τους (μια η αρχικη και μια σημερα για να παραλαβω) και 5 επικσεψεις μου στο καταστημα, ακομα δεν εχω παραλαβει δισκο και δεν μπορω να λειτουργησω τον υπολογιστη μου. Θα ενημερωσω το παρον για οποιαδηποτε εξελιξη Υ.Γ. Μεχρι και πριν 15 μερες υπηρχε στο online του Πλαισου, ενας Intel 40gb στο stock house, ο οποιος πλεον δεν υπαρχει διαθεσιμος. Τα συμπερασματα δικα σας. Εχω ηδη προχωρησει σε αρνητικη αξιολογιση στο Skroutz.gr και αναμενεται η εγκριση της δημοσιευσης απο το skroutz για να δημοσιευτει στις αξιολογησεις Την Δευτερα θα προχωρησω και σε καταγγελεια στην Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη, καθως εει ωραριο 09:00-15:00 τις καθημερινες
RottenLungs Δημοσ. 21 Απριλίου 2012 Δημοσ. 21 Απριλίου 2012 Εμένα το Msystem μου τον άλλαξε επιτόπου. Περίμενα 30 λεπτά για να τον ελέγξουν και όταν διαπιστώθηκε η βλάβη απαίτησα αλλαγή δίσκου με άλλης εταιρίας. Στην αρχή μου λέγανε ΜΑ Μου κτλ. Τους είπα εφόσον δεν υπάρχει στο κατάστημα ίδιος, δώσε μου άλλον. Και τελικά΄αυτό έγινε (πλήρωσα την διαφορά φυσικά απο την τιμή που το είχα αγοράσει παλιότερα) Ρε παιδιά το έχουμε πεί. Το πλαίσιο εδω και 2 χρόνια δεν αξίζει για αγορά.
kalogeros Δημοσ. 21 Απριλίου 2012 Δημοσ. 21 Απριλίου 2012 Συγνώμη που θα γίνω κακός, αλλά όταν ακούω παρόμοιες ιστορίες για τη συγκεκριμένη αλυσίδα καταστημάτρων, μόνο μια φράση μου έρχεται στο μυαλό: Καλά να πάθετε. Προσωπικά, έχω σταματήσεις να δίνω τα πολύτιμα λεφτάκια μου στα εν λόγο καταστήματα από το 2006 και δεν πρόκειται να τους τα ξαναδόσω. Απορώ πώς πάει ακόμα κόσμος και ψωνίζει. Φίλε fantakola, η επικοινωνία με ΙΝΚΑ και ΓΓΚ έπρεπε να είναι οι πρώτες σου κινήσεις. Επίσης, εφόσον βλέπεις ότι οι άνθρωποι εκεί μέσα δεν παίρνουν από λόγια και σε γράφουν, ύψωσε και λίγο τη φωνή σου, ειδικά αν υπάρχει κόσμος μπροστα. Επίσης, επικοινώνησε με τα κεντρικά τους (αν και δεν νομίζω να βγει άκρη) και με την Intel, ενημερώνοντάς της για την τακτική που ακολουθεί ο συνεργάτης της. Ελπίζω να ξεμπλέξεις γρήγορα. Κράτα μας ενήμερους.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 21 Απριλίου 2012 Δημοσ. 21 Απριλίου 2012 Το πιο ενδιαφερον στην ιστορια αυτη (γιατι ολα τα αλλα ειναι καιρο τωρα γνωστα για τη συγκεκριμενη αλυσιδα) ειναι αυτο: Το γεγονος οτι δε συγκινηθηκαν οταν τους ενημερωσες για τις διαδικασιες που θα ακολουθησεις μεταξυ αυτων καταγγελια στη γενικη γραματεια καταναλωτη για κατι στο οποιο παρανομουν ξεκαθαρα. Δειχνει ποσο ωραια και "υπερ" του καταναλωτη λειτουργουν οι συγκεκριμενες υπηρεσιες. Καρφακι δεν καιγεται στους προισταμενους των καταστηματων. Εκ του ασφαλους ακουνε τον πελατη να λεει οτι θα τους καταγγειλει που παρανομουν. Αυτα ειναι. Αν αυτο ειχε συμβει στο εξωτερικο θα σου στρωνανε κοκκινο χαλι μεχρι να αποχωρησεις απτο καταστημα με τον νεο σου δισκο, απτο φοβο τους μη φανε καμια καταγγελια και τους σκισουν. Βεβαια απτην αλλη, καταλαβαινω και τα παληκαρια στη Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη, διοτι διαβαζοντας το παρον φορουμ θα εχεις διαπιστωσει οτι το 90% των "καταγγελιων" που δεχονται ειναι spam τυπου "η ταδε αλυσιδα εβγαλε προσφορα 1 ευρω τον ταδε δισκο, παρηγγειλα 30 κομματια και στη συνεχεια με ενημερωσαν οτι ηταν τυπογραφικο λαθος, αλλα εγω θα τους κανω καταγγελια για παραπλανητικη διαφημιση" η αλλη "εβγαλε προσφορα αλλα της τελειωσε το στοκ στην πρωτη μερα και δεν μου δινουνε και εμενα μπιφτεκι" κλπ. Mε τι να πρωτοασχοληθουν κι αυτοι, οσοι ειναι κιολας..
Super Moderators Thresh Δημοσ. 21 Απριλίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 21 Απριλίου 2012 btw η προσωρινή αλλαγή με άλλο προϊόν ισχύει για μετά από 15 εργάσιμες και όχι ημερολογιακές μέρες...
Basilhs23___ Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 Έχω να πάω αρκετούς μήνες να πάρω κάτι από πλαίσιο. Τελευταία φορά που ασχολήθηκα με το service ήταν το 2007. Καλά ξεμπερδέματα έτσι όπως τα έκαναν.
RottenLungs Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 Το service πάντα ήταν άθλιο. Τουλάχιστον στο κοντινό μου πλαίσιο. Πάντα ήταν αγενής και θρασύς.
minaras_tio Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 Το service πάντα ήταν άθλιο. Τουλάχιστον στο κοντινό μου πλαίσιο. Πάντα ήταν αγενής και θρασύς. Εχουν δεσει το γαιδαρο τους γι αυτο. Sent from my iPhone using Insomnia
viper2005 Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 ορεξη που την ειχε ο OP να πηγαινει καθε μερα εκει... εγω απο την αλλη εστειλα για αντικατασταση τον δισκο και μου δωσανε αλλο μετα απο 2 μηνες... [οχι στο πλαισιο] im just saying...
cyber_katsarida Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 δε διάβασα καν ολόκληρο το θέμα (αλλά οκ μπήκα στο νόημα). τι παρατηρώ: αγοράζει κάποιος ένα προϊόν ας πούμε απο το πλαίσιο και αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα. η απάντηση που παίρνει στο φόρουμ: ποτέ από το πλαίσιο ρε παιδιά τα έχουμε πει. τα ήθελες και τα έπαθες αγοράζει κάποιος κάτι απο το eshop και αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα. η απάντηση που παίρνει στο φόρουμ: ποτέ από το eshop ρε παιδιά τα έχουμε πει. τα ήθελες και τα έπαθες αγοράζει κάποιος κάτι απο το multirama και αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα. μαντέψτε τι του απαντάνε...
marios32 Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 Είναι γνωστό για τους γνώστες ποια καταστήματα έχουν καλή φήμη στο after sales..
cyber_katsarida Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 Είναι γνωστό για τους γνώστες ποια καταστήματα έχουν καλή φήμη στο after sales.. αυτό δεν είναι απόλυτο. έχει να κάνει και με τους πελάτες του κάθε καταστήματος. αν ένα κατάστημα (πχ eshop) έχει 1000 πελάτες θα βρεθούν 10 δυσαρεστημένοι. αν ένα άλλο έχει 10 πελάτες μπορεί να μην υπάρχει δυσαρεστημένος. όταν και το 2ο κατάστημα αποκτήσει την πελατεία του 1ου τότε θα αλλάξει κατηγορία. τώρα θα πει κάποιος τι μας ενδιαφέρει το πλήθος των πελατών, δικό τους πρόβλημα, εμείς εξυπηρέτηση θέλουμε
kapoios2010 Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 αυτό δεν είναι απόλυτο. έχει να κάνει και με τους πελάτες του κάθε καταστήματος. αν ένα κατάστημα (πχ eshop) έχει 1000 πελάτες θα βρεθούν 10 δυσαρεστημένοι. αν ένα άλλο έχει 10 πελάτες μπορεί να μην υπάρχει δυσαρεστημένος. όταν και το 2ο κατάστημα αποκτήσει την πελατεία του 1ου τότε θα αλλάξει κατηγορία. τώρα θα πει κάποιος τι μας ενδιαφέρει το πλήθος των πελατών, δικό τους πρόβλημα, εμείς εξυπηρέτηση θέλουμε οπως και να χει το θεμα αν ειναι ετσι οπως τα λεει ο op ειναι συμπεριφορα αυτη???
Aggeluska Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 δε διάβασα καν ολόκληρο το θέμα (αλλά οκ μπήκα στο νόημα). τι παρατηρώ: αγοράζει κάποιος ένα προϊόν ας πούμε απο το πλαίσιο και αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα. η απάντηση που παίρνει στο φόρουμ: ποτέ από το πλαίσιο ρε παιδιά τα έχουμε πει. τα ήθελες και τα έπαθες αγοράζει κάποιος κάτι απο το eshop και αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα. η απάντηση που παίρνει στο φόρουμ: ποτέ από το eshop ρε παιδιά τα έχουμε πει. τα ήθελες και τα έπαθες αγοράζει κάποιος κάτι απο το multirama και αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα. μαντέψτε τι του απαντάνε... δεν ξερω για multirama και eshop αλλα στο πλαισιο που εχω αφησει πολλα μηνιατικα συνολο εχω να πω πως οντως εχουνε καβαλησει το καλαμι και επειδη ειναι η πρωτη φιμρα επεισης καβαλισανε και τις τιμες. και δεν μιλαω για 2-3 ευρω , εχω δει και διαφορα νομιζω σε SSD 20 ευρω! να πουλαει καποιος ακριβα που ειναι σινοικιακο μαγαζι και περνει 2-3 κομματια απο το καθε προιον να πω ειναι λογικο, αλλα το πλαισιο που φερνει προιοντα σε ποσοτητες τρελες (παλετες) ειναι κοροιδεια.ασε που το σερβις τους ειναι χαλια. εγω εχω αρχισει να το ψαχνω καλυτερα με τις αγορες. και παροτρυνω τους γνωστους μ να κανουνε το ιδιο. και πρωτειμω να παω στην αλλη ακρη της αθηνας να παρω ενα προιον παρα στο πλαισιο που ειναι κοντα μου. γιατι απλα το πλαισιο δν με σεβονται κια ας εχω αφησει ενα καρο λεφτα.
Toufas Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 Παιδια στους δισκους, γιατι δεν πατε κατευθειαν στον κατασκευαστη?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα